randomX je napisal/-a:Po (pre)dolgem času sem se opogumil, da pridem zadevi do dna. Najprej sem poskusil s sredstvom za čiščenje notranjosti motorja. Izbral sem neko bolj profi zadevo in odmeril močno mešanico

. Brez učinka. Odstranil sem glavo, tesnilo je OK, na glavi ni sledov poškodb. Tesnila vodil ventilov so tudi OK, sama vodila tudi nimajo kake pretirane zračnosti.
Nato sem potegnil ven bate in našel napako, ki jo je tudi en forumaš tule omenil. Posnemalni obročki so bili popolnoma "zapacani", nepremični in niso opravljali funkcije. Zanimivo je to, da kompresijski obročki niso dosti obrabljeni, prav tako sam cilinder nima zaznavne obrabe.
Sledi menjava batnih obročkov in ojničnih ležajev. Sporočim, ali sem rešil problem ali pa bom imel drag spomenik

Evo zadevo smo sestavili in po prevoženih cca. 300 km lahko rečem, da je zadeva rešena

. Nikjer ni več nikakršnih sledov kurjenja olja. Skupni materialni strošek tega malega "projekta" je bil okrog 300 eur (batni obročki, ojnični ležaji, tesnilo karterja, tesnilo glave, tesnilo izpušnega kolektorja, tesnilo sesalnega kolektorja, vijaki glave, mogoče še kaka malenkost...

). Strošek dela pa težko ocenim, ker mi je pri kritičnih zadevah pomagal prijatelj-mehanik po prijateljski ceni
