Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
povh
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 31, 2006 12:34 am
Kraj: med ovinki

Napisal/-a povh Če jan 24, 2008 2:35 pm

FBR je napisal/-a:Kot 1. bi rad videl avta brez VSAKE napake.

Kot 2. Še dobro da sploh kdo kupi Renaulta (začuda najbolj prodajan avto v slo že "sto let" (20% tržni delež.... cca še enkrat toliko kot zasledovalec)).



Kako jim to uspe???


Si mogoče pomislil na ceno.

FBR je napisal/-a:In spet. Nekdo ma z njo probleme in potem že kar vsak trobi kako je to za en k. avto. Najprej ga je treba met doma pa probat potem pa lahko komentiraš... mamo doma renaulte že od nekdaj pa nismo nikol mel nekih teških problemov.


Mi smo tud mel renoje 20 let pa so jih počaš zrinili vag. Zadnji je bil scenic l.98.-katastrofa.

Avto brez napake?
golf 3, 1.9d-13 let pri hiši, razen nekaj rje (mogoče bi ga mogl kdaj pozim oprat) brez napak 231.000km. Veliko vozil prikolico. Pri 212.000 prvič zamenjani diski, ter sklopka.

Drugače pa je 99% napak na avtomobilih posledica montaže in ne konstruiranja.(tako so rekli na faksu)
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Če jan 24, 2008 2:42 pm

Clio 1 l93 katastrofa.

Fiat Punto 1.2 16V l98. 153k km. Skoraj brez napake. Res dober avtoček.
Megane II 1.6 16v l04 80k km do zdej ena tuljava. ( če bo vsakih 80k km 50e stroška bo kr dober :) )
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Če jan 24, 2008 3:17 pm

povh je napisal/-a:
FBR je napisal/-a:Kako jim to uspe???


Si mogoče pomislil na ceno.


Ja... kakšno pa... a to da je že običen clio 10.000€?!?!?!

povh je napisal/-a:Avto brez napake?
golf 3, 1.9d-13 let pri hiši, razen nekaj rje (mogoče bi ga mogl kdaj pozim oprat) brez napak 231.000km. Veliko vozil prikolico. Pri 212.000 prvič zamenjani diski, ter sklopka.

Drugače pa je 99% napak na avtomobilih posledica montaže in ne konstruiranja.(tako so rekli na faksu)


Kaj je sedaj zate brez napak?

To pa da je konstrukcija manjkrat kriva načeloma drži. A dejstvo je, da je bila pri opevani laguni l.02 zelo verjetno kriva ravno konstrukcija motorja s turbino...
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Če jan 24, 2008 3:38 pm

marko stare je napisal/-a:
blind3k je napisal/-a:Prav tako prepogosto menjavanje olja je celo škodljivo za motor. Je BMW en lep test naredil. Dve enaki vozili, pod enakimi pogoji voženo. Pri enem delan servis na 10.000km, pri drugem na določen servisni interval(se določa sam po določenih kriterijih) in je po 200.000km. Prvi je imel majno kompresijo kot drugi, ker se je olje prepogosto menjavalo, saj olje katero predpišejo je narejeno točno za tako življensko dobo.

Ne pišejo oni kar tak, da se npr. na 20.000km dela servis.


Ta spodnja o menjavi olja pa je bosa ...to pa je izjava leta..ne kvasit takih traparij.

:roll:

se popolnoma strinjam, vsak ki ima nekaj pojma o tehniki mu je lahko jasno da se nobeno staro olje ne more primerjat z novim. Ej čudno da ne prodajajo kar rabljenega olja no :roll: Pa vpraši kateregakoli strojnika kako je z olji. Bom poskusil najti link, kjer so naredili raziskavo in ugotovilid a večina olj po 10.000km izgubi 30-40% mazalnih sposobnosti.
Olje se z visokimi obrati "stolče" še hitreje kot drugače. Še posebej velja to za mineralca, itak pa večino halfsintetic in sintetic motornih olj na tržišču bazira na mineralnih oljih. Zelo malo je "pravih" sintetičnih olj, ti pa so izredno draga in se uporabljajo predvsem v industriji na zahtevnih strojih in v avtomobilih za dirkalne namene.
Vsako novo olje (pa tud če iz špara) je boljše kot katerekoli ki ima za sabo 10k km.

Sam imam predpisan interval 15.000km, delam ga pa na 10.000, razmišljam o krajšavi na 8000. Kot da je problem dat tistih 20,30€ za olje (pa ne tankam kr enega)


Je pa tole rahlo Off topic, sam sem mogu vseen ogovorit :D se opravičujem :P
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če jan 24, 2008 4:33 pm

blind3k je napisal/-a:Prav tako prepogosto menjavanje olja je celo škodljivo za motor...

.....pa zakaj nam to delaš?

Pri nas bodo izšle te dni pustne novice, če´b tebe poznali pa tvojo sliko pod to izjavo - hm...."mater" bi jim dvignil rejting, daj drugič raje predno pošlješ post uporabi funkcijo "preglej" pa se zamisli in vprašaj "ali nisem kje kako neumnost napisal".....ker to sicer ni neumnost, kar si izjavil, to meji že na bolezen - in to hudo.
 
wiliamskis
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Po jun 05, 2006 12:15 pm

Napisal/-a wiliamskis Če jan 24, 2008 4:57 pm

Ej, ne bodite preveč pametni o tem kar je blind3k izjavil! In ja, ne boste verjel, da ima blin3k po svoje kar prav! Študiram strojništvo in smo delal analize hidravličnih olj namenjene za v industrijsko rabo, pa smo presenečeno ugotovil, da ima novo ˝čisto˝ olje več škodljivih snovi, kot pa po npr. 50 urah delovanja hidr. komponent! Isto velja za motorna olja mimogrede 8) ! Če kdo ne verjame lahko vpraša kakšnega strokovnjaka iz tega področja! Tkao, da meje, ki jih določajo proizvajalci za menjavanje olj niso kar tako na pamet postavljena :roll: - to, da pa bi menjaval na 5, 8kkm se mi zdi zelo nesmiselno!
A ves ka je moč??? Ko biku tako v rit pihneš, da se mu rogovi zravnajo!!!
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Če jan 24, 2008 5:18 pm

A lahko vprašam katerih škodljivih snovi? Me res zanima če so te škodljive snovi tok škodljive kot v starem motornem olju, kjer je naprimer tud H2SO4 notr (žveplova kislina).

Se je pa za vprašat kaj bolj škoduje motorju, te "škodljive" snovi ali zmanjšane mazalne sposobnosti.


menjavanje olja na 5-8k kilometrov je za nekatere bedarija, za druge pač ne. Jaz sem skrajšal interval za 5000km ker pač rad poskrbim za mašinco...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če jan 24, 2008 5:33 pm

wiliamskis je napisal/-a: Študiram strojništvo in smo delal analize hidravličnih olj namenjene za v industrijsko rabo....

....kaki so nam profesorji, taki so nam študentje - taka nam je država in vlada vključno z ministri, pa bili ti "levi ali desni, rdeči ali črni".....kratko malo: bog jim(vam) odpusti, saj ne vejo, kaj delajo...

P.S zdej pa še sam povej, da je olje za industrijsko rabo (recimo tako, ki maže turbine na hidrocentali) isto ali enako kot tisto, ki točimo v novejše avtomobile, ki so delani praktično brez toleranc...... :roll: .....

P.S. 1 še en "diplomant" strojnišva, ki skorajda ne loči bencinskega motorja od dizelskega....
 
Uporabniški avatar
slovenskisin
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Sr avg 04, 2004 7:23 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a slovenskisin Če jan 24, 2008 7:12 pm

Tista s turbino je bosa. Passat star eno leto..šla turbina. Kriv je bil lastnik...rad se je hvalu z novim avtom...pa je mrzlega vedn pritiskal. Enkat je pa pač sam orenk podkadlo in turbino popapalo. Tk da dost odvisn od načina vožjne.

Tista o ceni Renoja je pa prov smešna... :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Če jan 24, 2008 7:45 pm

ja, sej sem napisu da turbina more zdržat, pod pogojem če je z njo delano tako kot je treba. Se prav vedno počakat da se segreje OLJE (in ne sam voda), pa nikol vročga ugasnt. In turbina more delat še pa još...
 
wiliamskis
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Po jun 05, 2006 12:15 pm

Napisal/-a wiliamskis Če jan 24, 2008 7:55 pm

Sašo5; Glej, dokler boš ti žalil ljudi, da mejijo na psiho bolezensko stanje in pa da mehaniki ne ločimo vrsto motorjev, lahko le tebi Bog (mogoče) koristno pomaga!
Zlabon;ja, drugač pa, če spet govorimo o trdih delcih v olju, ne bi rad pametoval, ker tudi sam nisem pred analizo verjel, vem le, da z novim oljem prineseš v motor veliko nečistoč! Dvomim pa, da ima tvoj motor slabo zgorevanje, ti šobe zalivajo cilindre in s tem proizvede toliko kisline, da ti uniči aditive v olju in mazalne sposobnosti po 5kkm, da bi moral tako pogosto servisirat :?
Ajd!
A ves ka je moč??? Ko biku tako v rit pihneš, da se mu rogovi zravnajo!!!
 
Uporabniški avatar
Car-t-maN
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po jan 14, 2008 10:18 pm

Napisal/-a Car-t-maN Če jan 24, 2008 8:27 pm

Fantje NAJBOLJ pokvarljivi oz. "krš" avtomobili so vsekakor renault. Imeli smo doma novega megana z vso možno opremo-toj katastrofa od katastrofe. Mam enga sošolca (ni cist normaln, če mene prašaš) in hval tele renaulte ko da so bogovi in zaradi takih se renault prodaja in nažalost je takih v sloveniji kar pre/veliko.
Avto ni avto če nima trikrake zvezde na nosu
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če jan 24, 2008 8:49 pm

wiliamskis je napisal/-a:Sašo5; Glej, dokler boš ti žalil ljudi....

..kje je v mojih postih žalitev??? navajam samo moje osebno mišljenje o vsesplošnem stanju, z dneva v dan me pa na žalost določene stvari prepričujejo, da imam prav....

To kar govoriš o olju, enostavno ni res in pika - za avte ne ...mogoč za lokomotive....
še bolj žalostno je pa to, da se jaz kot ekonomist(pa to ni pomembno- le mal kmečke pameti je treba uporabit) tega zavedam, vi kot strojniki, pa na nekih analizah "tupite" da je "friško" olje škodljivo.....
 
Uporabniški avatar
slovenskisin
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Sr avg 04, 2004 7:23 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a slovenskisin Če jan 24, 2008 9:06 pm

Car-t-maN je napisal/-a:Fantje NAJBOLJ pokvarljivi oz. "krš" avtomobili so vsekakor renault. Imeli smo doma novega megana z vso možno opremo-toj katastrofa od katastrofe. Mam enga sošolca (ni cist normaln, če mene prašaš) in hval tele renaulte ko da so bogovi in zaradi takih se renault prodaja in nažalost je takih v sloveniji kar pre/veliko.


Utemelji ;) Sicer pa tvoj podpis tud vse pove ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
podgurc
Novinec
 
Prispevkov: 227
Pridružen: To dec 18, 2007 8:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a podgurc Če jan 24, 2008 9:23 pm

Moj fotr že trideset let prisega na renaulte, razen 1x umes je imu yugota pa zdej mamo nissana, pa se nikul ni prtožvov, če bi pa se pa ziher neb mel tolk renojev. Smo mel pa megana classica l99 pa ene par R5 , 21...Pa ne mi bluzit tle neki čez reno če nimate pojma, lahku napišeš da ste vi svojga mel skus na servisu ne pa da so nasplošno vsi renoji zanič. Istu lahku jst napišem za vw al pa MB pa ne vem nč iz lastnih iskušenj. Tko da ne bom blatil znamke ali pa modela ki ga ne poznam
 
Uporabniški avatar
avtomobil
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: Če apr 28, 2005 8:40 am

Napisal/-a avtomobil Če jan 24, 2008 9:26 pm

Mi smo imeli Clia. Res se je kvaril.
Kosi in popravila pa drago.
Servisov po Sloveniji je kar ogromno. Očitno morajo vsi preživet. :P

Dejansko je Clio zelo drag glede na slabe materjale in drage stroške, ki čakajo lastnika.
Avto,moj partner!!!!!!!!
 
Uporabniški avatar
piagolo
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: To jan 25, 2005 4:42 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a piagolo Če jan 24, 2008 9:44 pm

Lepo, da menjavate olje pa makar ob vsakem tankanju. Taka mašina bo naredila najmanj milijon kilometrov morda celo do 10 mio km. Ko bodo pleh mleli na odpadu bo mašinca še vedno brnela.
903cc
 
Uporabniški avatar
Car-t-maN
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po jan 14, 2008 10:18 pm

Napisal/-a Car-t-maN Če jan 24, 2008 9:48 pm

slovenskisin je napisal/-a:
Car-t-maN je napisal/-a:Fantje NAJBOLJ pokvarljivi oz. "krš" avtomobili so vsekakor renault. Imeli smo doma novega megana z vso možno opremo-toj katastrofa od katastrofe. Mam enga sošolca (ni cist normaln, če mene prašaš) in hval tele renaulte ko da so bogovi in zaradi takih se renault prodaja in nažalost je takih v sloveniji kar pre/veliko.


Utemelji ;) Sicer pa tvoj podpis tud vse pove ;)


Zakaj je renault tako zanič? Je veliko razlag:
- od materjalov, ki se lahko primerjajo z yugotom al pa mogoče 101 (sicer ne vem katerega leta vendar je ranault rekel: "zmanjšali bomo stroške vendar ne bomo odpuščali delavcev ampak bomo uporabljali cenejše materjale = že tko so bli slabi")
- do kvarljivosti - ENE ŽARNICE ENE ne moreš zamenjati ne da greš na servis!!!! In seveda to stane- govorimo o novejših modelih.
-in da ne naštevam več naprej.

In sedaj vprašanje zakaj se toliko proda Renaultov??? One million dollar question! JA SEVEDA zato k je v sloveniji delan in je Renault avto hiš po sloveniji več kot pa vseh ostalih skupaj(skoraj) :) . In kje se še prodaja zelo dobro renault? Za še en milijon :) Ja uganili ste v FRANCIJI zakaj??? Zato ker imajo tam sedež!!! In čist nobene druge razlage ni več potrebno!
Hočeš kvaliteten avto? kupi Nemca ali pa Japonca

PS. na veliko se izogibajte tudi Italijane(razn ferrarije, Lambote in Meseratije...<- ne se jih izogibat :D) - podn od podna - sicer mal bol k pa Francozi vendar daleč nazaj proti Nemci/Japonci. Vendar to je samo moje mnenje...
Tako da nimam tudi nic proti vsem ki vozijo renaulte al pa ksne fiate..
Prevozno sredstvo ima pač nalogo da te pripelje iz točke A v točko B(ce uspe tja pridt).. sedaj je pa na tebi kdo te pripelje
Avto ni avto če nima trikrake zvezde na nosu
 
Uporabniški avatar
SAVINJCAN
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3780
Pridružen: To avg 30, 2005 8:09 pm

Napisal/-a SAVINJCAN Če jan 24, 2008 9:50 pm

imel cliota 1.6 16v letnik 2001, laufal brez težavic, menjal samo 3 originalne tuljave

zdaj imam clio 1.6 16v letnik 2002, laufa brez težavic, menjal samo 1 original tuljavo

dokler mi bo renault služil tako dobro, bom imel renaulta
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Če jan 24, 2008 9:59 pm

cartman :lol: rajš nebom komenteral. Nevem kašno znanje klela gor pišš. Zakaj se mi zdi da dejansko se hočš povzdignt med tiste k nekej res vejo z znanjem, ki je mogoče le navzven vidno ;)

In renault... materiali? halo... saj kakšna pa je cena? glede na to kaj dobiš dost ugodna v primerjavi z ostalimi. In nevem zakaj imamo na našem servisu čisto običajne težave kot pri drugih vozilih....? Le zakaj... ker je renault prav tako znamka kot vse druge. ;)


In samo za primer.. kot nadomestno vozilo smo dobili golf 4, šla klučavnica, naslednji dan dobili druzga, isto sranje... končno dobimo enga k dela... pa še ta ni biu čist tko kt bi mogu... toliko o nemcih
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov