Nasveti in napotki ter povpraševanja...

Samo za lastnike (/tudi bivše) 1.2 TSI-jev in samo za motor!

Nikoli ni bilo težav z motorjem in sem z njim zelo zadovoljen
55
34%
Nikoli ni bilo težav z motorjem, a nisem preveč zadovoljen z njim
4
2%
Imam težave, a jih še nisem rešil
14
9%
Imel sem težave, a so na servisu le-te odpravili "potihem" (podložka ipd)
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi verigo.
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi turbino (in verigo)
14
9%
Imel sem drugačne težave z motorjem
12
7%
I
34
21%
 
Skupaj glasov : 163
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a peroRS Ne jun 03, 2012 6:54 pm

maniaxxx je napisal/-a:Manjka imel težave, znebil se avta preden bi ga zažgal in menjali so mi motor, nato dali podložko, nato menjali ketno, še vedno ni OK....


Vem, da me imate nekateri za totalnega sovražnika VW in VAG nasplošno, ampak to sploh ni res. Na jetra mi grejo posamezniki ala WMB in podobni, katere povzdigujejo znamko v nebesa, na jetra mi gre, ker pač ne moreš direkt povedat da je 1.2 TSI šrot od motorja, medtem, ko so italijanski avti kr avtomatsko šrot in crkujejo, prav tako DCI, ker je nekomu nekoč crknila alfa ( verjetn tam nekje leta 1979 ), opli rjavijo in tako naprej, samo VW je nedotakljiv, če pa kaj napišeš čez VW si pa k****n, hater in ne vem kaj še vse sem bil, ko sem opozarjal na napake mojega bivšega polota več kot leto nazaj, celo čuden sem bil, ker šinfam svoj lastni avto ( katerega drugega pa naj če ne svojega? ).


No skratka, sam 1.2 TSI, če dela in ko dela ni slab motor, je poskočen, prožen, ni pa tako varčen kot nekateri opevajo, pravzaprav žre toliko kot konkurenca, pa tudi zanesljivost mu ni ravno močnejša stran kot kaže.

Ja, vem da menjajo brezplačno vse, če jih seveda prepričaš da si dovolj dober za to, da si sploh lastiš VW, ampak če človek kupi NOV avto pričakuje da se bo z njim vozil ne pa po servisih skakal, vsaj jaz osebno nimam ne časa ne volje viseti na servisih. Zame je avto tankaj in vozi, pa ko je treba narediti redni servis se naredi, vmes najraje pozabim da mam avto.


Tebe nikakor ne štejem pod tiste. Imel si TSI-ja, nisi bil zadovoljen z njim (si tudi podal razloge zakaj) in si ga prodal. Tako, da imaš vso pravico kritizirat. Tudi moje mnenje o TSI-jih poznaš.
Mene motijo tisti, ki nikoli niso imeli VAG avta, ga ne marajo (čeprav še sami ne vedo zakaj) so pa nekaj slišali od drugih in zato na vsak način iščejo priložnost, da pljuvajo po njem. Saj se ve kdo so, vedno eni in isti v čisto vsaki temi. :roll:

Tudi jaz ne pljuvam po tistem avtu, ki ga ne poznam, pa lahko 1000 "poznavalcev" trdi da so slabi.
 
Uporabniški avatar
Dejc82
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: So jan 02, 2010 7:37 pm
Kraj: Novo mesto

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Dejc82 Ne jun 03, 2012 7:27 pm

Ne vem koliko ste uporabniki TSI motorjev seznanjeni s še enim problemom tovrstnih motorjev, torej motorjev z direktnim vbrizgom goriva.
Sam si lastim Golfa 6 1.4 TSI 160KM, tako da sem se malo poglobil v to problematiko.

Problem torej tiči v prekomernem nalaganju ogljikovih oblog na sesalnih ventilih, ki s časom postanejo tako debele, da ovirajo pretok zraka v cilindre, kar pomeni zmanjšano zmogljivost motorja in povečano porabo goriva. Koliko gareža je nabranega na ventilih ne morete vedeti, dokler se ne demontira sesalni kolektor in pregleda ventile.
Problematični so samo sesalni ventili, ker se olje, ki je pomešano z vsesanim zrakom (oljni hlapi iz glave motorja, ki se vračajo v sesalni sistem) zapeče na vročih ventilih.
Pri klasičnem indirektnem vbrizgu goriva v sesalni kolektor (torej pred sesalnimi ventili) samo gorivo opravlja funkcijo čiščenja ventilov. Pri direktnem vbrizgu goriva v izgorevalni prostor (torej za ventili) pa gorivo ne more čistiti ventilov.
Izpušni ventili niso problematični, ker zaradi višjih temperatur vse saje zgorijo.

Tovrstni problematiki so izpostavljeni VSI bencinski motorji z direktnim vbrizgom goriva, torej vsi TSI (1.2, 1.4, 1.8, 2.0, itd.), Peugeot-jev 1.6 THP, itd....

1.4 TSI sesalni ventili po cca. 30.000km
Slika

Slika

Na levi strani so sesalni, na desni strani pa izpušni ventili
Slika

Neočiščen in očiščen sesalni ventil
Slika

Rešitev je mehansko čiščenje ventilov na določeno kilometrino.

Ena rešitev naj bi bila tudi občasno čiščenje sesalnega sistema z vodo (ali voda/metanol v razmerju 50%/50%).

Določeni prakticirajo občasno nekajminutno pršenje mešanice vode in zimskega čistila za vetrobranska stekla (ta vsebuje denaturirani etanol) v razmerju 50/50 v sesalno cev, ko segret motor obratuje v prostem teku pri povišanih obratih, cca. 2500 obr./min.

Zanima me mnenje kakšnega strokovnjaka na tem področju, kako pristopiti k reševanju tovrstne problematike.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a maniaxxx Ne jun 03, 2012 8:02 pm

peroRS, nisem nate ciljal, tvoje mnenje o VW mi je znano in ga spoštujem, nisi značkar, pač poveš svoje mnenje, je pa veliko pljuvačev VW in mogoče še več t.i delničarjev, ne eni ne drugi mi niso všeč.

Sam veliko tudi povem v hecu, tisti ki me poznajo ( poznate ), veste, da nisem značkar in da ne pljuvam za brezveze.. ( no včasih :mrgreen: ).

No da gremo nazaj na TSI, a ma kdo mogoče podatek, če ima kateri z 1.2 TSI že kakšno konkretno kilometrino za seboj ( 100 in več kkm )?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
damchy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: So apr 14, 2012 8:53 am
Kraj: Malečnik

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a damchy Ne jun 03, 2012 8:06 pm

maniaxxx je napisal/-a:peroRS, nisem nate ciljal, tvoje mnenje o VW mi je znano in ga spoštujem, nisi značkar, pač poveš svoje mnenje, je pa veliko pljuvačev VW in mogoče še več t.i delničarjev, ne eni ne drugi mi niso všeč.

Sam veliko tudi povem v hecu, tisti ki me poznajo ( poznate ), veste, da nisem značkar in da ne pljuvam za brezveze.. ( no včasih :mrgreen: ).

No da gremo nazaj na TSI, a ma kdo mogoče podatek, če ima kateri z 1.2 TSI že kakšno konkretno kilometrino za seboj ( 100 in več kkm )?


Odgovor na zadnje vprašanje bi tud mene zlo zanimal, tam po 50k sem slišal, kaj več pa tudi ne ! Bom pa probal pogledat zdaj malo na avto.net, kaj se prodaja, oz. kakšno kilometrino imajo tisti, ki se prodajajo!
VW Touran 1.2 TSI 03/2012
 
Uporabniški avatar
damchy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: So apr 14, 2012 8:53 am
Kraj: Malečnik

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a damchy Ne jun 03, 2012 8:15 pm

Sem pogledal, našel Golfa 1.2 TSI z 75.000 km, to je maximum in enega Golfa 1.4 TSI z 100.000 km. Ostalo vse okrog 50k ali manj.
VW Touran 1.2 TSI 03/2012
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a peroRS Ne jun 03, 2012 8:44 pm

King1 je napisal/-a:http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6111762&show=1 sam ni 1.2.

lp


Glede 1.4 TSI-ja je lahko referenca uporabnik @acid Golf V GT 1.4 TSI 170KM, ki ima preko 200.000km.

Največ kilometrov z 1.2TSI-ji pa imajo pomoje službeni Roomsterji podjetja Ledo. Če se ne motim jih ima kar nekaj že preko 120.000km (v dveh letih).
Mislim, da so na začetku nekateri imeli težave s plinskimi napravami (so se pacale šobe od plina zato, ker niso upoštevali navodil in so preveč med vožnjo preklapljali bencin/plin).
Prav tako je priporočljivo, da se nov avto "ulavfa" na bencin (nekaj tisoč kilometrov) ter šele nato začne voziti na plin.
Drugače pa z motorji ni težav, razen že znanih (podložke, verige niti ne). Kolikor sem opazil se velika večina verig menja na Golfih.

Bom pa še spremljal.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a WMB Ne jun 03, 2012 8:45 pm

Pri anketi manjka:
Menjali so verigo in dodali podložko turbine...težav pa ni bilo, menjal sem zato ker so rekli da je treba menjat!!!
FOLCIKA - SCIROCCO
 
KlemenP
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Sr maj 05, 2010 12:39 pm

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a KlemenP Ne jun 03, 2012 8:50 pm

WMB je napisal/-a:Pri anketi manjka:
Menjali so verigo in dodali podložko turbine...težav pa ni bilo, menjal sem zato ker so rekli da je treba menjat!!!


Za ropot ki prihaja s strani sopotnikove kabine so rekli, da je to povsem normalno in se sprenevedali. Menjali so verigo, ker sem jim omenil da naključno zaropota ob vžigih in dodali podložko turbine v okviru tovarniške akcije.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a WMB Ne jun 03, 2012 8:56 pm

KlemenP je napisal/-a:
WMB je napisal/-a:Pri anketi manjka:
Menjali so verigo in dodali podložko turbine...težav pa ni bilo, menjal sem zato ker so rekli da je treba menjat!!!


Za ropot ki prihaja s strani sopotnikove kabine so rekli, da je to povsem normalno in se sprenevedali. Menjali so verigo, ker sem jim omenil da naključno zaropota ob vžigih in dodali podložko turbine v okviru tovarniške akcije.


Sej razen tega, da je včasih malce zaropotalo ni bilo drugih težav...vsaj pri meni ne....slučajno sem slišal drgnit ketno ob nekaj....pri odprti haubi ko sem nalival vitre
x...
FOLCIKA - SCIROCCO
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a yashica Po jun 04, 2012 1:57 am

Dejc82 je napisal/-a:Ne vem koliko ste uporabniki TSI motorjev seznanjeni s še enim problemom tovrstnih motorjev, torej motorjev z direktnim vbrizgom goriva.
Sam si lastim Golfa 6 1.4 TSI 160KM, tako da sem se malo poglobil v to problematiko.

Problem torej tiči v prekomernem nalaganju ogljikovih oblog na sesalnih ventilih, ki s časom postanejo tako debele, da ovirajo pretok zraka v cilindre, kar pomeni zmanjšano zmogljivost motorja in povečano porabo goriva. Koliko gareža je nabranega na ventilih ne morete vedeti, dokler se ne demontira sesalni kolektor in pregleda ventile.
Problematični so samo sesalni ventili, ker se olje, ki je pomešano z vsesanim zrakom (oljni hlapi iz glave motorja, ki se vračajo v sesalni sistem) zapeče na vročih ventilih.
Pri klasičnem indirektnem vbrizgu goriva v sesalni kolektor (torej pred sesalnimi ventili) samo gorivo opravlja funkcijo čiščenja ventilov. Pri direktnem vbrizgu goriva v izgorevalni prostor (torej za ventili) pa gorivo ne more čistiti ventilov.
Izpušni ventili niso problematični, ker zaradi višjih temperatur vse saje zgorijo.

Tovrstni problematiki so izpostavljeni VSI bencinski motorji z direktnim vbrizgom goriva, torej vsi TSI (1.2, 1.4, 1.8, 2.0, itd.), Peugeot-jev 1.6 THP, itd....

1.4 TSI sesalni ventili po cca. 30.000km
Slika

Slika

Na levi strani so sesalni, na desni strani pa izpušni ventili
Slika

Neočiščen in očiščen sesalni ventil
Slika

Rešitev je mehansko čiščenje ventilov na določeno kilometrino.

Ena rešitev naj bi bila tudi občasno čiščenje sesalnega sistema z vodo (ali voda/metanol v razmerju 50%/50%).

Določeni prakticirajo občasno nekajminutno pršenje mešanice vode in zimskega čistila za vetrobranska stekla (ta vsebuje denaturirani etanol) v razmerju 50/50 v sesalno cev, ko segret motor obratuje v prostem teku pri povišanih obratih, cca. 2500 obr./min.

Zanima me mnenje kakšnega strokovnjaka na tem področju, kako pristopiti k reševanju tovrstne problematike.


Vem za problem še iz časa lastništva carisme 1,8GDI-direkten vbrizg. Pri tem motorju je bilo potrebno mehansko čiščenje na 60t kilometrov. Pri tsi(tfsi) motorjih je enak problem vendar s strani tovarne ni predvidenega čiščenja na določene kilometre. Sajavost ventilov ni nekaj novega je pa res, da je večji problem pri vozilih z direktnim vbrizgom goriva.

Pri majhni kilometrini se s tem problemom soočajo tisti, ki se vozijo v šesti pri 1500 obratih samo, da je poraba 5,2. Če bi ljudje vozili nekoliko bolj dinamično (ne noreli) bi bilo manj težav s sajavostjo ventilov.
Če motor dušiš s tem povzročaš zmanjšano stopnjo izgorevanja in posledično ne more biti enako čist kot motor nekoga, ki ga po avtocesti "tera" na visokih obratih.

Lastniki tsi-jev naj se naučijo voziti in ne varčevati in naj pri prestavljanju spregledajo indikator višja-nižja prestava. Poleg tega se za te motorje priporoča uporaba 100 oktanskega goriva, ki zna nabiranje oblog močno omiliti. Osebno vedno tankam 100 oktanca in to na omw-ju (mi je najbližji), če je za jodlarje dober bo tudi zame.

Je pa nabiranje oblog resen problem, ki povzroča nemiren prosti tek motorja, kar sledi v klenkanje in javljanje napake. Nalagane se lahko omili, preprečiti se ga ne da. Rešitev je v ročnem čiščenju sesalnega dela.


P.S.: Lahko se z endoskopsko kamero spremlja samo nabiranje oblog. Ker si lastim video borescope (Sealey VS8197) bom iz firbca preveril kakšno je stanje pri mojem 1,4 tsi... ne pričakujem nič dobrega :mrgreen:
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
KlemenP
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Sr maj 05, 2010 12:39 pm

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a KlemenP Po jun 04, 2012 6:46 am

yashica je napisal/-a:Pri majhni kilometrini se s tem problemom soočajo tisti, ki se vozijo v šesti pri 1500 obratih samo, da je poraba 5,2. Če bi ljudje vozili nekoliko bolj dinamično (ne noreli) bi bilo manj težav s sajavostjo ventilov.
Če motor dušiš s tem povzročaš zmanjšano stopnjo izgorevanja in posledično ne more biti enako čist kot motor nekoga, ki ga po avtocesti "tera" na visokih obratih.

Lastniki tsi-jev naj se naučijo voziti in ne varčevati in naj pri prestavljanju spregledajo indikator višja-nižja prestava. Poleg tega se za te motorje priporoča uporaba 100 oktanskega goriva, ki zna nabiranje oblog močno omiliti. Osebno vedno tankam 100 oktanca in to na omw-ju (mi je najbližji), če je za jodlarje dober bo tudi zame.


Jst tut že od samga začetka tankam 100 oktanca, pa občasno vozm v 6. pri 1500 obratih, je pa res da avto vidi tut avtocesto pa da ni vožnja čist skoz penzionerska :) Sam najbrž lohk vsen pričakujem to pizdarijo, sam vprašanje kdaj glede na to da delam po 20.000km letno, če se ti slučajno kj svita :P

LP!
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a ejsim Po jun 04, 2012 8:41 am

Mogoče je kaka od kritik v tej temi letela tudi name, ker si ne lastim TSI-ja, pa sem večkrat (negativno) komentiral TSI v tej temi. Sem si vzel za "pravico", da komentiram, ker sem na začetku nekaterim znancem celo svetoval TSI-ja. Med drugim pa je TSI pri meni (nekje v prihodnosti) na "wish list". Trenutno pa si novega, za "daily use", ne morem privoščiti (tu ima WMB prav) - poleg nabavne vrednosti avtomobila tudi zavarovanje in pa predvsem poraba (10-12 lit). V mislih imam seveda 2.0 TSI. Neke nevoščljivosti pa z moje strani ni.

Tolažim pa se, da je Acidov TSI (sicer 1.4) neko normalno stanje, ostalo so pač izjeme. Enako GTI, ki ga je imel kolega in ki v 100k km ni imel nekih izrednih popravil.

Da pa ne bo kake vroče krvi, bom temo raje spremljal z razdalje.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Energetik81 Po jun 04, 2012 9:14 am

yashica je napisal/-a:Vem za problem še iz časa lastništva carisme 1,8GDI-direkten vbrizg. Pri tem motorju je bilo potrebno mehansko čiščenje na 60t kilometrov. Pri tsi(tfsi) motorjih je enak problem vendar s strani tovarne ni predvidenega čiščenja na določene kilometre. Sajavost ventilov ni nekaj novega je pa res, da je večji problem pri vozilih z direktnim vbrizgom goriva.

Pri majhni kilometrini se s tem problemom soočajo tisti, ki se vozijo v šesti pri 1500 obratih samo, da je poraba 5,2. Če bi ljudje vozili nekoliko bolj dinamično (ne noreli) bi bilo manj težav s sajavostjo ventilov.
Če motor dušiš s tem povzročaš zmanjšano stopnjo izgorevanja in posledično ne more biti enako čist kot motor nekoga, ki ga po avtocesti "tera" na visokih obratih.
WTF, če je ta problem resničen, je to konkretna omejitev motorjev z direktnim vbrizgom bencina. Resno se sprašujem, kaj počnejo inženirji, da jim to ne kapne po 1. uri dizajniranja novega motorja. Očitno bi morali pri takih motorjih oljni oddušek speljati kam drugam ali na drugačen način, oziroma pred ventili vstaviti recimo šobe z metanolom, ki bi po določenem času čistil ventile.

Yashika, tukaj nima veze način vožnje, še manj 100 oktanski bencin, saj se izgorevanje ne dogaja znotraj sesalnih kanalov, kjer se nabira svinjarija.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Clancy
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Pe nov 27, 2009 11:17 pm

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Clancy Po jun 04, 2012 1:47 pm

Buče. Če je direktni vbrizg pri bencinarju problem, zakaj potem ni problem pri dizlih z direktnim vbrizgom?
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a Energetik81 Po jun 04, 2012 1:52 pm

Sem se tudi sam prej spraševal, tudi dizli bi potem morali imeti enake težave.
Da bi se taka svinjarija, kot je na zgornjih fotkah, nabrala na sesalnih po samo 30.000km, samo zaradi oljnega odduška?
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a LinuxFuter Po jun 04, 2012 3:12 pm

Ali je pa napaka v oljnem oddušku, ki ima napako da olje leti proti motorju, namesto da bi olje oz. oljni hlapi povsem kondenzirali ter šli nazaj v karter, zrak, ki je šel čez karter pa šel naprej v motor.
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a yashica Po jun 04, 2012 3:35 pm

Buče? Torej sem stran vrgel denar, ko so mi na Mitsubishi-ju čistili dvakrat bolj zapacane ventile kot so na zgornji sliki, ki jih je prilepil Dejc82.

Torej je tudi primer audija a4 2,0 tfsi s prevoženimi 45 tisoč km buča:
Slika
Na motorju je od novega montiran zbiralnik oljnih hlapov pa je stanje vseeno tako.

In, da ne no bo nesporazuma ni to samo problem fsi, tsi oz. tfsi motorjev ampak vseh DI bencinskih motorjev, nekaterih bolj drugih manj. Med vsemi ima še najmanj težav s sajavostjo ventilov toyota/lexus.

In, ker je to še ena izmišljotina je bmw iz čistega dolgočasja razvil svojo napravo za odstranjevanje carbon build- upa (bmw 335i-E90 77000km):

Slika
Slika
Slika
Slika

Razlaga:
http://www.autoobserver.com/2011/06/dir ... pters.html

http://av-tech-lab.blogspot.com/2012/01 ... build.html

P.S: Stric google :arrow: carbon build-up... veselo branje.
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
W3s7_S1D3
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: So avg 27, 2005 3:30 pm

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a W3s7_S1D3 Po jun 04, 2012 4:50 pm

evo, zadnja stran se mi že bolj dopade, kot prejšnjih 25 :) Pohvalno!
Lepo konkretno prikazano, povedano, da so problemi (vsaj z ventili) pri vseh TSI motorjih in izvedenkah z direktnim vbrizgon drugih proizvajalcev. Upam, da se bo še tako nadaljevalo :)

A pri drugih proizvajalcih je slučajno kaj omenjeno s tem čiščenjem, ali tudi pri drugih je vse tako tiho kot pri VWju? Razen Mitsubishija, ko je nekdo omenil...

@yashica, a to je prav BMW ali je kakšna pogruntavščina Bosch servisov?
 
Uporabniški avatar
MRV
Uporabnik
 
Prispevkov: 941
Pridružen: Po dec 21, 2009 11:07 am

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a MRV Po jun 04, 2012 4:51 pm

in potem se mi folk čudi zakaj ne menjam za kej novega, 16 let staro hondo.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov