Tako, sem šel centrirat. Veliko ni bilo odstopanja oz. blo je toliko da se ne bi smelo čutit pri vožnji. Pregledal sem tudi še enkrat polosovine in nimajo zračnosti. Potem sem šel takoj na AC probat in od začetka je bilo kr boljše vendar je še vseeno malo treslo. Po daljši vožnji in ko sem tako večkrat pospeševal od 100 do 130 km/h je ponovno začelo trest.

Tako slabe volje sem prispel domov in še enkrat vzel kolo dol, ter si ornk pogledal. Ugotovil sem, da ima centrirni obroček malo zračnosti na platišču na pesti pa skoraj ponavljam skoraj nič. Ko sem tako še enkrat namestil platišče sem ga narahlo privijačil toliko da se vijaki niso naslonli in sem probal kolo premaknit gor in dol. No rezultat tega je da se premika kolo za 2mm v vsako stran...torej ima zračnost. Sedaj me zanima ali je res lahko to vzrok za tresenje saj sem dobil zraven platišč te centrirne obročke, ki so original momo in piše tudi v tuv da so namenjeni centrirni obročki za moja platišča fi72.2/fi57.1, karšne imam tudi jaz.
Sedaj meni se zdi da 2mm zračnosti ne bi smelo vplivat na takšno močno tresenje saj so tudi vijaki konični in centrirajo platišče kajne. Moje mišlenje, kaj pravite vi, se mi komu da to zadevo malo razložit oz. izkušnje ki ste jih imeli glede na to da ste me nekateri že prej opozarjali na centrirne obročke. Hvala
off
Mislim da se bom počasi lahko prijavil za delo pri formuli ena za menjavo koles, saj imam za sabo že kr nekaj prakse!
