Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe jun 12, 2009 11:32 am

Luči spadajo na avtoceste kot v Italiji in Avstriji, priporočene so v Nemčiji, ne pa podnevi in v mestu. Skandinavci imajo pozimi dosti temnejše pogoje. Tudi stikala in luči večine avtov niso prilagojene stalnemu svetenju. To je vse na silo zaradi enega Žlendra. Zelo radi smo dvolični, v istem časopisu na kroniki pravijo, da hitrost ubija, na drugem članku pa hvalimo ali grajamo moč motorja in končno hitrost. Glede na to, da znajo pri cestnini in davku razlikovati med 993ccm in 2987ccm, naj nam pustijo vsaj na nekaterih delih cestnega omrežja to tudi KONZUMIRATI. To je jasno samo v Nemčiji, kjer pač plačane konje lahko tudi izrabiš.
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Pe jun 12, 2009 12:28 pm

joztom je napisal/-a:Luči spadajo na avtoceste kot v Italiji in Avstriji, priporočene so v Nemčiji, ne pa podnevi in v mestu. Skandinavci imajo pozimi dosti temnejše pogoje. Tudi stikala in luči večine avtov niso prilagojene stalnemu svetenju. To je vse na silo zaradi enega Žlendra. Zelo radi smo dvolični, v istem časopisu na kroniki pravijo, da hitrost ubija, na drugem članku pa hvalimo ali grajamo moč motorja in končno hitrost. Glede na to, da znajo pri cestnini in davku razlikovati med 993ccm in 2987ccm, naj nam pustijo vsaj na nekaterih delih cestnega omrežja to tudi KONZUMIRATI. To je jasno samo v Nemčiji, kjer pač plačane konje lahko tudi izrabiš.

Da je pametno imet luči prižgane, ti hitro postane jasno, ko postaneš motorist. Celo najbolje je imet dolge, si še bolj opazen. Če me kdo izssili, se to običajno zgodi takrat, ko pozabim na luči...
Avto je ista zgodba, le da je zaradi velikosti bolj opazen, in pride to manj do izraza. Vsekakor pa je z lučmi bolj opazen kot brez, tudi podnevi sredi mesta.
Da pa luči niso prilagojene stalnemu svetenju.. hmm, se že dolgo časa vozim s starimi vozili (20+ let), vsak dan skoraj 200km, ves čas luči svetijo. Pa v treh letih še nisem zamenjal niti ene žarnice(pardon, sem dal 2 nightbreaker v audija, ker so bolje svetile, ne, ker bi karkoli pregorelo)!!! Kakšen pežo (sem dal primer sodelavca) pa žarnice pač skuri.. pa če svetijo kaj dosti ali pa ne.
 
geronimo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Če okt 18, 2007 7:48 am

Napisal/-a geronimo Pe jun 12, 2009 1:41 pm

No ti le napiši kako se je izšlo, tudi če ne bo ugodno zate. Kakor sem jaz informiran vsaj do zamenjave avto je skoraj nemogoče priti, pa verjame da jih ni bilo malo, ki so udarili po vseh frontah.
 
kamal
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So maj 12, 2007 5:08 pm

Napisal/-a kamal Pe jun 12, 2009 3:34 pm

Ma prodajat se ne splača, če boš zgubo 5000 EUR. Za ta dnar dobiš zelo dobro Renault Laguno 1 katero imam jest in mi žarnice ne crkujejo. Jest mam not najslabše kar se da in nikoli ne dam na park. Ko dam kontakt se pržgejo pa pol k vžigam avto se ugasnejo in spet pržgejo pa jim nič ne škodi.

Mislim pa, da je to odvisno tut od akumulatorja. Pri bratu (na drugi znamki avta) so tut crkavale žarnice. Ko je bil avto star 4 leta je zamenjal akumulator dal Vesno not, prej je bil nek nemški in so mu luči začele crkavat na dva meseca in to povsod spredaj, zadaj. Sedaj ima pa Toplo je pa spet mir. Tk da mogoče je to, vsekakor je treba pa zmert napetost.

Sam novi avti so pa res za znort pa ni važno katera znamka. Plačaš, pol pa ne dela. Pa ne reč spet Renault, ker jest mam kr nekaj zgodbic ko so ljudje dal po 50000 Eur pa so vsaka dva meseca na servisu zaradi elektronike. Mislim da je dons v avtih preveč elektronike. Kr je pod letnikom 2000 vsaj dela neglede na znamko.

Najprej obvezno morjo odkrit napako zakaj je mašina mastna. Potem žarnice, na konc pa tiste obloge.
Se vidmo ko se zagledamo.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: "vrnitev" novega avta

Napisal/-a Marek_ Pe jun 12, 2009 4:11 pm

zivepo je napisal/-a:Zdravo!

dejte mi neki povedat, lani sva kupila nov avto, no do danes se je pa našlo že par napak avta. star je pa 7 mesecev
-tapete odlepljene spredaj pri vozniku in zadaj levo
-žarnice že 6krat menjane izmenično crkujejo
-mašina je že čist mastna
-avto ima pa res 20.000km
-zadnje desno vzmetenje škripa
in kolikor sva ves čas prisegala na renault (tretji zaporedoma) sva zdaj razočarana.

ali obstaja kje v zakonu da bi midva ta avto vrnila in kupila drugega?
se kdo spozna na zakonodajo?
v tožbo nama ni glih za it....
tako da mnenja laična in strokovna na dan

pa lep dan še naprej


No pol res nisem edini razočaran lastnih Megana :D Pri meni pa je bilo problemov morje več. Si imel srečo :-D
No jaz sem razmišljal, če bi jim ga pred salonom zažgal :twisted:
Ko je bil star 11mesecev, 8kkm so mi ponudili 4k manj kot sem zanj dal.
Pol pa sm jih poslal v 3... In se salonov s francoskimi avtomobili izogibam na široko :D Pol pa sem ga dal mami, zdaj pa njej beli lase. :twisted:
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Pe jun 12, 2009 9:45 pm

Ne vem zakaj imate garancijsko knjižico. Jaz bi v 20 minutah vse uredil. Prvo poizveš, kako se možak ki zeza piše, potem kje je doma , naprej pa domišljija. Mene za pošten denar ne bi ene sekunde zajebavali. Kriv ni servis ampak indolenten kupec, ki pusti, da mu serjejo na glavo. So mi pred mnogimi leti na 1. servisu zagotavljali, da so semering na glavni gredi menjali, sem jim povedal, da dvakrat ne moreš postrani motorja montirat in da mene ne bodo jebali, takoj so priznali in povedali, da so mehaniki par dni na češkem hokej špilali in da bo naslednji teden en od mojstrov prijel dotični sklop v roke. Potem je bilo korektno urejeno, še posebej sem jim zagrozil, da bom v primeru puščanja sam še enkrat odprl motor za njimi, ker tega ne počnem samostojno izključno samo zaradi garancije in da jih poiščem po službi. Kakšni advokati, en liter Hypenola v fasado je bila formula v naših časih. Ne se pustit zezat.
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Pe jun 12, 2009 10:40 pm

hladni je napisal/-a:tržno inšpekcijo...haha dajte no. Nasvet le en: Oprat mašino in prodat, na vse ostalo lahko pozabiš. Razn če ima reno prijazno politiko poslovanja in bo pod garancijo vse zamenjal.kar pa je :shock:


Ti pa si en pravi ja.
Zato pa imamo potem jamranje ko ničhudega sluteč kupec v upanju na dober nakup kupi neka taka j***a,kjer je lastnik opral mašino samo zato,da se ne vidi,da je mastna.

Glede teme pa samo :shock: mislim kako si še lahko Renault to lahko privošči pa sploh v tem času ko je kriza in ko bi morali na veliko poskrbet za stranke,da bi se ja vrnile nazaj,ker zadovoljna stranka je najboljša reklama.
Lahk povem,da zaenkrat nisem imel nikoli (trkam na les) probleme z avtomobili pa sem jih že veliko zamenjal in mel velik znamk ampak vseeno sem pedanten glede servisev in kar je z njimi povezano še zmeraj sem prisoten poleg na servisu in zaenkrat sm pozitivno presenečen kako se znajo nekateri potrudit,če se hočejo.
Avtor teme tudi ni napisal kako se vozi z avtom,ker to je tudi v veliki meri odvisno kako avto zgleda po 20k kilometrih.In z tem ne mislim nič slabega ampak eden lahko ima pri 150k avto kot iz salona eden ga lahko pa v 20k uniči v notranjosti.Ne rečem,da je avtor teme tak ampak vseeno.
Glede žarnic bom pa tkole reku sama življenska doba žarnice je odvisna tako od prižiganja kot od same vožnje kajti znano je,da se nitka v žarnici kaj hitro strga/prekine,če se z avtom vozi po grbinah in avto konstantno trese.Upam,da sem razumljivo napisal.
V kolikor pa je stanje tega megana res posledica nekakovostne izdelave in površnosti pa sočustvujem z avtorjem teme,ker dat 10k € ali več za av to,ki je potem domala nepremičnina je absurd.
Je pa res tudi to kar mi je enkrat reku serviser na nekem znanem servisu,da je v veliki meri odvisno tudi kdaj je bil avto nared in,da so ponedelkove in petkove serije zmer bolj kritične kot med tednom,kar je resnica tudi v drugih izdelkih,ker je itaq znano,da v pondeljek je folk še čist prazničen v petek pa tudi komaj čaka,da gre domov.Zj koliko je resnice v tem nebi vedu ampak po moje neki je,ker je povsod tako ne samo pri avtomobilih.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ So jun 13, 2009 6:06 am

joztom je napisal/-a:Ne vem zakaj imate garancijsko knjižico. Jaz bi v 20 minutah vse uredil. Prvo poizveš, kako se možak ki zeza piše, potem kje je doma , naprej pa domišljija. Mene za pošten denar ne bi ene sekunde zajebavali. Kriv ni servis ampak indolenten kupec, ki pusti, da mu serjejo na glavo. So mi pred mnogimi leti na 1. servisu zagotavljali, da so semering na glavni gredi menjali, sem jim povedal, da dvakrat ne moreš postrani motorja montirat in da mene ne bodo jebali, takoj so priznali in povedali, da so mehaniki par dni na češkem hokej špilali in da bo naslednji teden en od mojstrov prijel dotični sklop v roke. Potem je bilo korektno urejeno, še posebej sem jim zagrozil, da bom v primeru puščanja sam še enkrat odprl motor za njimi, ker tega ne počnem samostojno izključno samo zaradi garancije in da jih poiščem po službi. Kakšni advokati, en liter Hypenola v fasado je bila formula v naših časih. Ne se pustit zezat.


Verjami mi, da nima smisla. Pri meni se je pojavilo morje napak. Za kake "malenkosti" so mi odgovoril, da je pač tako in da bi njihov poseg samo poslabšal stanje (črički in škripanje). Na vratih mi je odstopila plastika ob ogledalu in (na zunanji strani) so mi jo potisnili notr, njihov poseg pa ni bil viden ker je ponovno visela plastika kot prej. Enako velja za prtljažna vrata, ki so se naslanjala na obijač.
Opozoril sem jih, da motor nekaj cuka in so se delali neumne, da ne opazijo ničesar.

Pol pa sem videl, da je sama zguba cajta, da hodim k njim in tudi tistih 4leta garancije lahko zažgem. Od takrat več nikoli nišem šel na Reno in bo tako do konca mojega življenja. Skratka eno veliko razočaranje.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ So jun 13, 2009 6:11 am

Tiste malenkosti, ki se je dalo rešit sem rešil, ostalo je še danes enako, sam, da se nenehno pojavljajo še nove napake.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty So jun 13, 2009 6:53 am

Takole je:
prijaviš se na servis. Pripelješ avto na servis. Poveš kaj je. Napiše se
delovni nalog, katerega 1 izvod dobiš (stranka). Če je potrebno je avto
pri nas tudi dan ali dva. To pa zato, ker moramo v primeru večjega stroška
popravila vozila v garanciji, dobiti odobritev iz NM. Za stvar, ki se tukaj
največkrat omenja - mastna mašina, bi bilo to potrebno. Za ostalo ne.
99,5% "prošenj" nam odobrijo. Tako, da ne vidim kje je problem vsega tega.
Stranka na koncu ne dobi v pisni obliki kaj je bilo zamenjano. Ampak se ji
samo ustno razloži katere dele so zamenjali in kako so se problemi rešili.
Zamenjani material se mora vrniti v NM, kjer potem Renault podatke o tem
vnese v takoimenovano "zgodovino avtomobila", ki pa jo lahko vidijo samo
pooblaščeni servisi v svojih programih - pod oznako "zaupno".

Mogoče je problem določena avtohiša, ki naj bi to uredila in se sedaj izmika??!!

Predlagam menjavo obeh žarnic (predvidevam, da so v mislih žarnice kratkih
luči) hkrati.

"Na silo", kot se tukaj nekateri hvalite, ne pridete daleč. Po mojih izkušnjah se
vse lahko reši v normalnem tonu. Samo vsi vpleteni morajo biti za to.

PS
Žarnice, brisalci,... so potrošni material. Garancija jih ne krije.
 
recept
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Pe apr 25, 2008 10:46 pm

Napisal/-a recept Po jun 15, 2009 8:07 am

Nasty je napisal/-a:Stranka na koncu ne dobi v pisni obliki kaj je bilo zamenjano. Ampak se ji
samo ustno razloži katere dele so zamenjali in kako so se problemi rešili.
Zamenjani material se mora vrniti v NM, kjer potem Renault podatke o tem vnese v takoimenovano "zgodovino avtomobila", ki pa jo lahko vidijo samo
pooblaščeni servisi v svojih programih - pod oznako "zaupno".


Z oznako "zaupno" in de-facto skrivanjem tega, kaj je bilo v resnici zamenjano, kaj pa samo popravljeno, Renault onemogoča kupcu uveljavljanje pravic iz 483. člena obligacijskega zakonika.

Do sedaj na servisu sicer nisem imel problema in so mi poročilo o zamenjanih delih (tudi v garanciji) brez problemov napisali. Je pa tudi res, da na vseh servisih, kamor vozim svojega (ne veste, kako mi je žal za to) Renaulta vedo, da bi gladko in takoj poklical tržno inšpekcijo, če tega ne bi storili.

Zadnje čase bolj opažam, da se serviserji skrivajo za "računalnik ni nič pokazal" in to dela tudi služba na Renault Nissan Slovenija. Morda zato, da jim sploh ni potrebno popravljati, če ne vedo točno, kaj je/bi bilo narobe? Ali pa je to samo lenoba serviserjev v pooblaščenih servisih Renault?
 
Uporabniški avatar
ALIEn3001
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: To feb 03, 2009 3:40 am

Napisal/-a ALIEn3001 To jun 16, 2009 2:45 am

Z oznako "zaupno" in de-facto skrivanjem tega, kaj je bilo v resnici zamenjano, kaj pa samo popravljeno, Renault onemogoča kupcu uveljavljanje pravic iz 483. člena obligacijskega zakonika.

Hehe, tale komentar je popolnoma na mestu. Imam izkušnje pri elektroniki, in tam stranka VEDNO dobi pisno obrazložilo kaj je bilo z zadevo narobe in kaj je bilo zamenjano. Pri vsakem večjem popravilu ali menjavi se potem ta zapisnik uporablja za garancijo. Pri avtomobilih bi to moralo biti samo še bistveno bolj natančno napisano, ne pa da se skriva.
James May: I preffer this (AR 159) to the BMW 3-series :)
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero To jun 16, 2009 6:15 am

Skrivanje, prekrivanje .... da bi jih nekam poslal .... pa to mora biti normalno, da ti, vsaj v primeru zahteve, napišejo jasno kaj so zamenjali, popravili ... skratka napako, ker v primeru da se napaka ponovi in je avto več kot 45 dni skupaj na servisu bi naj imel po regelcah pravico zahetvati novi avto, kot pri vseh drugih izdelkih z garancijo.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To jun 16, 2009 7:32 am

Pa še vedno hodiš na en in isti servis? Pa idi na drugi servis pač poveš o čem se gre pa bodo rešili. Če so eni tak trdi ko satan.... probaj na drugem renault servisu kateri velja za dober servis. Malo povprašaj kje je t a dober servis pa se tja zapelji.

Prideš tja poveš problem, da si slišal, da so najboljši pa da bi prosil kaj lahko rešijo pa na kaki način pa je...
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n To jun 16, 2009 10:22 am

No da še jst pristavim svoj piskr zraven (v mojem primeru ne gre za Renault).

@Nasty, zakaj se pa ne daje v pisni obliki, kaj je bilo zamenjano? Tist, k se lih ne spozna na vsak del pr avtu bo že po enem mesecu pozabu, kater del so mu zamenjal na xy delu pod motornim pokrovom (kot primer).

Se mi je pa nazadnje zgodil, da se v delovni nalog sploh ni vsega vpisalo. Sem prišel naslednjič nazaj na servis, ker ni bilo vredu, pa dobim odgovor: "Ja tega pa mi nimamo v računalniku napisano."

In kot praviš, da se da vse lepo rešit po mrni poti. Za razliko od tvojih izkušenj moje niso take. 5x sem dal že izredni servis čez, a avto še vedno ni to, kar bi mogu bit - vedno v normalen tonu (nekaterim bi pa verjetno že prej prekipelo).

@xandrej: kot sem že prej napisal, 5 izrednih servisov, ki so bili narejeni na 3 različnih servisih. In povsod neki polovično opravljeno delo, pa še to se po možnosti kasneje izkaže za en drek popravljeno.
Slika
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ To jun 16, 2009 1:11 pm

Ko sem jaz peljal Megana na servis ker mi je cukal(in še danes cuka) so mi rekli, da avto deluje odlično in da niso opazili nič. Pol pa sem vprašal kolega, ki pozna nekga na tem servisu naj ga vpraša, če ve kaj bi lahko bilo. Pa mu je odgovoril, da imajo več takih primerkov in da so sporočili v Francijo ampak niti tej zabiti francozi niso znali problema rešiti, zato pa so mi tudi rekli, da je vse OK, ker če bi potrdili napako bi jo morali odpraviti, tako pa nimajo obvez. Meni pa se tudi ne ljubi voziti avta vsak tedn tam, da mi oni odgovorijo, da je ok. Velika želost, da si taka znamka dovoli kaj takega.

Na Cee'du so se mi pojavile dve napaki, sem poklical na servis, avto odpeljal in so probleme rešli v 45min.
Saj niso serviserji krivi, da so Renoji kar so. Pojavljajo se vse možne napake na vseh avtih, pa še te zgube od francozov ne znajo nč rešit in vse pade na mehanike.

Svaka čast mehaniku, ki zdrži na renoju celo leto.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To jun 16, 2009 1:51 pm

Zdaj pa spet serješ malo počakaj, da bo na ceedu kaj bolj resnega pa se bomo pol pogovarjali...

Naš Safrane je bil star 8 let pa imel je 180 000 kilometrov pa nas ni stal niti enega centa razen zadnji lonec je prišel 22 000 tolarjev. To je pa vse. Pač posploševanje kako pa kaj...

Enim nebo nikoli jasno, da je renault prva znamka v sloveniji po prodaji in je na cesti ogromno ranultov, vsaka hiša skoraj ima renaulta doma... Če crkne ena kia ceed je enako kot, da bi 20 cliotov pripeljali na servis... Samo to pa je za ene že višja matematika. Z vsemi avtomobili so problemi eni o tem pišejo drugi pa ne oz. bolj malo.
 
polhi
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Pe maj 07, 2004 12:10 pm

Napisal/-a polhi To jun 16, 2009 9:25 pm

Sej sm vama reku da kupta cee'da, vidva gresta pa to renaultovo sranje kupovat. Sej če vama bo na poti na morje crknu vaju bomo že pošlepal.
 
Uporabniški avatar
JamesTheMan
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Če jan 29, 2009 6:14 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a JamesTheMan Sr jun 17, 2009 1:18 pm

Imam drugega renaulta, prej več let Twingota, zdaj pa eno leto Grand Modusa, nikoli težav z žarnicami ali čim drugim, tako da odvisno od vsakega posameznika.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr jun 17, 2009 1:30 pm

Kaj je to Ceed? Ali je to KIA, katere firma dela tudi lisičje rjave in luknjaste Pride-te z roza štoplampami. Ne hvali tja v en dan firm, dokler se kaj ne izkažejo. Renault je k sreči osvobodil slovence zastavine zalege, pokvarljivi so pa itak vsi avti. Še Audi šele od modela Audi 100 2.0i ne rjavi več, prej je bilo pa za znoret.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: clio05 in 13 gostov