Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6582
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a Fan Ne mar 02, 2014 7:17 pm

Pozdravljeni

1- zavorni batek se zmeraj stisne/privije do konca v zavorni cilinder
2- vi ste to podirali, torej morate vedeti, kako se gibljejo ploščice v vodilih
3- Ja, tudi tu bi morali vi vedeti ali vodila lepo delujejo ali blokirajao

Težko se nekaj odgovori, kar se ni videlo, drugo in tretjo točko, si lahko sami odgovorite, ker ste tudi sami podirali in veste kako ste sestavili.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Mitja358
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: To mar 13, 2012 8:25 pm

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a Mitja358 Ne mar 02, 2014 11:24 pm

Hvala za odgovor.

Bom ob prvi priložnosti razdrl in privil zavorne batke čisto do konca. Je v redu če ga samo privijam noter ali moram odviti še vijak za odzračevanje, da sprostim pritisk? Je potrebno paziti na pozicijo kam gleda zareza na glavi batka?

Ploščice v vodilih se gibljejo dosti bolje kot stare, saj jih lahko odstranim z roko brez večjega napora (niso pa kot na nekaterih tutorialih, da se samo dotakneš in same padejo ven). Moral pa sem uporabiti stara vodila ploščic (sem jih očistil), saj imajo nova prevelik notranji rob.

Ko sem pritisnil zavoro se je čeljust brez težav premaknila v ustrezno pozicijo (se naravnala), a na žalost nisem bil bolj pozoren, ko sem zadevo privijal oz. odvijal, saj sem imel velike težave s kovinsko zaščito diskov pa sem verjetno pozabil. :huh: Je pa notranja in zunanja stran diskov enako dobro obrabljena tiste zaščitne prevleke, če to kaj pomeni.

Opazil sem tudi, da je notranja stran diskov (bližje centru - manjši premer) bolj svetleča kot pa zunanji rob. Diski imajo prevoženih le okoli 200-300 km na AC in večinoma zaviranje z motorjem. Je mogoče to posledica, da še niso popolnoma utečeni?

Če bom ponovno razdiral, moram dat nove vijake za zavorne čeljusti (tiste, ki pridejo s ploščicami)?

P.S. Je pa občutna razlika pri ročni zavori, saj prime tako kot mora. Stare ploščice so pa kot ogledalo.
 
Mitja358
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: To mar 13, 2012 8:25 pm

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a Mitja358 Če mar 06, 2014 1:06 pm

Zavorni batek sem s pomočjo orodja navil do konca noter in zaenkrat po dveh vožnjah imata oba zadnja diska isto temperaturo. Upam, da tako tudi ostane, če ne bo potrebno razdiranje čeljusti.

Hvala.
 
mare15
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To maj 13, 2014 8:15 am

Re: Blokiranje ročne zavore v hladnem vremenu

Napisal/-a mare15 To maj 13, 2014 8:22 am

hippo je napisal/-a:
Mitja358 je napisal/-a:Ok pol Ebay, 10€ je nekje komad, pooblaščenec ziher 30€/kos.
Za semering bom danes pogledal, prav tako tudi za protiprašno tesnilo.
Kje gledate te cene, namreč v Eurotonu in GMT-ju so skoraj +20€ :O
Premer batka je 38.

Fedrčka za ročno na čeljusti prideta 8€ par.
TRW čeljust z 38mm batkom je 87€.
Take so cene pri meni.


Jaz bi rabil te fedre pa jih ni nikjer za dobit. Me lahko kontaktiraš na mniderl@gmail.com? Hvala!
Če kdo drug ve kje dobit te vzmeti se priporočam za informacije.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 12 gostov