Samo da je zdej porihtano....

TrijoAdijo je napisal/-a:O, super! To je pa lepo prebrat!
Samo da je zdej porihtano....
adis je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:O, super! To je pa lepo prebrat!
Samo da je zdej porihtano....
super je to, da ko uporabnik povpraša na forumu glede določene težave, da o tem tudi obvesti nas uporabnike, kaj je bilo narobe in kaj je bila rešitev.
Sasqa je napisal/-a:Pozdravljeni
@TrijoAdijo
Še lepše pa je priti v garažo oz. na parkirišče z mislijo, ko veš, da pa bo sedaj sigurno prižgal brez problema (prej pa vedno v negotovosti, bo 'kresno' ali ne)
@mdivjak
Zdaj za Seata ne vem, kdo je na sprejemni pri avto Jarc zadolžen, za audija me je stregel g. Milan, in res svaka mu čast. Že ko sem avtomobil pripeljal tja na redni servis, in mu povedal kaj avtomobil občasno naredi (potem je to še pri njih parkrat ponovil), je dejal, da glede na kilometre najverjetneje nagajajo tesnilke. Dejal je, da bodo najprej preizkusili pri najcenejši stvari in poizkušali sistematično sanirat probelm. Tega so se držali, in za razliko od drugih pooblaščencev problem sanirali. O vsakem strošku ali večjem posegu sem bil obveščen, tako da še enkrat, kapo dol. Po moje Vas vprašanje nič ne stane, če se oglasite pri njih in opišete težavo. Tudi kolegu so pred časom zrihtali Passata v nulo (tudi ni hotel prižigati, potem, ko so mu na Porche Maribor - šentiljska cesta delali malo generalno vključno z menjavo dročnikov). Če se prav spomnim ste dejali, da če senz. temperature odklopite, da potem pa prižiga normalno, je temu še vedno tako? Pri meni je prvič, ko ni hotel prižgati, zagon trajal tam cca. med 5-8 sekund, in parkrat tako. Potem je bil en čas mir, in potem sem ga moral zaganjati že dlje, dokler ni prišlo stanje tako daleč, da so bili zagoni po par etap po 30s. Zadeva je šla vedno na slabše.
Recimo, podoben problem, kot sem ga imel jaz, ga je imel tale: http://www.youtube.com/watch?v=hqLmkRYK5Jg, le da s to razliko, da je pri njemu nagajala tandem pumpa (simptom pa povsem enak).
Lp
Saša
Sasqa je napisal/-a:Pozdravljeni
Hm, pomojem je potem pri vas problem nekje drugje, bi prej rekel, da gre za problem v elektroniki, programski opremi, komunikaciji, kot pa kakšno mehansko okvaro. Po mojem logičnem sklepanju ni problem v naftni napeljavi, padanju nafte, tesnilih, ali čem podobnem, kajti v tem primeru, bi tudi pri odklopu senzorja temperature zaganjal enako. Kako pa je z grelnimi svečkami, se slednje sploh vklopijo, ko je priklopljeno tipalo temperature? Pa to vam nagaja v vsakem primeru, ne glede ali je avto topel ali hladen, stoji dalj časa ipd.? Osebno menim, da bi za Vaš problem bil najboljši en dober diagnostik, ki se razume na komunikacijo, protokole in vrednosti, ki jih tester pokaže.
Tukaj sem tudi bral, da pri passatu 1.9TDi, če nagaja senzor temperature goriva, 'povozi' prednastavljene mape, in vaš problem lahko tiči tudi kje tukaj. Še link: https://sites.google.com/site/1810martin/vcds-and-pd-tdi-engine-health-check (rdeč tekst na začetku strani). Verjetno je za vašega leona podobno.
Lp
Saša
abbe je napisal/-a:da se probat ce dela rele.staknes dol uno platiko k je na zarilnih sveckah pa probas s prob lampo.
ce je zunaj vec kot +5 stopinj se grelne svecke ne orgevajo,mogoce je pri tvojem avtu kaj drugace.tako da ja ima senzor zunanje temperature verjetno kaksno vezo z delovanjem vendar mogoce ne v tvojem primeru.ker zunaj ni tako mrz,bi avto tudi brez predgretja moral zalaufat.
kok pa kaze senzor temperature hladilne tekocine preden zalaufas avto zjutraj?ce ste gledal kaj preko tresterja?
a rsr takrat ni znal resit tezave?
abbe je napisal/-a:zakaj pa mislis da je kakrsnakoli razlika med 90 ali 110 ali 130 pa 150 konjskim dizlom?
abbe je napisal/-a:razlike so ze sam ne take ki bi na to vplivale.nima nobene veze a ma 150 al 90 km.pac podaljsa cas zarjenja sveck in je to to...rsr ze ve kaj dela..
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov