Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Re: Kaj vse ste že menjali na avtu?

Napisal/-a ban Po apr 18, 2011 1:51 pm

VW golf 1.6 letnik 2007 46.000 km
Samo par žarnic.
 
mm46
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:05 pm

Re: Kaj vse ste že menjali na avtu?

Napisal/-a mm46 Po apr 18, 2011 1:59 pm

Clio II 1.6, l.98

Kupil leta 2006 z 78k km, imel sem ga 5 let do ~160k prevoženih
- takoj ob nakupu naredil velik servis + zadnje pakne in ležaj zadaj
- ležaji spredaj (levi 2x), zadaj oba še 2x
- 2x zadnji lonec, 1x srednji lonec in tik pred prodajo še kolektor
- sprednji diski, ploščice, cevi in olje
- vijak stabilizatorja
- senzor števca hitrosti
- 2x žarnica v števcu
- hupa
- svečke
- akumulator
- malo pred prodajo zaribal kompresor klime, ki pa ga nisem zamenjal

ostalo pa redni servisi na 15k km


Golf V 1.4tsi, l. 08

po 45k km 1x metlice brisalcev, ostalo samo redni servisi :)
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Re: Kaj vse ste že menjali na avtu?

Napisal/-a phoebus Po apr 18, 2011 2:20 pm

Minili sta (skoraj) dve leti, tako da se lahko dopolnem. Delam malo manj kilometrov, ker je po novem v toplih mesecih v igri bolj motor.

phoebus je napisal/-a:Imam ga 5 let, trenutno od 140 do 210 tisoč km. V tem času sem -poleg rednih reči- menjal/popravil:

Praktično takoj ob nakupu je kar usekalo:
- glavni zavorni cilinder
- "rokica" (tista ki obrača) sprednjega kolesa
- volanska letev
- šoba pranja žarometa (zlomljena, puščala, očitno prejšnji lastnik butnil -videlo se ni poškodbe-)

Tekom kilometrov:
- en nosilec motorja
- cev goriva
- alternator (posledica "mimo-dolivanja" ATF v volan)
- amortizerji
- diski
- zajla ročne
- prednje (xenon) žarnice
- kondenzator klime
- cevi in ventili klime
- gibljiva cev + del cevi izpuha
- štarter ("podrsal po vžigu")
- ležaji prednjih amortizerjev

Ostalo, malenkosti: 1 velik servis, 3 mali servisi, konektor motorčka ventilatorja kabine, komplet žarnic armaturi, žice v harmoniki prtljažnih vrat

Čaka me še zadnji lonec.


Tokrat smo pri 240tkm in...uuu, bliža se 13 let!

- Zadnji lonec
- še enkrat zadnji amortizerji
- sklopka + hidravlika (vključno s cilinidrom pedalke)
- razdelilna kapa
- katalizator (2x, en mi je razpadel po nekaj mesecih, k sreči imamo garancijo)
- roke, stabilizatorji
- termostat
- kolesni ležaji
- ventilator kabine (renault hiba)
- cevke goriva (ponovno)
- lambda
- amortizerji prtljažnih vrat

Dodatne izkušnje: (nekateri) aftermatket deli so bistveno slabši od tistih, ki so bili na avtu original (nepredelan avto, običajna vožnja).
Avto sicer dela kot ur'ca, problematično je edino to, da je "vedno nekaj"- popraviš eno, začne srat drugo, popraviš drugo, začne podpovedovat tretje...in je "nonstop pri mehaniku". Sploh če ne voziš v stilu "daj bolj naglas radio in bo nehalo ropotat" =P
 
AS_
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne dec 04, 2005 2:53 pm
Kraj: Vas na Gorenjskem:)

Re: Kaj vse ste že menjali na avtu?

Napisal/-a AS_ Po apr 18, 2011 3:09 pm

phoebus je napisal/-a:Minili sta (skoraj) dve leti, tako da se lahko dopolnem. Delam malo manj kilometrov, ker je po novem v toplih mesecih v igri bolj motor.

phoebus je napisal/-a:Imam ga 5 let, trenutno od 140 do 210 tisoč km. V tem času sem -poleg rednih reči- menjal/popravil:

Praktično takoj ob nakupu je kar usekalo:
- glavni zavorni cilinder
- "rokica" (tista ki obrača) sprednjega kolesa
- volanska letev
- šoba pranja žarometa (zlomljena, puščala, očitno prejšnji lastnik butnil -videlo se ni poškodbe-)

Tekom kilometrov:
- en nosilec motorja
- cev goriva
- alternator (posledica "mimo-dolivanja" ATF v volan)
- amortizerji
- diski
- zajla ročne
- prednje (xenon) žarnice
- kondenzator klime
- cevi in ventili klime
- gibljiva cev + del cevi izpuha
- štarter ("podrsal po vžigu")
- ležaji prednjih amortizerjev

Ostalo, malenkosti: 1 velik servis, 3 mali servisi, konektor motorčka ventilatorja kabine, komplet žarnic armaturi, žice v harmoniki prtljažnih vrat

Čaka me še zadnji lonec.


Tokrat smo pri 240tkm in...uuu, bliža se 13 let!

- Zadnji lonec
- še enkrat zadnji amortizerji
- sklopka + hidravlika (vključno s cilinidrom pedalke)
- razdelilna kapa
- katalizator (2x, en mi je razpadel po nekaj mesecih, k sreči imamo garancijo)
- roke, stabilizatorji
- termostat
- kolesni ležaji
- ventilator kabine (renault hiba)
- cevke goriva (ponovno)
- lambda
- amortizerji prtljažnih vrat

Dodatne izkušnje: (nekateri) aftermatket deli so bistveno slabši od tistih, ki so bili na avtu original (nepredelan avto, običajna vožnja).
Avto sicer dela kot ur'ca, problematično je edino to, da je "vedno nekaj"- popraviš eno, začne srat drugo, popraviš drugo, začne podpovedovat tretje...in je "nonstop pri mehaniku". Sploh če ne voziš v stilu "daj bolj naglas radio in bo nehalo ropotat" =P


Jao..brez zamere ampak moje mnenje je, da je avto za vozit in ne za popravljat, tako da bi se naceloma moral takega avta cimprej losat :)

P.S. dodatek k mojem postu: mansetne so bile se cisto cele..z injekcijo smo dodali mast in najesnega zvoka ni vec :)
lp AS_
GTi rocks?!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov