Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr mar 31, 2010 7:41 pm

marko01 je napisal/-a:
Končar je napisal/-a:
gofra je napisal/-a:Končar - dej se kaksno Frutabelo pojej, pa se pejdi v peskovnik igrat s sovrstniki...
Mislim ej?

Urja - z vso pravico imas tezit dokler ne prides do resitve, ce je bil avto res vzdrzevan in vozen lepo, je prednost na tvoji strani. Vsak bi to storil, z mano na celu. Lepa beseda najde svoje mesto in ne dvomim, da bo pri tebi drugace. Porocaj kako je slo.

LpF


kko pa veš da je biu vozn lepo, kle krneki nabija, ja lepo smo ga vozil, teran je biu pa u pizdomaterno zdej k je pa šlo, je treba pa na reno pisat: dejte mi novo turbino. haha frutabelo si lohka u rit utakneš pa greš mim vrtca btw.


Jaz osebno pa mislim da sta KONČAR in KOLESAR plačana z strani renaulta, da na tem foromu zagovarjata to znamko :lol: Saj si nikakor ne moreta dopovedat da DCI motorji niso nikoli bili biser pa nikoli nebojo.

pametnjakovič :roll:
zato ker men, pa 99% ostalil dela vse normaln, tko ko pri drugih avtih
res pa da znajo drugi bolš rešit stvari VW bi dal pol zraven pa je to to (kar je še vedno dražje ko če zrihtaš privat)
 
gusti85
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: Sr nov 18, 2009 2:56 pm
Kraj: Kotlje - Koroška

Napisal/-a gusti85 Sr mar 31, 2010 8:11 pm

kolesar je napisal/-a:pametnjakovič :roll:
zato ker men, pa 99% ostalil dela vse normaln, tko ko pri drugih avtih
res pa da znajo drugi bolš rešit stvari VW bi dal pol zraven pa je to to (kar je še vedno dražje ko če zrihtaš privat)


Govori zase ... če tebi ok dela pol si srečko ... nevem pa od kje ti podatek da ostalim 99% tudi. Jaz osebno še ne poznam nobenega, ki bi imel renojevo dci mašino z več kot 150.000km in mu nebi šle vsaj šobe ali pa turbina. Tudi nam so šle šobe pri slabih 50.000km lepe vožnje, da nebi o tem kakšne zvoke je že spuščala turbina. Mogoče obstajajo kje določeni srečneži ampak jaz jih še nisem spoznal (pa poznam kr neki folka z avtom z tem motorjem). Tako da o tvojih 99% malo dvomim.
Sej ne rečem, renault je vredu znamka, dizli pred dci-jem so bili odlični in z bencinarji ni nekih problemov pri nobenem letniku. Ampak z DCI-jem so ga fejst pihnali in kdor si tega ne prizna si enostavno zatiska oči in noče verjet. Tak bi bil dober za poslanca :lol:
Mi smo imeli doma svoj čas 5 renaultov, zdaj imamo zaradi polomije z dci-jem samo še enega (starega dizlaša).

Lp.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr mar 31, 2010 8:18 pm

Torej govora ni o Renault turbini, ampak verjetno BorgWarner KP35. Kaj ste hoteli povedat, razen napačne informacije, da se olje menja na 30k km. Olje se menja enkrat letno, ne glede na kilometre. Olje s svojo kvaliteto ima največji vpliv na zaribanje ležaja turbine in potem naprej lopatice po ohišju, nato pa še vrsta vožnje in način ustavljanja ter mrzlega gonjenja. Torej kratki stik s tehniko. Večina uporabnikov NE prebere navodil za uporabo, za turbodiesel pa še posebej.
Zadnjič spremenil joztom, dne Sr mar 31, 2010 9:32 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Sr mar 31, 2010 8:18 pm

Jaz nisem značkar, ampak enostavno nimam več zaupanja v znamko Renault, pa lahko jo nekateri simpatizirate kolikor hočete... pa nisem edini!
Motorji DCi so imeli konstrukcijske napake in to me odvrača za kakršnemkoli pogledom za Renojem. Po mojem mnenju so bencinski motorji odlični in brez serijskih napak vse do danes, to sranje z dizli se je pa začelo leta 2001 in od takrat naprej vemo kaj je.
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr mar 31, 2010 8:42 pm

jao ste smešni...
kaj pa ko a toyoti crkne v garanciji pol avta?
pa ko sosedu prvi dan nov audi a6 zariba :lol:
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Sr mar 31, 2010 8:43 pm

joztom je napisal/-a: Večina uporabnikov NE prebere navodil za uporabo, za turbodiesel pa še posebej.

Mislim, da je pri vseh stvareh tako da, če bi se držal 100% navodil, potem lahko skoraj rečeš, da se ne smeš vozit, če se gre za avto, če pa za kako drugo stvar, pa ne smeš delat :(
Kaj vse v navodila pišeje :?
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Sr mar 31, 2010 8:44 pm

nevermind je napisal/-a:Jaz nisem značkar, ampak enostavno nimam več zaupanja v znamko Renault, pa lahko jo nekateri simpatizirate kolikor hočete... pa nisem edini!
Motorji DCi so imeli konstrukcijske napake in to me odvrača za kakršnemkoli pogledom za Renojem. Po mojem mnenju so bencinski motorji odlični in brez serijskih napak vse do danes, to sranje z dizli se je pa začelo leta 2001 in od takrat naprej vemo kaj je.


A ve kdo, kje delajo Megane, Lagune, Espace itd.? Za Cliota vem da v Revozu, za ostale pa ne.
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Napisal/-a _furby_ Sr mar 31, 2010 9:05 pm

ce se ne motim so prejsnji megani in clioti iz turcije prihajali. ;)
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr mar 31, 2010 9:07 pm

tema je pa itak zašla ker se meša one zgonjene avte s tujine pa tega s 30.000km..
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Sr mar 31, 2010 9:14 pm

kolesar je napisal/-a:jao ste smešni...
kaj pa ko a toyoti crkne v garanciji pol avta?
pa ko sosedu prvi dan nov audi a6 zariba :lol:


prav tečn si s tem tvojim hvaljenjem renoja a veš? Si daš dopovedat, da reno od 2001 naprej ni sinonim kvalitete, kvečjemu nasprotno, večina folka ima probleme z njimi, in bodi srečen, da ti nisi med njimi. Toliko različnih okvar kot jih ima sploh Dci motor, jih druge znamke nimajo, nobena ni nepokvarljiva, ampak eni imajo 1 serijsko napako, 2 okvare in 4 mogoče okvare. Renault jih ima 10, 20 in 40. Razumeš? Pa poglej statistiko.

Pa imel sem 10 renaultov, 8 do letnika 2000 z različnimi motorji (od 1.2 do 1.6 16v bencin in dti) ter cliota 2004 dci in megana 2001 1.6 16v, z obema sem imel en kup težav. Pa ne mi rečit, da sem imel srečo,(ne)srečo lahko imaš z enim avtom, ne pa z 10timi.
Pa ko bo na dci-ju turbina zdržala 300 (tristo) tisoč km in več km, potem pa piši o Toyotini kvaliteti.

Lepo, da si zadovoljen s svojim avtom, samo ti ni treba v vsaki temi prbijat kvaliteti renaulta.
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Sr mar 31, 2010 9:16 pm

Ma GiGi kaj se trudiš, njemu itak ni pomoči.
Potem smo mi smešni ker pišemo o ZNANIH in POGOSTIH napakah na DCi motorjih.
Tudi Toyota ima sedaj probleme s pedali, pa 2.2 mašina... pa Mazda z DPF filtri... pa začetne serije 2.0 TDI motorji...
Si sedaj zadovoljen kolesar?

p.s. on je nekaj tazga kot Fiatfan :lol:
Zadnjič spremenil nevermind, dne Sr mar 31, 2010 9:22 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Bucko99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 778
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:14 pm
Kraj: Around Ljubljana

Napisal/-a Bucko99 Sr mar 31, 2010 9:17 pm

Tlele ne bo nikol konca... ;) Nic ni nepokvarljivo in zal se boste morali sprijazniti s tem :!: :twisted: Po mojem bi v tem primeru morali priznati vsaj kaksno kulanco, ce je avto redno servisiran. Dvomim da ima kdo veselje namerno unicevat ''turbine''...

Meni pa ravno sedaj pri 116k km nekaj nagajajo brisalci, pa nisem se menjal turbine :shock: je mogoce to kaj povezano ? oops
 
noj
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: To feb 03, 2009 11:09 pm
Kraj: Arja Vas

Napisal/-a noj Sr mar 31, 2010 9:25 pm

Ne obupat! Poznam človeka, ki je prepeljal pol evrope, da je prišel v matično tovarno osebno, vsi so mu govorili, da mu ne bo uspelo nič uredit, na koncu je prišel do direktorja malo bolj ugledne znamke kot je renault in dosegel svoje, v slo pa so bile sankcije. Lp
Ford Mondeo Wagon Titanium 1.6 SCTi Ecoboost (118KW)
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Sr mar 31, 2010 9:38 pm

noj je napisal/-a:Ne obupat! Poznam človeka, ki je prepeljal pol evrope, da je prišel v matično tovarno osebno, vsi so mu govorili, da mu ne bo uspelo nič uredit, na koncu je prišel do direktorja malo bolj ugledne znamke kot je renault in dosegel svoje, v slo pa so bile sankcije. Lp


če gre za enga volvo userja je itak na forumu zgodba.. :)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr mar 31, 2010 10:02 pm

DaDek je napisal/-a:
noj je napisal/-a:Ne obupat! Poznam človeka, ki je prepeljal pol evrope, da je prišel v matično tovarno osebno, vsi so mu govorili, da mu ne bo uspelo nič uredit, na koncu je prišel do direktorja malo bolj ugledne znamke kot je renault in dosegel svoje, v slo pa so bile sankcije. Lp


če gre za enga volvo userja je itak na forumu zgodba.. :)

točno ...ne piše več se mi zdi, kak je ime nick? pa za xc90 se je šlo, sicer iz zgodbe kolk se spomnim ni bilo najbolj jasno a je uspel ali ne
PS kdo bo hotel sedaj pritožbo na Volva naredit, bo moral kitajsko znat.... :-P :D

PS1. na turbini je "mali milijon stvari" ki gredo lahko narobe; že od samega odlitka ohišja naprej........pa preko olja do voznika, kot je "Joztom" napisal, Renault je pa itak znan po tem, da nerad še v garancji popravlja, kaj šele izven...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr mar 31, 2010 10:37 pm

sašo5 je napisal/-a:... sicer iz zgodbe kolk se spomnim ni bilo najbolj jasno a je uspel ali ne
...


Cornelius v tem postu pravi, da je v glavnem vse urejeno.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr mar 31, 2010 10:52 pm

esem je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:... sicer iz zgodbe kolk se spomnim ni bilo najbolj jasno a je uspel ali ne
...


Cornelius v tem postu pravi, da je v glavnem vse urejeno.

hvala
PS. zanimo branje (tudi v drugo/tretje).....neki "marinič" je zasral temo, da je šla v zaklep, Cornellius pa na delo v Qatar.....
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr mar 31, 2010 10:59 pm

prosim
Sicer pa mislim, da je Cornelius sam želel, da se tema zaklene, ravno zaradi mariniča ipd.
Obstaja še drugi (nezaklenjeni) del z istim naslovom (Xxx II.), a tam ne govori o reklamaciji, bolj o avtu, radiu, potovanjih itd.

Sem pa dal (prvi) link tudi zato, ker bi morda bilo koristno branje avtorici teme - kljub ogromno solate, ki jo bo, če bo brala celo temo, morala prežvečit.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Če apr 01, 2010 6:08 am

"urja"
pri osovini naj bi prišel noter zrak, zaradi tega pa se osovina ni enakomerno vrtela"

To nima noben veze s turbino. Polos ali menjalnik? To je pa pogonski sklop.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Če apr 01, 2010 6:12 am

"pugi 405"
Ni blo v enem od postov v temi, da ima tovarna seznam delov, ki so kritični? To sem pozabil dodati.


Takega spiska ravno nimajo, imajo pa po številkah šasij narejen spisek (od... do), pri katerih se lahko, oz. se po podatkih, ki jih dobivajo od servisov, pojavljajo enake napake.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov