phoebus je napisal/-a:Imam ga 5 let, trenutno od 140 do 210 tisoč km. V tem času sem -poleg rednih reči- menjal/popravil:
Praktično takoj ob nakupu je kar usekalo:
- glavni zavorni cilinder
- "rokica" (tista ki obrača) sprednjega kolesa
- volanska letev
- šoba pranja žarometa (zlomljena, puščala, očitno prejšnji lastnik butnil -videlo se ni poškodbe-)
Tekom kilometrov:
- en nosilec motorja
- cev goriva
- alternator (posledica "mimo-dolivanja" ATF v volan)
- amortizerji
- diski
- zajla ročne
- prednje (xenon) žarnice
- kondenzator klime
- cevi in ventili klime
- gibljiva cev + del cevi izpuha
- štarter ("podrsal po vžigu")
- ležaji prednjih amortizerjev
Ostalo, malenkosti: 1 velik servis, 3 mali servisi, konektor motorčka ventilatorja kabine, komplet žarnic armaturi, žice v harmoniki prtljažnih vrat
Čaka me še zadnji lonec.
phoebus je napisal/-a:Minili sta (skoraj) dve leti, tako da se lahko dopolnem. Delam malo manj kilometrov, ker je po novem v toplih mesecih v igri bolj motor.phoebus je napisal/-a:Imam ga 5 let, trenutno od 140 do 210 tisoč km. V tem času sem -poleg rednih reči- menjal/popravil:
Praktično takoj ob nakupu je kar usekalo:
- glavni zavorni cilinder
- "rokica" (tista ki obrača) sprednjega kolesa
- volanska letev
- šoba pranja žarometa (zlomljena, puščala, očitno prejšnji lastnik butnil -videlo se ni poškodbe-)
Tekom kilometrov:
- en nosilec motorja
- cev goriva
- alternator (posledica "mimo-dolivanja" ATF v volan)
- amortizerji
- diski
- zajla ročne
- prednje (xenon) žarnice
- kondenzator klime
- cevi in ventili klime
- gibljiva cev + del cevi izpuha
- štarter ("podrsal po vžigu")
- ležaji prednjih amortizerjev
Ostalo, malenkosti: 1 velik servis, 3 mali servisi, konektor motorčka ventilatorja kabine, komplet žarnic armaturi, žice v harmoniki prtljažnih vrat
Čaka me še zadnji lonec.
Tokrat smo pri 240tkm in...uuu, bliža se 13 let!
- Zadnji lonec
- še enkrat zadnji amortizerji
- sklopka + hidravlika (vključno s cilinidrom pedalke)
- razdelilna kapa
- katalizator (2x, en mi je razpadel po nekaj mesecih, k sreči imamo garancijo)
- roke, stabilizatorji
- termostat
- kolesni ležaji
- ventilator kabine (renault hiba)
- cevke goriva (ponovno)
- lambda
- amortizerji prtljažnih vrat
Dodatne izkušnje: (nekateri) aftermatket deli so bistveno slabši od tistih, ki so bili na avtu original (nepredelan avto, običajna vožnja).
Avto sicer dela kot ur'ca, problematično je edino to, da je "vedno nekaj"- popraviš eno, začne srat drugo, popraviš drugo, začne podpovedovat tretje...in je "nonstop pri mehaniku". Sploh če ne voziš v stilu "daj bolj naglas radio in bo nehalo ropotat"
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov