Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc So jan 16, 2010 5:29 pm

1.5 gls
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc So jan 16, 2010 5:31 pm

.GT. je napisal/-a:to ti je dihtnga na glavi pomoje šla saj ti čes avspuh meče olje al pa batni obročki ...nekaj ot tega dvojnega


v 15tkm sem vlil notri cca 2 dcl vode in nič več, olja paspije 1 litr na 2000km.
Ampak jaz ga nikoli ne tiščim, vedno vozim do 3000 obratov, če bi ga preganjal bi bila poraba olja še večja.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline So jan 16, 2010 5:32 pm

abcabc je napisal/-a:1.5 gls

Sej je motor skoraj enak,vendar pr 1.5 se omenjena težava pojavi res pr malem številu avtov. 1.3 vsak drugi.
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc So jan 16, 2010 5:33 pm

valvoline je napisal/-a:
abcabc je napisal/-a:Slika

POraba je še vedno 5 litrov/10.000km.
Tole sem testiral v ogretem motorju

Če je to 1.3 accent standardna napaka - batni obročki. In to znucajo se ali zaštekajo samo oljni obročki,kompresijski so v redu.
Dobi se pocen navadno tesnilo za glavo za cca 20e(namest kovinskega ki stane 80-100e) in obročki so 70-100e. če si znaš sam porihtat z 100e zamenjaš obročke in je mir.


Na žalost ne znam sam popravt, pa četudi bi znal nimam pravega orodja doma. Morda veš, koliko časa bi popravlajl mehanik to zadevo. Ima 15 evrov/uro.
Za tesnilo pa vem, da je potrebno dat glavo brusit.
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline So jan 16, 2010 5:37 pm

U bistvu oljni obročki (tisti federček z luknjami za olje in obe obročke zraven zaštekajo zarad zažganega olja vmes in tgubijo prožnost. Zarad tega k bat gre navzdol pustijo sledi olja. Kompresiski so pa vedno kot novi,tut če ima avto 300tkm prevoženih. Enako težavo imajo pogosto tut VW-jeve 1.4 mašine.
P.s.
mal za hec: če maš srečo lahk spučeš v nulo oljnih obročk in se zna zgodit da potem delajo k nove.
:D
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline So jan 16, 2010 5:53 pm

Sicer pa zakaj se z tem sploh obremenjuješ. Pač porabi olja do 1l na 1000km jbga in ni panike. Edino kar se lahk zgodi je da se zadela katalizator(malo verjetno). če se to zgodi katalizator se odpre,vsebina se spuče in noter se zašvasa primerni dušilec,je pa jeba k prede cajt za tehnični :)
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 So jan 16, 2010 10:15 pm

valvoline je napisal/-a:
abcabc je napisal/-a:1.5 gls

Sej je motor skoraj enak,vendar pr 1.5 se omenjena težava pojavi res pr malem številu avtov. 1.3 vsak drugi.

Potem imamo mi očitno neverjetno srečo, kajti naš 1,3 ne pokuri niti kapljice olja med menjavami (~10.000 km). Nivo ostane na max ves čas.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline So jan 16, 2010 10:53 pm

Energetik81 je napisal/-a:
valvoline je napisal/-a:
abcabc je napisal/-a:1.5 gls

Sej je motor skoraj enak,vendar pr 1.5 se omenjena težava pojavi res pr malem številu avtov. 1.3 vsak drugi.

Potem imamo mi očitno neverjetno srečo, kajti naš 1,3 ne pokuri niti kapljice olja med menjavami (~10.000 km). Nivo ostane na max ves čas.

Zelo pomembno je da je skoz vzdrževan in da je tapravo predpisano olje noter. 5-40 ali 10-40 za 12 oz 16v mašine.Folk uporablja olje slabe kakovosti 15-40 in se potem pač to dogaja.
 
.GT.
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Pe sep 05, 2008 3:50 pm
Kraj: MB

Napisal/-a .GT. Ne jan 17, 2010 11:00 am

pa to ni nič meni je acent požr na 500 kilometrov že pol litra včasih haha:D nareo pa sem lih 700 pa je že se prodal naprej :D
sdted
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Ne jan 17, 2010 12:12 pm

valvoline je napisal/-a:Zelo pomembno je da je skoz vzdrževan in da je tapravo predpisano olje noter. 5-40 ali 10-40 za 12 oz 16v mašine.Folk uporablja olje slabe kakovosti 15-40 in se potem pač to dogaja.

Jah, smo prvi lastniki, tko da je redno vzdrževan, olje menjano na 1 leto, vedno 10W-40 Shell Helix Super (mineralno), zadnje čase Shell Helix Plus (polsintetično). Mika pa me, da bi probal Leclercovo Extralub 5W-40 sintetika.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ Ne jan 17, 2010 12:26 pm

Tisto olje dej notr k si ponavadi mel, mineralno :) Kar boš boljše deal po nevemkolk letih bo sam še slabš :D
 
Uporabniški avatar
abcabc
Uporabnik
 
Prispevkov: 800
Pridružen: So jan 17, 2009 1:00 am
Kraj: Zahodna Slovenija

Napisal/-a abcabc Ne jan 17, 2010 1:10 pm

.GT. je napisal/-a:pa to ni nič meni je acent požr na 500 kilometrov že pol litra včasih haha:D nareo pa sem lih 700 pa je že se prodal naprej :D


Men ga bi celo več, če ga bi malo bolj preganjal, ampak ga vedno vozim do max.3000 obratov, ene 2x na mesec pa tud čez.
Po naselju 55, izven 80-90, ac max.130
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind Po jan 18, 2010 3:18 pm

abcabc je napisal/-a:Slika

POraba je še vedno 5 litrov/10.000km.
Tole sem testiral v ogretem motorju


Se vidi, da si bil včasih Hondaš :lol:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov