Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Dj Big
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 787
Pridružen: Če apr 02, 2009 6:52 pm
Kraj: LJ-Polje

Napisal/-a Dj Big Po dec 07, 2009 10:57 pm

Jst sm meu prvi avto renault clio 1.4 RT in lohka samo rečem svaka čast, res to je biu prvi auto in sm ga mel 1 let. Ta 1 let skos na pouno k sm si hotu dat duška skos na rdečem polju in edina stvar ki je bila menjana je bila volanska letev ker sm 6 krat zleteu s ceste čez robnik :lol: :D tko da lahko mislite kako je blo. Stroškov ni bilo nobenih samo tankaj pa vozi. 8) Pol pa kupim golfa in takoj menjava sklopke pa bremze itd... pa to kao lepo ga vozm pa sami stroški :x a clio samo gas na pouno ;)
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ To dec 08, 2009 7:03 am

splet okoliščin ali gola sreča...
Sam ne se kregat :P
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To dec 08, 2009 7:38 am

Pri nas so slabe klimatske razmere z veliko nihanji v temperaturi in je izbor olja pomemeben. O navadnih mineralnih in polsintetičnih oljih (Lisko) nimam izkušenj, že dolga leta uporabljam izključno 100% sintetiko zaradi načina vožnje. O sintetičnem Elfu vse najboljše, parkrat boljši od Castrola. Menjava na 30k km morebiti velja za nekoga, ki to naredi v manj kot enem letu. Jaz menjam polno sintetiko na 20k in dodam 1/2 STP dodatka za olje. O Renaultovih motorjih vse najboljše, ne pa o voznikih, še manj serviserjih. Serviserji so ubogi in odkar je iz Reala odšel iz motorne znani mojster izpod Šmarne gore, je ostal samo še eden, ki je kaj znal znotraj motorja. V motorju so bile včasih tri vrste ležajev, na glavni gredi, na ojnicah in na sredini lunice za vzdolžno vodenje glavne gredi. Clevite ležaje zastopa AC.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline To dec 08, 2009 8:03 am

Olje menjavat na vsakih 10tkm,ne pa nekih 30tkm tako k nekateri bebci. Pač daš srednje kakovosti olje 10w40 in menjaš vsakih 10tkm.
Če je res ležaj šel avtorju po opravljenem servisu oz popravilu priporočam dodatek za olje Cyclo oil treatment,ki ga naliješ zraven olja v pr vsaki menjavi,stane 5e in izboljša lastnosti olja ter se veže z kovinskimi deli za boljše mazanje. Preverjeno.
p.s. Sam skoz uporabljam total 7000 in ga vsakič menjam na 10tkm.
 
Uporabniški avatar
GoGo
Uporabnik
 
Prispevkov: 807
Pridružen: Sr okt 13, 2004 9:34 am
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a GoGo Sr dec 09, 2009 10:15 am

Tako, mašina je odprta, ugotovljeno je naslednje:

-zaribal je ležaj na gredi
-posledično je uničena glavna gred
-oljna črpalka

EDIT:
Ojnični ležaji so tisti, ki so zaribali (stopljeni), ojnica je zvita, uničena je oljna črpalka, prepihano tesnilo, ker je narastel pritisk. Po mnenju serviserja (s.p., včasih
je delal na pooblaščencu, naj bi bil dober) motorja nima smisla popravljatim saj so
stroški previsoki. Opcija je dobit drug rabljen motor, vendar vem da je tu spet riziko. Verjetno avta ne bomo popravljali...Ga imam poln k*.....


Sem pa poslal prodajalcu obvestilo o stvarnih napakah na vozilu (gre za trgovino),
po mnenju urada RS za varstvo potrošnikov gre za skrito napako (utrujenost materialov, ki je lahko posledica bistveno zavrtenih kilometrov), glede na to da
so se napake pojavile prej kot v 6 mesecih po nakupu, se namreč smatra da so obstajale že ob nakupu...

Na avtu so se namreč v 5 mesecih pojavile naslednje napake:
- 2 meseca po nakupu so na servisu ugotovili da sta zanič dve grelni svečki (zamenjano)
-filter kabine je bil pri 120kkm še originalni (zamenjano)
-en od ležajev na zadnjih kolesih je bil zanič (zamenjano)
-zadnji dve gumi je v 10kkm na notranji polovici zradiralo v nulo (zadnji most potreben konkretne obnove)
-nazadnje zaružil še motor....

In vse to pri manj kot 4 leta starem avtu z manj kot 130k prevoženimi.
Po vsej verjetnosti bomo zaradi skritih napak zahtevali vračilo kupnine ali drug avto...
Lep dan!
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr dec 09, 2009 10:39 am

poznam enga ki ma megana dizla, je reku jst to ič ne servisiram, dokler gre gre, pol pa prodam....

pol pa je z avti tko kot je..
 
FLINK
Uporabnik
 
Prispevkov: 1065
Pridružen: To jul 29, 2003 3:34 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a FLINK Sr dec 09, 2009 10:53 am

GoGo je napisal/-a:Tako, mašina je odprta, ugotovljeno je naslednje:

-zaribal je ležaj na gredi
-posledično je uničena glavna gred
-oljna črpalka

EDIT:
Ojnični ležaji so tisti, ki so zaribali (stopljeni), ojnica je zvita, uničena je oljna črpalka, prepihano tesnilo, ker je narastel pritisk. Po mnenju serviserja (s.p., včasih
je delal na pooblaščencu, naj bi bil dober) motorja nima smisla popravljatim saj so
stroški previsoki. Opcija je dobit drug rabljen motor, vendar vem da je tu spet riziko. Verjetno avta ne bomo popravljali...Ga imam poln k*.....


Sem pa poslal prodajalcu obvestilo o stvarnih napakah na vozilu (gre za trgovino),
po mnenju urada RS za varstvo potrošnikov gre za skrito napako (utrujenost materialov, ki je lahko posledica bistveno zavrtenih kilometrov), glede na to da
so se napake pojavile prej kot v 6 mesecih po nakupu, se namreč smatra da so obstajale že ob nakupu...

Na avtu so se namreč v 5 mesecih pojavile naslednje napake:
- 2 meseca po nakupu so na servisu ugotovili da sta zanič dve grelni svečki (zamenjano)
-filter kabine je bil pri 120kkm še originalni (zamenjano)
-en od ležajev na zadnjih kolesih je bil zanič (zamenjano)
-zadnji dve gumi je v 10kkm na notranji polovici zradiralo v nulo (zadnji most potreben konkretne obnove)
-nazadnje zaružil še motor....

In vse to pri manj kot 4 leta starem avtu z manj kot 130k prevoženimi.
Po vsej verjetnosti bomo zaradi skritih napak zahtevali vračilo kupnine ali drug avto...


To je najvecja pizdarija, kar se ti lahko nardi. Clovek ima nekaj denarja, si kupi avto, da bo delal brez tezav nekaj casa, potem pa tole.
Cim vec se pozanimaj okoli, kako te sciti zakon(potropniki, kupci, prodajalci,...) in probej cimvec iztrzit. Ceprou po mojem mnenju nimas skoraj nic moznosti....upam, da ti uspe.

Lp
:)
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Sr dec 09, 2009 10:56 am

Težka da boš kaj nazaj dobu od prodajalca. Poglej kaj ti piše v kupoprodajno pogodbo. Če je videno kupljeno nič ti ne bo pomagalo.
Sicer pa zakaj si sploh šel scenica dci kupovat,saj vidiš na avtonetu jih je malo morje kupljenih v Slo in z malo km,pa ju vsi prodajajo. Še vedno ostajam na svojo trditev da Renault ne zna dizel mašino naredit. Dizel mora bit vzdržljiv in da se z njim naredi najmanj 500tkm brez posega na motorju (seveda ob pravilnem vzrževanju) Renojevi dci v veliki večini še 150tkm ne zdržijo.
 
Uporabniški avatar
GoGo
Uporabnik
 
Prispevkov: 807
Pridružen: Sr okt 13, 2004 9:34 am
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a GoGo Sr dec 09, 2009 11:12 am

Kako me ščiti zakon sem se že pozanimal,
ali bo mogoče zakonska določila spravt v realnost, je pa verjetno že druga zgodba.
Do sedaj je bila avtohiša razmeroma korektna, kako pa bo sedaj, bomo videli.
V kolikor ne bodo korektni jih bom pač obelodanil tukaj, pa še kje... Tudi kakšnega
obiska inšpekcije bodo v tem primeru deležni...

Kar pa se tiče videno-kupljeno, pa že vrabci na veji vedo da je to bla bla,
in da se na to nobena pravna oseba ne more zgovarjat.
Lep dan!
 
.GT.
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Pe sep 05, 2008 3:50 pm
Kraj: MB

Napisal/-a .GT. Sr dec 09, 2009 11:19 am

to si ti kupo avto z zbitimikilometrami žal pač taki so ljudje danes vsi so nategovalci pač se moreš vest do vseh ti enako nazaj tako pač je če živiš v sloveniji na žalost samo to moreš še garancijo met al kaj podobnega če veš za koga da bi ti ugotovil da so bli kilometri zbiti in imaš dokazilo pa to bi jih jas na tvojem mestu šov tožit.. al kaj pač lahko narediš..
sdted
 
Uporabniški avatar
EMiR
Novinec
 
Prispevkov: 268
Pridružen: So maj 27, 2006 8:05 am
Kraj: Bled

Napisal/-a EMiR Sr dec 09, 2009 11:22 am

hehe sm tud mel tezave z renaulti in sm reku na mojem dvoriscu nebo nikol vec renaulta sploh pa dizla...zdej mam bmwja in nemorm opisat kok sm zadovoljen s em avtom...ce bos potreboval drug motor mal poglej v italiji na kaksn avtoodpad

kar pa se tice povracila kupnine js sm tud to ze probal pa jim ne prides do dna samo obracajo besede sebi v prid tko da ne pricakuj prevec, ampak useeno poskusi zgubit nimas kaj...
A8 4.2 Quattro
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Sr dec 09, 2009 11:23 am

GoGo je napisal/-a:Kako me ščiti zakon sem se že pozanimal,
ali bo mogoče zakonska določila spravt v realnost, je pa verjetno že druga zgodba.
Do sedaj je bila avtohiša razmeroma korektna, kako pa bo sedaj, bomo videli.
V kolikor ne bodo korektni jih bom pač obelodanil tukaj, pa še kje... Tudi kakšnega
obiska inšpekcije bodo v tem primeru deležni...

Kar pa se tiče videno-kupljeno, pa že vrabci na veji vedo da je to bla bla,
in da se na to nobena pravna oseba ne more zgovarjat.

Zelo zanimivo bo, če boš delil z nami razplet. Upam, da boš kaj dosegel.

Pa več sreče pri naslednjem vozilu (a bo spet renault?? :D )
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ Sr dec 09, 2009 11:47 am

Jaz mislim, da bo šlo. Sam ne se pustit!

Tale avto je bil najbrž ogromno vožen na avtocestah, zato veliko km in lepo ohranjena notranjost. Temu primerno je nekdo priredil kilometre. Ležaj je pa mogoče zaribal, ker olje ni bil že dolgooo časa menjan...možno je, da so avto prodali ravno ko bi se moral servis narest, vendar zaradi prevrtenih kilometrov misliš, da ga še 30.000 ni treba.

Ta katastrofa ni in ne more bit pokazatelj zanesljivosti dci motorjev, ampak kvečem drznosti ''nategatorja''.
Sam ne se kregat :P
 
Uporabniški avatar
GoGo
Uporabnik
 
Prispevkov: 807
Pridružen: Sr okt 13, 2004 9:34 am
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a GoGo Sr dec 09, 2009 11:59 am

Matjazy je napisal/-a:
GoGo je napisal/-a:Kako me ščiti zakon sem se že pozanimal,
ali bo mogoče zakonska določila spravt v realnost, je pa verjetno že druga zgodba.
Do sedaj je bila avtohiša razmeroma korektna, kako pa bo sedaj, bomo videli.
V kolikor ne bodo korektni jih bom pač obelodanil tukaj, pa še kje... Tudi kakšnega
obiska inšpekcije bodo v tem primeru deležni...

Kar pa se tiče videno-kupljeno, pa že vrabci na veji vedo da je to bla bla,
in da se na to nobena pravna oseba ne more zgovarjat.

Zelo zanimivo bo, če boš delil z nami razplet. Upam, da boš kaj dosegel.

Pa več sreče pri naslednjem vozilu (a bo spet renault?? :D )


Hja,zdej bo pač žena dobila mojega stilota, tako da sem jaz brez avta...
Najprej bomo počakali, da se razplete z avtohišo, nato bomo kupovali drug družinski avto. Renoja pa sigurno ne več. Upam da bo S-max, smo že pred pol leta ko smo menjali galaxyja razmišljali v to smer, pa je bil žal še predrag...

Za vmes (verjetno bo trajalo vsaj 1-2 meseca preden rešimo karkoli z avtohišo) pa si
moram nabavit nekaj za cca tisočaka... Vse bolj me mikajo dolgoletne sanje izpred let, ki so postale dosegljive... Chrysler stratus 2.5 avtomatik, nekaj v tem rangu...
Poraba ni tak problem, 5 tedensko v službo - relacija 100km na dan. Sem ga uporabljal daljnega 1999 in 2000 v Zda, kar nekaj tisoč milj...Mi je uspel prit na osem litrov (preračunano) porabe relacijsko... Saj bi nabavil kakega accenta, samo se bojim da sem postal malo preveč razvajen...
Lep dan!
 
Uporabniški avatar
mastr1
Novinec
 
Prispevkov: 113
Pridružen: Po jul 03, 2006 3:59 pm
Kraj: Dolenjska

Napisal/-a mastr1 So dec 12, 2009 5:09 pm

GoGo je napisal/-a:Saj bi nabavil kakega accenta, samo se bojim da sem postal malo preveč razvajen...


Ma, jest se na tvojem mestu glede znamke nebi pritoževal....Da bi imel take probleme z avtomobilom, kot si jih imel ti, raje vozim warburga, kot pa tak avto, za katerega se bom tresel, ali bom prišel na cilj brez časovne izgube in brez izgube denarja. Na tvojem mestu bi za ta čas, ko kupuješ novo vozilo, kupil kakega starega dizla in se (skoraj) zastonj vozil. Če se mene vpraša, 200 km/dan ni malo, sploh pri porabi (min.) 8 /100 km. Razlika med 6l/100 km (za disesel) in 8l/100 km je v enem mesecu vsaj za 80 €, s tem se pa že da marsikaj plačati, npr. položnico. Da ne omenjam, da bi se lahko s cvičkom vozil....pol bi blo pa skor zastonj.
Danes je težko biti glup-je prevelika konkurenca!!
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So dec 12, 2009 5:20 pm

Prav ne vem koliko pa ne stane to popravilo, le mojstrov, ki kaj znajo je malo.
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ So dec 12, 2009 6:19 pm

sam sem imel dci-ja, še ko niso nagajale pumpe, turbine, ležaji.. redno pa je metalo v zasilni program in je bilo treba brisati napake.
je pa res, da ni lepo, da obsojate zaradi ene serije oz. določenih motorjev celotno znamkko.

osebno bi se avta rešil takoj in pozabil na reševanje problemov. prvič zato ker bo to trajalo vsaj 2leti, ne pa 2 meseca.. Sicer imata z ženo verjetno takšne in drugačne omejitve, pa vendar se mi zdi, da je boljše kupiti 1x pošteno kot 3x (kot bosta) labavo, da prideta na zeleno vejo.

ps: da nebo kdo užaljen.. moj avto se tudi kvari. zadnje čase me je malo razočaral z LMM in še parimi drobnarijami. toda.. še nikoli se mi nikjer ni zgodilo, da po nastalem problemu nebi mogel priti domov. in še danes po 200.000km se počutim varnega, ker vem da nebo kar zlepa zaribal. meni osebno je to zelo pomembno, ker veliko potujem. prepričan sem, da napake glede na statistike v avtih nihajo in so vedno prisotne, toda razlika je, če ti zariba motor/turbina/pumpa ali pa ti le ne dela kak senzor, imaš zapacano turbino itd.. to drugo preživi tistih 200km, da se privlečeš domov iz zasnežene poti in te reši spanja v gozdu in čakanja na vleko, ki jo plačaš iz tujine vsaj 500+eu. pa živcev, časa in še česa..
 
Tadej20
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: So dec 12, 2009 5:04 pm

Napisal/-a Tadej20 Po jan 25, 2010 10:49 pm

Kolega ma laguno dci 88kw letnik 2003, 150k prevozenih, pri njemu se je z motorjem zgodilo isto kot pri sceniku, dobil je cenejso rabljeno masino kot popravilo, zadaj ima most cist v p..., plus da bo mogu pocas zamenat komplet zavore, ki pridejo okrog 500eur, ker je zadaj disk z lezajem, tako da od teh masin in avtomobilov samo stran,.....

:) :) :)
 
Krištof
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To feb 09, 2010 10:33 am

Napisal/-a Krištof To feb 09, 2010 10:57 am

GoGo je napisal/-a:Tako, mašina je odprta, ugotovljeno je naslednje:

-zaribal je ležaj na gredi
-posledično je uničena glavna gred
-oljna črpalka

EDIT:
Ojnični ležaji so tisti, ki so zaribali (stopljeni), ojnica je zvita, uničena je oljna črpalka, prepihano tesnilo, ker je narastel pritisk. Po mnenju serviserja (s.p., včasih
je delal na pooblaščencu, naj bi bil dober) motorja nima smisla popravljatim saj so
stroški previsoki. Opcija je dobit drug rabljen motor, vendar vem da je tu spet riziko. Verjetno avta ne bomo popravljali...Ga imam poln k*.....


Sem pa poslal prodajalcu obvestilo o stvarnih napakah na vozilu (gre za trgovino),
po mnenju urada RS za varstvo potrošnikov gre za skrito napako (utrujenost materialov, ki je lahko posledica bistveno zavrtenih kilometrov), glede na to da
so se napake pojavile prej kot v 6 mesecih po nakupu, se namreč smatra da so obstajale že ob nakupu...

Na avtu so se namreč v 5 mesecih pojavile naslednje napake:
- 2 meseca po nakupu so na servisu ugotovili da sta zanič dve grelni svečki (zamenjano)
-filter kabine je bil pri 120kkm še originalni (zamenjano)
-en od ležajev na zadnjih kolesih je bil zanič (zamenjano)
-zadnji dve gumi je v 10kkm na notranji polovici zradiralo v nulo (zadnji most potreben konkretne obnove)
-nazadnje zaružil še motor....

In vse to pri manj kot 4 leta starem avtu z manj kot 130k prevoženimi.
Po vsej verjetnosti bomo zaradi skritih napak zahtevali vračilo kupnine ali drug avto...


Lep pozdrav vsem.

Evo ista napaka.

Imam Scenika 1.9. Dci 2004 150.000 km. Sem 1. lastnik, kupili smo novega redno servisiran na pooblaščenem serviserju. Narejen veliki servis -sedaj pa tole.


Zanima me samo če jih lahko kaj privijem in iztirjam - Serviserje oz Renault Slovenija, ker sedaj šlišim da je tega dosti me zanima kaj je najbolje storiti oz. zame ugodno.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To feb 09, 2010 11:27 am

Če bi površno spremljal forume, bi zamenjal ležaje na ojnicah na 100Kkm ob minimalnem strošku, ampak zdaj je to mimo. Interval menjave olja je za Provanso in ne za Slovenijo, torej ne na 30Kkm ampak 20Kkm in to ne čunga lunga TXI polsintetično olje 15W40 ampak polna sintetika 0W40. Je nemogoče pričakovati, da razklofano olje od vrelega avgusta iz tekmovanj po AC služi na polno pri zagonu pri -11°C. 90% obrabe gre na račun zagona hladnega motorja. Motorji so zaradi relativno nizke kubature mejno obremenjeni, tudi mrzle zelo radi brez občutkov nad 2000 zavrtite. Serviserji so dandanes menjalci po katalogu, ležajev, generalne ipd še videli niso, tudi če so, tebi ne delajo rednih servisov ampak specialne posege, ko je že vse zapravljeno. Če je samo spodnji del motorja okvarjen, je treba menjati glavno gred in vse trojne ležaje, seveda če so sedeži za ojnične še živi, če ne, se pomenja še kakšna blajerica. To pa ni tak strošek. Ti DCi-ji imajo še eno težavo z lastniki, menjavo filtra za nafto. Ob nestrokovni, nepravočasni menjavi ali z nepravilnim materialom (obvezno MANN ali original) pride do tega, da nastane pomanjkanje nafte v HP črpalki za CR. To vodi v zaribavanje ležaja, začnejo se luščiti in odletavati delci ležaja in pumpa izdihne. Še pred tem pa delci (špene) po CR vodih zaidejo v dizo, jo npr delno zablokirajo in pride do prevroče eksplozije, ki povzroči poznano taljenje bata. Potem je pa treba menjati vse, pumpo, dize, vode, tank in še to ni garancija za uspeh. Enako povzroči težave nestrokovna menjava filtra za nafto, ki ga je potrebno najprej izprazniti skozi odtok, nato zaliti s svežo nafto in vložiti filter. Če poskušaš posesati v kontejner filtra nafto z vakumom HP črpalke, le-ta komot zariba zaradi lenobe takih voslov. Tudi DCi je zelo zelo dober, če ga poslušaš in razumeš.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov