
Pač slabe izkušnje s pooblaščenci in garancijami iz preteklosti, tako da vem da nikoli ni tako enostavno.
INFINITI je napisal/-a:Zelo preprosto - avto mora biti tipi topi, kreganje gor ali dol. To da podvališ nekomu drugemu tak avto pa ni rešitev.
danatory je napisal/-a:Jaz imam s servisom dobre izkušnje. Karkoli sem pojambral pri Črešniku, so mi zamenjali.
Marek_ je napisal/-a:Tudi jaz, kar se tiče uveljavljanja garancije ni bilo nikoli najmanjšega problema, zamenjali so mi tudi zadeve, ki niso več pod garancijo in zadeve za katere bi se lahko štelo kot navadna obraba oz. moja nepravilna uporaba.
Ko bi vsaj tako enostavno bilo pri vseh ostalih...
LeQuack je napisal/-a:Moje težave z menjalnikom na novem Pro Ceedu očitno ne bodo šle same na boljše. Sedaj že skoraj v vsaki prestavi nekaj piska in spušča kakšne čudne zvoke pri določenih obratih.
Tisti zvok iz podvozja tudi še vztraja. Malo sem testiral in dvomim, da bi lahko bile gume krivec, ker zvok je prisoten tudi ob zelo nizkih hitrostih od tam 10-30 km/h, kjer se gum skoraj ne sliši. Je pa bolj bobnenje ali odmevajoč zvok.
Tako da enkrat v kratkem bom šel s tem na servis, da vidim če bodo sploh priznali napake. Meni te stvari parajo živce in ni več užitka pri vožnji, tako da če ne bodo mogli ali hoteli odpraviti stvari se bo avto prodal. Sem ga hotel sicer imeti več kot dva meseca.
LeQuack je napisal/-a:Po tri tedenskem lastništvu in dobrih 1000km novega Pro Ceed 1.4 bencinarja nekaj dobrih lastnosti:
- Veliko opreme za svoj denar, varnost
- Atraktiven videz
- Delovanje opreme (radio, gumbi, klima) zelo podobno VW grupi, tako da nisem rabil nekega privajanja
- Dokaj solidna poraba (glede na prejšnjega Polota), tam okoli 6,5 nekaj mestne vožnje nekaj avtoceste
- Udobna notranjost
Slabe lastnosti, ki sem jih opazil:
- Menjalnik se včasih malo zatika, predvsem iz ler v prvo ali iz prve v drugo
- Čuden visok zvok menjalnika v peti prestavi, zvok je podoben zvoku turbota, se pojavi samo pri določenih obratih in je zelo moteč
![]()
- Slaba izolacija podvozja, napram prejšnjemu Polotu (ki ni višek udobja) se počutim, kot da bi imel luknjo spodaj, ker se sliši vse, točno lahko veš na kako grobem asfaltu se voziš ta trenutek, to in zvok menjalnika sta trenutno zame največji hibi
![]()
- Zdi se mi da se začenja pojavljati čriček nekje na desni strani
- Nekajkrat ko sem izvlekel ključ iz ključavnice avto tega ni zaznal in je še vedno piskal in ni ga bilo možno daljinsko zakleniti, potrebno je ponovno vstaviti ključ in nato zopet izvleči
- Radio ob seek-u včasih poišče iste postajo, namesto naslednjo
- Luknji za pijačo v sredini sta neuporabni, ker ne moreš uporabljati menjalnika
- Lučka v prtljažniku dela kadar se jih zahoče, večinoma pa ne
- Kozmetične malenkosti:
- Na desnem spodnjem robu pri zadnjem kolesu je nek manjši madež črne barve, ki prekriva dejansko barvo
- Tam kjer se stikata steklo in armatura gleda ven nekaj milimetrov pene
- Na nekaterih mestih karoserije so prozorne nalepke, ki ščitijo lak, ampak se mi zdi da po nekaj časa ne bodo več tako prozorne in se bodo začele limati stran ali pa vsaj robovi
weasel je napisal/-a:A ima Kia Cee'd 1.6 cvvt serijsko "dvodelen" gas?
Pač se ga pritisne do konca, ko že misliš, da si pritisnu do končnega položaja, lahko z malo močnejšim pritiskom potisneš še malo (~1cm). Kot, da bi imel 2 položaja.
Model je prejšnji:
LeQuack je napisal/-a: Ali pa zaščita pred "težko nogo" ali kaj podobnega.
To ima tudi moj 1.4 Ceed bencinar. Ne vem točno kaj je fora tega, ampak primarno je to namenjeno avtomatskim menjalnikom. Pred tem sem imel avtomatika in je to služilo kot "kick-down", se pravi če si gas pritisnil bolj močno oziroma v ta drugi položaj, je avtomatsko šel v prestavo nižje, na primer za prehitevanje in podobno. Zdaj mogoče so to funkcionalnost pustili tudi na ročnih menjalnikih zaradi manjših stroškov ali kaj takega. Ali pa zaščita pred "težko nogo" ali kaj podobnega.
Veronika.borghesi je napisal/-a:COOL
Po forumu brska: Google Adsense [Bot], Zodd in 4 gostov