Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe jun 13, 2008 10:48 am

Ker so vozila v zadnjih letih bolj malo na servisih (so pač bolj zanesljiva),
"morajo" serviserji zaslužiti to razliko drugje. In to je servis.

Ne pozabite, da sedaj vsi računajo delo po tovarniških normativih in ne
več po času opravljenega dela. Urna postavka je nekje med 30-40 EUR
za uro. Pri VAG skupini pa med 40-60 EUR/ura. Zato cena servisa (200 EUR)
za servis Kia-e ni nič pretirana.

Sploh se mi zdi cena servisa 100 EUR za Golfa smešna. Se pa strinjam s ceno
100 EUR, ob predpostavki, da so zamenjali samo olje in oljni filter.In nič
drugega. Ob menjavi še zračnega filtra in filtra klime pa cena 100 EUR
definitivno ni prava.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6423
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Pe jun 13, 2008 11:02 am

ja od novih dizlov je brez turbine samo še SDI (vsaj kolikor je meni znano).

Če jst primerjam svojega 1.3 CDTI (90KM) in bratovega 1.5 dCi (82KM), je v vožnji tud kr precej razlike. Njegov dCi konstantno enako vleče, medtem ko je pri meni tam do ene 1800 obratov tema, od tm naprej ga pa kr trga. Me je na začetku top ful motilo, ampak sm se zdj kr navadu tega :D :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Addicted
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr jun 04, 2008 5:22 pm

Napisal/-a Addicted Pe jun 13, 2008 11:03 am

frgo je napisal/-a:Moderne dizle delajo tako, da se ne opazi butanja. Zato pa so izumili variabilne turbine. Kot sem že napisal si samo od svojega navajen butanja in nima nobene veze s tem kako dobro/slabo gre. Butne tudi clio s 65 konji, pa vseeno ne gre nikamor.


sem pa vseeno prepričan da moja dizl mašina ni med zastarelimi. Pa če gledam konkretno Alfin 2.4 JTDm (ki je trenutno najnovejši) - "butne" in vleče slično mojemu samo da z DOSTI večjo silo. LP

edit: Hotu sm napisat,da neglede na razliko v starosti, prostornini ter konjih, se motorja obnašata podobno.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Pe jun 13, 2008 11:09 am

Nasty je napisal/-a:Ker so vozila v zadnjih letih bolj malo na servisih (so pač bolj zanesljiva),
"morajo" serviserji zaslužiti to razliko drugje. In to je servis.

Ne pozabite, da sedaj vsi računajo delo po tovarniških normativih in ne
več po času opravljenega dela. Urna postavka je nekje med 30-40 EUR
za uro. Pri VAG skupini pa med 40-60 EUR/ura. Zato cena servisa (200 EUR)
za servis Kia-e ni nič pretirana.

Sploh se mi zdi cena servisa 100 EUR za Golfa smešna. Se pa strinjam s ceno
100 EUR, ob predpostavki, da so zamenjali samo olje in oljni filter.In nič
drugega. Ob menjavi še zračnega filtra in filtra klime pa cena 100 EUR
definitivno ni prava.

Bilo je menjano samo olje (castrol) in oljni filter, pa tud če bi bil menjan zračni filter in filter kabine še vedno ne bi smelo bit 200 eur.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe jun 13, 2008 11:38 am

ban;
kot sem napisal, se strinjam s ceno 100 EUR za Golfa, ampak
ob predpostavki, da je bilo menjano samo olje in oljni filter.
Kar si pa sam tudi potrdil.

Zračni filter niti ni tako drag, cena filtra klime pa kar nanese
nekaj EUR. Potem moraš pa še računati delo, oziroma vgradnjo
obojega po tovarniških normativih. Ko pa sešteješ vse skupaj,
si pa kar hitro preko 200 EUR.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Pe jun 13, 2008 11:56 am

Sicer ne vem kaj misliš pod "filter klime", če misliš tist filter kabine, ki je pod armaturno ploščo pr sovozniku v obliki plošče in papirnate harmonike, to stane okol 10,15 eur. Če maš pa kej druzga v mislih...?
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe jun 13, 2008 12:27 pm

Ne, ne. Napačno sem se izrazil. Imaš prav - filter kabine.
To je to.

Cena ni ravno tako nizka, kot si jo napisal. Npr.: za Stilota
pride ta filter okoli 24,00 EUR. Ampak ne na uradnem servisu.
Zračni pa stane približno toliko, kot si napisal. 10-15 EUR.
Ampak tudi "aftermarket" ponudbe - neoriginal.

Vem. Tudi uradni serviserji vgrajujejo dele iz aftermarket ponudbe.
Zaračunaja pa ceno originala.

Dobro, nima veze. Mislim, da oba razumeva.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Pe jun 13, 2008 12:38 pm

Nasty je napisal/-a:Ne, ne. Napačno sem se izrazil. Imaš prav - filter kabine.
To je to.

Cena ni ravno tako nizka, kot si jo napisal. Npr.: za Stilota
pride ta filter okoli 24,00 EUR. Ampak ne na uradnem servisu.
Zračni pa stane približno toliko, kot si napisal. 10-15 EUR.
Ampak tudi "aftermarket" ponudbe - neoriginal.

Vem. Tudi uradni serviserji vgrajujejo dele iz aftermarket ponudbe.
Zaračunaja pa ceno originala.

Dobro, nima veze. Mislim, da oba razumeva.

No sej, glavno da se zastopva. :pivo Take zadeve lahko sam pol cenej kupš v štacuni pa sam zamenjaš.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe jun 13, 2008 12:45 pm

Se strinjam.
 
luzer70
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če apr 03, 2008 12:10 pm

Napisal/-a luzer70 Pe jun 13, 2008 1:28 pm

3. dizelske mašine "kolcajo" (vsaj tako so se izrazili na angleško govoreči strani):

http://www.kia-forums.com/kia-ceed-foru ... iccup.html

Skrbi me predvsem tretja zadeva, ker je imelo kar nekaj avtov take simptome. Zadevo so sicer reševali z neko nadgradnjo, ki pa ni vsem rešila problemov. A mi lahko prosim nekdo pojasni za kaj točno sploh gre? Je kdo slišal, da bi imeli tudi "slovenski Cee'd-i take probleme? Nekak sem dobila vtis, da imajo te težave le 1,6 85 kW mašine, ampak ne vem če je to res.



Imel sem take težave, kot jih opisuješ, in sicer mi je avto pri približno 2000 obratih ``pocukal `` ( ne vedno), vendar so ta problem rešili na servisu s preprogramiranjem. Aja, imam pa res 85 kW motor
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Pe jun 13, 2008 2:14 pm

Lepo prosim da se vozniki tdi-jev vzdrzijo te teme, ker ce tdi butne ko nor ne pomen da gre kaj bolj..pa ne trdim da je zdaj kia svetlobna leta pred drugimi..je pa za razliko od prejsnih modelov povsem konkurencna na vseh podrocjih, nekje je boljsa, drugje malo slabsa, nikjer pa ni katastrofalno slaba tako kot hocete nekateri prikazat. Je ena redkih znamk ki ima filter saj SERIJSKO un ga ni treba doplačat, kar meni osebno veliko pomeni, da ne gledam tisto dmno zaveso iz auspuha, ima zelo uglajen dizelski motor, ki je v nekatrih testih ( angleskih npr ) celo trendsetter za druge znamke ipd...pa ima nekaj, kar danes tudi veliko pomeni..pošteno ceno, kjer se ti ne zdi da so te na suho nategnili, ko jo kupiš...

Vsekakor je IMO eden boljših nakupov v tem razredu, karavanska različica za druzinske očete ( ali mame ) proceed pa za bolj mladostne kupce...osebno jo imam raje kot tisti grdi stvor od aurisa, ki je IMO poleg nove corolle eden najggrših avtov na cesti, pa tudi toyota ni tisto, kar je bila zato mi ne nabijat o neki veseoljski kakovosti in zanesljivosti, vsid andanes crkujejo, eni bolj , drugi manj...u osnovo so pa vsi isto sranje in pač kupiš kar ti finančno in drugače ustreza.
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Addicted
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr jun 04, 2008 5:22 pm

Napisal/-a Addicted Pe jun 13, 2008 3:03 pm

jaz sem samo primerjal izkušnje s tdi in pa crdi (al karkoli ma Kia), ker sta mela približno isto kw. sam vozim jtdm z malo več konji in spet nebi blo fer primerjat. ;) cheers.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Pe jun 13, 2008 3:45 pm

ena redkih znamk ki ima filter saj SERIJSKO un ga ni treba doplačat, meni osebno veliko pomeni, da ne gledam tisto dmno zaveso iz auspuha
No vidiš, zame je pa tisti dim en prav prisrčen 'feature' dizlov, prav fajn se mizdi da dvigam dim ko pospešim...
:mrgreen:
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sorento
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Če mar 08, 2007 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sorento Pe jun 13, 2008 6:49 pm

Mislm ta forum je res na nivoju vrtca, sama kregarija kaj ma avto od mojga ata bolš k od tvojga. :twisted: A ste res sami mladoletniki še tle gor?!?
Drgač pa tale komentar d ne morš Kie primerjat z Aurisom je pa res primitiven. Mislm ceed je tehnično boljši avto (beri poltoga prema pri Aurisu vs. posamično vpetje pri ceedu ...), materiali v notranjosti so boljši pri ceedu, sedeži ravno tako...
V tem razredu je kar nekaj avtov in prav z vsemi se ceed lahko kosa in masikaterega tudi prekosa. Beri teste...
Nazaj na temo, ki ima naslov (če niste opazili) napake pri ceedu in ne kaj ima Vag ali Toyota bolš kot Kia:
Avta brez napake ni na trgu, to je dejstvo. Tudi ceed ima nekaj napakic, ki so več ali manj že odpravljene. Vsekakor je ceed dober nakup v tem razredu. :D
 
Lana_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: So feb 03, 2007 10:00 am

Napisal/-a Lana_ Pe jun 13, 2008 7:06 pm

Lepo, da še kdo opazi kaj je sploh bilo osnovno vprašanje...

Imel sem take težave, kot jih opisuješ, in sicer mi je avto pri približno 2000 obratih ``pocukal `` ( ne vedno), vendar so ta problem rešili na servisu s preprogramiranjem. Aja, imam pa res 85 kW motor

Mi lahko še poveš kateri letnik je tvoj cee'd?
 
luzer70
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če apr 03, 2008 12:10 pm

Napisal/-a luzer70 Pe jun 13, 2008 8:37 pm

Mi lahko še poveš kateri letnik je tvoj cee'd?


2007, kupljen decembra
 
Uporabniški avatar
frgo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: So sep 18, 2004 5:11 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a frgo Pe jun 13, 2008 9:36 pm

hladni je napisal/-a:Kakorkoli pa, ne moreš aurisa primerjat s kiio, dajte malo no.


To se pa čisto strinjam. Takega razočaranja nad enim avtom, kot je auris pa res še nisem doživel. Vozil sem vse "civilne" različice, z vsemi opremami, dizel, bencinar, avtomatik in je to enostavno vozilo za prevažanje od točke A do točke B, brez da bi mi pričaralo kakršnkoli nasmešek na obraz. Vsak avto tega razreda je v nečem poseben in v nečem malo slabši, ampak auris je pa res v čisto vsem povprečen... Pa še vrata naredijo "plenk!", tega niso niti pri cliotu v mojem avatarju počela.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH So jun 14, 2008 5:23 am

Lana_ je napisal/-a:Lepo, da še kdo opazi kaj je sploh bilo osnovno vprašanje...

Imel sem take težave, kot jih opisuješ, in sicer mi je avto pri približno 2000 obratih ``pocukal `` ( ne vedno), vendar so ta problem rešili na servisu s preprogramiranjem. Aja, imam pa res 85 kW motor

Mi lahko še poveš kateri letnik je tvoj cee'd?


Predvsem upam, da nisi vrgla »puške v koruzo« pri izbiri KIE.

Glede tega »kolcanja« - naj ti prodajalec omogoči daljšo testno vožnjo - čez vikend recimo - pa se boš sama prepričala koliko resnice je v tem.

Tudi glede izbire ; KIA : FOCUS oz pri izbiri motorjev in ostalih dilemah, ki se pojavljajo (npr: katera različica je dovolj-optimalno zmogljiva) bo spet najboljši odgovor (daljša) testna vožnja.


LP
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH So jun 14, 2008 5:26 am

sorento je napisal/-a:Mislm ta forum je res na nivoju vrtca, sama kregarija kaj ma avto od mojga ata bolš k od tvojga. :twisted: A ste res sami mladoletniki še tle gor?!?
Drgač pa tale komentar d ne morš Kie primerjat z Aurisom je pa res primitiven. Mislm ceed je tehnično boljši avto (beri poltoga prema pri Aurisu vs. posamično vpetje pri ceedu ...), materiali v notranjosti so boljši pri ceedu, sedeži ravno tako...
V tem razredu je kar nekaj avtov in prav z vsemi se ceed lahko kosa in masikaterega tudi prekosa. Beri teste...
Nazaj na temo, ki ima naslov (če niste opazili) napake pri ceedu in ne kaj ima Vag ali Toyota bolš kot Kia:
Avta brez napake ni na trgu, to je dejstvo. Tudi ceed ima nekaj napakic, ki so več ali manj že odpravljene. Vsekakor je ceed dober nakup v tem razredu. :D


Lastnik KIE, ki na vso moč hvali KIO - samo največji optimist lahko od takega lastnika pričakuje objektivno mnenje.

Res otročje - nivo vrtca !

LP
 
Lana_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: So feb 03, 2007 10:00 am

Napisal/-a Lana_ So jun 14, 2008 1:26 pm

Predvsem upam, da nisi vrgla »puške v koruzo« pri izbiri KIE.

Ne, nisem. Mislim, da ga bom šla kar v ponedeljek naročit. Šla sem na testno vožnjo 2x s Kio (1x bencinar, 1x dizel) in tudi s Fordom fokusom (dizel) (pa še s kar nekaj drugimi, no). Oba sta bila ok. Edino, Focus je mel za moj okus hecen menjalnik-menjalna ročica, se ne prestavlja v gladkih gibih ampak hmm... nekak se zatika. Pa ne me narobe razumet-nič ni bilo narobe z menjalnikom, samo nisem navajena na tak tip menjalnika. Poleg tega je imel črička v zadnjih vratih in ob večjih hitrostih je nekaj ropotalo v prtljažniku. :lol: Nisem jaz kriva, da imajo (očitno) že tako zgonjene avte na testnih vožnjah (vsaj upam, da ni že nov tak).
Kia je bila ok..Sploh dizel. Res da je imel močnejšo mašino, kot pa je tista o kateri jaz razmišljam..Edino plastika na vratih in na volanu mi deluje nekako ceneno, drugače mi je pa všeč skoraj vse (tudi oranžni števci!) :)
O tem, da bi se dalo zmenit, da bi dobila avto za dlje... Meni ni uspelo. Pri Kii je bil vedno tudi predstavnik avtohiše zraven (baje, da so jim 1x ukradli avto in da je zato tako) in peljati sem morala celo po ustaljeni trasi?! :shock: V obeh ljublanskih avtohišah je isto, v celjski tudi (preverjeno). Focusa pa sem dobila za eno uro, dlje se baje ne da. Je pa verjetno res, da če pride ena smrkla v avtohišo, je ne jemljejo tako resno, kot kakšno starejšo stranko... Mogoče.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov