Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če dec 31, 2009 8:00 pm

filip** je napisal/-a:Če kupiš BMWja serije M se ne gleda na stroške vzdrževanja(deli so kar dragi) in porabe. Ti avti če niso redno servisirani so lahko jama brez dna.


to velja za vsak avto če ni redno vzdrževan da je jama brez dna
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe jan 01, 2010 2:38 am

im nobody je napisal/-a:
filip** je napisal/-a:Če kupiš BMWja serije M se ne gleda na stroške vzdrževanja(deli so kar dragi) in porabe. Ti avti če niso redno servisirani so lahko jama brez dna.


to velja za vsak avto če ni redno vzdrževan da je jama brez dna


Ni res.....je pa res da zna bit jama kar globoka :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Pe jan 01, 2010 9:06 am

Prenehal sem sanjat,ker je to prepovedano :?: tema se lahko zaklene ni argumentov
CARPE IMPREZAM
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe jan 01, 2010 5:11 pm

Jaz bi pa vprašal malo drugače; recimo da se odločiš namenit za avto cirka 7000 eur.
Na eni strani imaš želje po recimu kakem BMW serije 3, ga dobiš tam okrog letnika 2001, 2002 in pa blizu 200.000km.
Po drugi strani pa dobiš za tak denar Cliota letnik 2007 z manj kot 40.000km.
Za potrebi, ki jih imaš recimo oba ustrezata, samo eno so želje po BMW- ju, po drugi strani ti pa glava pravi - ne. BMW je star, veliko kilometrov, večja poraba, dražje zavarovanje in na koncu to o čemer teče debata v tej temi VZDRŽEVANJE?
Torej zdaj vprašanje: Kako je z vzdrževanjem enega takega BMW v tem cenovnem rangu in s to kilometrino napram še skoraj novemu Cliotu?
In pa naprej, ali je vzdržljivost posameznih vitalnih delov pri recimu BMW 320i večja kot pri manjših avtih?
Kaj me zanima, koliko recimo zdrži motor, menjalnik, sklopka, amortizerji, deli podvozja... Konec koncev je tukaj namestu tudi vprašanje, kako je z ostalo "drobnarijo", razna elektronika, izpušni sistem, sama pločevina...

Pa prosim, nočem nobenega kreganja glede znamk ali česar koli drugega.
 
Uporabniški avatar
defasturias
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Sr maj 13, 2009 7:04 pm

Napisal/-a defasturias Pe jan 01, 2010 7:31 pm

Vzdrževanje 525i pride od 3500-5000eur letno. Vzdrževanje tako kot se spodobi. M pa bo vrjetno še nekaj dražji, od 5000eur letno naprej.

http://www.ge39.com/stroski.htm
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Pe jan 01, 2010 7:37 pm

takšna je cena, če voziš avto k prvemu uradnemu servisu ;)
kjer plačaš že v štartu 50% več
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe jan 01, 2010 8:18 pm

jay je napisal/-a:takšna je cena, če voziš avto k prvemu uradnemu servisu ;)
kjer plačaš že v štartu 50% več

Verjetno nisi pogledal linka, kjer je obrazložena ta cifra.
V tem je všteto vse, zavarovanje, bencin, gume.

Mene še pa vseeno zanima, ali so ti avti bolj vzdržljivi kot manjši.
Kako dolgo zdrži sklopka, diski, končniki, amortizerji? Kako je kaj z okvarami elektronike - kaki senzorji, električni pomiki šip..
Če ima kdo podatke na koliko kilometrov se kaj menjuje, kakšne znane okvare in stroški vsega skupaj. Predvsem me zanima za 320i ali pa 320d.
 
Uporabniški avatar
defasturias
Novinec
 
Prispevkov: 324
Pridružen: Sr maj 13, 2009 7:04 pm

Napisal/-a defasturias Pe jan 01, 2010 11:22 pm

mišek je napisal/-a:
jay je napisal/-a:takšna je cena, če voziš avto k prvemu uradnemu servisu ;)
kjer plačaš že v štartu 50% več

Verjetno nisi pogledal linka, kjer je obrazložena ta cifra.
V tem je všteto vse, zavarovanje, bencin, gume.

Mene še pa vseeno zanima, ali so ti avti bolj vzdržljivi kot manjši.
Kako dolgo zdrži sklopka, diski, končniki, amortizerji? Kako je kaj z okvarami elektronike - kaki senzorji, električni pomiki šip..
Če ima kdo podatke na koliko kilometrov se kaj menjuje, kakšne znane okvare in stroški vsega skupaj. Predvsem me zanima za 320i ali pa 320d.


No, tudi ti nisi dobro pogledal linka. Imaš naštete tudi najpogostejše okvare ;)

http://www.ge39.com/okvare.htm

Kar se pa tiče vzdržljivosti motorja, sem pa na enem forumu bral, je imel en forumaš iz nemčije v lasti E39 touring in je nabral 900.000km, potem pa je bil avto uničen v verižnem trčenju. Motor je prestavil v drugo E39 in vozi naprej.

jay je pa itak pametnjakovič, ki se ima za tako razgledanega, da ti številko iztrese iz rokava, ker misli da je realnost centimeter stran od njegove domišljije.

V to ceno je všteto popolnoma vse in servisi piše, da so delani pri neuradnem serviserju. Taka je pač cena vzdrževanja take ladje, imaš pa ljudi ki v avto vložijo pol manj, ampak se avto potem kmalu zgonjen znajde na avto.net za 2000eur.
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek So jan 02, 2010 6:10 pm

@defasturias; imaš prav, tam je res nekaj napak opisanih, manjka pa par stvari, ki mene zanimajo kako je s tem pri višjih razredih vozil.
Recimo jaz sem na svoji "gajbici" pri 180.000km menjal sklopko, vse amortizerje, diske.
Torej kakšni kilometražo zdržijo ti deli na vozilih višjega ranga?
Na tistem linku sem videl, da je tudi menjaval sklopko, zdaj ne vem točno koliko kilometrov je bilo se mi zdi, da nekaj čez 200.000km je bilo. Torej, če po tem sklepam ni življenska doba kaj prida daljša.
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ So jan 02, 2010 8:12 pm

Odvisno od vsakega šoferja posebaj. Nekomu bo zdržala 200k km, drugi jo bo skuril pri 120k km. Enako je za zavore. Relativna stvar. Kako voziš, tako imaš. To je pa pri vsakem avtu. Saj BMW ne izdeluje sam sklopk in zavor. Potrošni material pač.
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek So jan 02, 2010 8:43 pm

Lumpy_ je napisal/-a:Odvisno od vsakega šoferja posebaj. Nekomu bo zdržala 200k km, drugi jo bo skuril pri 120k km. Enako je za zavore. Relativna stvar. Kako voziš, tako imaš. To je pa pri vsakem avtu. Saj BMW ne izdeluje sam sklopk in zavor. Potrošni material pač.

Že, že da je potrošni material, samo, če moraš pri BMW vse to menjat verjetno ni poceni. In je potem to tak, da če ima okrog 200.000km, da lahko pričakuješ menjavo vsega tega, torej enako kot pri manjših "kinder jajčkih" razreda Clio, Polo?
Na splošno je danes velika večina avtov dizlov, katerih je veliko takih, ki že imajo po 4- rih letih blizu 200tkm, torej je kar hudič kupit tak avto, ceno ima še precejšno, ker pač še ni star, po drugi strani pa precej prevoženih kar pomeni povečani stroški vzdrževanja :?
Sploh je hudič taka kilometrina, če imaš že zdaj tak avto s toliko kilometri (čeprav starejši) in veš kaj vse si moral pred kratkim menjat. :?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So jan 02, 2010 10:27 pm

mišek je napisal/-a:
Lumpy_ je napisal/-a:Odvisno od vsakega šoferja posebaj. Nekomu bo zdržala 200k km, drugi jo bo skuril pri 120k km. Enako je za zavore. Relativna stvar. Kako voziš, tako imaš. To je pa pri vsakem avtu. Saj BMW ne izdeluje sam sklopk in zavor. Potrošni material pač.

Že, že da je potrošni material, samo, če moraš pri BMW vse to menjat verjetno ni poceni. In je potem to tak, da če ima okrog 200.000km, da lahko pričakuješ menjavo vsega tega, torej enako kot pri manjših "kinder jajčkih" razreda Clio, Polo?
Na splošno je danes velika večina avtov dizlov, katerih je veliko takih, ki že imajo po 4- rih letih blizu 200tkm, torej je kar hudič kupit tak avto, ceno ima še precejšno, ker pač še ni star, po drugi strani pa precej prevoženih kar pomeni povečani stroški vzdrževanja :?
Sploh je hudič taka kilometrina, če imaš že zdaj tak avto s toliko kilometri (čeprav starejši) in veš kaj vse si moral pred kratkim menjat. :?


Je kr enako ja. Saj recimo sklopka za BMWja z 150timi konji je pač toliko krat močnejša kot pa od 1.2 cliota. Ali z drugimi besedami....vsi deli so za vsak avtomobil prirejeni in imajo nekje približno enako življensko dobo. Včasih temu ni bilo tako....ne vem pa kako je z današnjimi modeli....Naj napiše en , ki to bolje pozna.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Po jan 04, 2010 3:37 am

vse je odvisno od avta do avta in kako ravnaš z njim..
recimo pri vzdrževanju je pomembno kako popularen avto imaš in z njim povezani deli, gume, deli iz odpadov itd.. pogosto imajo najboljmnožično prodajani avti najcenejše gume v razredu, največ možnosti za dele in tako naprej. poleg tega je jasno, da močnejši avto pomeni proporcionalno močnejše vitalne dele. toda pojavi se bistvena razlika; avto, ki ima 150-200KM (tvoj primer BMW3) in 1500kg se z lahkoto vozi po predpisih popolnoma brez priganjanja, medtem ko to za 60-100KM clio recimo ne moremo trditi.

leta 2004, ko sem bil v podobni dilemi, sem opazil da prehod iz takratnega megana na passata le ni tako zelo boleč. po 100.000km enega in drugega bi lahko grdo rekel, da sem z menjavo nepričakovano prišparal. za začetek sem ob enakem tempu vožnje imel na passatu standardne gume 195/65/R15, relativno poceni dele katere si deli cel koncern, polne odpade, jasno sliko problemov z rokami in zaradi množičnosti ugoden servis toda malenkost dražje zavarovanje zaradi 130KM. megane je imel nestandardne gume 185/60/R15, ki so bile takrat celo dražje od teh za passata, relativno drage določene dele, ostalo enako. glede na moj nespremenjen potek vožnje in celo čipanje passata sem opazil, da zavore na passatu (oboje original) zdržijo okvirno 20-30% več, poraba je višja le toliko kolikor ga več gonim, zavarovanje minimalno, toda manjše je znižanje začetne vrednosti. glede na višji razred sem pričakoval bistveno dražje vzdrževanje. upravičeno po 200.000km obeh lahko rečem, da je v največji meri odvisno kako vozimo, seveda mi je redno vzdrževanje samoumevno...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 8 gostov