
Energetik81 je napisal/-a:Pri istih obratih je. Hotel sem povedati samo, da če ti klima pri vklopu (pri npr. 3000 rpm) pobere 10 % navora, ti tudi 10 % moči. Ker nekateri so trdili, da jim samo navor pobere.
Če pa gledaš ta diagram, pa je moč funkcija 2 spremenljivk, obratov in navora. Sej je jasno.
joztom je napisal/-a:Kompresor vzame moč, eni pač ne čutijo razlike, tako kot kaj drugega tudi ne. So pa razlike, moj ima Sanden z variabilnimi komorami, tako, da ni vseeno koliko razlike premaguje. Zaprt krog zračenja je izključno za tunele ali za hitro hlajenje kabine, ne pa za vožnjo. Na Mitsubishiju se klima v % enako pozna, samo preplačal si ga, pa si ne priznaš, stara fora.
mevden je napisal/-a:e to je to. navora ful pobere. jst mam vectro 1.6 100konjev. že tko mi gre na falus ker nima navora v nizkih obratih, potem pa še klimo pržgem in se vozim po ljubljani. neverjetno kako postane v prvi in drugi prestavi lena. kot da bi furu traktor. neverjetno kok vpliva na navor. drugič bom prav zaradi tega kupil dizla, ker se tm nič ne opazi, oziroma minimalno.
Energetik81 je napisal/-a:Inverterska klima prilagaja moč kompresorja obremenitvi, ne vem pa, če imajo to že izvedeno v avtih.
Prav tako ne vem točno, kako se kompresor prilagaja obratom mašine, ki se lahko gibljejo od 1000-6000+ obratov. Možno da ima variabilne lopatice, tako da ustvarja vedno enak tlak hladilnega sredstva, ne glede na obrate..ker to mora biti urejeno, da je moč hlajenja enaka pri štandgasu ali pa pri najvišjih obratih. Sicer bi vse zamrznilo pri 6000+ rpm..
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov