Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
VECTRA 2.0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po sep 20, 2004 12:13 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a VECTRA 2.0 Pe okt 01, 2004 8:14 am

hvala za nasvete, poraba spet normalna; razlog: zamašena cev ( odvodna ), filter, šoba zapacana. :D :D
 
Uporabniški avatar
slovenskisin
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Sr avg 04, 2004 7:23 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a slovenskisin To okt 05, 2004 10:00 pm

No, jaz imam podobno vprašanje o Vectri 2.0i l94, ki ima 115km. Zanima me, kolikšno porabo imate s to mašino(avto imam šele dober mesec), ker se mi zdi da mi ob normalni vožnji(to je okoli 2-3k obratov) preveč porabi-okoli 11l?!?
Slika
 
Uporabniški avatar
CST™accim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1305
Pridružen: To mar 12, 2002 10:08 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CST™accim To okt 05, 2004 10:06 pm

hmm vekra..čist odvisn od vožnje ane...mislm če je mestna itd. pol ni preveč. če pa voziš samo relacijo pa lepo počas 3 4 5 ...pol je kr dost :wink:
npr. jst mam povprečno pri accentu pa je 1.5 -> 8,5 lit. in sm kr zadovoln :D
 
Uporabniški avatar
slovenskisin
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Sr avg 04, 2004 7:23 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a slovenskisin To okt 05, 2004 10:09 pm

hja no, moram si tud priznat da avta lih ne šparam(50 pa totalno ni mogoče vozt :? :roll: ) drugač je pa bol mestna vožnja.

No, pa svečke in kapa so baje zanič, mogoče tudi filter za zrak malo zapacan-->a svečke lahko vplivajo na porabo?
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To okt 05, 2004 10:25 pm

slovenskisin je napisal/-a:hja no, moram si tud priznat da avta lih ne šparam(50 pa totalno ni mogoče vozt :? :roll: ) drugač je pa bol mestna vožnja.

No, pa svečke in kapa so baje zanič, mogoče tudi filter za zrak malo zapacan-->a svečke lahko vplivajo na porabo?


JA, tudi svecke, filter, kabli, nepravilno nastavljen preduzig itd...
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Sr okt 06, 2004 12:08 pm

skratka 1000 in 1 jeba je lohka ;)
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Sr okt 06, 2004 7:46 pm

ok vprašanja se nadaljujejo!!!! :?
sem sam začel mal bluzit po vbrizgu in:
pregledal sem potenciometer, na uč zgleda lep, nič zrabljen, niker zažgan-> lep in pomoje dobr tud!
zamenjal dihtngo na pokrovu glave, kjer je olje kr teku ven :x
vse kontakte za vbrizg, prosti tek....spucal in našprical z wd40.
avto je kar lepo delu, pol pa kar naenkrat na semaforju pod štantgasom začne nabijat obrate?? WTF!!! pohodm gas, pa ga mal zamori pol pa potegne vglavnem kar neki! zvečer odklopu aku (sem nazaj dal katalizator , pa da se sonda resetira oz comp.) za pol ure in dons mi je lepo delu.no pa nisem bil še zadovolen, ker še zmer žre 11l.dons sem razdru vbrizg in ga spucal, šobo sem razstavil kukr se je dal, vse filtrčke na šobi spucal in sestavu.

avto lepo dela in vžge ampak imam eno vprašanje!!
veliko vas je imelo problem z povratno cevjo za benz!! kolk benza pa kej teče nazaj??? ker jst sem probal dat cevko dol , ko je avto lavfal, pa mi ni nč tekl ven benza!! :shock: sam počas so se kaplice nabirale!! a je to kul al ne??
 
Uporabniški avatar
slovenskisin
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Sr avg 04, 2004 7:23 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a slovenskisin Sr okt 06, 2004 8:01 pm

Hm, potem grem pa jutri svečke kupit, pa da vidmo potlej kako bo kj, ker je to vseen mau veliko!

še nekaj, včasih mi avto crkne takoj ko ga vžgem-->nato moram malo gas nabijat in je potem vse dobro :?:
Slika
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Sr okt 06, 2004 8:06 pm

slovenskisin je napisal/-a:Hm, potem grem pa jutri svečke kupit, pa da vidmo potlej kako bo kj, ker je to vseen mau veliko!

še nekaj, včasih mi avto crkne takoj ko ga vžgem-->nato moram malo gas nabijat in je potem vse dobro :?:

mislim da je pri tebi lambda sonda!!!
pri punci je blo isto, ko je bil mrzel in si ga prižgal je delal, sam mal cukal, pol pa crknu! ko si ga ponovno prižgal je delal brez problema- razlog- sonda!
odklopi jo pa boš videl kaka je potem poraba in kako gre avto
 
Uporabniški avatar
slovenskisin
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Sr avg 04, 2004 7:23 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a slovenskisin Sr okt 06, 2004 8:13 pm

hm, kako naj to povem na lep način :? Star sem 18let in to je moj prvi avto, tako da nimam pojma o čem govorite, še manj pa kje se to nahaja;)!
No, še to->če je zanič, je kolko $$ tole;)?
Slika
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Če okt 07, 2004 12:58 am

preber si par postov nazaj ali pa uporabi iskalnik, je blo že ful napisanga, drgač pa na hitr: sonda je pred katalizatorjem, na kolektorju, iz nje grta 2 ali 3 ali 4 žičke! sledi tem žičkam, pa boš prišel do konektorja in ga samo odklopi!
cena je pa cca 15ksit (to ni original in je za več avtov) vsdaj za mojga tipot je tok!


lisko, vectra 2.0 ,red mamba in še kdo, ki je mel problem z zamašeno povratno cevko za benz!! kolk benza se to vrača a po kaplicah al teče??
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Če okt 07, 2004 6:43 am

Gricko je napisal/-a:ok vprašanja se nadaljujejo!!!! :?
sem sam začel mal bluzit po vbrizgu in:
pregledal sem potenciometer, na uč zgleda lep, nič zrabljen, niker zažgan-> lep in pomoje dobr tud!
zamenjal dihtngo na pokrovu glave, kjer je olje kr teku ven :x
vse kontakte za vbrizg, prosti tek....spucal in našprical z wd40.
avto je kar lepo delu, pol pa kar naenkrat na semaforju pod štantgasom začne nabijat obrate?? WTF!!! pohodm gas, pa ga mal zamori pol pa potegne vglavnem kar neki! zvečer odklopu aku (sem nazaj dal katalizator , pa da se sonda resetira oz comp.) za pol ure in dons mi je lepo delu.no pa nisem bil še zadovolen, ker še zmer žre 11l.dons sem razdru vbrizg in ga spucal, šobo sem razstavil kukr se je dal, vse filtrčke na šobi spucal in sestavu.

avto lepo dela in vžge ampak imam eno vprašanje!!
veliko vas je imelo problem z povratno cevjo za benz!! kolk benza pa kej teče nazaj??? ker jst sem probal dat cevko dol , ko je avto lavfal, pa mi ni nč tekl ven benza!! :shock: sam počas so se kaplice nabirale!! a je to kul al ne??


Sicer glede povratne cevke bencina ti ne morem pomagat, samo to ti predlagam, da stran vržeš WD-40. Včasih je bil res bog i batina, ker se druzga ni dobil. Zdej je pa to ena izmed najslabših zadev. Pejt raj v trgovino z avto deli pa kupi v bisvtu isto stvar samo od Valvolina. WD-40 se namreč v roku recimo pol leta posuši in naredi plast, ki je bolj izolator kot prevodnik.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Če okt 07, 2004 9:06 am

gricko če imaš šanso zmeri tlak goriva, lahko da ti je regulator tlaka crknil in je povratni vod zaprt

nisem še videl samo mora tečt kar lepo bencina nazaj v prostem teku.
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Če okt 07, 2004 9:25 am

ja sej to mi je ful čudn!
ker ko sem odpru "frgazr", je zraven šobe tud ta regulator za povratek in mi je nekam sumljiv! mislim da je ena stvar celo v dveh delih namesto v enem delo!
kolk barov približno pa naj bi dala od sebe benz pumpa?? in kolk barov prebližno je treba, da se regulator odpre??
hvala
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Če okt 07, 2004 9:41 am

pri moji lubici je 2.5bar v prostem in 3bare pri pedal2metal

mene menjava še čaka ;) sam morm nek z enga k se po delih prodaja ujagat
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Če okt 07, 2004 9:49 am

kva regulator morš menjat??
ej pa ti si že pol mašine zamenju :P a nimaš še normalne porabe?
no sej za druge je fajn k maš tok izkušen z temi piz.darijami in to zvemo
iz prve roke :twisted: sam zate je pa verjetn zlo zoprn :x
jah zgleda da bom mogu jst tud enga najdt pa mu mal delov pobrat za mojo.......
gajbico, ampak sem ful navezan nanjo oz na njega :oops:
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Če okt 07, 2004 12:17 pm

evo bil na servisu (nisem mel časa za pomert) in sem zvedel da naj bi po povratni cevko kar dobro tekel bencin nazaj v rezervoar!! men pa teče po kaplicah!!!
kaj bi bla lohk kriva pumpa ( avto dela brez problema razen porabe!)
al je kriv regulator??
zgleda da je za porabo kriva ena od teh dveh stvari!!
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Če okt 07, 2004 12:59 pm

ne sej drugač je gut, poraba je clo 1.5l manjša od sosedovga ker mašina premal bencina dobi :D je meru tlak na servisu pa je samo 2 bara v prostem teku, pod gasom pa niti do 2.5 ne prleze se mi zdi. zato mam pa z prostim tekom problem, k sm najprej sumil motorček prostega teka

pumpa pa ne more bit ker predno sem MAP senzor zamenjal je bla poraba 13, tko da pumpa že šopa zadost :D sam regulator zgleda neki štrajka

v soboto grem pa še ventil(a) porihtat na 1. cilindru drugač ne bom plinov naredu na tehničnem drug mesc

pol pa upajmo da bo mir dokler ga ne dam stisnat :twisted:
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Če okt 07, 2004 1:01 pm

pa še mal pa bom lahk svoj FIAT servis odprl :lol:

btw FIAT stands for Fix It Again Tomorrow :twisted:
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko To okt 12, 2004 3:19 pm

no tudi moja saga se nadaljuje!!
dons sem meril pumpo za benz in :evil: rabm novo :evil:
regulator je vrjetn vredi, ker je naštiman na nekako 1 bar, tok pa moja pumpa tudi zmore in niti malo več ne da od sebe!!zato regulator nič ne spusti čez! :evil:
stare pumpe je vrjetn brezveze kupovat, saj lohk hitro crkne, me pa zanima , če kdo pozna kako štacuno v lj. kjer bi to dobu pocen!!
(motomat-20 k sit) raje bi še kaj ceneje!!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov