Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: Vzdrževanje podvozja - Menjava zadnjih puš in amortizerj

Napisal/-a primozek68 Po sep 22, 2014 5:49 pm

Ohlins??? A si ti nor? Rabljeni kompletu štartajo pri 2000-3000€ in so namenjeni motoršportu.
@avtor: vsemi ene obične Sachs ali Monroe,pomenjaj puše,silene in razne gumice. Bo čist drug avto...
Sex turns gay people into Mexicans.
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: Vzdrževanje podvozja - Menjava zadnjih puš in amortizerj

Napisal/-a gasolinedream Po sep 22, 2014 7:28 pm

primozek68 je napisal/-a:@avtor: vsemi ene obične Sachs ali Monroe,pomenjaj puše,silene in razne gumice. Bo čist drug avto...

Sam imam podobne izkušnje. Sicer je bilo menjano za monroe. Ampak po prenovi podovozja je avto popolnoma nekaj drugega za vozit.
 
Uporabniški avatar
miraldinjo
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Po okt 24, 2011 10:03 am

Re: Vzdrževanje podvozja - Menjava zadnjih puš in amortizerj

Napisal/-a miraldinjo Po sep 22, 2014 9:46 pm

gasolinedream je napisal/-a:
primozek68 je napisal/-a:@avtor: vsemi ene obične Sachs ali Monroe,pomenjaj puše,silene in razne gumice. Bo čist drug avto...

Sam imam podobne izkušnje. Sicer je bilo menjano za monroe. Ampak po prenovi podovozja je avto popolnoma nekaj drugega za vozit.


Saj to tudi pričakujem, da bo avto po menjavi amortizerjev, puš, udarnih gumic čisto druga pesem :)

Konec mesca bom en par od teh dvojih bom vzel, Sach Super Touring/Kayaba Excel G
 
Mazda2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 735
Pridružen: To sep 02, 2014 5:11 pm

Re: Vzdrževanje podvozja - Menjava zadnjih puš in amortizerj

Napisal/-a Mazda2 To sep 23, 2014 7:07 pm

primozek68 je napisal/-a:Ohlins??? A si ti nor? Rabljeni kompletu štartajo pri 2000-3000€ in so namenjeni motoršportu.
@avtor: vsemi ene obične Sachs ali Monroe,pomenjaj puše,silene in razne gumice. Bo čist drug avto...

Sam vprašam, ker vem, da so dobri, nisem pa vedel, da so tako hudimano dragi, če že rabljeni stanejo toliko in da so namenjeni samo motošportu. V redu, ne rečem potem, če bi imel tudi res športen avto, ki je nov vsaj nad 40.000, morda 60.000 eur?
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Vzdrževanje podvozja - Menjava zadnjih puš in amortizerj

Napisal/-a Nikola_Tesla To sep 23, 2014 10:16 pm

*
Če greš s trdoto eno stopnjo višje od prvovgradnje počasi ugotoviš, da je serijski motor preslab da bi te iz ovinka vrglo :)

Kayaba Excel-G je verjetno zamenjava za prvovgradnjo ? ... ultra-SR pa bi že bila "petarda".... bi že lahko imel motor 120-140kW.

Tako da je za razmisliti kaj in kako.
 
Uporabniški avatar
miraldinjo
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Po okt 24, 2011 10:03 am

Re: Vzdrževanje podvozja - Menjava zadnjih puš in amortizerj

Napisal/-a miraldinjo So okt 04, 2014 10:39 am

Nikola_Tesla je napisal/-a:*
Če greš s trdoto eno stopnjo višje od prvovgradnje počasi ugotoviš, da je serijski motor preslab da bi te iz ovinka vrglo :)

Kayaba Excel-G je verjetno zamenjava za prvovgradnjo ? ... ultra-SR pa bi že bila "petarda".... bi že lahko imel motor 120-140kW.

Tako da je za razmisliti kaj in kako.


To se delno strinjam. Za prilet 150kmh+ v ovinek na dirkalni pisti je itak prešvoh motor in pretežek avto, za navadne ceste in ovinke pa se, da praktično z vsakim avtomobilom nabrati dovolj hitrosti :)
 
Uporabniški avatar
miraldinjo
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Po okt 24, 2011 10:03 am

Re: Vzdrževanje podvozja - Menjava zadnjih puš in amortizerj

Napisal/-a miraldinjo So okt 04, 2014 10:43 am

Da še malo updejtam temo.

Pri uporabniku hippo sem naročil komplet novih TRW zadnjih puš.

2x TRW Velike puše
4x TRW Male puše

V torek se bo po vsej verjetnosti vseskupaj že zamenjalo. Nato pa peljem zadnje amortizerje še na obnovo in stršanje(večjo od originalne) k Turnšku na Dol pri Lj.

Ko bo vse to porihtano pa sledi še optika podvozja.

Po vsem tem pričakujem čisto drugi avto kar se tiče vožnje in same lege na cesti 8)
Zadnjič spremenil miraldinjo, dne So okt 04, 2014 1:02 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: Vzdrževanje podvozja - Menjava zadnjih puš in amortizerj

Napisal/-a primozek68 So okt 04, 2014 12:58 pm

Tršanje amortizerjev je fail,obnova je tudi fail,ker te pride malenkost manj kot novi.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Uporabniški avatar
miraldinjo
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Po okt 24, 2011 10:03 am

Re: Vzdrževanje podvozja - Menjava zadnjih puš in amortizerj

Napisal/-a miraldinjo So okt 04, 2014 1:05 pm

primozek68 je napisal/-a:Tršanje amortizerjev je fail,obnova je tudi fail,ker te pride malenkost manj kot novi.


Zakaj fail? Res je, da so novi par evrov dražji samo kaj, ko so mehki. Drugače trenutni amortizerji niso nič mokri in po besedah mehanika so še ćisto OK. Mi je tudi sam predlagal, da jih da potrdit. Je par let nazaj na svoji Vectri isto naredil in je bilo top.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Vzdrževanje podvozja - Menjava zadnjih puš in amortizerj

Napisal/-a čare So okt 04, 2014 1:10 pm

Daj jih tršat pa ti bo 2 tedna ful fajn potem pa boš klel samega sebe,ker ti bo začelo najedat.Nov amortizer bo 2x trši kot ta ki jih imaš gor zdaj ki so suhi.Suhi so pa lahko ,ker se je že zdavnaj spralo kar je blo mastnega al pa res še niso spustili,kar pa še ne pomeni da so 100% OK.Jaz sem za svoj avto kupil dvoje nove in oboji so bli trdi ko pes tako da sem potem dal originalne obnovit in mehčat...
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Vzdrževanje podvozja - Menjava zadnjih puš in amortizerj

Napisal/-a hippo So okt 04, 2014 1:29 pm

čare, mislim, da jih na vectri ne bo rabil mehčati. So ponavadi tudi novi čisto ok.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Vzdrževanje podvozja - Menjava zadnjih puš in amortizerj

Napisal/-a čare So okt 04, 2014 2:10 pm

Saj to mu hočem povedat,da če te svoje ki naj bi bili Ok zamenja z novimi bo razlika v trdoti precejšna.
 
Uporabniški avatar
miraldinjo
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Po okt 24, 2011 10:03 am

Re: Vzdrževanje podvozja - Menjava zadnjih puš in amortizerj

Napisal/-a miraldinjo So okt 04, 2014 2:27 pm

Kaj potem je tršanje amortizerjev res slabše kot nakup novih? Zakaj :ue
 
Uporabniški avatar
miraldinjo
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Po okt 24, 2011 10:03 am

Re: Vzdrževanje podvozja - Menjava zadnjih puš in amortizerj

Napisal/-a miraldinjo So okt 04, 2014 2:30 pm

Predvsem me zanim koliko se bo potem zadnji konec posedal, če ga bom ročno potiskal dol? Recimo Sach Super Touring
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Re: Vzdrževanje podvozja - Menjava zadnjih puš in amortizerj

Napisal/-a uros11 So okt 04, 2014 2:34 pm

Najbolje, da potem zavariš kar eno štango med karoserijo in kolo, da bo fajn trdo. Pa ne samo na avtu. Kupi nove, če se hočeš udobno voziti, tršaj, če hočeš poskakovati po naših luknjastih cestah.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Vzdrževanje podvozja - Menjava zadnjih puš in amortizerj

Napisal/-a čare So okt 04, 2014 5:46 pm

Amortizer je mehek ali trd in se bo avto isto posedal,ker na posedanje ne vpliva amortizer ampak feder in če je avto pretrd zna bit še slabše ker ne bo dohajal fedra....Sachs super Turing je odlična izbira ampak spet samo biznis na pol če menjaš samo na eni osi.
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Vzdrževanje podvozja - Menjava zadnjih puš in amortizerj

Napisal/-a hippo So okt 04, 2014 5:59 pm

Tako kot je čare napisal, naloga amortizerja je blaženje. Višino držijo vzmeti, tako da je posedanje izključno domena le teh.
 
Uporabniški avatar
miraldinjo
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Po okt 24, 2011 10:03 am

Re: Vzdrževanje podvozja - Menjava zadnjih puš in amortizerj

Napisal/-a miraldinjo Ne okt 05, 2014 11:47 am

uros11 je napisal/-a:Najbolje, da potem zavariš kar eno štango med karoserijo in kolo, da bo fajn trdo. Pa ne samo na avtu. Kupi nove, če se hočeš udobno voziti, tršaj, če hočeš poskakovati po naših luknjastih cestah.


Sarkazma ni treba furat..

Drugače pa razumem tvoj point tega posta.
 
Uporabniški avatar
miraldinjo
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Po okt 24, 2011 10:03 am

Re: Vzdrževanje podvozja - Menjava zadnjih puš in amortizerj

Napisal/-a miraldinjo Ne okt 05, 2014 11:51 am

čare je napisal/-a:Amortizer je mehek ali trd in se bo avto isto posedal,ker na posedanje ne vpliva amortizer ampak feder in če je avto pretrd zna bit še slabše ker ne bo dohajal fedra....Sachs super Turing je odlična izbira ampak spet samo biznis na pol če menjaš samo na eni osi.


Sedaj žal še za prvo os nemorem kupovati novih vzmeti. Me čaka še nakup novih TS850. Sploh se prednji par konec avtomobila niti približno tako ne poseda kakor zadnji. Tele Vectre očitno največ zadaj naj*****.

Pa saj že po menjavi puš + novi amortizerji se bo morala zadeva čisto drugače obnašati.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Vzdrževanje podvozja - Menjava zadnjih puš in amortizerj

Napisal/-a čare Ne okt 05, 2014 12:03 pm

Sam jaz tebe ne razumem ravno najbolje.Takrat si kupoval avto za jurja iz takšnih in drugačnih razlogov zdaj pa boš na njega tlačil gume ki sploh niso poceni...pa še za ostale stvari naslednjega jurja...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov