Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3877
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če jan 07, 2010 1:41 pm

dejcc je napisal/-a:tistih 2800x trpi kot hudič ali pa 3500 z lahkoto kaj maš raje blinder ?


Kaj pa bi melo za trpet? Sej vse prenese obremenitev in še ima rezerve.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
MyWay!
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr okt 29, 2008 10:30 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a MyWay! Če jan 07, 2010 1:45 pm

Kako pa s Hondo prilezeš gor (ker pač ni navora) ? :D
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če jan 07, 2010 1:47 pm

O porabi se oglašate tisti, ki gledate trenutno porabo na displayu. V resnici ni tako kritično v peti in je poraba samo zanemarljivo večja. V ta klanec gre najlepše iz Grosuplja ene 130 v peti (dokler ne nabašeš na takele težake) in iz Višnje gore do 160, ker gre takrat v območje največjega navora in še ni tako visoke kazni. Se ga pa da ponoči prepeljat čez 200. Žalostna država, pri registraciji in davkih smo različni v razredih, ki jih kasneje ne moremo konzumirati, na fronti se moramo pa s takimi šparovci matrat. O visoki porabi ne odločata hitrost ali počasnost ampak enakomernost tempa s čim manj spremembami in gibi na gasu in nekaj občutka za tehniko. Če slaboten motor v klanec ne vleče, popustimo gas do zdrave vleke in dodamo nekaj procentov utrujanja. To se takemu, ki nima občutka za tehniko, težko opiše.
 
Uporabniški avatar
MyWay!
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr okt 29, 2008 10:30 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a MyWay! Če jan 07, 2010 1:51 pm

MyWay! je napisal/-a:Kako pa s Hondo prilezeš gor (ker pač ni navora) ? :D
Ah, kakšne maš to ... 12k rpm, da se ne matra pa gre.
 
Uporabniški avatar
5cho
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Po nov 15, 2004 3:08 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a 5cho Če jan 07, 2010 2:38 pm

MyWay! je napisal/-a:
MyWay! je napisal/-a:Kako pa s Hondo prilezeš gor (ker pač ni navora) ? :D
Ah, kakšne maš to ... 12k rpm, da se ne matra pa gre.


lepa, da sam sebe komentiraš oops
 
klekej
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: So avg 01, 2009 3:40 pm

Napisal/-a klekej Če jan 07, 2010 2:44 pm

Sm res, krnekej. :D
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Če jan 07, 2010 3:31 pm

MyWay! je napisal/-a:
MyWay! je napisal/-a:Kako pa s Hondo prilezeš gor (ker pač ni navora) ? :D
Ah, kakšne maš to ... 12k rpm, da se ne matra pa gre.


:D :D Dvojna osebnost, kot Sonček ;)
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Če jan 07, 2010 4:26 pm

BBS je napisal/-a:Dvojna osebnost, kot Sonček ;)


sonček jih je meu že kakih 9 ;) :lol:
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky Če jan 07, 2010 4:37 pm

klemen_vprašaj LoCo-ta v kateri prestavi se vozi čez višnjegorski klanec, ti bo iz 1. roke povedal.
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Če jan 07, 2010 6:28 pm

Z enakim avtom sem se prevažal 10 let nazaj in vem, da ima res nikakav navor. Zato ti vsekakor šaltaj v 4, raje ko gas do podna tiščat.

Najbolj me je razočaral nekoč v vrhniškem klancu, ko sem na strehi imel 2 bicikla, pa nekaj prtljage za na morje + 2 v avtu in sem moral v 3. šaltat, kljub temu da naj bi imel pod haubo 75 konjev. :vrum
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3877
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če jan 07, 2010 6:55 pm

Ma ta njegov je pomoje 60-konjski, vsaj glede na prestavna razmerja :D
Doro pomoje najboljše da daš v četrto pa gas do konca tam pa je :)
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
MyWay!
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Sr okt 29, 2008 10:30 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a MyWay! Če jan 07, 2010 9:08 pm

BBS je napisal/-a:
MyWay! je napisal/-a:
MyWay! je napisal/-a:Kako pa s Hondo prilezeš gor (ker pač ni navora) ? :D
Ah, kakšne maš to ... 12k rpm, da se ne matra pa gre.


:D :D Dvojna osebnost, kot Sonček ;)
:) Ponazoril sem vaše, da ne rečem kakšne, debate.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če jan 07, 2010 10:03 pm

Od treh strani kreganja je edino Joztom povedal kot je treba.Punca ma kolegico ki ji je nekdo natrobil da avto v peti najmanj pije in potem se 4 babe z puntom 55 peljejo iz morja gor v klanec po AC in ta zabita prjatlca se čudi zakaj avto gre samo 60 v peti v klanec polno naložen a tok pa nima peska v glavi da bi dol šaltala.Ma men bi se snel da me takak kokoš okol voz.Voziš v tisti brzini v kateri vleče,če ne vleče ne nabijaš gasa ampak ga zmanjšaš toliko da se z isto brzno še premikaš gor in avto ne muka,če še takrat brzina pada ga pa šaltaš v nižjo valjda.Tuki eni take pišete da se ne bi čudil ko bi vam sred klanca zmanjkal brzine in bi začel lest nazaj,ker vam je težko šaltat in gledate na vsak pljunk bencina.Na enem forumu sem jih že napadel zdaj vas bom še tukaj.Če nimaš za avto vzdrževat in tankat ga prodaj!!
 
huek111
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Če dec 17, 2009 6:24 am

Napisal/-a huek111 Pe jan 08, 2010 2:23 pm

čare je napisal/-a:Od treh strani kreganja je edino Joztom povedal kot je treba.Punca ma kolegico ki ji je nekdo natrobil da avto v peti najmanj pije in potem se 4 babe z puntom 55 peljejo iz morja gor v klanec po AC in ta zabita prjatlca se čudi zakaj avto gre samo 60 v peti v klanec polno naložen a tok pa nima peska v glavi da bi dol šaltala.Ma men bi se snel da me takak kokoš okol voz.Voziš v tisti brzini v kateri vleče,če ne vleče ne nabijaš gasa ampak ga zmanjšaš toliko da se z isto brzno še premikaš gor in avto ne muka,če še takrat brzina pada ga pa šaltaš v nižjo valjda.Tuki eni take pišete da se ne bi čudil ko bi vam sred klanca zmanjkal brzine in bi začel lest nazaj,ker vam je težko šaltat in gledate na vsak pljunk bencina.Na enem forumu sem jih že napadel zdaj vas bom še tukaj.Če nimaš za avto vzdrževat in tankat ga prodaj!!


:clapclap :clapclap bravo Čare

Ne vem kako lahko vozite, če še menjat ne znate !
Hvala bogu da nimam VW
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Pe jan 08, 2010 2:35 pm

MyWay! je napisal/-a:
BBS je napisal/-a:
MyWay! je napisal/-a:
MyWay! je napisal/-a:Kako pa s Hondo prilezeš gor (ker pač ni navora) ? :D
Ah, kakšne maš to ... 12k rpm, da se ne matra pa gre.


:D :D Dvojna osebnost, kot Sonček ;)
:) Ponazoril sem vaše, da ne rečem kakšne, debate.


Ma smo se hecali :D :D
 
klekej
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: So avg 01, 2009 3:40 pm

Napisal/-a klekej Pe jan 08, 2010 2:46 pm

Glej, v 5. avto vzdržuje tistih 100km/h, res pa da z gasom do podna. Vem, da to ne more bit dobr za motor, za porabo me boli kita. V 4. se pa pri 100 dere ko hudič..
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Pe jan 08, 2010 2:59 pm

klemen_ je napisal/-a:Glej, v 5. avto vzdržuje tistih 100km/h, res pa da z gasom do podna. Vem, da to ne more bit dobr za motor, za porabo me boli kita. V 4. se pa pri 100 dere ko hudič..


Pa pelji 130 tko kot je omejitev v smeri LJ :)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe jan 08, 2010 3:11 pm

sg je napisal/-a:Najboljši izkoristek ima motor v območju največjega navora, tako da če v peti dosežeš obrate, ki so višji ali vsaj enaki tistim, kjer je navor najvišji potem je varčneje če pelješ v peti...

Praktično eden od redkih, strojniško argumentiranih postov v tej temi. Vse drugo je samo filozofiranje. Da se mašina duši pri polnem gasu? A sploh veste, zakaj ima loputa gasa tudi ime "dušilna loputa"? Ker "duši" motor takrat, ko gas ni pritisnjen!

No, napišite, zakaj hudiča se pa mašina pri 2800rpm in polnem gasu matra? Takrat taka 8V mašinca doseže praktično max navor. V kombinaciji z WOT (wide open throtle) ima takrat max izkoristek. Malo ga kvari le elektronika, ki pri res 100% odprtju daje bogatejšo mešanico od stehiometričnega razmerja. Torej se prav nič ne matra. Res je, da ima v takem režimu premalo dodatne moči za pospeševanje, ampak če hočemo vozit enakomerno, dodatne moči ne rabimo.
Evo, že N-tič limam zelo zgovoren diagram (specifična poraba v odvisnosti od rpm in MAP), pa si poglejte, v katerih režimih je poraba najmanjša:
Slika
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Pe jan 08, 2010 3:27 pm

Samo kaj ko nismo vsi šolani dipl. inž. strojništva, da bi to razumeli :D
Ali je možna kakšna obrazložitev?
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe jan 08, 2010 3:33 pm

Lahko. :)
Na navpični osi je specifična poraba v angleških enotah, ampak jo lahko prevedemo tudi v L/kWh (poraba bencina za določeno oddano energijo). MAP pomeni pritisk v sesalnem kolektorju in ga določa odprtost lopute za gas (pri 100kPA je zunanji tlak=polno odprt gas). RPM pa veste, kaj pomeni. Torej se vidi, da je poraba na splošno manjša pri bolj odprti loputi za gas (modro območje), najmanjša pa od 1500-3500rpm. Pri višjih obratih poraba narašča, največja pa je pri malo pritisnjenem gasu pri praktično vseh obratih (rdeče).
Seveda je ta diagram za določeno mašino in se lahko razlikuje glede na tip mašine. Ampak generalno gledano pa velja.
Torej avtor teme recimo primerja porabo v 5.prestavi (90kPa, 3000rpm) in 4. prestavi (npr. 70kPa, 3500rpm). Kaj dosti razlike tukaj ne bo. Če bo pa prestavil v 3., bo pa poraba že dokaj večja (ves čas pri konstantni hitrosti ~100km/h). Na primer.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov