Napisal/-a Fan Pe avg 10, 2018 10:21 pm
Ne sme se odklapljati akumulator, ko motor deluje, lahko se poškoduje elektroniko ali sam alternator. Akumulator ni samo skladišče toka, temveč deluje kot stabilizator na sami napeljavi ( hitra preprosta razlaga ).
Na alternatorju sta dve žici + ki pelje na akumulator in tanjša žica ki pelje na števce. To tanjšo žico odklopite, na sam alternator pa na to mesto priklopite žarnico 5-10W. ne pozabiti da potrebuje žarnica + in -, torej + bo dobila iz alternatorja, - pa pripeljite iz šasije ali še bolje akumulatorja. V koliko ste pravilno priklopili žarnico in je alternator OK, bi morala sedaj žarnica goreti. Ko je vezava končana, odmaknite roke, preverite da žice ne visijo okoli jermenic in prižgite motor. Ko se motor prižge bi morala žarnica ugasniti od tega trenutka naprej pa alternator polni akumulator. Če alternator nima začetne obremenitve, ne bo dal od sebe nobenega toka. Seveda pa pred raznimi vezavami preverite ali so kleme na akumulatorju dobro pritrjene in so tudi čiste na spoju. Preverite pritrditev mase od akumulatorja do šasije.
Predvidevam, da je akumulator dober in ni celica v stiku. Kar pa lahko tudi sami preverite.
Sam alternator pa vam lahko uspešno popravi lokalni elektronik, preveri naj katera dioda je odšla ( Greatzov mostiček ).
Vse je lepo, če vidijo prave oči.