Ampak turbina se ne more hitrej zavrtet, kulk ji ecu dovoli.Itak je krmiljena preko variabilnih lopatic, tlak pa je nadzorovan preko map senzorja in količine vbrizganega goriva,katerega produkt so izpušni plini,ki turbino vrtijo.Torej, če bi tvoja teorija pila vodo, bi se avto moral obnašat tako, da bi ob pritisku na gas v nizkih obratih imel full boosta, ko pa bi prišel v višje obrate, pa manjši boost

posledično bi avto cuknu.
Jest sem na fordu snel katalizator in probal brez njega. edina razlika, ki je bila,je bila ta, da se je motor lažje zavrtel,ker ni restrikcije v izpuhu, tlak turbine pa je ostal isti (merjeno preko boost števca in preko testerja

logi so bili narejeni prej in pol

razlik ni.).Nobenih špičk ni bilo (razen tistih,ki jih ecu dovoljuje

overboost funkcija

tovarniška nastavitev ecu-ja,ki dovoljuje dvig tlaka turbine za 0,3bar-a za kratek čas in posledično +30Nm navora več

doagaja se od tretje prestave naprej, ob hitrem in polnem pritisku na gas).
In turbina še vedno deluje brez katalizatorja.Pa ni čipan.
In kot sem reku: Poznam človeka,ki je naredu z 1,8 tdci čipanim na 165KM in mislimda okoli 360Nm,z blindiranim egr-om in de-catom čez 300kkm.Pa je turbina bila še vedno prva (pa pumpa tut,pa dize tut-delphi).Kar je po izjavah večine naših tjunerjev popolnoma nemogoče, da bi iz tega mlina dolgoročno izstisnil toliko konjev in navora /naj bi moral menjat turbino + pumpo ki pa sta v osnovi isti,kot pri 2,2 tdci motorju,katerega z lahkoto počipajo iz 115KM na 180KM,pa turbina in puma zdržijo/
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.