pskoda je napisal/-a:Ker je že toliko tukaj govora o VWju bom pa še tale link dodal, da tudi golf ni več imun na recesijo in tudi v 7 mesecih lahko zgubi +7000eur -
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7788043&show=1 pa še bo šla cena dol če ga bo hotel prodat
Ne bit tko naivni, grem se stavit, da tale prodajalec ni dal toliko za avto, sam napiše pa, da si folk misli uau ful se splača, lej kolk je vredn, ful cenej ga daje...
Ker je tole sky opremo spremljal popust okoli 4k€, plus še kako hendlanje s prodajalcem, pa si na dobrih 20k€.
Druga stvar, ki je pa je pa zmotno primerjanje izgube vrednosti. Ker če ne primerjaš dva avtomobila, ki imata isto nakupno ceno in opremo, potem ne moreš gledati v evrih, bi se moralo procentualno gledati kdo najbolje drži ceno. Ker so dražji avtomobili vedno izgubljali bolj na ceni kot cenejši (če govorimo v evrih). Kdo najbolj izgublja procentulno, to bi bil pravi podatek, pa še, da bi primerjal podobne pakete opreme, ker ponavadi tistim bolje opremljenim hitreje cena pada
Npr. A-klaso si lahk spedenaš enostavno za 50k€, pa je lahk navaden dizl. Pa grem stavt, da bo evrsko gledano izgubljal na vrednosti bistveno več kot pa ne vem i30 osnovni. V bistvu mu bo verjetno več cena padla v enem letu, kot pa je nakupna cena i30.
EDIT: Aja pa ta izguba vrednosti me je zmotila predvsem pri Kii, ko že skozi od prvih modelov ceedov šopajo kako nizko izgubo vrednosti ima, pa primerjajo še staro kio za dobrih 13k€ proti ostalim, ki so vsi okoli 15k€ in skoraj 18k€ golfu in potem tabelo, kako ostali bolj na ceni izgubljajo... Taki debilni marketinški triki...
Primer:
