
RedTDI je napisal/-a:lisko, si odpravil težavo z pritiskom olja???
trafo66 je napisal/-a:pritisk olja je pri vročem motorju precej nižji in to ni kaj študirat. z dodajanjem plina se zelo spreminja. jaz imam na mojem ko je hladen prosti tek 3 bare ko imam enih dva do tri tisoč obratov gre na 4,5 bare , ko se pa segreje je prosti tek 1,5 in tritisoč obratov okrog 3 bare.
Dokler se motor ne ogreje je pritisk lepo od 3-5 barov......ko se ogreje pade pritisk v prosten teku na 2 bara....v povišanih vrtljajih pa se dvigne do 4 bare....potem pa se zgodi čudež.....po prevoženih 30-40 km pritisk pade na 1 bar (lučka se ne prižge cajger pa je malo nad nulo....) in se ne dvigne več......dvigne se samo v primeru če motor nateraš v 3-4 tisoč obratov in ga tko držiš par minut.......cajger med samo vožnjo tudi čudno skače.....v manj kot sekundi pade skoraj na nič in se nato dvigne na 4......včasih se lepo postavi nazaj......včasih ga pribije skoraj na nulo .....če motor ugasneš in prižgeš nazaj, mu povišaš obrate, cajger skoči na 4 bare in pade nazaj na skoraj nulo... če ponoviš ( ugasneš, prižgeš in daš gas) , se zgodba ponovi.....
Poleg tega če pri 1200 obratih pohodiš plin( tretja malo nad 30) mu lepo rastejo
Pero je napisal/-a:Dokler se motor ne ogreje je pritisk lepo od 3-5 barov......ko se ogreje pade pritisk v prosten teku na 2 bara....v povišanih vrtljajih pa se dvigne do 4 bare....potem pa se zgodi čudež.....po prevoženih 30-40 km pritisk pade na 1 bar (lučka se ne prižge cajger pa je malo nad nulo....) in se ne dvigne več......dvigne se samo v primeru če motor nateraš v 3-4 tisoč obratov in ga tko držiš par minut.......cajger med samo vožnjo tudi čudno skače.....v manj kot sekundi pade skoraj na nič in se nato dvigne na 4......včasih se lepo postavi nazaj......včasih ga pribije skoraj na nulo .....če motor ugasneš in prižgeš nazaj, mu povišaš obrate, cajger skoči na 4 bare in pade nazaj na skoraj nulo... če ponoviš ( ugasneš, prižgeš in daš gas) , se zgodba ponovi.....
Poleg tega če pri 1200 obratih pohodiš plin( tretja malo nad 30) mu lepo rastejo
Namesto senzorja raje preveri regulator pritiska (zamenjaj) .
Po moje bi to moral biti št7 na sliki.
Pa na sliki tudi ni suh karterSuh karter ima VEDNO 2 pumpi!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov