abbe je napisal/-a:ja ampak viskoznost je ista pri vseh obratih,oz nima sploh nobene veze z obrati motorja,zato voziš na obratih kjer je motor manj obremenjen.
dejansko je men vseen kaj boš ti delal z svojim avtom sj je tvoj dnar,ti si zaverovan v uno knjigco in tebi je to to.
sj smo skoz temo ugotovil da z motorjm ni nc narobe le ti ga ne znaš vozit,oz preveč se držiš navodil proizvajalca namesto da bi mal poslušal avto pa "razmišljal" mal zravn
Sem še malo googlal itd., in tudi mislim da ni (upam) nič narobe z avtom, le prave vrtljaje mu moram dati da se motor ne muči, motor enostavno treba poslušat. Glede one knjigice pa je tako, ok sicer piše not da treba na 2000 rpm menjat, ampak sem že sam ugotovil, da treba dati več vrtljajev. Zato tudi bolj verjamem kakšnemu majstru z zobotrebcem za uho, kaj je dobro za motor in ostalo periferijo, kot pa nekim striktnim fabričkim navodilom.
V glavnem motor se more vrtet, more dihat.
Spektr, Aha, sem opazoval glede na tvoj opis in ne zaznam takih simptomov pri avtu.