Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
bluedot
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Ne jun 09, 2013 11:23 am

Re: Obrabljene gume na notranjem robu po 50.000 km?

Napisal/-a bluedot Po jun 10, 2013 6:53 am

@Blinder in @esem: Ja, to poskušam povedati. :)

Kar trdim, trdim samo na podlagi izkušenj. Mogoče sem napačno naslov napisal - gume so bile hin najverjetneje že pri 40.000 km. Nihče pa ni opazil obrabe, ker so gume celoletne in ni pogosto, da jih preverjam na notranjem robu, še posebej, če česa podobnega nikoli doživel nisem. Po osebnih izkušnjah (15+ let) povem, da je vsaka, čisto vsaka guma zdržala vsaj 70.000 km.

Kakor koli že, zadevo bom predal naprej in če kaj uredijo, OK, če ne, pa Ford izgubi stranko in basta. In v načrtu je itak nakup štirih novih letnih gum, štirih novih zimskih gum + alu felge (ločene zato, ker te celoletne se ne zdijo preveč suverene na snegu). Ker pa vztrajajo pri svojem (da ni njihova napaka, kar pa brez najmanjšega dvoma je), pa več noben avto ne bo kupljen pri njih, hkrati pa nesem vsaj 1,5k EUR drugam. Tudi servis ne bo več tam opravljan.

Aja, nisem vedel to glede citiranja, se opravičujem.
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Re: Obrabljene gume na notranjem robu po 50.000 km?

Napisal/-a LukL Po jun 10, 2013 8:49 am

A zimske pa nimaš zradirane?
 
bluedot
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Ne jun 09, 2013 11:23 am

Re: Obrabljene gume na notranjem robu po 50.000 km?

Napisal/-a bluedot Po jun 10, 2013 8:53 am

Do sedaj nismo imeli zimskih. Samo originalne letno/zimske.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Obrabljene gume na notranjem robu po 50.000 km?

Napisal/-a Energetik81 Po jun 10, 2013 9:10 am

bluedot je napisal/-a:Do sedaj nismo imeli zimskih. Samo originalne letno/zimske.
Tole niso celoletne, ampak z "ameriško" oznako All-season oziroma All-weather, ki niti slučajno niso primerne za sneg. Tale profil je povsem letni.

Glede obrabe se pa strinjam, da ni normalna. Zdj ali je to posledica sfaljene optike (se strinjam, da je na naših cestah nemogoče sfaliti kakšno luknjo), ali pa so te gume toliko mehkejše na notranji strani, da jih pobere. Tudi to je možnost.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
bluedot
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Ne jun 09, 2013 11:23 am

Re: Obrabljene gume na notranjem robu po 50.000 km?

Napisal/-a bluedot Po jun 10, 2013 9:23 am

Pozdravljen, hvala za odgovor.

Stran za to gumo je tukaj: http://www.goodyear.eu/si_si/tires/4x4/ ... l-weather/ ("Čvrst oprijem v mokrem in v zimskih razmerah").

To gumo daje Ford originalno na Kuge. Na Kugi od znanca se gume obrabljajo enakomerno, ima pa približno 35.000 kilometrov.

Še en hec, ki ga nisem omenil - v navodilih piše, da je gume potrebno menjati iz sprednje na zadnjo os in obratno po 5.000 km (zaradi bolj enakomerne obrabe). Ko sem to omenil pri prodajalcu oz. serviserju so rekli, da to ne drži in da od kod jemljem te informacije? ;) Navodila sem prebral od prve do zadnje črke, vse pomembno označil, kot kaže, pa uraden serviser te osnovne informacije ne pozna.

In kot je že nekdo prej omenil - avto je bil na priporočenem servisu po 2.000 km (ki bi ga komot lahko izpustili), potem na rednem servisu pri 20.000 km in spet na 40.000 km. Med tem nihče ni opazil nič. Če bi merili globino profila, bi to opazili. Jaz pa tega nisem nikoli preverjal, ker sem servisu zaupal, da znajo, kaj delajo.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Obrabljene gume na notranjem robu po 50.000 km?

Napisal/-a Energetik81 Po jun 10, 2013 9:29 am

bluedot je napisal/-a:Pozdravljen, hvala za odgovor.

Stran za to gumo je tukaj: http://www.goodyear.eu/si_si/tires/4x4/ ... l-weather/ ("Čvrst oprijem v mokrem in v zimskih razmerah").
Take in podobne stvari pišejo vsi proizvajalci gum, pa to še ne pomeni da je res. :)


bluedot je napisal/-a:In kot je že nekdo prej omenil - avto je bil na priporočenem servisu po 2.000 km (ki bi ga komot lahko izpustili), potem na rednem servisu pri 20.000 km in spet na 40.000 km. Med tem nihče ni opazil nič. Če bi merili globino profila, bi to opazili. Jaz pa tega nisem nikoli preverjal, ker sem servisu zaupal, da znajo, kaj delajo.
Živiš v iluziji, če misliš, da pri rednih servisih preverjajo take in drugačne zadeve. Tam zamenjajo olje, filtre (če so pošteni), nalijejo 10x precenjeno tekočino za šipe in obesijo dišečo smrekico. ;)
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
bluedot
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Ne jun 09, 2013 11:23 am

Re: Obrabljene gume na notranjem robu po 50.000 km?

Napisal/-a bluedot Po jun 10, 2013 9:36 am

Kot kaže, je res tako. :)
 
vuli
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: Pe jul 13, 2012 7:43 pm
Kraj: Bovec

Re: Obrabljene gume na notranjem robu po 50.000 km?

Napisal/-a vuli Po jun 10, 2013 1:11 pm

Ja, pri avtih s 4x4 piše, da je fajn menjat gume na 5000km. sprednje nazaj in obratno. Meni isto piše to v knjigici.
Pri nas je bilo tko, foter ni nikoli obračal gum in je vedno prišlo tako, da mu je bilo potrebno kupit samo 2 gumi, ker so pač gume na zadnji osi imele dosti več profila.
Zdej, če jih pa obračaš bodo pa sčasoma vse 4 prišle do take obrabe, ko jih bo treba menjat vse naenkrat.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Obrabljene gume na notranjem robu po 50.000 km?

Napisal/-a joztom Po jun 10, 2013 1:25 pm

@esem res je, narobe sem gledal, hvala. Ampak ta avto je šel sem in tja, bognedaj šele po dežju, kje je bil tukaj voznik, da ni takoj protestiral.
 
NoFear85
Novinec
 
Prispevkov: 323
Pridružen: Ne jun 21, 2009 11:32 am

Re: Obrabljene gume na notranjem robu po 50.000 km?

Napisal/-a NoFear85 Po jun 10, 2013 1:52 pm

esem, bluedot: ze res da je guma "unicena" zaradi napacne nastavitve optike, vendar iskanje pravice reklamacije po prevozenih 50.000+km je malo absurdno. Zal je tu uporabnik na slabsem, kot kdorkoli vpleten v to, saj se bodo vsi v verigi izgovarjali, kar je cisto logicno. Verjamem, da bi bla drugacna slika, ce bi se to zgodilo po 5.000km, vendar je 50.000 kar lepa kilometrina za gumo. Pri meni bi taka zadeva zamajala zaupanje v pooblascen servis, ker to tudi ni nastalo v zadnjem mescu, zadnjih par km.

Sem pa mnenja, da se allweather guma ze samo zaradi konstrukcije/materiala drugace obnasa in obrablja, kot recimo letna, katera se tudi izkljucno uporablja v predvidenem obdobju.

Zal, to bo treba pozret, kupit 4 nove gume, na servisu pa stat zraven, se boljse ga zamenjat, ker da je optika podrta se je to ze prej videlo. Ko omenjate da na PDI ni bila opravljena, lahko to podkrepite? Podre se lahko na vec nacinov, vsak avto je pa drugace skonstruiran, na Oplu se lahko kasneje, tu se je prej.
 
bluedot
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Ne jun 09, 2013 11:23 am

Re: Obrabljene gume na notranjem robu po 50.000 km?

Napisal/-a bluedot Po jun 10, 2013 2:40 pm

@joztom: avto se je OK obnašal pri vožnji, vsaj kar se normalne vožnje tiče. 1x sem ga nagnal do končne hitrosti, drugače pa se vozi med 110 in 130 km/h z blagim zajemanjem ovinkov. :)

@NoFear85: kot rečeno, na Kugi od znanca je obraba enakomerna (enake gume) in profila ima več, kot dovolj po nekje 35.000 km.

Ford je tu pač kiksnil, jaz, kot uporabnik, pa nisem bil prej pozoren na te stvari - oni so imeli 3x priložnost to ugotoviti (priporočen servis pri 2.000 km, mali servis pri 20.000 km in veliki servis pri 40.000 km) in niso. Sem jaz kriv za to, da so nesposobni in naj jaz plačujem njihove napake?

Stvar sem že prijavil inšpekciji, bom še na Urad za varstvo potrošnikov in če ne drugo, bodo od sedaj naprej mogoče malo bolj pozorni tudi pri drugih vozilih. V glavnem, sramota za njih, da so tako nekompetentni.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: Obrabljene gume na notranjem robu po 50.000 km?

Napisal/-a maniaxxx Po jun 10, 2013 4:10 pm

Meni so samo smešni kilometri, ki jih delate z gumam, sam se continentalke znucal v 17kkm oops .

Drugače pa ja, servisbi lahko ( moral? ) pogledati gume, vendar tudi ti, kot ( skrben ) lastnik bi jih moral opozoriti da jih pobira, oziroma čudno mi je da nisi tega opazil. A nikoli ne pumpate gum? Sam vsak teden pogledam gume, tako da bi hitro opazil če jim kaj ne štima, pa še vseeno jih menjam vsako sezono :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
bluedot
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Ne jun 09, 2013 11:23 am

Re: Obrabljene gume na notranjem robu po 50.000 km?

Napisal/-a bluedot Po jun 10, 2013 4:47 pm

Na notranjem robu se sploh ne vidi - čisto slučajno je ta previsoka obrabljenost bila opažena.
 
Uporabniški avatar
NoF3ar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 569
Pridružen: Sr avg 03, 2011 11:10 am
Kraj: Maribor

Re: Obrabljene gume na notranjem robu po 50.000 km?

Napisal/-a NoF3ar Po jun 10, 2013 5:09 pm

Servis bi moral opaziti vi pa ne? HAHA Če ste tako podrobno, prebrali servisno, ste slučajno zasledili pod mali servis pregled pnevmatik?
Ste pomislili, da se guma lahko znuca tako v 500km, vi pa imaste od zadnjega servisa 10.000km, ampak kriv je servis. Polni sebe ste :D
 
LukL
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Po feb 09, 2009 9:21 pm

Re: Obrabljene gume na notranjem robu po 50.000 km?

Napisal/-a LukL Po jun 10, 2013 5:45 pm

:D na inšpekciji so pa rekl: joj gume so se vam obrabile, to pa je treba obvezno preverit, ker to je res nemogoča stvar... :roll:


ne vem kje živiš v kakšnem svetu, vendar zaradi enih obrabljenih gum ne boš dosegel nič. Sebi boš čas zapravil, mogoče imel še dodatne stroške in skrbi, se živciral zaradi vsega skupaj in govoril po forumu kak so se ti gume obrabile, verjamem, da tvoje poste pol foruma samo debelo gleda in si misli kako čudo od človeka :roll:

Pa brez zamere, te nič ne napadam ali žalim, samo tvoje razmišljanje mi res ne gre v glavo. Maybe I'm too stupid to understand that ;)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Obrabljene gume na notranjem robu po 50.000 km?

Napisal/-a TrijoAdijo Po jun 10, 2013 5:52 pm

NoF3ar je napisal/-a:Servis bi moral opaziti vi pa ne? HAHA Če ste tako podrobno, prebrali servisno, ste slučajno zasledili pod mali servis pregled pnevmatik?
Ste pomislili, da se guma lahko znuca tako v 500km, vi pa imaste od zadnjega servisa 10.000km, ampak kriv je servis. Polni sebe ste :D


Daj,ne kakaj.

Vsak spodoben serviser,ki ima avto na dvigalu,ko dela redni servis, si medtem,ko čaka, da se olje steče iz karterja, malce ogleda podvozje, preveri,če so kakšne zračnosti na podvozju,če kakšen kolesni ležaj tuli, če zavore blokirajo, malo pogleda profil na gumah,...tu pač tega niso naredili pri 40kkm,ker če bi,bi opazili obrabo gum na robovih in bi o tem obvestili stranko. Tako pa tega niso naredili, svoje delo opravljajo zame skrajno neprofesionalno in mene osebno tam več ne bi videli.Konec koncev je tak pregled podvozja (in še marsikaj drugega) zapisan na fordovi servisni preglednici,ki naj bi se je moral serviser držati. Očitno se je ni, in verjetno tudi ni nikjer pribeležena izmerjena globina profila. servisna preglednica je dostopna tukaj: http://www.etis.ford.com/ potrebno se je logirati.
Je res, da v 50kkm počiš v luknjo,povoziš robnik,...ampak da pa to narediš tako, da ti vse štiri gume požere po notranjih robovih,je pa ali bingo na tomboli ali pa res nekdo opravlja svoje delo za en falus.

Glede na izpis iz optike in glede na to kako je gume poradiralo, bi avto peljal nazaj, pa jim naročil,da naj optiko nastavijo bližje tipičnim vrednostnim,ker drugače bo najmanj novo zadnjo desno gumo spet poradiralo. Tako je meni toyo gume pobiralo po notranjih robovih,pa se je vulkanizer izgovarjal na optiko in podovzje, optičar pa na gume. Nakoncu sem kupil nove gume, optičarja opozoril,da bo optiko naredil po moje (v primeru če ne bo,mi časti nov komplet gum) in od takrat dalje več ni bilo nobenih težav s pobiranjem gum. So pa vrednosti nastavljene bližje tipičnim vrednostim (pa čeprav je optičar jokal,da bo po moje nastavljena optika popapcala gume v manj kot 5kkm).
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Obrabljene gume na notranjem robu po 50.000 km?

Napisal/-a ~toMmy~ Po jun 10, 2013 6:18 pm

Se kar strinjam, na servisu imajo lepo napisan seznam, kaj morajo preverit, cene so pa dovolj visoke, da lahko to od njih tudi pričakuješ.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
bluedot
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Ne jun 09, 2013 11:23 am

Re: Obrabljene gume na notranjem robu po 50.000 km?

Napisal/-a bluedot Po jun 10, 2013 6:35 pm

TrijoAdijo: Hvala za dodaten nasvet, ko bodo nove gume kupljene, gre avto ponovno na optiko, vendar pri drugi servisni delavnici.
 
Badzo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Če jan 27, 2011 6:17 pm

Re: Obrabljene gume na notranjem robu po 50.000 km?

Napisal/-a Badzo Po jun 10, 2013 8:05 pm

Eni pravite da jokat po 50k km je brez veze. Saj neenakomerna obraba gum se ne začne kazat po prvem prevožem kilometru - pa tudi če bi se, bi lahko na servisu odpravili stranko z enakim vzrokom "za vogalom servisa ste zapeljali čez robnik in vse zj*bali..". Ta obraba jasno kaže da je že nekaj časa z avtom nekaj narobe.
Mogoče pa servis namenoma ni obvestil (in je posledično ni uspel zvaliti na potrošnika), ker tale napake je po mojem mnenju prej napaka servisa kot naključje..
Enim se prav vidi, kako vas vsak trgovec z malce iznajdljivosti in domišljije lahko odpravi.. Ali pa se samo delate take, če bi šlo pa za vaše stvari bi pa prekleli pol planeta...
 
Uporabniški avatar
Novinec1968
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: To jul 10, 2012 11:35 am

Re: Obrabljene gume na notranjem robu po 50.000 km?

Napisal/-a Novinec1968 Po jun 10, 2013 8:41 pm

Tudi pri nas doma imamo Ford Kuga Titanium l. 2011, ki ima po 38k km še vedno originalne Continental 4x4, 235/55/17 M+S pnevmatike, ki so minimalno in enakomerno obrabljene, vendar smo dokupili zimske Michelin 215/65/16, železna platišča in pokrove, tako da ocenjujem da imajo Continentalke približno prevoženih 20k km.
Prijateljica ima enako staro Kugo s Trend opremo in dokupljenimi 17" alu, vendar ni dobila 4x4 M+S pnevmatik, ampak če se ne motim Kumho letne pnevmatike 235/55/17. Prevoženih ima dobrih 30k km in tudi pri njej je profil enakomerno in minimalno obrabljen.

Avtorja teme razumem pri njegovih prizadevanjih in zahtevah. Glede na to, da so vse štiri pnevmatike povem neustrezne (policisti lahko odvzamejo registracijo vozila), se je po mojem mnenju z vozilom moralo dogajati nekaj hudo nepredvidenega:
- Pomanjkljiva kontrola v tovarni, čeprav mislim da v tovarni izmerijo geometrijo koles in vozilo ne zapusti traku dokler geometrija ni v predpisanih mejah, se na nemškem in angleškem forumu dosti lastnikov Kuge
pritožuje da morajo, zlasti 19" pnevmatike menjati prej kot na 20k prevoženih milj, za 17" pa nekateri navajajo da zdržijo samo 35-40k km. Po mojem je v takem primeru reklamacija upravičema
- Dogodivščine med transportom iz tovarne do salona (saj veste, da imajo večji prevozniki svoje delavnice za popravilo vozil poškodovanih med transportom). Po mojem je v takem primeru reklamacija upravičena
- Dogodek, ki se je zgodil po nakupu, pa ga avtor članka ni doživel, ali pa se ga ne spomni in je zelo dobro prestavil geometrijo na obeh oseh. Po mojem v takem primeru reklamacija ni upravičena.

Vsekakor bi moral servis povedati kaj je vzrok tako spremenjene geometrije. Sam bi toliko časa težil in se obrnil tudi na uvoznika, da bi ugotovili in navedli razlog. Po mojem je, razen v primeru neupravičene reklamacije, povsem legitimen tudi predlog, da naj dajo dve novi pnevmatiki, dve pa avtor članka plača sam, ob tem morajo seveda brezhibno nastaviti podvozje..

Podobne težave sem imel l. 2004 na zadnji premi pri Touranu l. 2003, Takrat je uvoznik priznal napako, zamenjal zadnji pnevmatiki in nastavil geometrijo, pa čeprav sta imeli prevoženih približno 30k km.

Zaščita potrošnikov (Breda Kutin) vam bo pomagala le če ste njeni člani, pa še tu se najbrž zaradi prevoženih kilometrov ne bodo šli pregovarjat z uvoznikom.
Če se ne motim sem že večkrat zasledil, da naj bi bila garancija na pnevmatike največ do 30k km.
Zadnjič spremenil Novinec1968, dne Po jun 10, 2013 9:10 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 12 gostov