kstelc je napisal/-a:ja sam če je mehanik kaj noter pustil nevem zakaj šele po 8000 km prevoženih je to prišlo vmes!??
Skoraj nemogoče...oz. 100%nemogoče..če bi pozabu kei not, bi kolkr bi obrnu kluč usekal..pa ni to kr tk eno gedoro al pa kak ključ not pozabit...razn, če bi noter ostal kak vijak..sam spet vprašaj, če bi zdržalo 8.000km.. slei ko prei bi ga potegnal med jermen pa jermenico in bi usekal...je pa ena možnost, da kak vijak ni bil dober privit(vijak od vodne črpalke, napenjalca...)se je odvil, ga potegnalo not...in je zaropotal...servis se pa lahko ščiti z tem, da je kao neki not potegnal..in je to krivec...zakai potem obstaja zaščita zobatega jermena???tk za okras??
Druga stvar je, če bi utrgalo mikro jermen...tam je dost večja možnost, da bi potegnal kako stvar(tud kak les, iz ceste al pa kei..)med jermen..jermenice..in bi utrgal..sam spet je tu spodnja zaščita motorja!!Če je seveda nameščena....
Če bi že bil kak "zunanji vpliv" na utrgan zobati jermen...da bi kei potegnal not..bi prvo utrgalo mikro jermen..potem prebilo zaščito zobatega jermena..šele potem..bi utrgalo zobati jermen...
Moja teorija je taka...kar se lahko zgodi..
Opravi se velik servis..menjava zobatega jermena, napenjalcev, vodne črpalke...
Vodna črpalka je privita z več vijaki..in če eden izmed tistih vijakov ni dobro privit, se kaj hitro rad odvije..pade med zobati jermen in jermenice..in useka..al pa kak vijak napenjalca...in smo tam..
To je moje mnenje..LP