filip** je napisal/-a:Če kupiš BMWja serije M se ne gleda na stroške vzdrževanja(deli so kar dragi) in porabe. Ti avti če niso redno servisirani so lahko jama brez dna.
to velja za vsak avto če ni redno vzdrževan da je jama brez dna
filip** je napisal/-a:Če kupiš BMWja serije M se ne gleda na stroške vzdrževanja(deli so kar dragi) in porabe. Ti avti če niso redno servisirani so lahko jama brez dna.
im nobody je napisal/-a:filip** je napisal/-a:Če kupiš BMWja serije M se ne gleda na stroške vzdrževanja(deli so kar dragi) in porabe. Ti avti če niso redno servisirani so lahko jama brez dna.
to velja za vsak avto če ni redno vzdrževan da je jama brez dna
jay je napisal/-a:takšna je cena, če voziš avto k prvemu uradnemu servisu![]()
kjer plačaš že v štartu 50% več
mišek je napisal/-a:jay je napisal/-a:takšna je cena, če voziš avto k prvemu uradnemu servisu![]()
kjer plačaš že v štartu 50% več
Verjetno nisi pogledal linka, kjer je obrazložena ta cifra.
V tem je všteto vse, zavarovanje, bencin, gume.
Mene še pa vseeno zanima, ali so ti avti bolj vzdržljivi kot manjši.
Kako dolgo zdrži sklopka, diski, končniki, amortizerji? Kako je kaj z okvarami elektronike - kaki senzorji, električni pomiki šip..
Če ima kdo podatke na koliko kilometrov se kaj menjuje, kakšne znane okvare in stroški vsega skupaj. Predvsem me zanima za 320i ali pa 320d.
Lumpy_ je napisal/-a:Odvisno od vsakega šoferja posebaj. Nekomu bo zdržala 200k km, drugi jo bo skuril pri 120k km. Enako je za zavore. Relativna stvar. Kako voziš, tako imaš. To je pa pri vsakem avtu. Saj BMW ne izdeluje sam sklopk in zavor. Potrošni material pač.
mišek je napisal/-a:Lumpy_ je napisal/-a:Odvisno od vsakega šoferja posebaj. Nekomu bo zdržala 200k km, drugi jo bo skuril pri 120k km. Enako je za zavore. Relativna stvar. Kako voziš, tako imaš. To je pa pri vsakem avtu. Saj BMW ne izdeluje sam sklopk in zavor. Potrošni material pač.
Že, že da je potrošni material, samo, če moraš pri BMW vse to menjat verjetno ni poceni. In je potem to tak, da če ima okrog 200.000km, da lahko pričakuješ menjavo vsega tega, torej enako kot pri manjših "kinder jajčkih" razreda Clio, Polo?
Na splošno je danes velika večina avtov dizlov, katerih je veliko takih, ki že imajo po 4- rih letih blizu 200tkm, torej je kar hudič kupit tak avto, ceno ima še precejšno, ker pač še ni star, po drugi strani pa precej prevoženih kar pomeni povečani stroški vzdrževanja![]()
Sploh je hudič taka kilometrina, če imaš že zdaj tak avto s toliko kilometri (čeprav starejši) in veš kaj vse si moral pred kratkim menjat.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 8 gostov