Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Če mar 13, 2008 9:45 pm

roomeo je napisal/-a:Ja sej bo nad 2004 letnikom, do 16.000 €, ampak ne mi rečt renault, nikoli več!

za taki denar dobiš novega! z garancijo 2-4leta....
pa ne bo več problemov..
 
Uporabniški avatar
myster
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1978
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:43 pm
Kraj: malo tu, malo tam, odvisno od vremena

Napisal/-a myster Če mar 13, 2008 9:52 pm

kupi bencinarja, pa se rešiš problemov z dizli...zakaj more bit glih dizl?
Lep pozdrav :)
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Če mar 13, 2008 10:21 pm

kolesar govoriš kot politik... "oblubim, skoraj zatrdim vam lahko da ne bo problemov"

romeo je verjetno izkusil vso slast renojevih problemov, predvsem soočanje z njimi bi lahko bilo drugačno in to ga najbolj boli.
ti mu pa po vsem tem kar ponudi še kaj iz palete modelov, sem prepričan da bo kupil ali senica al pa kar novega espace-a :twisted:
 
roomeo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 606
Pridružen: So jul 21, 2007 7:27 pm

Napisal/-a roomeo Pe mar 14, 2008 4:09 pm

Jerch: Hvala!

Drugače, nasplošno:Res, da se za ta denar že kupi novi karavan, ampak nevem...raje kupim kakšno "boljšo in uglednejšo" znamko, pa čeprav bo star npr. 3 leta. Renaulta pa tako ali tako ne. Izkušnje delajo svoje! Niti Scenica, niti novega espaca, niti megana!

Lp
 
Uporabniški avatar
benf1
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Po jun 18, 2007 1:47 pm
Kraj: Šentjernej

Napisal/-a benf1 Pe mar 14, 2008 4:38 pm

romeoo: če se vaš Espace kvari, še ne pomeni, da so Renaultovi dizli zanič!!!! Letniki 2004 in dalje sploh nimajo več problemov z vzdržljivostjo! z nakupom Renaultovega dizla letnik 2004 in dalje nimaš kaj sfalit!!!!
 
al-basa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Po jun 18, 2007 9:50 am
Kraj: cerkhein

Napisal/-a al-basa So mar 15, 2008 7:34 am

jest imam 1.5dci clio 101 konski pa imam probleme s turbino baje,ko grem 120+ se mi prižgejo lučke (stop, service, pa una kot tuljava..), so porbal use kopet inektorje zamenjat pa je blo isto sam začelo je javlat napako na turbini, pomoje bi blo najbolje če bi jo dav kam obnovit ker nova je 1400eu...
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR So mar 15, 2008 10:06 am

al-basa je napisal/-a:jest imam 1.5dci clio 101 konski pa imam probleme s turbino baje,ko grem 120+ se mi prižgejo lučke (stop, service, pa una kot tuljava..), so porbal use kopet inektorje zamenjat pa je blo isto sam začelo je javlat napako na turbini, pomoje bi blo najbolje če bi jo dav kam obnovit ker nova je 1400eu...


Da ne boš budale iz sebe delal, kot sem jaz. Zato ti svetujem, da prej fajn razmisliš in poiščeš možen razlog za "light show". Za te cliote je bilo znano, da so jim kar za brez veze lučke utripale.

Se ti kaj pozna na delovanju motorja ko greš več kot 120???



Obnova turbine je od 300€ (malo verjetno) in vse do 600€. Najbolj verjetna cena je ravno nekje 450€. Če rabiš naslov, ti ga lahko pošljem.
 
Uporabniški avatar
Karneki
Novinec
 
Prispevkov: 354
Pridružen: So feb 17, 2007 9:12 pm

Napisal/-a Karneki Po mar 17, 2008 2:38 pm

al-basa je napisal/-a:jest imam 1.5dci clio 101 konski pa imam probleme s turbino baje,ko grem 120+ se mi prižgejo lučke (stop, service, pa una kot tuljava..), so porbal use kopet inektorje zamenjat pa je blo isto sam začelo je javlat napako na turbini, pomoje bi blo najbolje če bi jo dav kam obnovit ker nova je 1400eu...


Jaz sem mel tud "light show" :roll: sam na 1,5 dci 82 KM Clio- tu, ppumpa in šobe hin
in vsa napeljava zapacana cena popravila na uradnem servisu 3500 € :( , cca 1,5 leta nazaj, kupil rabljene dele napeljavo goriva u nulo razstavil in spucal sestavil in poravil za 400 €.
:)
8)
A si tud ti v lukno padu?
Nič vidu, nič slišu, nič kriv!
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Sr mar 04, 2009 4:42 pm

Mehanik popoldanc, ki mi sicer šraufa mojega starega dizla, se je sicer specializiral za renojeve dizle...
In pravi, da reno dizlov ne zna delat, bencinarji so pa dobri. In da je, kljub porabi, konec koncev ceneje vozit bencinarja renoja. Je rekel, da je žalostno, da 3je clioti DCI skupaj ne zmorejo naredit tolk km, kot jih je naredu vsak sedaj 20 let star dizl.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr mar 04, 2009 7:22 pm

Matjazy je napisal/-a:Mehanik popoldanc, ki mi sicer šraufa mojega starega dizla, se je sicer specializiral za renojeve dizle...
In pravi, da reno dizlov ne zna delat, bencinarji so pa dobri. In da je, kljub porabi, konec koncev ceneje vozit bencinarja renoja. Je rekel, da je žalostno, da 3je clioti DCI skupaj ne zmorejo naredit tolk km, kot jih je naredu vsak sedaj 20 let star dizl.

Malo moreš vedet da so sodobni dizli kvarljivi predvsem zarad tega ker so šparovno narjeni. Ne moreš pa primerjat stare in nove dizle.....je čist druga tehnika...čist druga zasnova....Stari motorji so delali dobro predvsem zaradi razmerja: moč/kubikatura. Recimo 20 let star 1.6 renojev dizl (ki je btw izpeljanka 1.7 turbo bencinarja od volvota) , ima 55 konjev......čist novi clio (ali pa megan) pa ima 1.5 motor in pa 100 konjev....
Zanimiv je razvoj (predvsem v detaljih). Recimo jeepov 2.5TD euro 2 motor nima teflonov....ima malo podalšano vodilo ventila tako da olje odteče mimo ampak malo ga pa vseen pride mimo.....s tem maže vodilo ventila.....slaba stran pa je da pač pije malo olja....seveda ne hudo. Euro 3 motor (eno leto mlajši) pa ima krajša vodila ter teflone.....s tem pridobi nekaj na čistosti izpuha izgubi pa ogromno na mazanju vodil ventilov.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
marjan novak
Novinec
 
Prispevkov: 434
Pridružen: Sr okt 25, 2006 6:24 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a marjan novak Sr mar 04, 2009 7:59 pm

Upam si trditi, da ima renojev dTI precej daljšo življensko dobo od DCI-jev.
Razlogi okvar sodobnih dizelašev pa v veliki meri ležijo v neprimerni uporabi omenjenih motorjev ali bolje rečeno polpismenosti njihovih voznikov.
LP
 
Uporabniški avatar
nelkosmile
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Če apr 20, 2006 10:34 am

Napisal/-a nelkosmile Pe jun 19, 2009 11:26 am

2. lastik clia l. 02, prevoženih 170kkm crknile šobe (1 nova 303€ obnovljena 150 če se da) po zmontiranju šob ugotovijo da avto ne užge... vzrok naj bi bil diesel črpalka. avto redno servisiran na pooblaščenem servisu. Zdej pa komentirejte!
 
north789
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 593
Pridružen: Pe okt 03, 2008 8:03 pm
Kraj: Domžale z okolico

Napisal/-a north789 Pe jun 19, 2009 11:54 am

Pol ga pa tok tišiš al pa tankaš na petrolu??????
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Pe jun 19, 2009 2:52 pm

Jst bi reku, da imaš srečo, da je mašinca naklepala 170k km :D
(glede na dogodivščine kolegov - lastnikov dci mlinčkov)
 
Whyte
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: So maj 16, 2009 3:51 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Whyte Pe jun 19, 2009 2:58 pm

nelkosmile je napisal/-a:2. lastik clia l. 02, prevoženih 170kkm crknile šobe (1 nova 303€ obnovljena 150 če se da) po zmontiranju šob ugotovijo da avto ne užge... vzrok naj bi bil diesel črpalka. avto redno servisiran na pooblaščenem servisu. Zdej pa komentirejte!

Pri 1.5 dci moreš avto priklopit na tester in prepisati kodo šob po vrsti.
Oz pravilno renojevsko: kalibracijske kode
najdeš jih na dizah, mislim da je 14 mestna cifra
 
Uporabniški avatar
nelkosmile
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Če apr 20, 2006 10:34 am

Napisal/-a nelkosmile Po jun 29, 2009 3:13 pm

Ja avto tišim kot vsak šofer j...š avto ki ga nesmeš tišat, ga raj nimam. No po treh tednih brez avta je avto zrihtan, glede pumpe so se motil, napaka naj bi bila pri tem, da ker so šobe obnovljene naj bi jih bilo potrebno samo stišat (avto zgont). Avto je bil na testerju tudi takrat ko ni hotel užgat. Ko je avto užgal, so naredili testnih 15km in avto je normalno delal. Cena za vse skupaj stala 666€ s tem da, brez ddv, brez dodatnega dela čiščenja rezervarja, brez stroška nadomestnega avta pa še kašna sitnica. Tako da sem kar zadovoljen :):):):):):):):):)
 
Uporabniški avatar
EMiR
Novinec
 
Prispevkov: 268
Pridružen: So maj 27, 2006 8:05 am
Kraj: Bled

Napisal/-a EMiR Po jun 29, 2009 3:18 pm

mam isti problem ucer so se mi przgale lucke za motor, grelne svecke in stop...danes mi je avto komej vzgal tko da sm ga odpelu na servis in so mi rekl da so sle šobe zdej me pa zanima kdo bi mi jih najceneje obnovil sm vedu da nebi smel renaulta kupit no zej pa mam "sej so usi avti dobri..."
A8 4.2 Quattro
 
Uporabniški avatar
nelkosmile
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Če apr 20, 2006 10:34 am

Napisal/-a nelkosmile Po jun 29, 2009 3:20 pm

[/quote]Pri 1.5 dci moreš avto priklopit na tester in prepisati kodo šob po vrsti.
Oz pravilno renojevsko: kalibracijske kode
najdeš jih na dizah, mislim da je 14 mestna cifra[/quote]

Pri filterju za gorivo je ena pumpica, ko so to pumpico pritiskal je avto užgal in delal ko so nehal pritiskat na pumpico se je avto ugasnil. Pri montaži so zmontiral tako kot je treba in ga priklopil na tester sej je uraden servis vedo kaj delajo ampak avto ni delal.
 
Uporabniški avatar
nelkosmile
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Če apr 20, 2006 10:34 am

Napisal/-a nelkosmile Po jun 29, 2009 3:24 pm

Moj servis jih je poslal "nevem kam" ampak cena obnovljene je 150€, cena nove pa 303€
Pri meni sta goreli lučki za elektroniko in navitje (grelne svečke). Avto je zjutrej težje užgal kasneje normalno.
 
Uporabniški avatar
EMiR
Novinec
 
Prispevkov: 268
Pridružen: So maj 27, 2006 8:05 am
Kraj: Bled

Napisal/-a EMiR Po jun 29, 2009 3:27 pm

je mozno da so sle na vransko ? na neu sem gledal da se prodajajo po 100e sam vprasanje kaksne so ce so uredu tiste sobe da ni skart...dej mi rec a to z montazo pride 600€ ?
A8 4.2 Quattro
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov