Miholl je napisal/-a:ja in teh voznikov je like en promil procenta vseh

dejstvo je da je z absom zavorna pot krajša in da se da avto lažje obvladovat pa če smo tuki vsi dohtrji fizike....sej s tem namenom je bil ustvarjen tut!
Z ABS-om je zavorna pot daljša
Če je naše vozilo opremljeno z napravo ABS, moramo na zasneženi podlagi računati z daljšo potjo zaviranja. Pri začetni hitrosti 55 km/h, med vožnjo po klancu z blagim nagibom navzdol, smo izmerili, da je bila zavrona pot z ABS zavorami za sedem metrov daljša od tistega ustavljanja, pri katerem smo napravo ABS izključili.
7metrov !!!!
kaj ti ni jasn?
pa se to abs ko zablokira in spusti kolo(na snegu), ta kolo po blokiranju kr se neki cajta drsi(sploh ce pri tem zavijas), in to drsenje preide v naslednji cikel abs-a, in pol prtisnes na moc, abs se uklop, zavijes, avto zavije, pol hoces zavit pa nazaj pa noce vec zavit. to ni kontrola nad vozilom ampak je delna kontrola nad vozilom. in je kot taka zelo nevarna, ker dejansko neves kaj pricakovati ko bos pohodu na polno pa zamotu volan, pri bremzanju na crto, pa imas skos v mislih da ko bos bremzu bo slo naravnost, torej pred oviro odmotas pol pa crtaaaaa pol pa ce rabis spreminjat smer spustis bremzo, popravis in spet bremzas. pri tem mors pazt sam kako so kolesa obrnjena ko spustis bremzo.
pa men je nadmocn obcutek ko zahodim bremzo do konca in guma ugrizne asfalt, ne pa neko ropotanje pa kr neki, pomagalo za impotenco. doma smo v zadnih par mescih zamenal vs vozni park, in zdj ma na mojo zalost vse abs. sj cist nc nebi meu proti ce bi se ga dal izklopit, sam tko k se ga pa ne da, se pa zmer userjem, da bom po enm klancu navzdol zarad tistih 7 metrov uletu namst do crte STOP direkt v krizisce.