Bi pa opozoril vse, ki imate letnik 2013 in serijska lita 16 col platišča, v kolikor si želite namontirat jeklena za zimo, da pašejo samo 16 colska, zaradi velikosti diskov/čeljusti, 15 colska pa ne! Pa še 16 colska najprej preverite če sedejo, preden nanje natikate gume.
Kljub temu, da so mi na servisu zatrjevali, da je to možno in mi celo ponujali platišča za prodat. Pa mi je kmečka logika dala vedeti, da če je že pri original 16 col liti platiščih samo 5mm "lufta" med čeljustjo in feltno, 15 colske nikakor ne bom spravil gor. In res je bilo tako. Hvala bogu sem najprej hotel, da mi nataknejo samo platišče preden sem gume kupil in natikal nanj. Nato sem po internetu pobrskal za 16 colska platišča, ki naj bi po specifikaciji sedla na avto. Najdem in predhodno preko maila obvestim prodajalca o velikosti diskov in ga ekstra vprašam, če omenjena platišča sedejo na letnik 2013. Zagotovi mi, da sigurno pašejo! Naročim štiri platišča, grem do svojega vulkanizerja samo da mi nasadi gume na platišča, centrira...
Odločil sem se, da jih bom previjačil sam. Nakar mi kolega pove, da ni nujno, da bodo vijaki od litih platišč primerni za železna. Zato se odločim in grem do mojega vulkanizerja, da mi zamenja. Vijaki oz. matice pašejo. Nakar hočem odpeljat avto z dvigala in mi začne močno ropotat v gumah spredaj. Glej ga zlomka, čeljusti drgnejo po platiščih. Pnevmatike mi sname s platišč in kontaktiram prodajalca. Pove mi, da pa pač če platišča niso prav naj mu jih pošljem nazaj, on pa mi bo vrnil kupnino (pogoji poslovanja na spletni trgovini). Kaj pa brezvezni stroški za montažo in centriranje pnevmatik?! To pa noče kriti in pravi, da je moj problem?!
