Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6587
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a Fan To dec 27, 2011 12:26 am

abbe je napisal/-a:hm to men nikol ni blo jasno.ko kolo zablokira guma zgubi oprijemkako je lahko zavorna pot kajsa potem?


Pozdravljeni

V koliko se močno zavira, se stisne toliko, da guma ne zablokira, v koliko hoče blokirati se malenkost popusti zavoro in ponovno pritisne...............pri takšnem zaviranju je zavorna pot krajša in vozilo konstantno izgublja hitrost, posledično se hitreje ustavi.
V koliko se pri ABSu stisne na polno zavora..................začne delovati elektronika in sama popušča silo zaviranja...................v tem času pa vozilo prevozi določeno pot ( odvisno od hitrosti vožnje ) .....................posledično je zavorna pot daljša. Je pa res, da pri slednjem zaviranju, vozilo obdrži svojo smer.............................kar pa pri prvi različici to ni pravilo.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
mITJA122
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po mar 30, 2009 4:22 pm

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a mITJA122 To dec 27, 2011 11:20 am

Fan je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:hm to men nikol ni blo jasno.ko kolo zablokira guma zgubi oprijemkako je lahko zavorna pot kajsa potem?


Pozdravljeni

V koliko se močno zavira, se stisne toliko, da guma ne zablokira, v koliko hoče blokirati se malenkost popusti zavoro in ponovno pritisne...............pri takšnem zaviranju je zavorna pot krajša in vozilo konstantno izgublja hitrost, posledično se hitreje ustavi.
V koliko se pri ABSu stisne na polno zavora..................začne delovati elektronika in sama popušča silo zaviranja...................v tem času pa vozilo prevozi določeno pot ( odvisno od hitrosti vožnje ) .....................posledično je zavorna pot daljša. Je pa res, da pri slednjem zaviranju, vozilo obdrži svojo smer.............................kar pa pri prvi različici to ni pravilo.

Lep pozdrav



Poleg tega je ena dobrih prednosti še ta, da na pnevmatkah ne nastajajo obdrgnjena plaščna mesta,ob močnem zaviranju, saj nobeno kolo ob zaviranju ne blokira.

http://www.youtube.com/watch?v=ngKSirE7zJA

Dobra razlaga delovanja.
 
Uporabniški avatar
crxdelsol
aka Technologic aka dejcc
 
Prispevkov: 2330
Pridružen: Ne okt 17, 2010 10:13 pm

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a crxdelsol To dec 27, 2011 11:44 am

Ima prednosti, ampak vseeno...moj "dream" car nikakor nebi imel nobenih pripomočkov v stilu ABS, ESP, ASR itd. itd. to je za pussyje pa čeprav imam abs...nekak pa nimam j**c dat varovalke ven, da se nebi kdaj po glavi tolko.
 
nikemike
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: So dec 24, 2011 10:12 pm

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a nikemike Če dec 29, 2011 5:34 pm

lisko je napisal/-a:Se men zdi ali nisi lih tehnični tip pa še ekonomija ti ne gre najbolje. Če ima motor jermen je OHC motor(odmična v glavi) in pomeni ali ima hidravlične dročnike ( avtomatska nastavitev ventilov) ali pa ima "podložke" pod dročniki....ne v enem ne v drugem skoraj ni potrebno nastavljat ventilov....pa sem popravljal že motor na "ploščice" ,kater je imel prek 300 tisoč km pa še ni bilo panike z ventili....

Drugič mi povej kako hudiča nisi zapravil več kot 80 eur? Garnitura tesnil za zgornji del motorja,brušenje glave,olje, antifriz + vsi filtri? Olje in oljni filter MORAŠ obvezno menjat pri takem posegu...drugače je enako kot , da bi se posral v hlače in si menjal samo spodnjice umil se pa nebi....

Tesnila se pač razlikujejo. Seveda je najbolši original ampak so aftermarket verzije tudi dobre....seveda če lih niso neko kitajsko sranje....

Kompresija se ne more ugotovit drugače kot pa, da se pomeri.


Ajaja zaj pa že biksaš no....najraje bi ti prišel za dedka mraza porihtat motor :D Glede ABS bi pa tudi lahko razpravljala....12 let že vozim avte brez....in me vsakršen poseg v normalno delovanje nevzdržno zmoti.


Lisko malo umiri hormone!
Sem tehničen tip, pa za razliko od mehankarjev, ki znate/znajo samo avte šraufat, znam jaz poleg svoje uradne izobrazbe še miljon drugih reči. Mimogrede pa povprečen mehankar ne zna odgovoriti na niti najbolj osnovno vprašanje, ki je morda izven njegovega dometa.

Ventile je treba po vsakem takem posegu nastaviti. Ta avto nima nobene hidravlične nastavitve, je zastarel 8V, ki ima v glavi samo eno odmično gred, ki preko rok krmili ventile. Sam pa veš, da v primeru, če ima ventil premalo zračnost se odpira prezgodaj, lahko pa se celo ne zapre v celoti, kar lahko poškoduje prostor nad glavo ventila. In 5 ventilov v mojem primeru sploh ni imelo zračnosti.


Glede servisov v Sloveniji pa je tako, da je vseskupaj eno veliko sranje in obiranje strank. Niti dva uradna servisa ne delata enako, če pelješ na tri različne servise naresti enako zadevo, dobiš tri zelo različne račune (glede tega je bil enkrat celo članek v avtomagazinu). Poleg tega praktično ne moreš vedet kaj ti naredijo če te ni zraven.
Če je moja ura vredna 60€, ki sem visoko izobražen je zame nesprejemljivo dati 40€ na uro za servis vozila. O nepooblaščenih servisih je škoda zgubljati besed, ker so še večji nateg. Večinoma pride delo pri njih še dražje, saj ne obračunavajo dela po katalogu, poleg tega uradni servisi nudijo na starejša vozila precejšnje popuste.
Enkrat mi je tako hotel popoldanec (Zore na Viču) zaračunati 9ur dela, za menjavo jermena čeprav je po ELSI za tisti avto pisalo 3,5h. Poleg tega je kasneje enkrat ko sem pri njem reklamiral prednjo roko, trdil, da tega posega ni opravljal on. Računa ni nikoli izstavil, (z računom pride 20% dražje je trdil), potrdila v servisno prav tako ni dajal. O kakšnem jamstvu na opravljeno ni hotel niti slišati. V končnem lahko rečem, da je fušal na črno, pri tem pa računal več kot uradni servis. Da ne govorim, kako so mi pri Španu na galjevici letos centrirali kolesa na audiju, pri čemer mi je ob reklamaciji šef rekel, da so potem očitno feltne zvite in bo treba ravnati. Ker sem imel zadeve dovolj sem peljal k Španu na Brezovico, kjer so kolesa samo pravilno centrirali in ni bilo potrebnega nikakršnega ravnanja.

Stroški niso absolutni tako kot si jih ti razlagaš. Original material me je prišel 60€ (tesnilo glave, tesnilo kolektorja, termostat, semering, tefloni), brušenje na LPP pa 21€. Tri litre leto starega nerabljenega olje sem imel doma še od prejšnje menjave, tako da me to ni stalo nič, ker bi počasi olje tako ali tako bilo neuporabno, prav tako sem imel doma antifriz. Naknadno pa sem kupil le še eno tesnilo in 4 litre 10W-40 ELF sport STI olja, kar me je prišlo dodatnih 55€.
Zadevo sem razstavil in sesatavil povem solidno, pri čemer sem naredil največjo napako, ko sem se spravil brusiti blok motorja. Vendar takih stvari v navodilih ne piše, to je praksa.
Zadeva sedaj deluje, vozil se že nekaj časa, pri čemer opazujem nivo hladilne tekočine in olja in zaenkrat ne morem reči, da se spreminjata.


In moje mnenje glede off topic teme ABSa.
Trditve takih kot so Fan so čisti idiotizem in primitivizem. Poznamo tri vrste zaviranja: idealno, intervalno in maksimalno. Kot poimenovanje nakazuje je idealno tisto k čemur naj bi stremeli. Gre za zaviranje na točki tik pred blokado, intervalno je zaviranje s intervalnim pritiskanjem in spuščanjem stoplake, maksimalno pa je tisto, ko zavore bremzajo na polno in v večini blokirajo kolo. Ko pa prednja kolesa blokirajo izgubimo nadzor nav vozilom, poleg tega se občutno zmanjša sila trenja, kar pomeni, da imamo v vsakem primeru daljšo zavorno pot. (izjema velja le na celem snegu in makedamu).
Ker idealnega na tem svetu ni, tudi ABS zavira intervalno vendar za razliko od človeka kontroler v ABS enoti deluje pri nekaj 10 MHz, kar po domače pomeni, da je vsaj tisočkrat hitrejši in temu primerno uspešnejši v opravljanju svoje naloge. V kolikor kateri dvomi v napisano, gre lahko vse tri tipe zaviranja (z in brez ABSa) sprobati na Vransko ali kam drugam na poligon.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a AgitatoR Če dec 29, 2011 5:56 pm

Neki na približno narejeno, potem pa še pametovat...... :lol: :roll:
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a Vikking Če dec 29, 2011 6:46 pm

nikemike je napisal/-a: Če je moja ura vredna 60€, ki sem visoko izobražen je zame nesprejemljivo dati 40€ na uro za servis vozila. O nepooblaščenih servisih je škoda zgubljati besed, ker so še večji nateg.


Ti to resno?

Pa povedali so ti že zdavnaj, kaj je narobe. Če pa znaš sam zamenjati olje pa zavorne ploščice, še ne pomeni da si sposoben se iti podiranja glave.
Zadnjič spremenil Vikking, dne Če dec 29, 2011 9:48 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
tiguan
aka Sonček
 
Prispevkov: 1306
Pridružen: So mar 13, 2010 7:00 pm

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a tiguan Če dec 29, 2011 6:59 pm

Menjava tesnila na glavi in menjava olja ter filtrov to je ogromna razlika.
Član od leta 2004
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a čare Če dec 29, 2011 7:04 pm

Če si ti visoko izobražen še ne pomeni da si visoko sposoben in če je tvoja ura vredna 60€ zakaj ne bi mogla bit še mehanikova??Pa naredi sam če lahko.Saj mehaniki po tvoje smo nešolani zabitki sam mehankarije se ne naučiš iz knjig amnpak je tukaj samo praksa pa poznavanje delovanja stvari....Glede tistega brušenja bloka pa ne vem kaj bi lahko zayebal??Če si ga samo spucal in ga nisi zarusil je to vse OK tista voda ki pa si jo porajtal pa čisto lahko da je kondenz ali pa ostanki vode v olju ki ti je stekla v olje ko si snel glavo.
 
tomaz30
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Sr nov 17, 2010 7:53 pm

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a tomaz30 Če dec 29, 2011 8:47 pm

nikemike je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Se men zdi ali nisi lih tehnični tip pa še ekonomija ti ne gre najbolje. Če ima motor jermen je OHC motor(odmična v glavi) in pomeni ali ima hidravlične dročnike ( avtomatska nastavitev ventilov) ali pa ima "podložke" pod dročniki....ne v enem ne v drugem skoraj ni potrebno nastavljat ventilov....pa sem popravljal že motor na "ploščice" ,kater je imel prek 300 tisoč km pa še ni bilo panike z ventili....

Drugič mi povej kako hudiča nisi zapravil več kot 80 eur? Garnitura tesnil za zgornji del motorja,brušenje glave,olje, antifriz + vsi filtri? Olje in oljni filter MORAŠ obvezno menjat pri takem posegu...drugače je enako kot , da bi se posral v hlače in si menjal samo spodnjice umil se pa nebi....

Tesnila se pač razlikujejo. Seveda je najbolši original ampak so aftermarket verzije tudi dobre....seveda če lih niso neko kitajsko sranje....

Kompresija se ne more ugotovit drugače kot pa, da se pomeri.


Ajaja zaj pa že biksaš no....najraje bi ti prišel za dedka mraza porihtat motor :D Glede ABS bi pa tudi lahko razpravljala....12 let že vozim avte brez....in me vsakršen poseg v normalno delovanje nevzdržno zmoti.


Lisko malo umiri hormone!
Sem tehničen tip, pa za razliko od mehankarjev, ki znate/znajo samo avte šraufat, znam jaz poleg svoje uradne izobrazbe še miljon drugih reči. Mimogrede pa povprečen mehankar ne zna odgovoriti na niti najbolj osnovno vprašanje, ki je morda izven njegovega dometa.

Ventile je treba po vsakem takem posegu nastaviti. Ta avto nima nobene hidravlične nastavitve, je zastarel 8V, ki ima v glavi samo eno odmično gred, ki preko rok krmili ventile. Sam pa veš, da v primeru, če ima ventil premalo zračnost se odpira prezgodaj, lahko pa se celo ne zapre v celoti, kar lahko poškoduje prostor nad glavo ventila. In 5 ventilov v mojem primeru sploh ni imelo zračnosti.


Glede servisov v Sloveniji pa je tako, da je vseskupaj eno veliko sranje in obiranje strank. Niti dva uradna servisa ne delata enako, če pelješ na tri različne servise naresti enako zadevo, dobiš tri zelo različne račune (glede tega je bil enkrat celo članek v avtomagazinu). Poleg tega praktično ne moreš vedet kaj ti naredijo če te ni zraven.
Če je moja ura vredna 60€, ki sem visoko izobražen je zame nesprejemljivo dati 40€ na uro za servis vozila. O nepooblaščenih servisih je škoda zgubljati besed, ker so še večji nateg. Večinoma pride delo pri njih še dražje, saj ne obračunavajo dela po katalogu, poleg tega uradni servisi nudijo na starejša vozila precejšnje popuste.
Enkrat mi je tako hotel popoldanec (Zore na Viču) zaračunati 9ur dela, za menjavo jermena čeprav je po ELSI za tisti avto pisalo 3,5h. Poleg tega je kasneje enkrat ko sem pri njem reklamiral prednjo roko, trdil, da tega posega ni opravljal on. Računa ni nikoli izstavil, (z računom pride 20% dražje je trdil), potrdila v servisno prav tako ni dajal. O kakšnem jamstvu na opravljeno ni hotel niti slišati. V končnem lahko rečem, da je fušal na črno, pri tem pa računal več kot uradni servis. Da ne govorim, kako so mi pri Španu na galjevici letos centrirali kolesa na audiju, pri čemer mi je ob reklamaciji šef rekel, da so potem očitno feltne zvite in bo treba ravnati. Ker sem imel zadeve dovolj sem peljal k Španu na Brezovico, kjer so kolesa samo pravilno centrirali in ni bilo potrebnega nikakršnega ravnanja.

Stroški niso absolutni tako kot si jih ti razlagaš. Original material me je prišel 60€ (tesnilo glave, tesnilo kolektorja, termostat, semering, tefloni), brušenje na LPP pa 21€. Tri litre leto starega nerabljenega olje sem imel doma še od prejšnje menjave, tako da me to ni stalo nič, ker bi počasi olje tako ali tako bilo neuporabno, prav tako sem imel doma antifriz. Naknadno pa sem kupil le še eno tesnilo in 4 litre 10W-40 ELF sport STI olja, kar me je prišlo dodatnih 55€.
Zadevo sem razstavil in sesatavil povem solidno, pri čemer sem naredil največjo napako, ko sem se spravil brusiti blok motorja. Vendar takih stvari v navodilih ne piše, to je praksa.
Zadeva sedaj deluje, vozil se že nekaj časa, pri čemer opazujem nivo hladilne tekočine in olja in zaenkrat ne morem reči, da se spreminjata.


In moje mnenje glede off topic teme ABSa.
Trditve takih kot so Fan so čisti idiotizem in primitivizem. Poznamo tri vrste zaviranja: idealno, intervalno in maksimalno. Kot poimenovanje nakazuje je idealno tisto k čemur naj bi stremeli. Gre za zaviranje na točki tik pred blokado, intervalno je zaviranje s intervalnim pritiskanjem in spuščanjem stoplake, maksimalno pa je tisto, ko zavore bremzajo na polno in v večini blokirajo kolo. Ko pa prednja kolesa blokirajo izgubimo nadzor nav vozilom, poleg tega se občutno zmanjša sila trenja, kar pomeni, da imamo v vsakem primeru daljšo zavorno pot. (izjema velja le na celem snegu in makedamu).
Ker idealnega na tem svetu ni, tudi ABS zavira intervalno vendar za razliko od človeka kontroler v ABS enoti deluje pri nekaj 10 MHz, kar po domače pomeni, da je vsaj tisočkrat hitrejši in temu primerno uspešnejši v opravljanju svoje naloge. V kolikor kateri dvomi v napisano, gre lahko vse tri tipe zaviranja (z in brez ABSa) sprobati na Vransko ali kam drugam na poligon.

Pozdravljen!
Glede na to, da si zelo sposoben, ne vem zakaj tu sprašuješ, saj itak vse znaš. Mislim, da boš sedaj lahko vse probleme ,ki jih postavijo na forumu rešil ti, saj izkušnje drugih očitno tu ne štejejo.
Nisem si mogel, da nebi nekaj napisal!
L.p.T.
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a primozek68 Če dec 29, 2011 9:44 pm

Če je moja ura vredna 60€, ki sem visoko izobražen je zame nesprejemljivo dati 40€ na uro za servis vozila.


Ej model, to znese 9.600€ mesečne plače, ha ha. In nekdo, ki ima toliko plače, ne menja glave sam. Sploh ne da menjat glave, ampak se vsede desno zadaj, ker ga vozi šofer.

Aja, visoka upravna ali pa faliran študij meneđmenta ni visoka izobrazba.

Seveda pa me lahko komot demantiraš (veš, kaj to pomeni?) inn poveš kaj delaš in kakšno šolo imaš. Kar vem, da ne boš, zato STFU.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
Majand
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Če nov 15, 2007 6:29 pm

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a Majand Če dec 29, 2011 9:46 pm

nikemike je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:


Lisko malo umiri hormone!
Sem tehničen tip, pa za razliko od mehankarjev, ki znate/znajo samo avte šraufat, znam jaz poleg svoje uradne izobrazbe še miljon drugih reči. Mimogrede pa povprečen mehankar ne zna odgovoriti na niti najbolj osnovno vprašanje, ki je morda izven njegovega dometa.

Ventile je treba po vsakem takem posegu nastaviti. Ta avto nima nobene hidravlične nastavitve, je zastarel 8V, ki ima v glavi samo eno odmično gred, ki preko rok krmili ventile. Sam pa veš, da v primeru, če ima ventil premalo zračnost se odpira prezgodaj, lahko pa se celo ne zapre v celoti, kar lahko poškoduje prostor nad glavo ventila. In 5 ventilov v mojem primeru sploh ni imelo zračnosti.


Glede servisov v Sloveniji pa je tako, da je vseskupaj eno veliko sranje in obiranje strank. Niti dva uradna servisa ne delata enako, če pelješ na tri različne servise naresti enako zadevo, dobiš tri zelo različne račune (glede tega je bil enkrat celo članek v avtomagazinu). Poleg tega praktično ne moreš vedet kaj ti naredijo če te ni zraven.
Če je moja ura vredna 60€, ki sem visoko izobražen je zame nesprejemljivo dati 40€ na uro za servis vozila. O nepooblaščenih servisih je škoda zgubljati besed, ker so še večji nateg. Večinoma pride delo pri njih še dražje, saj ne obračunavajo dela po katalogu, poleg tega uradni servisi nudijo na starejša vozila precejšnje popuste.
Enkrat mi je tako hotel popoldanec (Zore na Viču) zaračunati 9ur dela, za menjavo jermena čeprav je po ELSI za tisti avto pisalo 3,5h. Poleg tega je kasneje enkrat ko sem pri njem reklamiral prednjo roko, trdil, da tega posega ni opravljal on. Računa ni nikoli izstavil, (z računom pride 20% dražje je trdil), potrdila v servisno prav tako ni dajal. O kakšnem jamstvu na opravljeno ni hotel niti slišati. V končnem lahko rečem, da je fušal na črno, pri tem pa računal več kot uradni servis. Da ne govorim, kako so mi pri Španu na galjevici letos centrirali kolesa na audiju, pri čemer mi je ob reklamaciji šef rekel, da so potem očitno feltne zvite in bo treba ravnati. Ker sem imel zadeve dovolj sem peljal k Španu na Brezovico, kjer so kolesa samo pravilno centrirali in ni bilo potrebnega nikakršnega ravnanja.

Stroški niso absolutni tako kot si jih ti razlagaš. Original material me je prišel 60€ (tesnilo glave, tesnilo kolektorja, termostat, semering, tefloni), brušenje na LPP pa 21€. Tri litre leto starega nerabljenega olje sem imel doma še od prejšnje menjave, tako da me to ni stalo nič, ker bi počasi olje tako ali tako bilo neuporabno, prav tako sem imel doma antifriz. Naknadno pa sem kupil le še eno tesnilo in 4 litre 10W-40 ELF sport STI olja, kar me je prišlo dodatnih 55€.
Zadevo sem razstavil in sesatavil povem solidno, pri čemer sem naredil največjo napako, ko sem se spravil brusiti blok motorja. Vendar takih stvari v navodilih ne piše, to je praksa.
Zadeva sedaj deluje, vozil se že nekaj časa, pri čemer opazujem nivo hladilne tekočine in olja in zaenkrat ne morem reči, da se spreminjata.


In moje mnenje glede off topic teme ABSa.
Trditve takih kot so Fan so čisti idiotizem in primitivizem. Poznamo tri vrste zaviranja: idealno, intervalno in maksimalno. Kot poimenovanje nakazuje je idealno tisto k čemur naj bi stremeli. Gre za zaviranje na točki tik pred blokado, intervalno je zaviranje s intervalnim pritiskanjem in spuščanjem stoplake, maksimalno pa je tisto, ko zavore bremzajo na polno in v večini blokirajo kolo. Ko pa prednja kolesa blokirajo izgubimo nadzor nav vozilom, poleg tega se občutno zmanjša sila trenja, kar pomeni, da imamo v vsakem primeru daljšo zavorno pot. (izjema velja le na celem snegu in makedamu).
Ker idealnega na tem svetu ni, tudi ABS zavira intervalno vendar za razliko od človeka kontroler v ABS enoti deluje pri nekaj 10 MHz, kar po domače pomeni, da je vsaj tisočkrat hitrejši in temu primerno uspešnejši v opravljanju svoje naloge. V kolikor kateri dvomi v napisano, gre lahko vse tri tipe zaviranja (z in brez ABSa) sprobati na Vransko ali kam drugam na poligon.


Dobro povedano, lepo da si se tega lotil sam. Fan ima sicer dobronamerne in uporabne komentarje, tudi jaz pa nisem razumel njegovega pointa glede abs-a.
Drugače pa ura mehanika vključuje tudi strošek vse opreme, nepremičnin in režije (računovodstvo, nabava...), ki sami po sebi ne ustvarjajo prihodkov. Strošek samega dela mehanika je verjetno četrina urne postavke.
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a ven0m Če dec 29, 2011 9:58 pm

nikemike je napisal/-a:Lisko malo umiri hormone!
1. - Sem tehničen tip, pa za razliko od mehankarjev, ki znate/znajo samo avte šraufat, znam jaz poleg svoje uradne izobrazbe še miljon drugih reči. Mimogrede pa povprečen mehankar ne zna odgovoriti na niti najbolj osnovno vprašanje, ki je morda izven njegovega dometa.

2. - Ventile je treba po vsakem takem posegu nastaviti. Ta avto nima nobene hidravlične nastavitve, je zastarel 8V, ki ima v glavi samo eno odmično gred, ki preko rok krmili ventile. Sam pa veš, da v primeru, če ima ventil premalo zračnost se odpira prezgodaj, lahko pa se celo ne zapre v celoti, kar lahko poškoduje prostor nad glavo ventila. In 5 ventilov v mojem primeru sploh ni imelo zračnosti.


Glede servisov v Sloveniji pa je tako, da je vseskupaj eno veliko sranje in obiranje strank. Niti dva uradna servisa ne delata enako, če pelješ na tri različne servise naresti enako zadevo, dobiš tri zelo različne račune (glede tega je bil enkrat celo članek v avtomagazinu). Poleg tega praktično ne moreš vedet kaj ti naredijo če te ni zraven.
3. - Če je moja ura vredna 60€, ki sem visoko izobražen je zame nesprejemljivo dati 40€ na uro za servis vozila. O nepooblaščenih servisih je škoda zgubljati besed, ker so še večji nateg. Večinoma pride delo pri njih še dražje, saj ne obračunavajo dela po katalogu, poleg tega uradni servisi nudijo na starejša vozila precejšnje popuste.
Enkrat mi je tako hotel popoldanec (Zore na Viču) zaračunati 9ur dela, za menjavo jermena čeprav je po ELSI za tisti avto pisalo 3,5h. Poleg tega je kasneje enkrat ko sem pri njem reklamiral prednjo roko, trdil, da tega posega ni opravljal on. Računa ni nikoli izstavil, (z računom pride 20% dražje je trdil), potrdila v servisno prav tako ni dajal. O kakšnem jamstvu na opravljeno ni hotel niti slišati. V končnem lahko rečem, da je fušal na črno, pri tem pa računal več kot uradni servis. Da ne govorim, kako so mi pri Španu na galjevici letos centrirali kolesa na audiju, pri čemer mi je ob reklamaciji šef rekel, da so potem očitno feltne zvite in bo treba ravnati. Ker sem imel zadeve dovolj sem peljal k Španu na Brezovico, kjer so kolesa samo pravilno centrirali in ni bilo potrebnega nikakršnega ravnanja.

Stroški niso absolutni tako kot si jih ti razlagaš. Original material me je prišel 60€ (tesnilo glave, tesnilo kolektorja, termostat, semering, tefloni), brušenje na LPP pa 21€. Tri litre leto starega nerabljenega olje sem imel doma še od prejšnje menjave, tako da me to ni stalo nič, ker bi počasi olje tako ali tako bilo neuporabno, prav tako sem imel doma antifriz. Naknadno pa sem kupil le še eno tesnilo in 4 litre 10W-40 ELF sport STI olja, kar me je prišlo dodatnih 55€.
4. - Zadevo sem razstavil in sesatavil povem solidno, pri čemer sem naredil največjo napako, ko sem se spravil brusiti blok motorja. Vendar takih stvari v navodilih ne piše, to je praksa.
Zadeva sedaj deluje, vozil se že nekaj časa, pri čemer opazujem nivo hladilne tekočine in olja in zaenkrat ne morem reči, da se spreminjata.


In moje mnenje glede off topic teme ABSa.
5. - Trditve takih kot so Fan so čisti idiotizem in primitivizem. Poznamo tri vrste zaviranja: idealno, intervalno in maksimalno. Kot poimenovanje nakazuje je idealno tisto k čemur naj bi stremeli. Gre za zaviranje na točki tik pred blokado, intervalno je zaviranje s intervalnim pritiskanjem in spuščanjem stoplake, maksimalno pa je tisto, ko zavore bremzajo na polno in v večini blokirajo kolo. Ko pa prednja kolesa blokirajo izgubimo nadzor nav vozilom, 6. - poleg tega se občutno zmanjša sila trenja, kar pomeni, da imamo v vsakem primeru daljšo zavorno pot. (izjema velja le na celem snegu in makedamu).
Ker idealnega na tem svetu ni, tudi 7. - ABS zavira intervalno vendar za razliko od človeka kontroler v ABS enoti deluje pri nekaj 10 MHz, kar po domače pomeni, da je vsaj tisočkrat hitrejši in temu primerno uspešnejši v opravljanju svoje naloge. V kolikor kateri dvomi v napisano, gre lahko vse tri tipe zaviranja (z in brez ABSa) sprobati na Vransko ali kam drugam na poligon.


1. Pozdravljen gospod tehnični tip, sem en mulo, ki je pri 22 letih končal magisterij iz programiranja in je splošno izobražen v elektrotehniki, energetiki, gradbeništvu, MEHANKANJU, etc... in je pri 18 letih vodil gradbišča v avtoindustriji v Nemčiji (Bmw - Dingolfing, Audi - Ingolstadt, VW - Zwickau, etc...) in postavljal ter priklapjal robote. In začuda jaz spoštujem mnenja in nasveta od Fan-a in Liskota, ter ostalih uporabnikov, ki imajo kanček vljudnosti ter prijaznosti pri pristopu in obrazložitvi.

2. Začuda, jaz sem tudi opravljal "generalko" na starem 8 ventilarju (Audi 80, 2.0 ABK), pri tem mi je tudi zelo pomagal Lisko in mi nekako iz splošne logike ni jasno, kje boš ti nastavljal zračnost na eni fedri, ki se drži na ventilu, nad ventilom pa imaš dročnik, po dročniku pa ti tolče odmična, ki je fiksirana v ŽE OBRABLJENE oljne ležaje?

3. Ko bo tvoja ura vredna 60€, KI si visoko izobražen se javi. Tvoja vrednost se določi, glede na to koliko si sposoben naredit in iz tvoje mentalitete v tem postu mi je jasno, da si glih dober za žemlice obračat. In ne, se ne motim.

4. Zadeve nisi opravil solidno niti ne dobro. Glavo si snel 2x. Tesnilo si zjebal brez centrirnih puš. Glave nisi zategnil niti najmanj dovolj. Pisalo ti je kako se glava zateguje (če ti ni jasno, se vpraša "mehankarja"). V 1. točki ti piše kaj sem po "visoki" izobrazbi oz. kosu papirja, ki me določa "kaj sem" in mi je blo takoj jasno, da nesmem ročno z brusilko brusit bloka ali glave, ker zadeva nebo ravna...

5. Še enkrat si preberi kakšno bedarijo si napisal. Če smo že pri klasiranju zaviranja. Intervalno zaviranje se uporablja za ne pregrevanje zavor, kajti, če so zavore pregrete rade prej zablokirajo. Nato še imaš samo zaviranje z blokiranjem koles in brez blokiranja... Idealno lepo te prosim, ampak bom vseeno ta tvoj izraz koristil v 7. točki.

6. Niso vsi ABS sistemi enaki. Eni so naviti do te mere, da bodo ZELO zavirali vozilo tik pred točko blokiranja koles in s tem dosegli za 10% do celo 30% krajšo zavorno razdaljo. Nekateri oz. večina standardnih vozil pa ima ABS sisteme z veliko rezerve, kjer pa boš imel tudi pod idealnimi pogoji (suho ravno cestišče) daljšo zavorno pot kljub ABSu. Seveda pa je ABS živa bedarija na snegu ali makedamu.

7. ABS ne zavira intervalno, ker ima malenkost previsoko frekvenco za takšno delovanje. Zavira konstantno s popuščanjem, da ne pride do blokade koles. In ne senzor ne deluje s NEKAJ 10MHz ampak je tempiran na obrate pogonske gredi oz. natančneje sinhronizacijskega rotorja na tej gredi (hitreje kot se peljemo, bolj občutljiv je oz. veišja frekvenca preverjanja, lajično rečeno) - če te še kaj več zanima glede delovanja ABS imaš tkaj dokaj strokovno dodelan pdf http://www.autoshop101.com/forms/h36.pdf
Pa to še, 10M je 10^6 in ne 10^3, torej, če bi ABS deloval z 10MHz, bi bil 1.000.000 krat hitrejši od človeške reakcije, s predpostavko, da človek odreagira v 1 sekundi, ko začuti blokirano kolo. Ti še podam funkcijski zapis te enačbe? Hurr Durr...

Brez zamere, ne poznam te kot človeka (na vso srečo), ampak glede na to, da se hvališ s svojo "visoko" izobrazbo etc... ne deluješ kaj preveč bister. In na tem forumu imaš tudi še veliko ljudi s še višjo izobrazbo (omenim, ker je to kot kaže tebi vrednota), so pa kljub tej visoki izobrazbi zelo bistri :)
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a čare Če dec 29, 2011 10:05 pm

Zdaj se bo tole zdelo malo butasto ampak vseeno.Praviš da 5 ventilov sploh ni melo zračnosti??To mi je malo čudno.Kako pa si ti nastavljal ventile??
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a Gricko Če dec 29, 2011 10:09 pm

ljudje ti pomagajo /mo, ti pa začneš pol "pametovat"....očitno le nisi tako visoko tehnološko izobražen.....no mogoče si celo tako , da si že malo v svojem svetu!!

in napasti greš ravno @fan-a, ki ti je le dobre nasvete dajal, niti te ni grajal, ravno tako @ lisko....in ja tudi glede ABSja ti je prav povedal!!!

Seveda si ti strokovno visoko usposobljen in si prebral, kako deluje ABS in s tem pogoltnil celo znanje! :huh:

ABS ima eno zelo veliko prednost!!! in to je, da je tudi pri zaviranju na POLNO avto še vedno vodljiv (se lahko izogneš oviri) in to je v večini primerov bolj pomembno kot pa je recimo ~1 m daljša zavorna pot.
in ja brez ABSa se hitreje ustavi v snegu / makadamu......tudi na asfaltu, ampak tu je minimalno razlike....seveda je važna tudi podlaga (ali imaš lepo cesto ali zluknjano kot pri nas), ali imaš sodobni ABS ali zastarelo verzijoi....seveda pa je to za voznika , ki zna zavirati.....ker pa smo v večini uporabniki "amaterski" vozniki , in ker v paniki pogosto bremzamo na "črto", pa je ABS res boljši in iz tega razloga (splošno dobro za vse stare /mlade...) je ABS boljša izbira, kot če ga ni!
pa LP
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a lisko Če dec 29, 2011 10:32 pm

nikemike je napisal/-a:........Ta avto nima nobene hidravlične nastavitve, je zastarel 8V, ki ima v glavi samo eno odmično gred, ki preko rok krmili ventile. Sam pa veš, da v primeru, če ima ventil premalo zračnost se odpira prezgodaj, lahko pa se celo ne zapre v celoti, kar lahko poškoduje prostor nad glavo ventila. In 5 ventilov v mojem primeru sploh ni imelo zračnosti.


......

Stroški niso absolutni tako kot si jih ti razlagaš. Original material me je prišel 60€ (tesnilo glave, tesnilo kolektorja, termostat, semering, tefloni), brušenje na LPP pa 21€. Tri litre leto starega nerabljenega olje sem imel doma še od prejšnje menjave, tako da me to ni stalo nič, ker bi počasi olje tako ali tako bilo neuporabno, prav tako sem imel doma antifriz. Naknadno pa sem kupil le še eno tesnilo in 4 litre 10W-40 ELF sport STI olja, kar me je prišlo dodatnih 55€.
Zadevo sem razstavil in sesatavil povem solidno, pri čemer sem naredil največjo napako, ko sem se spravil brusiti blok motorja. Vendar takih stvari v navodilih ne piše, to je praksa.
Zadeva sedaj deluje, vozil se že nekaj časa, pri čemer opazujem nivo hladilne tekočine in olja in zaenkrat ne morem reči, da se spreminjata.


....
Ker idealnega na tem svetu ni, tudi ABS zavira intervalno vendar za razliko od človeka kontroler v ABS enoti deluje pri nekaj 10 MHz, kar po domače pomeni, da je vsaj tisočkrat hitrejši in temu primerno uspešnejši v opravljanju svoje naloge. V kolikor kateri dvomi v napisano, gre lahko vse tri tipe zaviranja (z in brez ABSa) sprobati na Vransko ali kam drugam na poligon.



"Roke"- am se pravilno reče "klavijatura" ali po "mehanično" klackalice. In če imaš potem tak sistem se ti globoko opravičujem in jih moraš nastavit ( jih veš ali boš prvo nastavil pa potem spraševal kako se jih? ). Sam praviš, da jih MORAŠ po vsakem takem posegu nastavit....si jih?
Aja pa ventil s premalo zračnosti se ne odpira prezgodaj, ker za krivuljo odpiranja skrbi odmična gred....Samo zapre se ne do konca....

Pri stroških si reku, da si prvo dal 60 eur za material in 21 eur za brušenje. Naknadno pa še potem eno tesnilo in 4 litre olja ( tesnilo je prišlo 30 eur?). Namreč liter takega olja je max. 5 eur/liter.... No pa zakaj si pa sploh kupil.....Ker tole je že 136 eur....Hmmmm pa še kok ur tvojga dela? 10? 20? Že samo z urami si prišu preko 600 eur če praviš, da je tvoja ura vredna 60 eur...Jah gledat moraš, da bi v tem času , ko si popravljal avto ( bolj primeren izraz bi bil "uničeval") lahko enemu računal tvoje delo ( ne vem kaj opravljaš ampak očitno nekaj bolj zahtevnega od menjave tesnila na glavi , ker to pač lahko vsak povprečnež s 3 letno šolo nardi....) 60 eur po uri.....

Glede delovanja ABS.....nekaj MHz.....pa mi povej katera črpalka , kateri ventili in nasplošno katera hidravlike je zmožna delat s tako frekvenco.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a Blinder Če dec 29, 2011 10:33 pm

pa sej ste vi ga začeli napadat. Firma lahko računa 60€ za njegovo delo, zakaj pa ne. Sej to še ne pomeni, da on kasira 60€ na uro. Tisti študenti serviserji od sosed.si stanejo stranko varianta 100€ na uro, oni pa dajo od tega sam 4€/h v žep :)
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a TrijoAdijo Pe dec 30, 2011 12:28 am

Hahaha..koji burek...:D:D:D

On je visoko izobražen kader, njegova ura je vredna 60€ in je zdej najjačiji in najpametnejši daleč naokoli...dihtunge pod glavo pa še zmeri ne zna zamenjat...

In ne...ventilov ni nastavljal...ker nima ventilerov. On je na oko videl, da ni zračnosti na petih ventilih :lol: :lol: :lol: :roll: (čeprav zračnost znaša pri hladnem motorju (TU5JP (NFT)) za sesalne ventile 0,20mm in za izpušne 0,40mm).

In ne..zadeve nisi sestavil niti približno solidno...Kako veš, da je jermen pravilno našpanan? Če bi ti bila tvoja izobrazba kaj v pomoč, bi potem že lahko vedel, da je za špananje jermena na tem motorju potrebno specialno orodje.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
tiguan
aka Sonček
 
Prispevkov: 1306
Pridružen: So mar 13, 2010 7:00 pm

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a tiguan Pe dec 30, 2011 1:13 am

Blinder je napisal/-a:pa sej ste vi ga začeli napadat.


x1
Član od leta 2004
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a abbe Pe dec 30, 2011 10:16 am

zakaj gre zj vsem v nos ta VISOKA izobrazba?
mogoce je njegova osnovna sola imala 4 nadstropja in je on pac bil v najvisjem,sj poj je logicno da ma visoko izobrazbo..
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a xsara Pe dec 30, 2011 10:41 am

in ravno liskota in fan-a gre demantirat, človeka, ki za razliko od večine folka tuki, nekaj znata narest (lahko bi jih še nekaj naštel),
še ene par takih pametovalskih od tebe in se bosta premislila sploh še komu kaj pomagat, dejte admini mal to upoštevat :roll:
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov