leon30 je napisal/-a:Pa je stoodstotno garantirano, da paše vse skupaj tako kot je treba, da ne bi bili, kaki zapleti potem pri sestavi in delovanju sklopa?
Zanimiva mi je pa ena stvar. Pred leti sem Imel VW Boro 1.9 TDI ravno tako 81kw motor, le tip motorja je bil AHF(verjetno je isto, samo da ima Seat drugo kratico za isti motor), In, ko sem snel menjalnik, ker sem sesul diferencial (mladost je norost, sunkovito speljevanje....)je imel motor enomasni vztrajnik, in klasično sklopko, kot sem jo navajen bil v preteklosti.
Sedaj pa prosim za pomoč še vas forumaše in mojstre avtomehanike.
Če še omenim cene, ki so mi jih posredovali pri A Netu:
Grn. z vztrajnikom - fiksni(enomasni - Valeo): 430evrov
Vztrajnik dvomasni: 618evrov;
Sklopka(lamela+ležaj+potisna plošča) za dvomasni vztrajnik: 252evra ali 288evra(različne cene zaradi različnih proizvajalcev).
Prosim za pomoč in hvala za vsak odgovor.
Valeo garnituro (skl. + vztr) lahko dobiš za 379 eur.
Sachs dvomasni vztr. dobiš za 466 eur + sklopka za 249 eur (za 100% potrebujem št. šasije).
Tudi če menjaš iz dvomasnega na enomasni paše vse gor tako kot mora. Sej je že veliko ljudi šlo na to varianto pa ni problemov, sej drugače sploh ne morejo tega prodajat če ne paše, ane.