fantom je napisal/-a:hehehe TSI je zakon. v eni izmed tem so nekateri tako hvalili te motorje, ampak so se težave začele že dokaj hitro. močno ampak res močno dvomim da bodo ti motorji dočakali neko spodobno število kilometrov....
Blinder je napisal/-a:fantom je napisal/-a:hehehe TSI je zakon. v eni izmed tem so nekateri tako hvalili te motorje, ampak so se težave začele že dokaj hitro. močno ampak res močno dvomim da bodo ti motorji dočakali neko spodobno število kilometrov....
Ti to dvomiš, ker tebi se zdi 105 konjev za 1.2 litrov prostornine OGROMNO.
ban je napisal/-a:A to podložko dajejo samo 1.2 motorjem ali tudi 1.4 122 KM? Ker mamo enga tazga pr bajti
yashica je napisal/-a:Vendar se big boss Winterkorn prav malo sekira. Dobički so rekordni, sam je pokasiral dobrih 17 milijonov € nagrade iz poslovanja... boli ga đoko http://www.mojvideo.com/video-boli-ga-d ... ccb9766499
DIZL_ je napisal/-a:A lahko poveste lastniki TSI-jev (ne tisti, ki samo pljuvate čez VW), kateri letniki so vaši avtomobili? Zanima me če so pri novih že kaj odpravili napake....
mm46 je napisal/-a:- pri 32k se prižgala epc lučka (naslednji dan avto delal normalno), menjana turbina.
adis je napisal/-a:mm46 je napisal/-a:- pri 32k se prižgala epc lučka (naslednji dan avto delal normalno), menjana turbina.
že pri 32.000 so menjali turbino?
yashica je napisal/-a:
@damchy glede na starost vozila bi rekel, da imaš novo verigo, kar pa še ne pomeni, da je problem trajno rešen. Prvi znak okvare verige je ropot pri hladnem zagonu, npr. AUDI A1 1,2 TFSI, ki ima enak motor
http://www.youtube.com/watch?v=AecKQwc6 ... tu.be&hd=1
Pri obtočnem ventilu (wastegate) je stvar nekoliko zapletena. Prvi pokazatelj je rožljanje pri nižjih obratih, do 1300vrt/min. V skrajnem primeru se prižge epc lučka in motor pade v zasilni režim. Težava je v proizvodnih tolerancah, zato se pri enih ta problem pojavlja pri drugih ne (odvisno od serije). Ker je ventil v sklopu turbine so sprva menjavali komplet turbino, nato so našli rešitev v podložki debeline 1mm + update, ker to ni pomagalo so prešli na podložko debeline 2mm + update in, če še to ne pomaga sledi menjava turbine... odvisno od primera do primera.
Povsem možno, da težav z verigo in ventilom ne boš imel. V kolikor se pojavijo prvi znaki pa takoj na servis.Glede na to, da ima vag grupa za verigo in ventil akcijo, lahko na servisu preko št. šasije preveriš za svoj avto.
Lp
SuperVeloce je napisal/-a:Glede na pakete opreme in ostale stvari se nebi čudil, ker nas šopajo pod balkan pri uvozu. Angleži in Nemci imajo stvari pod serijsko, katere se pri nas bajno preplačajo.
Tattoo- je napisal/-a:SuperVeloce je napisal/-a:Glede na pakete opreme in ostale stvari se nebi čudil, ker nas šopajo pod balkan pri uvozu. Angleži in Nemci imajo stvari pod serijsko, katere se pri nas bajno preplačajo.
Spet nekdo, ki misli, da se na vse spozna?!Za druge znamke ne vem, ampak pri Volkswagnu to definitivno NE drži in je zgodba ravno obrnjena! Da o zgodbicah o različnih avtomobilih za balkan niti ne govorim...
P.S.: Pa hkrati z iskanjem razlik v serijski opremi priporočam tudi ogled angleškega in nemškega cenika ter razlik v maloprodajni ceni!
yashica je napisal/-a:V golfu 7 bo 1,2 tsi nespremenjen (z izjemo verige) medtem, ko bo 1,4 tsi konstrukcijsko spremenjen in bo imel po novem zobati jermen.
Po forumu brska: DePalmo, Google Adsense [Bot] in 20 gostov