Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Če nov 26, 2009 11:14 pm

adis je napisal/-a:
im nobody je napisal/-a:zanč mi ga je po skoraj pol ure priganjanja 2 krat vrglo en za drugim v safe mode...priganjal sem ga pa skos do rdečih kokr je šlo...pri 50 prehitevat v 2 pa skos do podna...in po 25 min ga je začelo metati u safe prej pa nič...tester je pokazal previsok tlak...turbina gre na peskanje oz obnovo plus menjava puše oz ležaja...egr se bo blindiru,lmm spucu,n75 pa menju...sledi čip..je pa tudi ta "napaka" avto do 2400 vleče ko nor potem ga nekaj zamori od 3 naprej pa spet vleče tak kokr mora...mislm da je za to kriv egr

čare najlepša hvala za pomoč s slikami


jaz sem tudi menjal v taki situaciji egr ventil in je šlo spet za isto napako in sicer povišan tlak


R 34 GT-R je napisal/-a:Mogoče so ti delčki nastali v motorju in ni bila samo turbina...Čez izpuh še noben motor ni nič "pojedel".


nevem kje so nastali a bili so prisotni tam, kjer sem jih našel torej v olju, kakorkoli že je tdi pri meni zgodovina

mastr1 je napisal/-a:Zdej me zanima vaše mnenje o čipiranju, ali je "zdravo" za motor ali ne? Zanimajo me vaše izkušnje


ti glej, da boš imel dobro sklopko



jaz bom menju skoraj vse...tist kar sm napisu.n75,obnovit oz speskat turbino plus menjava puše oz ležaja,lmm spucat,egr blindirat,cevke pregledat plus ic.pol pa more da dela...tudi s čipom...moj ima na števcu 220.000...NA ŠTEVCU še enkrat ;) ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe nov 27, 2009 12:38 am

im nobody je napisal/-a:jaz bom menju skoraj vse...tist kar sm napisu.n75,obnovit oz speskat turbino plus menjava puše oz ležaja,lmm spucat,egr blindirat,cevke pregledat plus ic.pol pa more da dela...tudi s čipom...moj ima na števcu 220.000...NA ŠTEVCU še enkrat ;) ;)


to je tisto, enkrat ko začne crkovat ne veš točno kaj je crknlo ker je lahko to ali to ali tisto...
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Pe nov 27, 2009 1:05 am

zato bomo pa nardili tak projekt :D :D
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So jun 26, 2010 1:57 pm

lep pozdrav.mam problem ki je odvisen od vremena... passat tdi afn motor na katerem je bila menjana turbina,lmm-pitsburg,egr blindiran.avto mi vrže v program v 3 ali 4 prestavi od 3500 rpm naprej.če je vreme takšno kot prejšne dni bolj hladno okoli 15 stopinj...zadnje dni ko je bilo vroče tega ni nikoli naredilo,začetek spomladi pa vsak dan ko še ni bilo okoli 25 stopinj...tester pokaže zmanjšan tlak v turbini...podtlačne cevke so na videz cele čeprav jim ne "zaupam".ima kdo kakšno idejo razen cevk.morm pa povedat še to...avto je 2 mesca normalno deloval brez problemov...pa še to ko ga vrže u zasilni program avto pač ugasnem ter zaženem in naprej deluje normalno...ga ne meče več u zasilnega...drug dan pa spet oziroma dokler se ne ohladi
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Ne jun 27, 2010 9:48 am

Zamenjaj filter nafte ali preveri tesnost dovoda, nekje vleče fouš-zrak. To vodi v preslabotno mazanje HP in posledično zaribanje. Drugi razlog je previsok pritisk na CR, preveri odvod nazaj v tank, če je prost in se da pihniti brez težav. Ostali vzroki se ne okažejo z lučko, to je slaboten podtlak na wastegate ventilu, morebiti počena membrana znotraj ali počen intercooler, kar je pogosta napaka na VAGu (cca 100EUR na Ebayu rabljen). Napake na dovodu goriva so pomembne za zadostno mazanje pumpe in diz, preveri!
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po jun 28, 2010 7:29 pm

aha sam zakaj pa na testerju napiše zmanjšan tlak turbine?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov