Jaz sem mel čipanega passata iz 110 na 140, pa sem po bregu spravil po števcu 220kmh, pa je obratomer komaj dosegel rdeče polje. Kaj si kazalec na obratomerju porinil z roko čez rdečo polje al kaj?
Smeh


JoeLoe je napisal/-a:Pavka je napisal/-a:Še malo pa se najde kdo, ki mu gre 250
Mogoče, samo ne na uro, ampak na dve
He, he... kter je hitrejši...
Jaz sem enkrat na Fiesti od moje oberkomando mel 14 colske gume, po števcu je šla 50, pa me je polcaj ustavu in mi zaračunal, ker sem se peljal 56...
Malo so bile krive gume, malo pa moj položaj na zicu...
No, če bi dal pa kakšne 12 colske gume (če bi sploh kake feltne z ustreznimi luknami za šraufe najdu) bi pa policaj tudi trznil ne, ko bi meni na števcu kazalo 60...
Majstri, dajte no enkrat izračunat - peljite se po ravnem kakih 10km, pa štopajte čas v katerem teh 10km prevozite, izračunajte hitrost pa boste videli, da vam števci pri visokih hitrostih lažejo, ponavadi za kakih 15-20 km preveč pokažejo.
baucek je napisal/-a:Tu se mi poraja eno čist neumesno vprašanje - čemu je treba avtomobile sploh tako tiščati?
scuba je napisal/-a:Z nabijanjem hitrosti se očitno kaže nezrelost mladih šoferjev ki mislijo da je prvo kar je treba storiti, to da tiščijo avto kolikor gre oz. komur več gre.
Očitno je še vseeno premalo krvavega davka na cestah.
Še to moj passat 74kw pa gre po števcu 260 a si morete to misliti. Ne glede na hrib in veter.
Nekje sem še zasledil, da je nekdo napisal, da čipanje ne dvigne končne hitrosti. Dvig končne hitrosti po čipanju je precej odvisen od menjalnika. Večina novih dizlov s 6imi prestavami imam še rezervo v dolžini prestave, ki se jo lahko izkoristi z dvigom moči. Za primer mojega Golfa IV 1.9 TDI, v 6. prestavi se pri 3000 obratih pelje 170 km/h, kar pomeni,da bi se pri 4000 obratih peljal blizu 230. V tem primeru čipanje močno vpliva končno hitrost - v mojem primeru 15 km/h. Če je pa menjalnik narejen tako, da se končno hitrost doseže v zadnji prestavi na maximumu moči, potem je pa vpliv čipanja na končno hitrost manjši.
{B}3[A]S[T]!_X™ je napisal/-a:TDI freak je napisal/-a:1. Poraba je normalna mam tut sam 110KM passata pa pije isto![]()
2. Končna bi lahk bla mal višja, men gre po ravnem na AC 210![]()
3. Primerjava z Bravotom je nesmiselna saj je le ta veliko lažji
Če gre tebi po ravnem 210, gre potem moj 300Še po klancu navzdol ne gre 210. 195 km/h je končna hitrost 110 KM passata in nič več
![]()
lp
im nobody je napisal/-a:mene samo zanima(sposodil temo) ka vse lahko izkoristim pri passatu letnik 98(december) na climatroniku pa kako seveda....hvala
im nobody je napisal/-a:im nobody je napisal/-a:mene samo zanima(sposodil temo) ka vse lahko izkoristim pri passatu letnik 98(december) na climatroniku pa kako seveda....hvala
zanima me kanal za temp motorja oziroma olja...je res da moraš kliknit tipke: temp(plavi kvadrat),za nižanje moči ventilacije ter econ tipko?
im nobody je napisal/-a:dobiš 2 če mi prevedeš
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 8 gostov