Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če okt 09, 2008 11:15 pm

Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: pritisk olja

Napisal/-a lisko To dec 16, 2008 11:29 pm

RedTDI je napisal/-a:lisko, si odpravil težavo z pritiskom olja???


Odpravil sem vedno več olja v motorju .....verjel ali ne pritiska pa mi še ni uspelo popravit......in sicer dogajajo se čudne stvari.... :shock:
. prej je pritisk olja padal zarad nafte v olju (redko olje) .....sedaj pa se dogaja podobno....vendar z zelo čudnimi simptomi.....
Dokler se motor ne ogreje je pritisk lepo od 3-5 barov......ko se ogreje pade pritisk v prosten teku na 2 bara....v povišanih vrtljajih pa se dvigne do 4 bare....potem pa se zgodi čudež.....po prevoženih 30-40 km pritisk pade na 1 bar (lučka se ne prižge cajger pa je malo nad nulo....) in se ne dvigne več......dvigne se samo v primeru če motor nateraš v 3-4 tisoč obratov in ga tko držiš par minut.......cajger med samo vožnjo tudi čudno skače.....v manj kot sekundi pade skoraj na nič in se nato dvigne na 4......včasih se lepo postavi nazaj......včasih ga pribije skoraj na nulo .....če motor ugasneš in prižgeš nazaj, mu povišaš obrate, cajger skoči na 4 bare in pade nazaj na skoraj nulo... če ponoviš ( ugasneš, prižgeš in daš gas) , se zgodba ponovi.....
Poleg tega če pri 1200 obratih pohodiš plin( tretja malo nad 30) mu lepo rastejo obrati......malo pred 2000 obratov "zagrabi" turbina seveda je takrat še pritisk olja nizek.....in turbina se oglasi z reskajočim plehnatim zvokom.....če pa daš prestavo nižje in počas nateraš na 2500 obratov ( da se pritisk že predhodno dvigne) in potem daš poln gas pa se turbine ne sliši..... torej očitno ima premali pritisk.....
Da bi elektronika jezla mi je malo čudno če se pri nizkem pritisku sliši turbino....pri visokem pa je vredu.....
Je možno da je kriv by pas ventil za tako nagle spremebe pritiska?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To dec 16, 2008 11:40 pm

Mogočr pa tebi senzor ne dela prav.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To dec 16, 2008 11:48 pm

@lisko sam ce bi slisal kovinski zvok pr turbini bi ti ribnla,ker tm se prekine film za sekundo pa ribne koj zadeva....
Ni vse res kar napišem
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 To dec 16, 2008 11:58 pm

pritisk olja je pri vročem motorju precej nižji in to ni kaj študirat. z dodajanjem plina se zelo spreminja. jaz imam na mojem ko je hladen prosti tek 3 bare ko imam enih dva do tri tisoč obratov gre na 4,5 bare , ko se pa segreje je prosti tek 1,5 in tritisoč obratov okrog 3 bare.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr dec 17, 2008 3:41 pm

trafo66 je napisal/-a:pritisk olja je pri vročem motorju precej nižji in to ni kaj študirat. z dodajanjem plina se zelo spreminja. jaz imam na mojem ko je hladen prosti tek 3 bare ko imam enih dva do tri tisoč obratov gre na 4,5 bare , ko se pa segreje je prosti tek 1,5 in tritisoč obratov okrog 3 bare.

Sej to vse lepo in prav......ampak tu pa se po 30-40 km pritisk ustavi na en bar... zabije ga na en bar in se ne premakne.....To je finta..... sej dokler lepo niha je vse vredu.....prvo lepo niha od nizkih obratov iz 2 do visokih obratov do 4....potem pa čudećno pade in se ne dvigne več z ena....to je fora. Potem pa če mu je se včasih za trenutek dvigne na 4 in spet pade.....

abbe videl sem že turbine ki so šobale po ohišju pa še vedno dobro polnile......

nebivedu, če bi bil senzor potem bi jezil skoz.....tako pa 30-40km vredu potem pa pade pa se ne dvigne več.....recimo če nardim relacijo dolgo 20km je popolnoma normalen pritisk.....če pa grem na dalšo turo pa pritisk pade in je konec s pritiskom.....iz tega sklepam da rata pritisk problematičen ko se nekaj ogreje oz. dodobra segreje. samo kaj?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan Sr dec 17, 2008 6:20 pm

Pozdravljeni
Preverite kontakte na oljnem stikalu, lahko, da imajo slabi stik na konektorju.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr dec 17, 2008 6:34 pm

Ko se ena zadeva orenk segreje neha normalno delat in ti dela štalo. Lahko je senzor, ali kontakti senzorja, kot je fan povedal.
Old subarus never die, they just get faster!
 
knuspi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Pe avg 25, 2006 11:20 pm

Napisal/-a knuspi Sr dec 17, 2008 6:59 pm

A ima jeep slučajno oljni hladilnik s termostatom??
Pa dobro bi bilo hkrati s pritiskom meriti še temp olja.
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Sr dec 17, 2008 7:16 pm

Zelo verjetno te bocka oljna črpalka.

A ima 2.5 suhi karter in eno ali dve črpalki? Si preveril regulator pritiska? Tesnila in povezave na tlačni strani?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr dec 17, 2008 7:50 pm

Ima vodno oljni hladilnik s termostatom na 80 stopinj......vsaj tako piše v manualo.
Kontakti so suhi in čisti tako da bi lahko jedel z njih.....če mu odklopim senzor začne utripat lučka CHECK GAUGE in seveda cajger pritiska ostane na nuli.
Tole je slikca iz manuala kako ima narjen sistem mazanja.

Slika

Ima suhi karter in eno oljno črpalko. Povezave olja kot so mazanje turbine in mazanje zgornjega dela glave so narjene zunaj motorja in vse lepo tesni (nikjer nič mastno)

To je sicer manual kao original za 2.5TD motor ampak v tem manualo ima narisan kao da se ventili štelajo ročno......ko pa sem imel pokrov dol pa se pokaže da je zgoraj samo šalka (kamor pridejo dročniki oz. tiste palčke) in ni nič za nastavljat......po tem sklepam da ima hidravlične dročnike pri odmični. Bi lahko jezli lih ti dročniki? Da bi recimo kteri spuščal in bi olje teklo mimo?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Sr dec 17, 2008 8:16 pm

Dročnik težko toliko pušča. Bi mogel biti hudo poškodovan.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če dec 18, 2008 7:34 am

@lisko: Točno tako štalo je meni na 1.8D delalo par mesecev po tistem,ko sem vgradil cager za merjenje pritiska olja. Najprej sem tut mislu, kaj vse je narobe, ko je pritiska skakal pa to, pa lučka za pritisk olja se je nažigala itd.....Prvo kot prvo, sem senzor za pritisk olja zamenjal z novim. Potem so težave čudežno izginile, stari senzor sem pa tak zagnal, da se je samo skadilo za njim.

LP!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe dec 19, 2008 4:11 pm

Heh ga lahk kdo dobi "poceni" ? Ker novi namreč pride 130 evrov.....Ojnični pa mnogo cenejši.....
Sam mi še vseen ne gre v glavo......zakaj ravno po 30km? Na mestu lahk leti motor par ur pa bo še vedno kazal normaln pritisk..... čim je pa motor v delovanju pa začne po 30km vožnje pritisk padat......ob tem se men zdi da ni lih senzor?
Poleg tega dokler je novo olje je vredu..... potem pa ima olje prevoženih 500-1000km pa se začne vsa ta štala...... pa ni važn ktero olje je noter....Pa zdaj po menjavi bosch pumpe je nivo olja tudi vredu.....tako da poleg olja ne teče kaj.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
profii
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 85
Pridružen: Če avg 14, 2003 9:51 am

Napisal/-a profii Pe dec 19, 2008 4:58 pm

mogoče se pa po 30km senzor segreje.
 
knuspi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: Pe avg 25, 2006 11:20 pm

Napisal/-a knuspi Pe dec 19, 2008 7:35 pm

Namesto senzorja bi lahko kupil univerzalni merilec tlaka s senzorjem, ali pa pomeriš z manometrom tlaka.
Pa temperaturo olja tudi pomeri, da vidiš, če ni previsoka slučajno.
In pomoje je temp. olja vzrok , da tlak pade (pa sploh ni nujno, da je previsoka), ker mi enako dela na traktorju, bolj kot se segreje, več štandgasa rabi, da lučka za oljni tlak ugasne, so pa pri meni verjetno izrabljeni ležaji.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So dec 20, 2008 12:04 am

Bom jutr slikal kje je ta senzor....do zdaj se mi niti sanja ne kako bi ga dobil dol, ker sem mel v mislih tud navaden manometer.
Ojnične bom tko al tko menjal in pa turbina bo šla na obnovo (pa ni vzrok pritisk ampak ker bi rad da bo avto dolgo lepo služil)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6589
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Fan So dec 20, 2008 1:51 am

Pozdravljeni
Senzor je Levo zadaj za motorjem nad menjalnikom, potrebujete dolgo zbruseno gidoro
Iz spodnje strani se ga ne vidi, zaradi zaganjača - ga pokriva.
Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero So dec 20, 2008 9:14 am

Dokler se motor ne ogreje je pritisk lepo od 3-5 barov......ko se ogreje pade pritisk v prosten teku na 2 bara....v povišanih vrtljajih pa se dvigne do 4 bare....potem pa se zgodi čudež.....po prevoženih 30-40 km pritisk pade na 1 bar (lučka se ne prižge cajger pa je malo nad nulo....) in se ne dvigne več......dvigne se samo v primeru če motor nateraš v 3-4 tisoč obratov in ga tko držiš par minut.......cajger med samo vožnjo tudi čudno skače.....v manj kot sekundi pade skoraj na nič in se nato dvigne na 4......včasih se lepo postavi nazaj......včasih ga pribije skoraj na nulo .....če motor ugasneš in prižgeš nazaj, mu povišaš obrate, cajger skoči na 4 bare in pade nazaj na skoraj nulo... če ponoviš ( ugasneš, prižgeš in daš gas) , se zgodba ponovi.....
Poleg tega če pri 1200 obratih pohodiš plin( tretja malo nad 30) mu lepo rastejo


Namesto senzorja raje preveri regulator pritiska (zamenjaj) .

Po moje bi to moral biti št7 na sliki.

Pa na sliki tudi ni suh karter ;) Suh karter ima VEDNO 2 pumpi!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So dec 20, 2008 11:13 am

Pero je napisal/-a:
Dokler se motor ne ogreje je pritisk lepo od 3-5 barov......ko se ogreje pade pritisk v prosten teku na 2 bara....v povišanih vrtljajih pa se dvigne do 4 bare....potem pa se zgodi čudež.....po prevoženih 30-40 km pritisk pade na 1 bar (lučka se ne prižge cajger pa je malo nad nulo....) in se ne dvigne več......dvigne se samo v primeru če motor nateraš v 3-4 tisoč obratov in ga tko držiš par minut.......cajger med samo vožnjo tudi čudno skače.....v manj kot sekundi pade skoraj na nič in se nato dvigne na 4......včasih se lepo postavi nazaj......včasih ga pribije skoraj na nulo .....če motor ugasneš in prižgeš nazaj, mu povišaš obrate, cajger skoči na 4 bare in pade nazaj na skoraj nulo... če ponoviš ( ugasneš, prižgeš in daš gas) , se zgodba ponovi.....
Poleg tega če pri 1200 obratih pohodiš plin( tretja malo nad 30) mu lepo rastejo


Namesto senzorja raje preveri regulator pritiska (zamenjaj) .

Po moje bi to moral biti št7 na sliki.

Pa na sliki tudi ni suh karter ;) Suh karter ima VEDNO 2 pumpi!

Bom slikal še motor od spodaj....Ker sem omenil da je sicer manual od 2.5TD motorja sam očitno je več varjant.....Pod glavno gredjo je alu plata potem pa je zadaj motorja korito v katero se steka olje.....ojnice oz. glavna gred letijo v zraku na suho...korito pa je 20 centi nižje.....po tem sklepam da ima suhi karter.
Evo tole je prava slikca.....očitno sem neki pobrklal med manuali....po tem manualo sem tudi menjaval oz. jemal dol pumpo za nafto.
Na tej skici pa je suhi karter a ne?
In če ima dve pumpi prek čega je gnana druga?
Slika
Zadnjič spremenil lisko, dne So dec 20, 2008 11:26 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov