Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Pe feb 25, 2005 12:33 pm

Voith je napisal/-a: to da je brez abs-a smer v katero gre avto nepredvidljiva je buca, avto gre zmeraj naravnost, kar sploh ni slabo.


Voith sori sam tole pa tut približno ni res. Voznik mora imet kontrolo nad avtom in ne da gre avto kamorkoli se mu zljubi. In zato je ABS na snegu boljši.

Sej so delal že velik testov in ugotovil, da se brez ABS-a hitrej ustaviš na snegu in kockah, z ABS-om pa povsod drugje. Prednost ABS-a je pa ta, da imaš na VSEH podlagah vodljivost avta, ki je brez ABS-a nimaš, tko da kakorkoli pogledaš je še vedno bolš da imaš ABS kot da ga nimaš.

Če bi bil ABS slab, ga v F1 ne bi blo treba prepovedat. ;)

To so dejstva!
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe feb 25, 2005 2:18 pm

Miholl je napisal/-a:ja in teh voznikov je like en promil procenta vseh :roll: dejstvo je da je z absom zavorna pot krajša in da se da avto lažje obvladovat pa če smo tuki vsi dohtrji fizike....sej s tem namenom je bil ustvarjen tut!


Z ABS-om je zavorna pot daljša
Če je naše vozilo opremljeno z napravo ABS, moramo na zasneženi podlagi računati z daljšo potjo zaviranja. Pri začetni hitrosti 55 km/h, med vožnjo po klancu z blagim nagibom navzdol, smo izmerili, da je bila zavrona pot z ABS zavorami za sedem metrov daljša od tistega ustavljanja, pri katerem smo napravo ABS izključili.

7metrov !!!!

kaj ti ni jasn?

pa se to abs ko zablokira in spusti kolo(na snegu), ta kolo po blokiranju kr se neki cajta drsi(sploh ce pri tem zavijas), in to drsenje preide v naslednji cikel abs-a, in pol prtisnes na moc, abs se uklop, zavijes, avto zavije, pol hoces zavit pa nazaj pa noce vec zavit. to ni kontrola nad vozilom ampak je delna kontrola nad vozilom. in je kot taka zelo nevarna, ker dejansko neves kaj pricakovati ko bos pohodu na polno pa zamotu volan, pri bremzanju na crto, pa imas skos v mislih da ko bos bremzu bo slo naravnost, torej pred oviro odmotas pol pa crtaaaaa pol pa ce rabis spreminjat smer spustis bremzo, popravis in spet bremzas. pri tem mors pazt sam kako so kolesa obrnjena ko spustis bremzo.

pa men je nadmocn obcutek ko zahodim bremzo do konca in guma ugrizne asfalt, ne pa neko ropotanje pa kr neki, pomagalo za impotenco. doma smo v zadnih par mescih zamenal vs vozni park, in zdj ma na mojo zalost vse abs. sj cist nc nebi meu proti ce bi se ga dal izklopit, sam tko k se ga pa ne da, se pa zmer userjem, da bom po enm klancu navzdol zarad tistih 7 metrov uletu namst do crte STOP direkt v krizisce.
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Pe feb 25, 2005 2:41 pm

Tomaz40 je napisal/-a:
Če bi bil ABS slab, ga v F1 ne bi blo treba prepovedat. ;)



Ce mene kdo vprasa, potem je dejstvo, da dober voznik hitreje ustavi brez ABS-a! :idea:

ABS je pa nujna zadeva, kajti ni veliko dobrih voznikov! :P

LP
 
Uporabniški avatar
AR_146
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: Po apr 12, 2004 3:43 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a AR_146 Pe feb 25, 2005 2:42 pm

Voith je napisal/-a:
Miholl je napisal/-a:ja in teh voznikov je like en promil procenta vseh :roll: dejstvo je da je z absom zavorna pot krajša in da se da avto lažje obvladovat pa če smo tuki vsi dohtrji fizike....sej s tem namenom je bil ustvarjen tut!


Z ABS-om je zavorna pot daljša
Če je naše vozilo opremljeno z napravo ABS, moramo na zasneženi podlagi računati z daljšo potjo zaviranja. Pri začetni hitrosti 55 km/h, med vožnjo po klancu z blagim nagibom navzdol, smo izmerili, da je bila zavrona pot z ABS zavorami za sedem metrov daljša od tistega ustavljanja, pri katerem smo napravo ABS izključili.

7metrov !!!!

kaj ti ni jasn?

pa se to abs ko zablokira in spusti kolo(na snegu), ta kolo po blokiranju kr se neki cajta drsi(sploh ce pri tem zavijas), in to drsenje preide v naslednji cikel abs-a, in pol prtisnes na moc, abs se uklop, zavijes, avto zavije, pol hoces zavit pa nazaj pa noce vec zavit. to ni kontrola nad vozilom ampak je delna kontrola nad vozilom. in je kot taka zelo nevarna, ker dejansko neves kaj pricakovati ko bos pohodu na polno pa zamotu volan, pri bremzanju na crto, pa imas skos v mislih da ko bos bremzu bo slo naravnost, torej pred oviro odmotas pol pa crtaaaaa pol pa ce rabis spreminjat smer spustis bremzo, popravis in spet bremzas. pri tem mors pazt sam kako so kolesa obrnjena ko spustis bremzo.

pa men je nadmocn obcutek ko zahodim bremzo do konca in guma ugrizne asfalt, ne pa neko ropotanje pa kr neki, pomagalo za impotenco. doma smo v zadnih par mescih zamenal vs vozni park, in zdj ma na mojo zalost vse abs. sj cist nc nebi meu proti ce bi se ga dal izklopit, sam tko k se ga pa ne da, se pa zmer userjem, da bom po enm klancu navzdol zarad tistih 7 metrov uletu namst do crte STOP direkt v krizisce.



spul vn varovalko pa nebo več abs ja
Slika
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Pe feb 25, 2005 3:30 pm

Ja Voith....zdj si pa to tko napisu k da rab abs ene 3 minute da vgrizne, pa nadaljnih 5minut da spusti itd itd, problem je sam v tem da ABS to nardi 120x v 1 sekundi...pol si pa računi kako pa kaj....In tale test z M6, če dobr pogledaš je opravljen na ful dobri steptani podlagi...in tut ko guma "vgrizne" v asfalt in blokira se avtomatsko ustvarja daljša zavorna pot...tut če teb potentnost zraste za 3x...če ne druzga si poglej preproste meritve v AMagazinu pa primerjaj avtomobile podobnih proporcij ki imajo abs in tiste ki so brez abs-a
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe feb 25, 2005 4:32 pm

ne fantazirej crno na belem je dokazan da abs na snegu rabi 7 netrov vec zavorne poti v tem primeru, v kksnem pa tud 10 al pa 20m daljso pot.

v teh 10 al pa 20 m pa lahko naredis masaker pa se avtobusno postajo podres zravn.

se vseen abs cukne 120x v sekundi, izkusena noga pa ne cuka ampak kokr hitrost pada tok popusca bremzo in to prej ustavi kot vsak abs.

pa tud ta abs kot ga poznamo danes bo v max 5 letih nadomescen s takim k bo mal novejse izvedbe in bo zavorno silo dodajal brezstopenjsko tko kot izkusena noga. cist mal pod blokiranjem, in nebo nc ropotal pa suval v nogo.

patent abs-a kot ga poznamo danes je enostavno debiln, zato pa tud prime na snegu slabo. to sicer nebi biu noben problem ce bi lepo namestil knof abs on/off. sam tko pa ti ne puscajo izbire. hoces noces moras.

ce pa varovalko vn das, si pa krsu pravila delovanja avta, in pol ce ti bremze odpovejo nemors tozit tovarne ker si ti kao kriv ker si vn cuknu varovalko.

kr neki
 
Uporabniški avatar
gajo_g
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: Če nov 20, 2003 12:29 pm

Napisal/-a gajo_g Po feb 28, 2005 11:58 am

Voith je napisal/-a:ne fantazirej crno na belem je dokazan da abs na snegu rabi 7 netrov vec zavorne poti v tem primeru, v kksnem pa tud 10 al pa 20m daljso pot.

v teh 10 al pa 20 m pa lahko naredis masaker pa se avtobusno postajo podres zravn.

se vseen abs cukne 120x v sekundi, izkusena noga pa ne cuka ampak kokr hitrost pada tok popusca bremzo in to prej ustavi kot vsak abs.

pa tud ta abs kot ga poznamo danes bo v max 5 letih nadomescen s takim k bo mal novejse izvedbe in bo zavorno silo dodajal brezstopenjsko tko kot izkusena noga. cist mal pod blokiranjem, in nebo nc ropotal pa suval v nogo.

patent abs-a kot ga poznamo danes je enostavno debiln, zato pa tud prime na snegu slabo. to sicer nebi biu noben problem ce bi lepo namestil knof abs on/off. sam tko pa ti ne puscajo izbire. hoces noces moras.

ce pa varovalko vn das, si pa krsu pravila delovanja avta, in pol ce ti bremze odpovejo nemors tozit tovarne ker si ti kao kriv ker si vn cuknu varovalko.

kr neki


ves so meli vcasih dobro reklamo nevem a continental al pirelli in sicer : power is nothing without control !
If you don't see who is wearing the crown you must bee blind !!
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Po feb 28, 2005 12:15 pm

Tomaz40 je napisal/-a: Voznik mora imet kontrolo nad avtom in ne da gre avto kamorkoli se mu zljubi. In zato je ABS na snegu boljši.

tudi brez absa imaš lahko kar nekaj kontrole!!!Tudi če avto drsi imaš lahko kar dosti kontrole, samo poznat moraš avto in kar nekaj izkušenj!!!
se pa strinjam da je dostikrat abs vredu, je pa tudi velika potuha!!



Tomaz40 je napisal/-a: Prednost ABS-a je pa ta, da imaš na VSEH podlagah vodljivost avta, ki je brez ABS-a nimaš

tle se nebi strinjal!!In sicer iz iskušenj!!Se vozim po snegu ( izpit šele dobil, letne gume-ZELO SLABA kombinacija, nima veze zdele), pride ovinek, avto začne drseti naravnost!!Ok pododim bremzo (abs) in namesto da bi se avto vkopal v sneg, je kurcev abs popuščal bremzo, tako da v bistvu sploh ni nič bremzalo!!Nadzora pa popolnoma nič!!! Avto je še vedno drsel ravno, abs je delal po svoje, robnik se je pa bližal :? Hvala bogu je šlo počas.
se bi pa strinjal, da imaš v večini primerov nadzor nad avtom!!

ampak kaj ti pomaga nadzor, če ti pol zmanka prostora in se nimaš kam izogniti! :?
 
Janez Blond
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr feb 09, 2005 9:00 pm

Napisal/-a Janez Blond Po feb 28, 2005 12:26 pm

kixs je napisal/-a:
Tomaz40 je napisal/-a:
Če bi bil ABS slab, ga v F1 ne bi blo treba prepovedat. ;)



Ce mene kdo vprasa, potem je dejstvo, da dober voznik hitreje ustavi brez ABS-a! :idea:

ABS je pa nujna zadeva, kajti ni veliko dobrih voznikov! :P

LP

Mal jih je ki bi ABS nadvladal, no jih ne poznam tud kkšen Shumi in podobni ga ne nadvladajo.
Drgač pa tisti ki ste proti ga odklopte in to je to, jest mam pa raj angel varuhe ukloplene, ko je enkrat čez mejo je vsaka pomoč dobrodošla.
 
twingo16v
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: To avg 31, 2004 1:14 pm

Napisal/-a twingo16v Po feb 28, 2005 12:42 pm

Gricko je napisal/-a:tle se nebi strinjal!!In sicer iz iskušenj!!Se vozim po snegu ( izpit šele dobil, letne gume-ZELO SLABA kombinacija, nima veze zdele), pride ovinek, avto začne drseti naravnost!!Ok pododim bremzo (abs) in namesto da bi se avto vkopal v sneg, je kurcev abs popuščal bremzo, tako da v bistvu sploh ni nič bremzalo!!Nadzora pa popolnoma nič!!! Avto je še vedno drsel ravno, abs je delal po svoje, robnik se je pa bližal :? Hvala bogu je šlo počas.
se bi pa strinjal, da imaš v večini primerov nadzor nad avtom!!

ampak kaj ti pomaga nadzor, če ti pol zmanka prostora in se nimaš kam izogniti! :?


Če ne bi imel ABS-a, bi bil pa že veliko prej v robniku! Ko bi se prvič dotaknil bremze, bi ti kolesa zablokirala, avto bi zdrsel iz ovinka naravnost, kljub hitri reakciji bi avto z letnimi gumami težko spravil nazaj v krivuljo ovinka, namreč iz ovinka te ni neslo ven zarad ABS-a, ampak zato ker si prehitr pripeljal :!: :?: V tvojem primeru, kot si rekel je šlo počas, si pa lahko pomagaš še z ročno :P

Zavorna pot z ABS-om na snežni podlagi pa je resnično daljša kot brez ABS, vendar pa govorimo o zavorni poti naravnost in ne raznem manevriranju v takšnih in drugačnih situacijah, kjer pa se v večini primerov ABS izkaže za boljšega od človeške noge oz. reakcije!

_
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Po feb 28, 2005 12:49 pm

twingo16v je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:tle se nebi strinjal!!In sicer iz iskušenj!!Se vozim po snegu ( izpit šele dobil, letne gume-ZELO SLABA kombinacija, nima veze zdele), pride ovinek, avto začne drseti naravnost!!Ok pododim bremzo (abs) in namesto da bi se avto vkopal v sneg, je kurcev abs popuščal bremzo, tako da v bistvu sploh ni nič bremzalo!!Nadzora pa popolnoma nič!!! Avto je še vedno drsel ravno, abs je delal po svoje, robnik se je pa bližal :? Hvala bogu je šlo počas.
se bi pa strinjal, da imaš v večini primerov nadzor nad avtom!!

ampak kaj ti pomaga nadzor, če ti pol zmanka prostora in se nimaš kam izogniti! :?


Če ne bi imel ABS-a, bi bil pa že veliko prej v robniku! Ko bi se prvič dotaknil bremze, bi ti kolesa zablokirala, avto bi zdrsel iz ovinka naravnost, kljub hitri reakciji bi avto z letnimi gumami težko spravil nazaj v krivuljo ovinka, namreč iz ovinka te ni neslo ven zarad ABS-a, ampak zato ker si prehitr pripeljal :!: :?: V tvojem primeru, kot si rekel je šlo počas, si pa lahko pomagaš še z ročno :P

Zavorna pot z ABS-om na snežni podlagi pa je resnično daljša kot brez ABS, vendar pa govorimo o zavorni poti naravnost in ne raznem manevriranju v takšnih in drugačnih situacijah, kjer pa se v večini primerov ABS izkaže za boljšega od človeške noge oz. reakcije!

_

nič prej nič kasnej :P ker je šlo samo ravno!!
brez abs bi se mogoče malo bol vstavil!!

Šlo je cca 10kmh :oops: ampak popolnoma nič kontrole!!
tudi ročna ni pomagala!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po feb 28, 2005 3:08 pm

twingo16v je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:tle se nebi strinjal!!In sicer iz iskušenj!!Se vozim po snegu ( izpit šele dobil, letne gume-ZELO SLABA kombinacija, nima veze zdele), pride ovinek, avto začne drseti naravnost!!Ok pododim bremzo (abs) in namesto da bi se avto vkopal v sneg, je kurcev abs popuščal bremzo, tako da v bistvu sploh ni nič bremzalo!!Nadzora pa popolnoma nič!!! Avto je še vedno drsel ravno, abs je delal po svoje, robnik se je pa bližal :? Hvala bogu je šlo počas.
se bi pa strinjal, da imaš v večini primerov nadzor nad avtom!!

ampak kaj ti pomaga nadzor, če ti pol zmanka prostora in se nimaš kam izogniti! :?


Če ne bi imel ABS-a, bi bil pa že veliko prej v robniku! Ko bi se prvič dotaknil bremze, bi ti kolesa zablokirala, avto bi zdrsel iz ovinka naravnost, kljub hitri reakciji bi avto z letnimi gumami težko spravil nazaj v krivuljo ovinka, namreč iz ovinka te ni neslo ven zarad ABS-a, ampak zato ker si prehitr pripeljal :!: :?: V tvojem primeru, kot si rekel je šlo počas, si pa lahko pomagaš še z ročno :P

Zavorna pot z ABS-om na snežni podlagi pa je resnično daljša kot brez ABS, vendar pa govorimo o zavorni poti naravnost in ne raznem manevriranju v takšnih in drugačnih situacijah, kjer pa se v večini primerov ABS izkaže za boljšega od človeške noge oz. reakcije!

_


aha torej ti pravis da tistih 7 metrov ki ti jih pri 50kmh abs podari na zavorni poti, se izognes tko da cikcakas, in unicis to razdajo in se po mozosti se prej ustavis ne?

dvomm da si ti dejansko kdaj probu manevrirat z absom po snegu.

js bi upu stavt da na suhem asfaltu, od 50 do 0 ce treniram en dan, na konc sigurn prej ustavim kot abs. na snegu pa iz prve vrej ustavim brez kot z.

tko da shumacher pa se velik velik ljudi zna tko bremzat da je boljs kot abs.

pa kot sm ze zgor omenu, ce das ven varovalko in se zgodi nesreca pri kateri ti odpovejo bremze, pri tem pa umre nekaj ljudi, gres na hladno za dolgo dolgo casa, kajti tovarna se morebitnih napak opere takoj ko ti pocnes nekaj tko kot ni v navodilih za uporabo avta.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Po feb 28, 2005 3:31 pm

Voith je napisal/-a:pa kot sm ze zgor omenu, ce das ven varovalko in se zgodi nesreca pri kateri ti odpovejo bremze, pri tem pa umre nekaj ljudi, gres na hladno za dolgo dolgo casa, kajti tovarna se morebitnih napak opere takoj ko ti pocnes nekaj tko kot ni v navodilih za uporabo avta.

zakaj bi ti pa bremze odpovedale, če ABS ne dela???
sej nimajo prov velik veze!!!
ABS je skor čist ločen od bremz!In če crkne, ti bremze še vedno delajo, le da brez ABSa!
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Po feb 28, 2005 6:46 pm

js bi upu stavt da na suhem asfaltu, od 50 do 0 ce treniram en dan, na konc sigurn prej ustavim kot abs. na snegu pa iz prve vrej ustavim brez kot z.


:lol: :lol: :lol:
To delajo poklicni vozniki,beri testerji ala Avtomagaznovci, vsak dan pa jim ne rata... ti si pač ekstra....
Nej ti še kak fizik razloži zakaj se nezablokirana guma prej vstavi ko zablokirana....
Če pa si tak optimist da ne misliš popolnoma blokirat gume, in jo držat na robu blokade in prekašat abs-si pa malo neresen....
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po feb 28, 2005 6:53 pm

Miholl je napisal/-a:
js bi upu stavt da na suhem asfaltu, od 50 do 0 ce treniram en dan, na konc sigurn prej ustavim kot abs. na snegu pa iz prve vrej ustavim brez kot z.


:lol: :lol: :lol:
To delajo poklicni vozniki,beri testerji ala Avtomagaznovci, vsak dan pa jim ne rata... ti si pač ekstra....
Nej ti še kak fizik razloži zakaj se nezablokirana guma prej vstavi ko zablokirana....
Če pa si tak optimist da ne misliš popolnoma blokirat gume, in jo držat na robu blokade in prekašat abs-si pa malo neresen....


Voith, zdj pa že nehi no.. To kar si ti napisal je teoretično nemogoče, ker nimaš tako dobrih refleksov, kakor tudi ne tako dobrih čutil, da bi zaznal točno kdaj guma drsi in kdaj ne. Mislim da tu nimaš šans.
Slika
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Po feb 28, 2005 7:23 pm

Gricko je napisal/-a:
twingo16v je napisal/-a:
Gricko je napisal/-a:tle se nebi strinjal!!In sicer iz iskušenj!!Se vozim po snegu ( izpit šele dobil, letne gume-ZELO SLABA kombinacija, nima veze zdele), pride ovinek, avto začne drseti naravnost!!Ok pododim bremzo (abs) in namesto da bi se avto vkopal v sneg, je kurcev abs popuščal bremzo, tako da v bistvu sploh ni nič bremzalo!!Nadzora pa popolnoma nič!!! Avto je še vedno drsel ravno, abs je delal po svoje, robnik se je pa bližal :? Hvala bogu je šlo počas.
se bi pa strinjal, da imaš v večini primerov nadzor nad avtom!!

ampak kaj ti pomaga nadzor, če ti pol zmanka prostora in se nimaš kam izogniti! :?


Če ne bi imel ABS-a, bi bil pa že veliko prej v robniku! Ko bi se prvič dotaknil bremze, bi ti kolesa zablokirala, avto bi zdrsel iz ovinka naravnost, kljub hitri reakciji bi avto z letnimi gumami težko spravil nazaj v krivuljo ovinka, namreč iz ovinka te ni neslo ven zarad ABS-a, ampak zato ker si prehitr pripeljal :!: :?: V tvojem primeru, kot si rekel je šlo počas, si pa lahko pomagaš še z ročno :P

Zavorna pot z ABS-om na snežni podlagi pa je resnično daljša kot brez ABS, vendar pa govorimo o zavorni poti naravnost in ne raznem manevriranju v takšnih in drugačnih situacijah, kjer pa se v večini primerov ABS izkaže za boljšega od človeške noge oz. reakcije!

_

nič prej nič kasnej :P ker je šlo samo ravno!!
brez abs bi se mogoče malo bol vstavil!!

Šlo je cca 10kmh :oops: ampak popolnoma nič kontrole!!
tudi ročna ni pomagala!


Tale je pa zlo težka. Ne rečem nemogoča, ampak težka. Namreč ko se avto pelje pod neko določeno hitrostjo se ABS izklopi. Če se to ne bi zgodilo, bi ti bremza prijemala in popuščala tudi, ko bi stal na klancu in tiščal zavoro. Če se ne motim ima večina avtomobilov števec vezan na zadnji par koles in ko zategneš ročno zavoro ima avto občutek da je pri miru in avtomatsko izklopi ABS.

Mogoče se je to tebi tudi zgodilo in zato nisi imel kontrole nad avtom.

Drugač pa tudi če bi blo to kar si ti napisal vse popolnoma res, če imaš za en drek gume, te še taki sistemi ne rešijo, ker ima avto še vedno samo z gumami neposreden stik s cestiščem.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po feb 28, 2005 7:30 pm

ABS se ne izklopi pri malih hitrostih pri vseh avtih.

Pa števci so pomoje na pogonska kolesa vezani... Vsaj na fwd so na sprednih...
Slika
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Po feb 28, 2005 7:33 pm

gume so bile letne, sneg na novo zapadel, oprijem.. :oops: ...zelo švoh :lol:

ABS je delu, ker se ga je čutlo!!
hotu sem rečt , da tudi z absom nimaš vedno kontrole.
res, če so gume švoh, ti nič ne pomaga!

ampak v tem primeru, če nebi mel ABSa, bi se gume malo vkopale v sneg in malo bolj upočasnile avto!!!
---------------------------

ABS je dober, če so dobre gume, dobro blaženje....če so te stvari švoh (sploh amortizerji) se abs skoz vklaplja!!Zato bi se sigurno prej vstavil z navadnimi bremzami, če je pa vse OK je pa tudi ABS dost bolj suveren!!!

moj primer: mam p406, ki je mel kar zjeb@ne amortizerje!ABS se mi je skoz vklapljal!!
Sedaj sem amortizerje stršal in obnovil in "čudežno" se mi ABS ne vkljaplja več, razen če na ful bremzam!!!
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Po feb 28, 2005 7:42 pm

Gricko je napisal/-a:
In sicer iz iskušenj!!Se vozim po snegu ( izpit šele dobil, letne gume-ZELO SLABA kombinacija, nima veze zdele), pride ovinek, avto začne drseti naravnost!!Ok pododim bremzo (abs) in namesto da bi se avto vkopal v sneg, je kurcev abs popuščal bremzo, tako da v bistvu sploh ni nič bremzalo!!Nadzora pa popolnoma nič!!! Avto je še vedno drsel ravno, abs je delal po svoje, robnik se je pa bližal :? Hvala bogu je šlo počas.
se bi pa strinjal, da imaš v večini primerov nadzor nad avtom!!

ampak kaj ti pomaga nadzor, če ti pol zmanka prostora in se nimaš kam izogniti! :?


A veš če pa ni oprijema pol ti pa nc ne koristi ne ABS, ne izkušenan noga. Če maš ABS al pa kako drugo elektroniko morš glih tk met dobre gume. :roll:
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Po feb 28, 2005 8:03 pm

Pugi je napisal/-a:ABS se ne izklopi pri malih hitrostih pri vseh avtih.

Pa števci so pomoje na pogonska kolesa vezani... Vsaj na fwd so na sprednih...


ABS se more izklopit. Drugač bi ti bremze na klancu prijemale in spuščale skos.

Glede števca pa pomojem so na zadnja kolesa vezani, ker če stojiš pri miru in pohodiš tolk da avto koplje, se števec ne bo premaknu. Vsaj pri našem avtu je tko, pa je FWD.

Gricko: Ja možno da bi ti v tem primeru res pomagal če ABS-a ne bi imel, samo takih primerov je vseeno zelo zelo malo glede na to v kakšnih razmerah se dogajajo nesreče.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov