Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Napisal/-a dnovak24 To jan 05, 2010 10:04 am

Lumpy_ je napisal/-a:Imel sem Passata l.98, prevoženih 350.000km, poleg tega je bil še čipan in se ga tudi ni šparalo. Pa je spil liter olja na interval, se pravi 15 tisoč. Poleg tega, da je že turbo bil bogi, še vseeno ni pilo dost. :D


In po čem si sklepal, da je bil turbo že bogi?
Slika
 
Uporabniški avatar
roberto-82
Uporabnik
 
Prispevkov: 1181
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:17 pm
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a roberto-82 To jan 05, 2010 11:10 am

brencl je napisal/-a:Mislim da ja, olje za turbo dizel. Sam s tem oljem sem prevozil samo za tank goriva ker so bili prazniki.

če si naliv tolko olja notr bi ti moglo pri vseh tesnilih in semeringih vn porint olje ne moreš se voziz z 7litram olja v avtu ko gre not 4,5l enostavno ne gre :D :D :D :D
NE DELAJ DRUGEMU TISTGA,KAR NOČEŠ,DA DRUG DELA TEBI.
[img]http://www.shrani.si/f/3M/Wx/1eNyr63y/neimenovano.jpg[/img]
 
brencl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po jan 04, 2010 9:26 pm

Napisal/-a brencl To jan 05, 2010 3:03 pm

No vem že mal več. Po odprtju pokrova ventilov je nad enim ventilom manjkala ploščica in vzmet bil pa je pod gredjo stolčen še en obroček. Zgleda da je počila vzmet, delov ni videt Gred je na tem ventilu obtolčena. Pri ostalig ventilih ni vidnih poškodb, nikjer zažganega olja ali vsedlin niti vonja po zažganem olju. Kaj je pa spodaj bo pa jasno nekje do konca tedna.
Olje sigurno ni bil vzrok. Ni tko hudo mogoče ga je blo not cca 5l. Ko sem danes preveril ga je bilo malo pod max črtico. Tako da se je lučka pred tem v ovinku prižgala nekje pri 2,5l olja v mašini.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To jan 05, 2010 4:48 pm

Če pa je to to kot si napisal pa je njbrž odtrgalo ventil.Menda pogost pojav pri 110 KM VW-jih.Če je to to potem boš rabil po vsej verjetnosti novo glavo (rabljeno) v katero boš dal nove ventile...V bloku če je cilinder zribsan se da naredit puša,kupi se nov bat na ostalih se pomenjajo obročki,fino je zamenjat še glavne in ojnične ležaje ,ker jih je po vsej verjetnosti stolklo in maš malo generalno narejeno.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf To jan 05, 2010 4:52 pm

V takih primerih zna tudi ojnico, in glavno gred skriviti.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
daniel.
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: To jun 03, 2008 5:41 pm

Napisal/-a daniel. To jan 05, 2010 4:53 pm

Poglej kje po odpadih za enak motor ..., na servisu jst ne bi .... 4500eur ni šans!
 
Uporabniški avatar
roberto-82
Uporabnik
 
Prispevkov: 1181
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:17 pm
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a roberto-82 To jan 05, 2010 5:00 pm

lancia hf je napisal/-a:V takih primerih zna tudi ojnico, in glavno gred skriviti.

x2 samo se dajo potem "scentrirat " :D
NE DELAJ DRUGEMU TISTGA,KAR NOČEŠ,DA DRUG DELA TEBI.
[img]http://www.shrani.si/f/3M/Wx/1eNyr63y/neimenovano.jpg[/img]
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To jan 05, 2010 5:18 pm

Ma kakšnih 4500€ a na avtonetu se prodaja cela vozna ibiza za 2200€ s takim motorjem.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf To jan 05, 2010 5:22 pm

čare je napisal/-a:Ma kakšnih 4500€ a na avtonetu se prodaja cela vozna ibiza za 2200€ s takim motorjem.


Od Ibize nevem če ravno paše motor, vijak na vijak, pašejo pa od Škode, saj je to samo preoblečen "pascat". Seat je pa preoblečen Polo. Tako da :?: Bi bilo za preveriti.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica To jan 05, 2010 6:28 pm

ja 4.500 je verjetno nov motor a ne... :roll:
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak To jan 05, 2010 6:36 pm

čare je napisal/-a:Ma kakšnih 4500€ a na avtonetu se prodaja cela vozna ibiza za 2200€ s takim motorjem.


Treba je gledat za vzdolžnim motorjem. Alternative so A4 , A6 in Superb.

Jaz bi dal not 130 KM ali pa vsaj 115 KM. Neke razlike v ceni tak ni.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To jan 05, 2010 6:40 pm

lancia hf je napisal/-a:
čare je napisal/-a:Ma kakšnih 4500€ a na avtonetu se prodaja cela vozna ibiza za 2200€ s takim motorjem.


Od Ibize nevem če ravno paše motor, vijak na vijak, pašejo pa od Škode, saj je to samo preoblečen "pascat". Seat je pa preoblečen Polo. Tako da :?: Bi bilo za preveriti.


Pašejo notri motorji od A4, Superb, A6.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To jan 05, 2010 6:46 pm

lancia hf je napisal/-a:Tudi meni tole bolj "smrdi" po tem, da je preskočil zobati jermen. Zdaj če imaš srečo, in nisi imel prevelikih obratov, ti je lahko samo ventile pokrivilo, ostalo pa upaj da ni poškodovalo.


To je pr lanciah blo ze 25 let nazaj...
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf To jan 05, 2010 6:48 pm

LoCo je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Tudi meni tole bolj "smrdi" po tem, da je preskočil zobati jermen. Zdaj če imaš srečo, in nisi imel prevelikih obratov, ti je lahko samo ventile pokrivilo, ostalo pa upaj da ni poškodovalo.


To je pr lanciah blo ze 25 let nazaj...


:cry ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
brencl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po jan 04, 2010 9:26 pm

Napisal/-a brencl To jan 05, 2010 6:58 pm

Ja cena 4500EUR je za tovarniško obnovljen originalen motor kupljen in vgrajen na pooblaščenem servisu.
Če bi hotu dat not 130 ali 115 potem baje tudi elektronika in še par ostalih stvari ne paše tako da se tako obsežna predelava ne splača je enostavnejš in cenej kr tacga passata kupit ker jih je na trgu morje. Na mojga sem kr mal navezan ker ga vozim od začetka in vem da je redno vzdrževan.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To jan 05, 2010 7:02 pm

lej brezveze se zj kle neki govori.najprej razdret da se vid sploh kaj je.pa bos poj o resitvah razmisljal.
Ni vse res kar napišem
 
brencl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po jan 04, 2010 9:26 pm

Napisal/-a brencl To jan 05, 2010 7:33 pm

Slikce
Priponke
DSC00464.JPG
DSC00463.JPG
DSC00460.JPG
Zadnjič spremenil brencl, dne To jan 05, 2010 7:35 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 To jan 05, 2010 7:42 pm

Se ti je ventil sreču is batom?
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf To jan 05, 2010 7:44 pm

Tole je videti kot bi ti šla varovala, ki drži vzmet in "podloško" na ventilu.Posledica je, da je ventil "padel" v valj, bat ga je pa "nažigal" nazaj v odmično gred.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline To jan 05, 2010 7:50 pm

A se spodji del suče če daš zobatega vn. Če spodaj ni zaribal ni panike.Zamenjaj ventile,omično gred pa si spet na cesto. najboljše bi bilo čeb komplet rabljeno glavo dubu. Tvojo še vedno lahk prodaš če ni počena.
Venil je ziher zvit in zaštekan,upajmo da je tako. Da ni poškodovan cilinder.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov