Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
SašoP
Uporabnik
 
Prispevkov: 984
Pridružen: Po jul 07, 2008 10:17 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a SašoP Pe okt 29, 2010 8:39 am

kstelc je napisal/-a:aja pa oznaka motorja je BKD


No moj je isto taka oznaka. Je pa recimo zanimivo, da zjutri k mam avto ponavad u garaži kr lepo pržge, čim ga mam uzuni pa k da se bo mašina razpadla zjutri. Sm pa tut nekje zaslediu da motorji s temi oznakami nej nebi mel problemov s pokanjem glav.
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Pe okt 29, 2010 10:22 am

Fantje to so dizli.

Veliko vibracij ob mrzlem motorju.

Ko prebiram to temo me kar zmrazi koliko imate eni problemov, beri stroškov z avtom.... Jaz bi znoru da bi mel take stroške :twisted:

Upam da čiceneje odpraviš napako...

LP
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc Pe okt 29, 2010 3:45 pm

sej baje glava nima veze pri vžigu mislm da bi zarad tega tko prižigal....možno je res da je zaradi vztrajnika ker men se tudi malo sliši ko ugasneš avto baje vendar ga ne mislim menjati dokler nebo kaj hujšega, ker drugače mi ga nič ne trese pa nič še...
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Pe okt 29, 2010 5:10 pm

Zanimiva tama in komentarji. Vidim da so diesli kar občutljivi, še posebej, če govorimo o VAG mašinah.

Upam, da bo ta Audijev problem čim prej rešen ;)
Avto, moj partner!
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc Pe okt 29, 2010 5:30 pm

ma u k.... so te 2.0TDI-ji:S sej je res da fajn letijo ampak drugač mam pa s tem vžigom probleme že odkar ga imam...prej mi vroč ni lepo vžgal smo to poštimal zdej me pa pozim zejbava:S
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Pe okt 29, 2010 7:27 pm

Ja so kr problematični novi dizli.

Ker sem malo podkovan v strojniškem vidiku gledam tudi druge parametre motorja. Zame je izredno pomembno kompresijsko razmerje. Nižje kot je boljše je za motor ter njegovo delovanje je nekoliko bolj uglajeno.

Obužujem nov Mitsubishi-jev motor 1.8DI-D, kateri ima nizko kompresijsko, vendar počakajmo kako se obnesel vbrizg na avtu (šobe,itd...).

Mitsubishi ima VAG motorje v ponudbi, vendar jih bo z "razlogom" počasi zamenjal z svojim lastnim produktom... Le zakaj :)

Lep pozdrav

p.s
Da nebo kdo mislil da vozim japonca, odg. je Nemec ;)
 
Uporabniški avatar
tabletten
Novinec
 
Prispevkov: 173
Pridružen: Če avg 20, 2009 5:39 pm

Napisal/-a tabletten Pe okt 29, 2010 9:15 pm

Vem da je oznaka motorja drugačna (pa saj vemo kako je s tem?), ne vem za ker letnik gre bom pa kopiral iz audi foruma kot zanimivost;

Torej, informacijo bom napisal za primer audija A4, velja pa tudi za ostale audije okoli letnika 2006 (A3 in A6). Tu je objavljena kot objektiven nasvet kupcu, ne kot osebno mnenje kogarkoli, saj informacija namreč prihaja od strokovnjaka, ki dela na uradnem servisu, in izvira iz njegovih izkušenj. Vsekakor pa stanje posameznega motorja variira glede na rednost vzdrževanja motorja ter na način, kako je lastnik ravnal z motorjem.

Preidimo k bistvu. Namreč, do letnika 2006 so bile v A4 vgrajene 2.0 TDI mašine z oznako BLB. Z njimi je bilo dosti problemov, posebno zaradi slabe oziroma šibke stene bloka motorja med 1. in 2. batom, kar je posledično privedlo do razpok, mešanja vode z oljem in še česa hujšega. Od leta 2006 (vključno) naprej so v A4 zamenjali 2.0 TDI motor BLB, in sicer z motorjem BRE, pri kateremu so napake odpravili, tako da težav ni več.


Lp, Matevž


EDIT: Če je na koncu kataloške številke črka C ni bojazni, da bi počila, npr.: 03G 103 308 C

2.0 TDI glave so bile delane v treh izvedbah:

03G 103 308 A - 90% glav poči
03G 103 308 B - 50% glav poči
03G 103 308 C - 0,9% glav poči(extremni primeri)
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Napisal/-a kstelc Pe okt 29, 2010 10:44 pm

in kje vidiš te kataloške številke?
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Re: AVTO ZJUTRAJ GRDO PRIŽGE

Napisal/-a kstelc So okt 30, 2010 1:27 pm

aja pa za tisti vztrajnik a je to pač komplet vztrajnik treba menjati ali samo senzor za vžig, ki je na njemu(to mi je en pač reku da je tko zdej nevem če je to res ali ne...)?Ker men je to čudno da se men to dogaja vsake tok časa ni vsak dan isto....recimo enkrat ko je res mrzlo pa mislim zdej nebo prižgal mi lepo "kresne" enkrat se pa malo matra...en mehanik mi je tud reku da možno da so neke gumice na šobah že malo slabe pa da je tudi to možnost....uglaunem noben mi nič točno ne reče ker na testerju se ne pokaže nič :huh:
 
Logistic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: So okt 30, 2010 10:23 am

Re: AVTO ZJUTRAJ GRDO PRIŽGE

Napisal/-a Logistic So okt 30, 2010 2:02 pm

Glavno da pije pol litra manj.
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Re: AVTO ZJUTRAJ GRDO PRIŽGE

Napisal/-a kstelc So okt 30, 2010 2:46 pm

Logistic je napisal/-a:Glavno da pije pol litra manj.



???
 
Logistic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: So okt 30, 2010 10:23 am

Re: AVTO ZJUTRAJ GRDO PRIŽGE

Napisal/-a Logistic So okt 30, 2010 2:51 pm

dizel
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Re: AVTO ZJUTRAJ GRDO PRIŽGE

Napisal/-a kstelc So okt 30, 2010 3:06 pm

ja in kaj pol bencinarji pa večno delajo al kaj...
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Re: AVTO ZJUTRAJ GRDO PRIŽGE

Napisal/-a kstelc So okt 30, 2010 3:07 pm

pa mal več kot pol litra je
 
Logistic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: So okt 30, 2010 10:23 am

Re: AVTO ZJUTRAJ GRDO PRIŽGE

Napisal/-a Logistic So okt 30, 2010 3:24 pm

6 deci, tok tok tok tok tok tok tok tok.... loop
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: AVTO ZJUTRAJ GRDO PRIŽGE

Napisal/-a grega983 So okt 30, 2010 3:35 pm

Logistic je napisal/-a:6 deci, tok tok tok tok tok tok tok tok.... loop



Pa dej se umir mal dec. Komi si pršu na forum pa si že glasn kot da bi bil en administrator :?
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Re: AVTO ZJUTRAJ GRDO PRIŽGE

Napisal/-a kstelc So okt 30, 2010 3:41 pm

ma ja sam temo smetiš....pa ja 6 deci razlike je če primerjaš 1.4 bencinarja pa 3.0 dizla...
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Re: AVTO ZJUTRAJ GRDO PRIŽGE

Napisal/-a Gyga Po jan 31, 2011 1:42 pm

Si rešil problem?
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
kstelc
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Sr feb 20, 2008 8:57 pm

Re: AVTO ZJUTRAJ GRDO PRIŽGE

Napisal/-a kstelc Po jan 31, 2011 1:55 pm

sem ja...menjal sem glavo motorja in zdaj vžiga lepo
 
mdivjak14
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Po nov 01, 2010 10:45 am

Re: AVTO ZJUTRAJ GRDO PRIŽGE

Napisal/-a mdivjak14 To feb 01, 2011 8:30 pm

kaj si ugotovil, če je počena al si se kar odločil iz preventive da jo menjaš??
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 11 gostov