Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
NoTkn0wN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To jul 10, 2012 6:20 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a NoTkn0wN Sr jul 11, 2012 7:04 am

MBtouran je napisal/-a:Prodajalci samo da prodajo..

Saj to pravim...ker bi me ob nakupu ze obvestili o morebitnih problemih...bi vzel bencinarja in bi vedel zakaj placujem vecjo porabo...Ker ce sedaj menjam DPF se bo cez cas spet isto zacelo ponavljat...le 1.500€ lazjo denarnico bom imel.

lp
 
NoTkn0wN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To jul 10, 2012 6:20 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a NoTkn0wN Sr jul 11, 2012 9:08 am

Informativno vam podajam odgovor tržnega inšpektorata in sodnega cenilca:

Tržni inšpektorat me je usmeril na sodnega cenilca (kjer krijem stroške sam), kateri mi mora oceniti napako in podat mnenje, da je to res napaka. Ko sem klical sodnega cenilca ni bil niti presenečen, ker se srečuje tudi sam z istim problemom a ne more nic pomagat...njegovo mnenje - prodaj avto...Baje so na par avtošolah že prodajali avte z DPF filtrom ravno zaradi teh problemov. Thats it....edina varjanta odstranitev DPF-ja ali prodaja avta in nakup bencinarja...

Lp Primoz
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a abbe Sr jul 11, 2012 12:58 pm

teli dpf-ji so res tezava.vendar se jo a urediti.rsr motorsport odstranjuje dpf-je in preprogramira elektroniko tako da teh tezav ni vec.vendar mislim da samo na bosch vbrizgih.tvoja accord ima bosch vbrizg.tko da ga kontaktiraj..
Ni vse res kar napišem
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a LinuxFuter Sr jul 11, 2012 1:10 pm

sašo5 je napisal/-a:In letos sem imel prvič teh. pregled, opremljeni so že z najnovejšimi napravami za merjenje izpuha avtov z DPF-ji(torej, če ga na avtu ni, ni šans da narediš pregled) skratka, pokazalo mu je zabasanost 0,21% torej praktično, kot da je včeraj notri dan.......


A ti to resno? Upam da bojo kmalu imeli to vsi :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a abbe Sr jul 11, 2012 2:19 pm

sašo5 je napisal/-a:In letos sem imel prvič teh. pregled, opremljeni so že z najnovejšimi napravami za merjenje izpuha avtov z DPF-ji(torej, če ga na avtu ni, ni šans da narediš pregled) skratka, pokazalo mu je zabasanost 0,21% torej praktično, kot da je včeraj notri dan.......

a lahko kj vec poves kako je to potekalo,ker zloo dvomim da ti je na podlagi ene sonde ki jo je porinu v auspuh povedal kok mas dpf zabasan...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a TrijoAdijo Sr jul 11, 2012 4:37 pm

Naaah...Sašo5 je bil nazadnje pred cca. 20-imi leti na tehničnem pregledu z avtom, pa je šele letos prvič videl napravo za merjenje dimnosti na dizlih :lol: in to kar je pokazalo, je samo izmerjena dimnost..:D
@sašo5: Jako ti to dimi...Ford ima dimnosti 10x manj :P
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a maniaxxx Sr jul 11, 2012 4:41 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Naaah...Sašo5 je bil nazadnje pred cca. 20-imi leti na tehničnem pregledu z avtom, pa je šele letos prvič videl napravo za merjenje dimnosti na dizlih :lol: in to kar je pokazalo, je samo izmerjena dimnost..:D
@sašo5: Jako ti to dimi...Ford ima dimnosti 10x manj :P


JTD--Jako to dimi :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a INFINITI Sr jul 11, 2012 7:35 pm

NoTkn0wN je napisal/-a:Informativno vam podajam odgovor tržnega inšpektorata in sodnega cenilca:

Tržni inšpektorat me je usmeril na sodnega cenilca (kjer krijem stroške sam), kateri mi mora oceniti napako in podat mnenje, da je to res napaka. Ko sem klical sodnega cenilca ni bil niti presenečen, ker se srečuje tudi sam z istim problemom a ne more nic pomagat...njegovo mnenje - prodaj avto...Baje so na par avtošolah že prodajali avte z DPF filtrom ravno zaradi teh problemov. Thats it....edina varjanta odstranitev DPF-ja ali prodaja avta in nakup bencinarja...

Lp Primoz


Ni treba - če želiš dobrega dizla brez usranega DPF filtra ali scaline v tanku je rešitev v novem dizlu od Mazde:

On the diesel side, Mazda has pulled off an even more impressive feat. The 2.2-liter Sky-D (again, other sizes are likely to follow) boosts fuel economy by 20 percent over the current, 2.2-liter diesel and meets Euro 6 and U.S. Tier 2 Bin 5 emissions standards without using any NOx aftertreatment such as urea injection. You catch that? It meets U.S. emissions standards. That’s because Mazda is planning to bring this engine here sometime in 2012.


With the diesel, Mazda moved in the opposite direction, decreasing the compression ratio from 16.3:1 down to 14:1. That’s the same as the gas-burning Sky-G, and a value that’s the lowest in the world among diesels, according to Mazda. Doing so reduces cylinder pressures, and therefore temperatures, which reduces NOx production and also allows the fuel to mix better, avoiding locally rich areas that produce soot. Mazda claims that the lessened friction from the reduced cylinder pressure alone is worth a 4- to 5-percent gain in fuel economy. And the reduced internal forces also allow components such as the rods and pistons to be substantially lighter. Here, too, a forged steel crankshaft replaces a cast-iron unit. Overall weight savings is a whopping 55 pounds.

The downside to lowering the compression ratio of a diesel is that, during warm-up, the engine temperature can be too low to support proper combustion, and misfires result. To get around this, Mazda added a two-stage variable valve-lift system on the exhaust side in order to be able to create additional valve overlap. This causes the hot exhaust gases to be drawn back into the next cylinder to warm it up.

;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5042
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a sašo5 Sr jul 11, 2012 9:45 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Naaah...Sašo5 je bil nazadnje pred cca. 20-imi leti na tehničnem pregledu z avtom, pa je šele letos prvič videl napravo za merjenje dimnosti na dizlih :lol: in to kar je pokazalo, je samo izmerjena dimnost..:D
@sašo5: Jako ti to dimi...Ford ima dimnosti 10x manj :P

malo morgen :lol: tako je kot sem napisal, če ne verjameš pojdi na Brebus in poglej "mašino" ki jo imajo in prav za vsak avto tudi konektor, da priklopijo tam, kjer priklapljajo tudi na servisu, nato vnese cel kup podatkov v računalnik .........in vse se dogaja na "štant gasu"

Naprava za merjenje dimnosti zahteva da nekaj sekun avto dela na cca 2500 rpm_poznam to, amoak to o čemu sem pisal je pa dejansko preverjanje DPF-ja oz. če sploh ta je na vozilu, do konca leta bodo vsi opremljeni s temi napravami....
TrijoAdijo je napisal/-a:Naaah...Sašo5 je bil nazadnje pred cca. 20-imi leti na tehničnem pregledu......


maja letos.........

PS ko boš mel čas preveri, potem te čakam v Olimpu(vidim, da rad tam zahajaš) na :pivo

abbe je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:In letos sem imel prvič teh. pregled, opremljeni so že z najnovejšimi napravami za merjenje izpuha avtov z DPF-ji(torej, če ga na avtu ni, ni šans da narediš pregled) skratka, pokazalo mu je zabasanost 0,21% torej praktično, kot da je včeraj notri dan.......

a lahko kj vec poves kako je to potekalo,ker zloo dvomim da ti je na podlagi ene sonde ki jo je porinu v auspuh povedal kok mas dpf zabasan...

saj v tem je hec.......... sonda (ki logično meri dimnost) v tem primeru sploh ni potrebna, ker dimnosti pri avtih z filtri sploh ni_kot sem rekle: konekta kabel (kot na servisu) in ima vse podatke, sicer najverjetneje samo tiste, ki ga zanimajo, ne kompletne diagnostike motorja, ampak to v zvezi DPF.ja oz. emisij....
 
NoTkn0wN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To jul 10, 2012 6:20 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a NoTkn0wN Če jul 12, 2012 6:09 am

abbe je napisal/-a:teli dpf-ji so res tezava.vendar se jo a urediti.rsr motorsport odstranjuje dpf-je in preprogramira elektroniko tako da teh tezav ni vec.vendar mislim da samo na bosch vbrizgih.tvoja accord ima bosch vbrizg.tko da ga kontaktiraj..


Zal nima bosch elektronike...sem jih ze kontaktiral in so rekli, da to ni mogoce in se ne ve kdaj bo to mogoce...

Lp Primoz
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Kael Če jul 12, 2012 12:48 pm

Živjo!

V drugi temi sem že omenil, da kupujem nov avto in da kolebam med 1.4 VTI s 95 KM (bencinec) oz 1.6 HDI s 92 KM (dizel) (koncern PSA - Peugeot 208 konkretno). Dizel seveda ustreza EURO 5 normi, kar pomeni, da ima to sranje od DPF oz. pri Peugeotu FAP filter. Zdej pa nekaj mene zanima - četudi letno narediš nevem koliko tisoč km, še vedno pride dan, ko imaš opravke in greš z avtom - jasno, da ne boš zaradi tega vzel taksija zaradi tega. Torej posledično pride do tega, da imaš nekaj zaporednih voženj, kjer se pelješ km ugasneš, pelješ 1.5 km ugasneš, pelješ 2 km ugasneš in nato domov 5 km ugasneš. Čez dva dni pa greš npr. k tašči, do koder maš 70 km. No in sedaj, a nekaj kratkih voženj takoj zabije ta magični filter, ali se to zgodi, če se tako voziš npr. vsak dan nekaj mesecev? Ker če so ti filtri, tako problematični, da se zarad par kratkih voženj zabije, potem je dizla brezveze kupit, sicer pa ok. Drugo: a se redna regeneracija filtra proži samo na AC pri 3.000 rpm, ali je dovol da npr. "križariš" na 2.000 obratih?
 
Pero333
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Če jul 05, 2012 8:48 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Pero333 Če jul 12, 2012 2:07 pm

Kael je napisal/-a:Živjo!

V drugi temi sem že omenil, da kupujem nov avto in da kolebam med 1.4 VTI s 95 KM (bencinec) oz 1.6 HDI s 92 KM (dizel) (koncern PSA - Peugeot 208 konkretno). Dizel seveda ustreza EURO 5 normi, kar pomeni, da ima to sranje od DPF oz. pri Peugeotu FAP filter. Zdej pa nekaj mene zanima - četudi letno narediš nevem koliko tisoč km, še vedno pride dan, ko imaš opravke in greš z avtom - jasno, da ne boš zaradi tega vzel taksija zaradi tega. Torej posledično pride do tega, da imaš nekaj zaporednih voženj, kjer se pelješ km ugasneš, pelješ 1.5 km ugasneš, pelješ 2 km ugasneš in nato domov 5 km ugasneš. Čez dva dni pa greš npr. k tašči, do koder maš 70 km. No in sedaj, a nekaj kratkih voženj takoj zabije ta magični filter, ali se to zgodi, če se tako voziš npr. vsak dan nekaj mesecev? Ker če so ti filtri, tako problematični, da se zarad par kratkih voženj zabije, potem je dizla brezveze kupit, sicer pa ok. Drugo: a se redna regeneracija filtra proži samo na AC pri 3.000 rpm, ali je dovol da npr. "križariš" na 2.000 obratih?


Regeneracija se vklaplja ko je filter sajastih delcev zamašen do določenega procenta, z višjimi obrati pa se vozi zato, da filter prej doseže temp. okrog 550 stopinj,
pri 2000 vrtljajih boš to temperaturo kasneje dosegel. Dokler ni zadostna temperatura se regeneracija ne prične in zato krajše mestne vožnje niso priporoćljive.
Nekaj zaporednih voženj še ne zamaši filtra, pri meni se je regeneracija vršila po dosti mestne vožnje med 200-300 km. Če pa vsakih 14 dni zapelješ na AC na vožnjo
50-60 km pa ni problemov . Je pa res, da je nepotrebna vožnja in večja poraba goriva. Tudi sam se nagibam k zamenjavi za bencinarja.
L.p Pero
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a MBtouran Če jul 12, 2012 4:51 pm

Pri dpf filtrih je nuja da imas redne voznje po AC. Ne vem ce se regeneracija uspesno izvaja ce se peljes 1* mesecno po AC
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a peroRS Če jul 12, 2012 5:17 pm

MBtouran je napisal/-a:Pri dpf filtrih je nuja da imas redne voznje po AC. Ne vem ce se regeneracija uspesno izvaja ce se peljes 1* mesecno po AC


Kolega je z VAG-ovim 2.0TDI PD BMP motorjem v 4-ih letih naredil 100.000km.
Od tega 70% mestna vožnja, ostalo pa izleti in dopusti na morje ter pozimi smučanje, po avtocesti.

In ni imel nobenih težav z DPF filtrom. Se je nekajkrat normalno regeneriral na avtocesti sam (prižgana lučka) in to je to ;)
Je pa res, da ima ta kolega zelo težko nogo tudi po mestu, seveda ko je avto segret.
Če bi vsi tako hitro speljevali na semaforjih, gužve sploh ne bi bilo :twisted:
 
tomaz30
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Sr nov 17, 2010 7:53 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a tomaz30 Če jul 12, 2012 7:25 pm

NoTkn0wN je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:teli dpf-ji so res tezava.vendar se jo a urediti.rsr motorsport odstranjuje dpf-je in preprogramira elektroniko tako da teh tezav ni vec.vendar mislim da samo na bosch vbrizgih.tvoja accord ima bosch vbrizg.tko da ga kontaktiraj..


Zal nima bosch elektronike...sem jih ze kontaktiral in so rekli, da to ni mogoce in se ne ve kdaj bo to mogoce...

Lp Primoz

Poskusi tu:
http://www.sbs-tuning.com/
 
NoTkn0wN
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: To jul 10, 2012 6:20 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a NoTkn0wN Pe jul 13, 2012 12:43 pm

@tomaz30 kar sem se zanimal glede tega naj noben se nebi bil 100% usposobljen za odstranitev DPF filtra na teh honda motorjih zato se ne zanesem.

Avto sem pa danes imel na servisu in so zadevo rešili...spet potrebna samo regeneracija in thats it. Zdaj bom poskusal vsake dva tedna it na en "izlet" do Postojne po AC z voznjo nad 3k rpm pa bomo vidli ce bo pomagalo, ce ne bo gre avto v prodajo, ker ocitno delam prekratke razdalje za tak avto.

Lp Primoz
 
Pero333
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Če jul 05, 2012 8:48 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a Pero333 Pe jul 13, 2012 2:04 pm

Avto sem pa danes imel na servisu in so zadevo rešili...spet potrebna samo regeneracija in thats it. Zdaj bom poskusal vsake dva tedna it na en "izlet" do Postojne po AC z voznjo nad 3k rpm pa bomo vidli ce bo pomagalo, ce ne bo gre avto v prodajo, ker ocitno delam prekratke razdalje za tak avto.

Lp Primoz[/quote]

Moja najkrajša regeneracija je trajala 28 km in to po AC, ker si vse podatke natančno zapisujem in skušam najti optimalno rešitev,
da bi delal čim manj nepotrebnih voženj. Manj problemov bi imeli, če bi imel tester in bi si vsake toliko časa pogledal v računalnik
koliko je filter zamašen in bi se šele takrat zapeeljal na AC.
L.p.Pero
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a MBtouran Pe jul 13, 2012 4:06 pm

Raje imam porabo 8-9 litrov pri bencincu, kot pa da se vozim po AC zgolj zaradi regeneracije DPF
 
Uporabniški avatar
ALIEn3001
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: To feb 03, 2009 3:40 am

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a ALIEn3001 To jul 17, 2012 11:13 pm

Dizel preprosto ni za kratke razdalje... Sam delam po 100km na dan, regeneracija DPF se pa dela na vsakih ~1000Km in to za cca 10minut.
Dodatni krogi po AC niso potrebni, ker če jo prekineš enkrat ali dvakrat to ni problem, se pač naredi naslednjič. Je pa regeneracija problem, če se veliko vozi po mestu in pri nizkih obratih... itak.

Bodo pa kmalu morali DPF imeti tudi bencinarji z direktnim vbrzigom, ki so trenutno za naša pljuča bolj škodljivi, kot dizli z DPF. Recimo Toyota Prius z direktnim vbrizgom spusti v ozračje dosti več mikroskopskih delcev, ki se zataknejo v pljučih, kot pa večina trenutnih avtov, vključno s top-performance bencinskimi avtomobili (Ferrari in ostalo)... Komplicirana zadeva vse to :D
James May: I preffer this (AR 159) to the BMW 3-series :)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: DPF in regeneracija

Napisal/-a INFINITI Sr jul 18, 2012 6:41 am

peroRS je napisal/-a:
MBtouran je napisal/-a:Pri dpf filtrih je nuja da imas redne voznje po AC. Ne vem ce se regeneracija uspesno izvaja ce se peljes 1* mesecno po AC


Kolega je z VAG-ovim 2.0TDI PD BMP motorjem v 4-ih letih naredil 100.000km.
Od tega 70% mestna vožnja, ostalo pa izleti in dopusti na morje ter pozimi smučanje, po avtocesti.

In ni imel nobenih težav z DPF filtrom. Se je nekajkrat normalno regeneriral na avtocesti sam (prižgana lučka) in to je to ;)
Je pa res, da ima ta kolega zelo težko nogo tudi po mestu, seveda ko je avto segret.
Če bi vsi tako hitro speljevali na semaforjih, gužve sploh ne bi bilo :twisted:


Eto indentičen motor pa vožnja pa v 50.000 km ni niti lučka zablinkala "tok-tok" ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 37 gostov