ma_hi je napisal/-a:Mislim da je to politika marsikaterega prodajalca. Z raznimi akcijami in ugodnostmi zbijajo cene avtomobilov, potem pa si to notri prinašajo z dragimi rezervnimi deli. Mislim da tukaj najbolj prednjači GM z Oplom, Chevroletom, kjer so nadomestni deli svinjsko dragi.
abbe je napisal/-a:je drago.sploh un pregled k ga nardijo da ne povem kako (pri vrtacu)
a si bil zraven k se je delal servis
ban je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:ban je napisal/-a:
Zdej ko avto ni več v garanciji ga bom pa k enmu popoldancu vozu.
napaka......(ampak vsak ve zase)
Zakaj pa? Ta popoldanc je boljši kot vsi uradni serviserji skupej. Sem avte že prejt k njemu vozu in sem bil vedno zadovoljen.
sašo5 je napisal/-a:moj-avto je napisal/-a: Nižje cene, boljši servis.
"kredibilnost njegovih izjav in nasvetov je lahko vprašljiva"
sašo5 je napisal/-a:ban je napisal/-a:
Zdej ko avto ni več v garanciji ga bom pa k enmu popoldancu vozu.
napaka......(ampak vsak ve zase)
Gosic je napisal/-a:Patrik_A3 je napisal/-a:vw touran 1.9 tdi.
servis na 30 000 km me je prišel 222€.
castrol txt 92,88€
filter 10€
filter 7,04€
eko odvoz 2,88
delo 82,61€
drobni in pomožni material 7,27€
kar dosti,za en tak bedni servisni interval
Jaz pa za prvi servis za 1.6 crdi 212€.
moj-avto je napisal/-a:Ja, kaka privat mehanična delavnica ali popoldanec je itak prednost pred pooblaščenci. Zaradi tega, ker hočejo obržati stranke. Nižje cene, boljši servis.
Osebno imam slabe izkušnje z pooblaščenci, to pa je že druga tema.
sašo5 je napisal/-a:ban je napisal/-a:
Zdej ko avto ni več v garanciji ga bom pa k enmu popoldancu vozu.
napaka......(ampak vsak ve zase)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov