Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Povečana poraba olja po zamenjavi tesnila glave

Napisal/-a .com Sr sep 11, 2013 8:56 pm

ojnica je napisal/-a:boljše maže, to olje vlivajo pri dirkalnih avtih, tud 10w60, ker delajo na visokih obratih.
Sej pravm, naredte kar čte in kar drugi pravjo, sem sam povedal mojo izkušnjo.


tole olje 10w60 ni primerno za vsakdan, posebej pa ne za zimo!
In takle nasvet je kvečjemu medvedja usluga... primerni/primernejši so 5w30 ali 0w40 ...
ni pa nujno, da bo zaradi kvalitetnega olja motor le-to manj pil... je še veliko drugih faktorjev...

o tvoji izkušnji -50/60% pa kdaj drugič :D =P
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Povečana poraba olja po zamenjavi tesnila glave

Napisal/-a ojnica Sr sep 11, 2013 9:32 pm

Cenej je olje, kot pa razdirat mašino in kaj naj mečem gnar na 800 evrov vreden avto, če pa se dobi eno pocen olje in sam vlivat.
10w60 nisem vlil
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: Povečana poraba olja po zamenjavi tesnila glave

Napisal/-a grega983 Sr sep 11, 2013 9:37 pm

Pa daj že sp....di nekam s temi gradacijami olja pa zmanjšano porabo.
Za začetek si nabavi avto in ne jamraj po forumu :roll:
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Povečana poraba olja po zamenjavi tesnila glave

Napisal/-a ojnica Sr sep 11, 2013 9:46 pm

Ma b****r kdo je v zadnjih dneh kaj omenil to olje, razen predhodniki.
 
Uporabniški avatar
grega983
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1658
Pridružen: Po nov 30, 2009 9:23 pm
Kraj: Fram

Re: Povečana poraba olja po zamenjavi tesnila glave

Napisal/-a grega983 Če sep 12, 2013 4:40 am

Nekdo je 11.9.2013 ob 9.32 p.m. spet nekaj nabijal o porabi olja in gradaciji......

Zdaj že vsi vemo da maš zj...ega fauveja pa da ti pokuri pokuri več olja od sosedovega Franca, ki tanka poceni cvička, vsi pa tudi vemo da dejansko je poraba olja odvisna od vrste olje. Ni pa nam potrebe tega brat v tvoji vsaki 2. objavi :roll:
Lancia Delta Hf T pa Alfa 159 SW 20v pa Alfa 33Permanent 4 pa ......
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Re: Povečana poraba olja po zamenjavi tesnila glave

Napisal/-a xsara Če sep 12, 2013 6:15 am

no neki bo že na tej gradaciji olja, meni oba stara fiata (uno turbo in tipo, oba 1,4 i.e. motorja) po menjavi gradacije olja - prej selenia 10w-40 - priporočena s strani fiata, sedaj motul 5w-40, manj pijeta. Selenie je pri tipotu pilo cca na servisni interval 10000 km, 3 litre, sedaj motula cca liter, pri turbotu prej selenie do 1,0 litra, sedaj motula cca 0,5 litra na servisni interval cca 5000 km letno.............čudno, pa je sedaj notr redkejše olje in še 100% sintetično, prej selenia pa mislim, da je bila polsintetka.........
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
ojnica
aka Sonček
 
Prispevkov: 2497
Pridružen: Po jun 25, 2012 9:34 pm
Kraj: daleč še iz Vrhnike

Re: Povečana poraba olja po zamenjavi tesnila glave

Napisal/-a ojnica Če sep 12, 2013 12:40 pm

[quote="grega983"]Nekdo je 11.9.2013 ob 9.32 p.m. spet nekaj nabijal o porabi olja in gradaciji......

Zdaj že vsi vemo da maš zj...ega fauveja pa da ti pokuri pokuri več olja od sosedovega Franca, ki tanka poceni cvička, vsi pa tudi vemo da dejansko je poraba olja odvisna od vrste olje. Ni pa nam potrebe tega brat v tvoji vsaki 2. objavi :roll:[/quote]
Ko v peskovniku, ko enmu otroku vzameš igračko se ta na ves glas dere ko sraka, sem samo omenil v preteklih objavah, mogoče bi komu pomagal.

Kaj vlivate zares not pa je emni vseeno lahko tud rastlinsko olje.
 
randomX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: So apr 14, 2007 11:04 am

Re: Povečana poraba olja po zamenjavi tesnila glave

Napisal/-a randomX Po sep 16, 2013 7:22 am

randomX je napisal/-a:Po (pre)dolgem času sem se opogumil, da pridem zadevi do dna. Najprej sem poskusil s sredstvom za čiščenje notranjosti motorja. Izbral sem neko bolj profi zadevo in odmeril močno mešanico :). Brez učinka. Odstranil sem glavo, tesnilo je OK, na glavi ni sledov poškodb. Tesnila vodil ventilov so tudi OK, sama vodila tudi nimajo kake pretirane zračnosti.
Nato sem potegnil ven bate in našel napako, ki jo je tudi en forumaš tule omenil. Posnemalni obročki so bili popolnoma "zapacani", nepremični in niso opravljali funkcije. Zanimivo je to, da kompresijski obročki niso dosti obrabljeni, prav tako sam cilinder nima zaznavne obrabe.
Sledi menjava batnih obročkov in ojničnih ležajev. Sporočim, ali sem rešil problem ali pa bom imel drag spomenik :)


Evo zadevo smo sestavili in po prevoženih cca. 300 km lahko rečem, da je zadeva rešena :). Nikjer ni več nikakršnih sledov kurjenja olja. Skupni materialni strošek tega malega "projekta" je bil okrog 300 eur (batni obročki, ojnični ležaji, tesnilo karterja, tesnilo glave, tesnilo izpušnega kolektorja, tesnilo sesalnega kolektorja, vijaki glave, mogoče še kaka malenkost... :)). Strošek dela pa težko ocenim, ker mi je pri kritičnih zadevah pomagal prijatelj-mehanik po prijateljski ceni :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: berlonso, Google Adsense [Bot] in 7 gostov