Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Ne nov 18, 2007 4:01 am

Tisti, ki je napisal da mu pri 200kmh obratomer kaže čez rdečo polje že....prodaj avto človek.
Jaz sem mel čipanega passata iz 110 na 140, pa sem po bregu spravil po števcu 220kmh, pa je obratomer komaj dosegel rdeče polje. Kaj si kazalec na obratomerju porinil z roko čez rdečo polje al kaj?

Smeh :lol: :lol:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Ne nov 18, 2007 11:42 am

JoeLoe je napisal/-a:
Pavka je napisal/-a:Še malo pa se najde kdo, ki mu gre 250 :roll:
Mogoče, samo ne na uro, ampak na dve :lol:


He, he... kter je hitrejši...
Jaz sem enkrat na Fiesti od moje oberkomando mel 14 colske gume, po števcu je šla 50, pa me je polcaj ustavu in mi zaračunal, ker sem se peljal 56...
Malo so bile krive gume, malo pa moj položaj na zicu...
No, če bi dal pa kakšne 12 colske gume (če bi sploh kake feltne z ustreznimi luknami za šraufe najdu) bi pa policaj tudi trznil ne, ko bi meni na števcu kazalo 60...

Majstri, dajte no enkrat izračunat - peljite se po ravnem kakih 10km, pa štopajte čas v katerem teh 10km prevozite, izračunajte hitrost pa boste videli, da vam števci pri visokih hitrostih lažejo, ponavadi za kakih 15-20 km preveč pokažejo.


vidim, da nimaš razčiščenih osnovnih pojmov o gumah, ko govoriš, da vpliva cola na prikazano hitrost na števcu. lahko imaš ti gor 14 col gume, ki imajo enaki obseg kot 12 col gume.
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Ne nov 18, 2007 8:25 pm

baucek je napisal/-a:Tu se mi poraja eno čist neumesno vprašanje - čemu je treba avtomobile sploh tako tiščati?


Ja Baucek, zakaj... Zato, da si frajer in dat takrat, ko ti ne znese ne ostaneš invalid, ampak greš direkt pod rušo.

Malo opazujte, ko se vozite: So za volanom dostikrat ljudje, ki z mislimi sploh niso pri vožnji. En cajt sem zjutraj redno videval nekoga z goriško registracijo, ki sploh ni bil pri vožnji in se je med vožnjo biril! Zdaj si pa takega predstavljaj, ko se pripelje do kamiona, ki gre največ 90, pa jo sune na levi pas, ti pa slabih 50m za njim z 200 km/h!
Potem so tukaj še kakšni starejši ljudje vajeni cajtov, ko so bile hitrosti okoli 140km/h že orto visoke. Ali pa kaki taki, kot nedavno en s šaranom in zaprtimi stranskimi špegli. Tak te ziher ne opazi pravi čas..
In potem še polspeči jebivetri v kamionih, ki te vidi v retrovizorju pa vseeno zapelje predte... En tak primer so meli Hrvati, ko se je s Cordobo nek od Slovak od zadaj zapeljal pod kamion... Avto speštan, vsebina tudi.
Prevelika hitrost, oz. bolje, prevelika razlika v hitrosti je hudičeva reč.
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Napisal/-a scuba Ne nov 18, 2007 11:19 pm

Z nabijanjem hitrosti se očitno kaže nezrelost mladih šoferjev ki mislijo da je prvo kar je treba storiti, to da tiščijo avto kolikor gre oz. komur več gre.
Očitno je še vseeno premalo krvavega davka na cestah.

Še to moj passat 74kw pa gre po števcu 260 a si morete to misliti. Ne glede na hrib in veter. ;)
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Po nov 19, 2007 8:17 am

scuba je napisal/-a:Z nabijanjem hitrosti se očitno kaže nezrelost mladih šoferjev ki mislijo da je prvo kar je treba storiti, to da tiščijo avto kolikor gre oz. komur več gre.
Očitno je še vseeno premalo krvavega davka na cestah.

Še to moj passat 74kw pa gre po števcu 260 a si morete to misliti. Ne glede na hrib in veter. ;)


Jest sem tud že razmišlju kako bi v prtljažnik raketni motor namontiru... :lol:
Moj je vedno pripravljen za dogodivščine!
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po nov 19, 2007 10:58 am

Sedaj smo tisti, ki smo enkrat poskusili, kako hitro gre avto, izpadli kot da vedno vozimo 200+. Mislim, da to za večino ne drži, zase pa vem da ne. Hitrost, ki sem jo napisal, je bila dosežena samo enkrat na ravni in prazni avtocesti. Večinoma pa se vozim po AC 130-150 po števcu. Še vedno pa sem mnenja, da je 200 na prazni AC precej bolj varno kot trikrat manj po kakšni mestni ulici.

Nekje sem še zasledil, da je nekdo napisal, da čipanje ne dvigne končne hitrosti. Dvig končne hitrosti po čipanju je precej odvisen od menjalnika. Večina novih dizlov s 6imi prestavami imam še rezervo v dolžini prestave, ki se jo lahko izkoristi z dvigom moči. Za primer mojega Golfa IV 1.9 TDI, v 6. prestavi se pri 3000 obratih pelje 170 km/h, kar pomeni,da bi se pri 4000 obratih peljal blizu 230. V tem primeru čipanje močno vpliva končno hitrost - v mojem primeru 15 km/h. Če je pa menjalnik narejen tako, da se končno hitrost doseže v zadnji prestavi na maximumu moči, potem je pa vpliv čipanja na končno hitrost manjši.
Slika
 
baucek
Novinec
 
Prispevkov: 349
Pridružen: So jun 23, 2007 7:55 pm

Napisal/-a baucek Po nov 19, 2007 11:47 am

Nekje sem še zasledil, da je nekdo napisal, da čipanje ne dvigne končne hitrosti. Dvig končne hitrosti po čipanju je precej odvisen od menjalnika. Večina novih dizlov s 6imi prestavami imam še rezervo v dolžini prestave, ki se jo lahko izkoristi z dvigom moči. Za primer mojega Golfa IV 1.9 TDI, v 6. prestavi se pri 3000 obratih pelje 170 km/h, kar pomeni,da bi se pri 4000 obratih peljal blizu 230. V tem primeru čipanje močno vpliva končno hitrost - v mojem primeru 15 km/h. Če je pa menjalnik narejen tako, da se končno hitrost doseže v zadnji prestavi na maximumu moči, potem je pa vpliv čipanja na končno hitrost manjši.


Jaz sem napisal, da se ne poveča končna :D maš prav, da je odvisno od menjalnika... Pri 110 KM TDI-ju pa dvomim, da se hitrost dvigne, kot si že sam omenil, zaradi tega, kot si že sam omenil, da ima le 5 prestav in najvišjo hotrost doseže pri maksimalnih obratih (vsaj naš golf s takšnim motorjem jo). Iz tega pol logično sklepam, da se tudi po čipanju končna ne bo povečala, saj blokada obratov še vedno ustavlja na istih obratih. Če se motim, pa se opravičujem :)
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po nov 19, 2007 12:52 pm

Zakaj pa meni 90hp beetle,tovarniška končna je okol 175, po čipanju pa se števec ustavi pri 200kmh, po bregu navzdol je pri 210kmh obratomer na začetku rdečega polja oz. se še ga niti ne dotakne. Če kdo ne vrjame, mam slikico na gsmu če bi rad videl :)

Na 110hp passatu čipanem pa je pri 220kmh obratomer dosegel rdeče polje komaj. Po bregu navzdol seveda, ampak nima veze zdaj to.

Kake menjalnike te mate v passatih noter da čez 200 ne gre več ker je obratomerja zmanjkalo? :D :D
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
baucek
Novinec
 
Prispevkov: 349
Pridružen: So jun 23, 2007 7:55 pm

Napisal/-a baucek Po nov 19, 2007 1:10 pm

Citiram z rsr-jeve spletne strani: Moderna vozila imajo za krmiljenje delovnja motorja vgrajen majhen računalnik, motorno krmilno napravo. Ta krmili količino vbrizganega goriva, tlak polnjenja turbine, čas vžiga,... Program delovanja motorja je zapisan v t.i. epromu (čipu).
Pri čip tuningu gre za optimizacijo tega programa. Pri tem povečamo količino in čas vbrizganega goriva in pritisk polnjenja turbine. S tem dosežemo večjo moč in višji navor vozila. To ima za posledico občutno boljše pospeške, medtem ko se končna hitrost ne spremeni bistveno (max. 10 km/h), ker zaradi zaščite motorja ne spreminjamo blokade vrtljajev. Pri vozilih s turbo motorjem lahko na tak način povečamo moč in navor za 20 - 40%.
Toliko o povečanju hitrosti z 175 na 200 ...
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po nov 19, 2007 1:28 pm

Glej, da neboš reko, da v prazno nabijam, ti prilagam slikico kako zgleda obratomer pri 200kmh na 90hp tdi.

Slika
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
baucek
Novinec
 
Prispevkov: 349
Pridružen: So jun 23, 2007 7:55 pm

Napisal/-a baucek Po nov 19, 2007 1:38 pm

Jaz sem samo skopiral besedilo z rsr-jeve strani. Po njihovem bi potem tvoj beetle lahko šel maksimalno 185. Pa nima se smisla kregat :D mogoče pa se motijo v rsr-ju :D
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po nov 19, 2007 1:42 pm

Pomojem majo to neko povprečje vzeto, kolk se poviša. Pri nekaterih bolj malo, ker že v osnovi prekratek menjalnik, pri drugih malo več. :D
Dal sem slikico, ker je pač dost takih na forumu, ki ne upajo prilepit slike, čeprav jim 1.2 mlinčki letijo 205 z vetrom v vetrobran. :lol: Pa da nebom še eden izmed njih. :P
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
JEREMIJA79
Uporabnik
 
Prispevkov: 1235
Pridružen: Po okt 01, 2007 12:56 am

Napisal/-a JEREMIJA79 Po nov 19, 2007 1:44 pm

Lumpy_ je napisal/-a:Dal sem slikico, ker je pač dost takih na forumu, ki ne upajo prilepit slike, čeprav jim 1.2 mlinčki letijo 205 z vetrom v vetrobran. :lol: Pa da nebom še eden izmed njih. :P

:EE
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr feb 04, 2009 9:45 pm

mene samo zanima(sposodil temo) ka vse lahko izkoristim pri passatu letnik 98(december) na climatroniku pa kako seveda....hvala
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
lumpii
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne mar 04, 2007 9:21 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lumpii Sr feb 04, 2009 10:19 pm

{B}3[A]S[T]!_X™ je napisal/-a:
TDI freak je napisal/-a:1. Poraba je normalna mam tut sam 110KM passata pa pije isto 8)
2. Končna bi lahk bla mal višja, men gre po ravnem na AC 210 :-P
3. Primerjava z Bravotom je nesmiselna saj je le ta veliko lažji ;)

Če gre tebi po ravnem 210, gre potem moj 300 8) Še po klancu navzdol ne gre 210. 195 km/h je končna hitrost 110 KM passata in nič več ;)
lp


Imel sem Passata z istim motorjem.
Poraba na relacijo - vožnja med 70 in 10 km/h je bilo povprečje 3,4lit/100km.
Mešana vožnja od 4,6 do 5,5lit/100km.
Definitivno je s tvojim passatom nekaj narobe, ali pa imaš pretežko nogo.
Končna je bila malo čez 200 ( ni bilo 205) po števcu, realno verjetno 193km/h kot je po tovarniškem prospektu....
E60 525dA M-Optic, 2005
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr feb 04, 2009 10:55 pm

im nobody je napisal/-a:mene samo zanima(sposodil temo) ka vse lahko izkoristim pri passatu letnik 98(december) na climatroniku pa kako seveda....hvala


zanima me kanal za temp motorja oziroma olja...je res da moraš kliknit tipke: temp(plavi kvadrat),za nižanje moči ventilacije ter econ tipko?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr feb 04, 2009 10:58 pm

im nobody je napisal/-a:
im nobody je napisal/-a:mene samo zanima(sposodil temo) ka vse lahko izkoristim pri passatu letnik 98(december) na climatroniku pa kako seveda....hvala


zanima me kanal za temp motorja oziroma olja...je res da moraš kliknit tipke: temp(plavi kvadrat),za nižanje moči ventilacije ter econ tipko?

da res kje to.cak ti bom dau link kaj je kj..
http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/klima/codes.htm
hocem pivo :D
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr feb 04, 2009 11:02 pm

dobiš 2 če mi prevedeš :lol:
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr feb 04, 2009 11:05 pm

im nobody je napisal/-a:dobiš 2 če mi prevedeš :lol:

ti bo stric google prevedu v tebi zeljen jezik,jst bom pa zadovoljen z enim pivom
http://translate.google.com/translate_t#
no dj nj ti bo pivo je pivo
00 total value, 0 = max. cool, 255 = max. heat
01 Temperature control panel (on the panel Climatronic)
02 sunlight index averaged
03 sunlight index in mW / cm ²
Temperature averaged 04 bumper
05 temperature bumper current value
06 Temperature Frischluftansaugkanal
07 Ausströmtemperatur footwell
08 Ausströmtemperatur mitte
09 Blower voltage setpoint
10 Actual value blower voltage in volts 10-1
11 temperature flap, 0 = max. warm, 255 = max. cold)
12 Central Flap, 0 = Fußraum-/Defroster, 255 = center
13 back pressure valve, mixing 0 =, 255 = fresh
14 Fußraum-/Defrosterklappe, 0 = front, 255 = footwell
15 Time since engine start in seconds
16 speed in km / h
17? goes from negative (cooling) or positive (heat) after 0
18? usually = 0, when very hot so the fan coolers are also good for the 68
19 compressor Abschaltbedingung:
0 = no
1 = High Event
2 = defective blower Uist + <3V
5 = Speed too low (4s after engine start)
6 = ECON
7 = OFF
8 = function of the ambient
10 = Under voltage
11 = Motor temperature> 118 ° C
12 = Motronic interface
13 = Surge Kl15> Whereas 17v
14 = function Evaporator temperature
15 = no vehicle coding
16 = Compressor Power
17 = pressure sensor defective
18 = engine speed (only with B5W8)
20? Control parameters from 0 to 100, 100 = max. cool or heat
21? starts at 0 to
22? Control parameters, small values for the 0
23 Actual value Ausströmtemperatur mitte
24 Should value Ausströmtemperatur mitte
25 door stop warm temperature
26 Actual value temperature flap
27 door stop cold temperature
28 Central footwell flap attack / Defroster
Central Flap 29 actual value
30 Central flap middle attack
31 back pressure valve stop mixing
32 Actual value back pressure valve
33 back pressure flap fresh attack
Defrost 34 Fußraum-/Defrosterklappe attack.
35 Actual value Fußraum-/Defrosterklappe
36 Fußraum-/Defrosterklappe attack footwell
37 time in minutes, (ignition off) from 0 to 240 min
38? = 20
39 Time since ignition of stroke in 4 sec
40 control deviation
41? = 0
42? = 8
43? = 0
44? = 0
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr feb 04, 2009 11:08 pm

1 Sistemska napaka
2 dejanska vrednost tipalo virtualno
3 dejanska vrednost konzola za notranje tipalo
4 dejanska vrednost tipalo za zunanjo temperaturo izplakovalnik
5 dejanska vrednost tipalo za zunanjo temperaturo amortizer
6 dejanska vrednost tipalo za pihanje zraka spodnji del kabine
7 dejanska vrednost tipalo za pihanje zraka zračni tok, ki piha v osebo
8 Kontrola displaya
9 dejanska vrednost depo za napravo za resetiranje loputa za temperaturo
10 predvidena vrednost loputa za temperaturo
11 dejanska vrednost depo za napravo za resetiranje A/C-loputa
12 predvidena vrednost A/C-loputa
13 dejanska vrednost depo za napravo za resetirnaje loputa za nogo/Def (defekt?)
14 predvidena vrednost loputa za nogo/Def(?)
15 dejanska vrednost depo za napravo za resetiranje zaporna zračna loputa
16 predvidena vrednost zaporna zračna loputa
17 vozna hitrost (km/h)
18 dejanska vrednost napetost ventilatorja (Volt)
19 predvidena vrednost napetost ventilatorja (Volt)
20 dejanska vrednost napetost generatorja/ police(?) (Volt)
21 število dogodkov nizke napetosti (ni površno)
22 stanje zvoka stikala za visoki tlak
23 število dogodkov visoke napetosti (površno)
24 število dogodkov visoke napetosti (ni površno)
25 A/D-vrednost Kick-Down-stikalo
26 A/D-vrednost vroča svetilka
27 število vrtljajev motorja
28 število vrtljajev generatorja
29 Kodiranje
30 Software-verzija
31 Software-indeks
32 Potifehlerzähler (poti?) števec napak loputa za temperaturo
33 Potifehlerzähler števec napak A/C-loputa
34 Potifehlerzähler števec napak loputa za nogo/Def(?)
35 Potifehlerzähler števec napak zaporna zračna loputa
36 loputa za temperaturo nastavek hladno
37 loputa za temperaturo nastavek toplo
38 A/C-loputa nastavek zaprt
39 A/C-loputa nastavek odprt
40 loputa noga/Def(?) nastavek Def(?)
41 loputa noga/Def(?) nastavek noga
42 zaporna zračna loputa nastavek odprt
43 zaporna zračna loputa nastavek zaprt
44 števec voznih ciklusov
45 notranja temperatura izračunana (Ninc) dig
46 zunanja temperatura filtrirana (°C)
47 zunanja temperatura nefiltrirana (°C)
48 ECOR
49 števec napak signal merilnika hitrosti
50 čas zadrževanja v min
51 temperatura motorja °C
52 pogoji za odklop generatorja (poglej dodatek)
53 prikaz aktivnih el. izhodov: generator / ventil za obtočni zrak / ventil za vodo
54 regulacijska označevalna številka
55 zunanja temperatura °C
56 notranje tipalo virtualno °C
57 notranje tipalo konzola °C
58 temperatura izplakovalnik °C
59 temperatura amortizer °C
60 tipalo za pihanje zraka spodnji del kabine °C
61 tipalo za pihanje zraka zračni tok, ki piha v osebo °C
62 sončna jakost W/m-1
63 filtrirana sončna jakost W/m-1
64 Delta zvišanje ventilatorja
65 Delta A/C-premik loput
66 časovna konstanta / 1,6 sec
67 korektura hladnega starta
68 maksimalna nastavna vrednost za I- in P-delež
69 dejanska vrednost tipala za pihan je zraka noga (cnts)
70 predvidena vrednost tipala za pihanje zraka noga (cnts)
71 odstopanja (Epsilon)
72 delež (+ ogrevanje / - hlajenje)

je to prav?da do tega pridem moram držat 3 sekunde tipko econ? al tisto kar sem jaz omenil
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 8 gostov