primozek68 je napisal/-a:@avtor: vsemi ene obične Sachs ali Monroe,pomenjaj puše,silene in razne gumice. Bo čist drug avto...
gasolinedream je napisal/-a:primozek68 je napisal/-a:@avtor: vsemi ene obične Sachs ali Monroe,pomenjaj puše,silene in razne gumice. Bo čist drug avto...
Sam imam podobne izkušnje. Sicer je bilo menjano za monroe. Ampak po prenovi podovozja je avto popolnoma nekaj drugega za vozit.
primozek68 je napisal/-a:Ohlins??? A si ti nor? Rabljeni kompletu štartajo pri 2000-3000€ in so namenjeni motoršportu.
@avtor: vsemi ene obične Sachs ali Monroe,pomenjaj puše,silene in razne gumice. Bo čist drug avto...
Nikola_Tesla je napisal/-a:*
Če greš s trdoto eno stopnjo višje od prvovgradnje počasi ugotoviš, da je serijski motor preslab da bi te iz ovinka vrglo
Kayaba Excel-G je verjetno zamenjava za prvovgradnjo ? ... ultra-SR pa bi že bila "petarda".... bi že lahko imel motor 120-140kW.
Tako da je za razmisliti kaj in kako.
primozek68 je napisal/-a:Tršanje amortizerjev je fail,obnova je tudi fail,ker te pride malenkost manj kot novi.
uros11 je napisal/-a:Najbolje, da potem zavariš kar eno štango med karoserijo in kolo, da bo fajn trdo. Pa ne samo na avtu. Kupi nove, če se hočeš udobno voziti, tršaj, če hočeš poskakovati po naših luknjastih cestah.
čare je napisal/-a:Amortizer je mehek ali trd in se bo avto isto posedal,ker na posedanje ne vpliva amortizer ampak feder in če je avto pretrd zna bit še slabše ker ne bo dohajal fedra....Sachs super Turing je odlična izbira ampak spet samo biznis na pol če menjaš samo na eni osi.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov