Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Napisal/-a Fiatfan Po mar 30, 2009 6:19 pm

kamnčan je napisal/-a:ni sam to ponovno mi avto noče uzgt. nejprej sm zamenu dva akomulatorja. potlej štarter. altenator je uredu sta ga pregledala dva različna štromarja. tko d mam vedno bl u mislih to k mi je en prjatu reku FIAT SUCKS. komi čakam čez ksne 3 do 4 mesce passata


jao jao ti si pa dobar hehe moj frend ma passata 1.9 tdi 105hp, letnik 02, sam je mehanik, pa pravi da večje jajce kot je to ni. Če bi usak gledu na to, potem ti rečem, da so vse znamke avtov jajce. Boš vidu na passatu kolk kj stane, posebi če ti bo kšna elektronika šla, boš reku jaoooo kje je bravo :lol:
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Po mar 30, 2009 6:24 pm

Fiatfan
Jaz pa še marsikdo drug ne ve, kaj ti hočeš doseč na forumu. Neki nabijaš po svoje v vsaki temi dajaš v ospredje tega FIAT-a :roll:
Poznam par voznikov Passatov, ki so zadovoljni z njimi, delajo brez problemov in tiste, ki so jim pokale glave.
Pri starejših FIAT-ih je pa tako, da je vse odvisno na kakega naletiš. Al bo delal super brez problemov ali pa bo totalni polom. V veliko primerov (pri Bravotu/avi) je bila za okvare kriva elektronika, ki je bila Bosch-eva.

Imaš pa kr lepo število objav.
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Po mar 30, 2009 6:30 pm

Kaj potem si 100% prepričan, da ga boš prodal ali naredil en vrnih servis in poiskal napako zakaj ti toliko porabi. Menjaj sondo pa bo težava rešena. Če si delel tehničnega predkratkim ga nisi mogu narest z zanič sondo.
Kakšna je bila poraba takrat, ko si delal tehničnega?
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Po mar 30, 2009 6:39 pm

@Fiatfan tko za info ti povem da so deli cenejsi...

ze ko primerjas recmo audija 1.8t z fiatovim 1.4t..... sm zdej za 1.4t vse delu nove kupu in vem kok so....

evo sam par primerjav...

turbina fiat: obnovlena fabrisko 850€, nova 1200€ pa nevejo ce je dobavliva
turbina audi: 600 do 650€ nova dobavlivo

lmm fiat:300€ z popustom 250€
lmm audi:150€

pa recimo hiba teh motorjov od fiata je glava: nova 589€ ni dobavljiva niti iz italije, jo cakam ze lep cajt. samo na ventile sem cakal 2 meseca

no gremo na najcenejse modele fiata.... cinquecento,seicento....zajla za menalnik nova 100€ je pa ni vse skupi niti za en metr... vratna tapeta (tist kos kartona) 100€..

pri audiu ko sem delal velik servis: komplet sklopka, jermena, sponerji, olje,filtri, obnova alternatorja... me je prsl z vsemi orginal deli 300€ materjal.

pa en motor 1.4t ma 100.000km drugi 160.000 oba sta bila potrebna kompletne generalke, nobeden cele glave, obadva pobrane odmicne na glavi, počen vetil na eni, pri enmu blok motorja pocen, itd.

audi ma 265.000km pa sem dosedaj menjal samo sklopko :lol:

tega je malo morje (se bi lahko nastevu) in je res nesmiselno pisat kir avto je drazji za vzdrzevati!

ps: audi vs fiat primerjava je bila samo zato ker si obe zadeve lastim... ce bi imel hjundaja bi pa hjundaja z fiatom...
Zadnjič spremenil _B3yBo_, dne Po mar 30, 2009 7:20 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
Fiatfan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 626
Pridružen: Če mar 12, 2009 4:54 pm

Napisal/-a Fiatfan Po mar 30, 2009 6:41 pm

chevy je napisal/-a:Fiatfan
Jaz pa še marsikdo drug ne ve, kaj ti hočeš doseč na forumu. Neki nabijaš po svoje v vsaki temi dajaš v ospredje tega FIAT-a :roll:
Poznam par voznikov Passatov, ki so zadovoljni z njimi, delajo brez problemov in tiste, ki so jim pokale glave.
Pri starejših FIAT-ih je pa tako, da je vse odvisno na kakega naletiš. Al bo delal super brez problemov ali pa bo totalni polom. V veliko primerov (pri Bravotu/avi) je bila za okvare kriva elektronika, ki je bila Bosch-eva.Imaš pa kr lepo število objav.


tako je.

Kar si napisal se strinjam s tabo,razen tega, da v ospredje dajem fiata,kar ni res, samo povedal sem v nekaj temah, tisto kar je dejstvo in si še zdaleč nism js zmislu.

Glede števila objav mislim, da sem nekje v povprečju, glede na to da si tudi ti na dolgo in široko komentiral oz. predstavljal svojega ševroleja :lol:

lp
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Po mar 30, 2009 7:14 pm

Fiatfan
Jaz pa še marsikdo drug ne ve, kaj ti hočeš doseč na forumu. Neki nabijaš po svoje v vsaki temi dajaš v ospredje tega FIAT-a Rolling Eyes
Poznam par voznikov Passatov, ki so zadovoljni z njimi, delajo brez problemov in tiste, ki so jim pokale glave.
Pri starejših FIAT-ih je pa tako, da je vse odvisno na kakega naletiš. Al bo delal super brez problemov ali pa bo totalni polom. V veliko primerov (pri Bravotu/avi) je bila za okvare kriva elektronika, ki je bila Bosch-eva.

se podpišem po tole!
lp
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Po mar 30, 2009 7:19 pm

@lenivec:

1.4T majo unoti mk2, puntoti gt (posodobleno), in tanovi grande puntoti(se bol posodobleno).... tko, da ni to nc stara masina... in kokr sm reku je res nesmiselno primerjat kir avto je drazji kir cenejsi za vzdrzevati ker vsak ima svoje + in - pri cenah.... tisto je bila le primerjava ker nekatera oseba dviguje neko vozilo v visave

@kamnčan: zakaj pa avto nepeljes na tester?

ps: lenivec se rabis tisti stevec z obratomerjom za vinter vagen?
Slika
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Po mar 30, 2009 7:40 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:@Fiatfan tko za info ti povem da so deli cenejsi...

ze ko primerjas recmo audija 1.8t z fiatovim 1.4t..... sm zdej za 1.4t vse delu nove kupu in vem kok so....

evo sam par primerjav...

turbina fiat: obnovlena fabrisko 850€, nova 1200€ pa nevejo ce je dobavliva
turbina audi: 600 do 650€ nova dobavlivo

lmm fiat:300€ z popustom 250€
lmm audi:150€

pa recimo hiba teh motorjov od fiata je glava: nova 589€ ni dobavljiva niti iz italije, jo cakam ze lep cajt. samo na ventile sem cakal 2 meseca

no gremo na najcenejse modele fiata.... cinquecento,seicento....zajla za menalnik nova 100€ je pa ni vse skupi niti za en metr... vratna tapeta (tist kos kartona) 100€..

pri audiu ko sem delal velik servis: komplet sklopka, jermena, sponerji, olje,filtri, obnova alternatorja... me je prsl z vsemi orginal deli 300€ materjal.

pa en motor 1.4t ma 100.000km drugi 160.000 oba sta bila potrebna kompletne generalke, nobeden cele glave, obadva pobrane odmicne na glavi, počen vetil na eni, pri enmu blok motorja pocen, itd.

audi ma 265.000km pa sem dosedaj menjal samo sklopko :lol:

tega je malo morje (se bi lahko nastevu) in je res nesmiselno pisat kir avto je drazji za vzdrzevati!

ps: audi vs fiat primerjava je bila samo zato ker si obe zadeve lastim... ce bi imel hjundaja bi pa hjundaja z fiatom...


Tebe pa ni težko zgrešit v rumenem audi-ju a3
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Po mar 30, 2009 7:52 pm

abcabc je napisal/-a:
Tebe pa ni težko zgrešit v rumenem audi-ju a3


zadne case me je ker se jaz nevozim vec z nim :P
Slika
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po mar 30, 2009 7:59 pm

Star nevzdrževan avto problemi!!
Nov avto problemi!!
Fiat ali VW problemi!!
Dajmo fantje enkrat dojet da če z avtom delaš ko svinja z mehom in ga zgoniš ko afna jabuk ti bo ta vračal to z nedelovanjem,če ga boš pa ti peglal pa servis naredil raje 500km prekmalu kot prepozno se boš pa vozil pa nima veze ali je AUDI ali je Fiat.Deli pa so dragi za obe oz. vse znamke če ne veš kje iskati oz. če je težko poklicat po več trgovinah!!REDNO VZDRŽEVANJE JE NAJBOLJ POMEMBNO!!
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Po mar 30, 2009 8:44 pm

čare je napisal/-a:Star nevzdrževan avto problemi!!
Nov avto problemi!!
Fiat ali VW problemi!!
Dajmo fantje enkrat dojet da če z avtom delaš ko svinja z mehom in ga zgoniš ko afna jabuk ti bo ta vračal to z nedelovanjem,če ga boš pa ti peglal pa servis naredil raje 500km prekmalu kot prepozno se boš pa vozil pa nima veze ali je AUDI ali je Fiat.Deli pa so dragi za obe oz. vse znamke če ne veš kje iskati oz. če je težko poklicat po več trgovinah!!REDNO VZDRŽEVANJE JE NAJBOLJ POMEMBNO!!


Se strinjam s teboj.
Mene čaka pri 120tkm tisti redno vzdrževanje dejansko grem kar po servisni...vse sam anredim.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Po mar 30, 2009 8:50 pm

čare je napisal/-a:Star nevzdrževan avto problemi!!
Nov avto problemi!!
Fiat ali VW problemi!!
Dajmo fantje enkrat dojet da če z avtom delaš ko svinja z mehom in ga zgoniš ko afna jabuk ti bo ta vračal to z nedelovanjem,če ga boš pa ti peglal pa servis naredil raje 500km prekmalu kot prepozno se boš pa vozil pa nima veze ali je AUDI ali je Fiat.Deli pa so dragi za obe oz. vse znamke če ne veš kje iskati oz. če je težko poklicat po več trgovinah!!REDNO VZDRŽEVANJE JE NAJBOLJ POMEMBNO!!


podpis!
 
Uporabniški avatar
slavcdklavc
Novinec
 
Prispevkov: 140
Pridružen: Sr okt 17, 2007 2:36 pm

Napisal/-a slavcdklavc Po mar 30, 2009 9:27 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:
1.4T majo unoti mk2, puntoti gt (posodobleno), in tanovi grande puntoti(se bol posodobleno).... tko, da ni to nc stara masina...


Ti dejansko primerjaš motor iz začetka 90 in naprej, ter z dokaj frišnim, par let starim motorjem?
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Po mar 30, 2009 9:45 pm

slavcdklavc je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:
1.4T majo unoti mk2, puntoti gt (posodobleno), in tanovi grande puntoti(se bol posodobleno).... tko, da ni to nc stara masina...


Ti dejansko primerjaš motor iz začetka 90 in naprej, ter z dokaj frišnim, par let starim motorjem?


Motor je posodoblen! razn ce v fiate dajejo iz osmdesetih motorje....tko da negovor neumnosti kaj primerjam.... in so so te trije motorji cisto razlicni

ps: zanimivo da ima audi par let star motor ceprav je ze avto star 11 let :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan Po mar 30, 2009 10:05 pm

abcabc
tehničnga sm delu se iz zanič termostatom je blo baje use uredu sam spredna desna roka no en del je bil bl tko sam so me čes spustil k ni blo kritično sam se usen sm ga isti dan su ment. pa prej je bla poraba 10 ko je bil termostat zanič
_B3yBo_
se je mehankar 3 dni vozu iz mojmu avtom pa ga skos na računalnik prklaplu pa se iz przganmu računalnikom vozu pa ni blo napake nikjer
sm mu ze umenu takrt kaj če je lambda sonda zanič pa je reku d je pogledu. samo takrt je bil problem da mi je po menjavi termostata avto ko se je segrel cukal. no to je odpravu je sm loputo za gas spucov. od takrt dela normalno ( če odmislm več porabo)
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Po mar 30, 2009 10:25 pm

hmmm zanimivo.

nakoncu bo pa ena cist mejhna bedna napaka :x

na kiri pumpi pa tankas?
Slika
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Po mar 30, 2009 10:27 pm

prodaj voz, kupi avto :lol:

sam ti kakor sem jaz razumel, imaš skoz visok prosti tek ali samo kadar je hladen? Če praviš da si vse to pregledal (filter bencina, termostat, lambda....) potem je potrebno iskat napako kje drugje.

Lahko ti povem moj primer, ko sem še imel Clia 1.4 93 letnik, sem imel dokaj visok prosti tek in mi je na trenutke skakal gor/dol, pa tut dost visoka poraba 9l. Lambdo sem dobil iz drugega avta, je bilo isto. zamenjal sem filter bencina isto. Potem sva ugotovila da je lahko regulator, računalnik ali je fergazer razštelan.Fergazer sva naštelala, je tudi isto, je pa ostala varjanta, da je nekaj fuč v fergiju, za kar bi bilo treba menjat le tega, ker se ni dalo porihtat. Enčas sem še iskal dele, potem se mi je zdelo škoda metat denar in zapravljat čas z iskanjem delov, pa sem se sprijaznil, kasneje tudi prodal avto.
Drugi primer je od znanca Vectra B 1.6. Poraba ob čisto zmerni vožnji 10l pa kak deci zraven. najprej je bil vzrok kao zaspan motor. Iz tega nič. menjava vseh možnih filtrov, termostat, poraba ista. Avto se preklopi na tester, itak ne pokaže nič. delamo meritve plinov, po besedah pooblaščenega serviserja, meritve boljše kot pri dosti mlajših avtih, ampak poraba ista. zaključek? Človek se je sprijaznil, drugače avto služi, pač tanka liter več, jeb** ga.

predlog je, da še pogledaš okol fergazerja, dovod bencina, regulator prostega teka, če imaš še star termostat, ga zamenjaj nazaj, pa spremljaj porabo. A si mogoče menjaval tudi gume sedaj v marcu?
Drugače se pa sprijazni in čakaj passata :)
lp
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan To mar 31, 2009 6:37 am

_B3yBo_
pobov sm ze na obeh pumpah pa je biv rezultat isti.
GiGi1985
glede tega d bi se sprjaznu je pa tko d sm se zenkrat dijak pa štipendija je mejhna tko d se je kr tezko če ti zre okol 11.5L.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To mar 31, 2009 7:54 am

Jaz bi na slepo zamenjal najprej senzor temperature motorja in senzor vstopnega zraka. Oba vplivata na porabo, če nagajata, jih diagnostika ne najde, dokler ne odpovedo. Diagnostiko gledajo tudi mojstri, ki se jim ne sanja, kako kaj v motorju deluje in nimajo v spominu potrebnih referenčnih vrednosti.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov