Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
kiki13
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: Ne nov 16, 2008 8:11 pm

Napisal/-a kiki13 To feb 09, 2010 7:11 pm

Sam imam prevoženih malo čez 100 tkm in sem že trikrat menjal filter za nafto, kljub temu, da je menjava po katalogu mislim da na 60 tkm.
Sedaj pa prošnja za joztoma.
Ker je avto star že 6 let, bi si rad zamenjal sam naftni filter. Vem, da se nov mora napolniti z nafto, zanima me ali je vseeno skozi katero luknjico ter kako sprazniš stari filter skozi odtok?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr feb 10, 2010 10:44 am

Filter, ki se menja v kompletu z ohišjem, ima na dnu izpustni ventil, na katerega se natakne cevka, da se spusti nafta (+voda+smeti) ven v kantico, kar potem zaprto odvržeš s filtrom v primerno odlagališče na bencinski črpalki. Menda je na Renaultu treba sneti plastiko desnega koloteka za lažji pristop. Posebno pozornost je treba posvetiti tesnilom v hitrih sklopkah in izpustnem ventilu, da ne vleče zraka, kar vodi v zaribavanje sistema.
Priponke
ELG5298.jpg
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Napisal/-a jony Sr feb 10, 2010 1:41 pm

A kdo ve, a so 1.9 dci 130 konjski kaj boljši?
 
Uporabniški avatar
GoGo
Uporabnik
 
Prispevkov: 807
Pridružen: Sr okt 13, 2004 9:34 am
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a GoGo Po mar 01, 2010 12:20 pm

No, da se malo oglasim glede siuacije s scenicom...
2 meseca in pol po okvari nič kaj bistvenbo novega. Prodajalec je po urgiranju odvetnika in skoraj poslani prijavi tržni inšpekciji pristal na plačilo polovice stroška popravila, oz. max. 500 EUR v gotovini na roko. Na vračilo avta ne pristane. No, mogoče bo čez pol leta, samo meni se ne čaka več...

Kdo bi mi znal povedat za koliko dnarja bi prišel s tovrstnim popravilom čez? Pa da je popravljeno tako, da bo zanesljivo delalo nadaljnih 100kkm in naprej. Avto se bo verjetno prodal, vendar želim da je mašina brezhibna, ne pa le za silo popravljena.

Že nekaj časa spremljam ponudbo rabljenih motorjev, vendar se mi zdijo kar dragi (900-1200 eur), s tem da je tu spet riziko, koliko časa bo delal...

Bolj mi diši kompletna obnova - npr. nabava samo kompletega bloka motorja, pregled in generalna obnova le-tega, vse ostalo (turbina, šobe, elektronika in ostalo) pa pobrat z obstoječega motorja.
Bloki motorja se dobijo za cca 300-400 eur, ne vem pa koliko bi v materialu in delu prišla generalna obnova, sestava in menjava motorja do stanja popolne brezhibnosti avta.

Kaksna ideja.
Bi kdo na forumu to znal naredit? Mogoce joztom?
Lep dan!
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Po mar 01, 2010 2:48 pm

pozanimaj se pri kakšnem popoldancu ki to servisira v tvoji okolici kolikšna je dejanska cena..

sam pol se ti ne splača avta prodat če boš to urejal...

se ga splača mogoče v takem stanju prodat, pa se naj drugi zezajo z njim?
 
Uporabniški avatar
GoGo
Uporabnik
 
Prispevkov: 807
Pridružen: Sr okt 13, 2004 9:34 am
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a GoGo Sr mar 03, 2010 8:42 am

V takem stanju ne vem če ga prodam za 3k. Brezhiben pa mislim da je realna cena 6k.

Sicer pa sem govoru z enim mojstrom iz krškega, ki te mašine generalno tovarniško obnovi. Cena je 1000 eur, s tem da da vse vitalne dele nove, naredi klasično generalko in velik servis... Na obnovljeno mašilno da garancijo.

Mislim da je to boljša varianta kot kupovat drug motor in trepetat da se kaj takega spet zgodi.

Zdaj moram samo dobit nekoga ki mi bo vzel mašino iz avta in jo "slekel" navlake da jo odpeljem mojstru...
Lep dan!
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Sr mar 03, 2010 12:44 pm

vsekakor bolše kot pa tisto, ko nikoli ne veš kako je bilo z avtom delano,..
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr mar 03, 2010 4:00 pm

GoGo je napisal/-a:V takem stanju ne vem če ga prodam za 3k. Brezhiben pa mislim da je realna cena 6k.

Sicer pa sem govoru z enim mojstrom iz krškega, ki te mašine generalno tovarniško obnovi. Cena je 1000 eur, s tem da da vse vitalne dele nove, naredi klasično generalko in velik servis... Na obnovljeno mašilno da garancijo.

Mislim da je to boljša varianta kot kupovat drug motor in trepetat da se kaj takega spet zgodi.

Zdaj moram samo dobit nekoga ki mi bo vzel mašino iz avta in jo "slekel" navlake da jo odpeljem mojstru...


Vzam kar tole opcijo in še nekje okrog 200-300 evrov da ti nekdo vzame motor ven in da drugega noter. Samo za informacijo....generalno tovarniško obnovljen motor za 20 let starega renoja pride 4300 evrov....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr mar 03, 2010 6:08 pm

Za 1000€ ne pomišljaj, še sam ne prideš ceneje skozi. Ampak meni se na ključ, da ne bo pregovarjanja.
 
Uporabniški avatar
mITJA122
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: Po mar 30, 2009 4:22 pm

Napisal/-a mITJA122 Sr mar 03, 2010 6:48 pm

GoGo je napisal/-a:V takem stanju ne vem če ga prodam za 3k. Brezhiben pa mislim da je realna cena 6k.

Sicer pa sem govoru z enim mojstrom iz krškega, ki te mašine generalno tovarniško obnovi. Cena je 1000 eur, s tem da da vse vitalne dele nove, naredi klasično generalko in velik servis... Na obnovljeno mašilno da garancijo.

Mislim da je to boljša varianta kot kupovat drug motor in trepetat da se kaj takega spet zgodi.

Zdaj moram samo dobit nekoga ki mi bo vzel mašino iz avta in jo "slekel" navlake da jo odpeljem mojstru...


Ali bi lahko povedal, kir mojster dela to??Ali generalno obnavlja motorje vseh znamk vozil??Ali samo Renault?
Moj kolega bi moral dat generalno obnovit motor(menjava gl. ležajev....)
Hvala in LP.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr mar 03, 2010 11:05 pm

Ko so glavni ležaji fertik, je vse za na odpad.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr mar 03, 2010 11:07 pm

joztom je napisal/-a:Ko so glavni ležaji fertik, je vse za na odpad.


Zakaj že? Gred se pobrusi, vzame ležaje za drugo brušenje in sestavi nazaj.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
need 4 speed
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne sep 06, 2009 9:17 am

Napisal/-a need 4 speed Če mar 04, 2010 12:06 am

Kakšna pa je približna cena ležajev in brušenja za dcije?
Vrjetno je kr nekaj dela, glede na to da je treba motor odpret?
Se da to kej slišat, če so ležaji slabi, al ne??
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če mar 04, 2010 2:52 pm

Obrabo ojničnih bi še prenesel, ko pa ima avto toliko kilometrov, da so napadeni glavni ležaji, je to stvar ekonomike, ker potem so tu še bati, pa rinke, pa dihtunge, pa tesnitev in ravnanje glave, skratka generalna, kjer razen za redke veterane ni smiselno popravilo.
 
Uporabniški avatar
GoGo
Uporabnik
 
Prispevkov: 807
Pridružen: Sr okt 13, 2004 9:34 am
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a GoGo To mar 16, 2010 9:28 am

Glede na to da ne najdem junaka,ki bi mi bil pripravljen vzet vn motor in dat čez 1 teden novega notm iščem hitrejše variante.
Na servisu kjer avto še sedaj leži so pristali na 400€ (kompletna menjava, na ključ),
vendar komplicirajo, ker naj avta ne bi imeli kam dat za toliko časa (baje razdrejo cel sprednji del, vključno s podvozjem...).

Na a-netu sem zasledil oglas za glavo motorja (predvidevam da je nova - nisem še klical). Bi bila menjava tega dela rešitev okvare (so tu notri ojnica in ojnični ležaji?)???
Lep dan!
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To mar 16, 2010 11:07 am

ojnica in ojnicni lezaji so na spodnji strani motorja.v "bloku".tko da z novo glavo nebos resil nicesar v tej smeri
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
GoGo
Uporabnik
 
Prispevkov: 807
Pridružen: Sr okt 13, 2004 9:34 am
Kraj: Severna Primorska

Napisal/-a GoGo To mar 16, 2010 11:21 am

Aha, se mi je zdelo. Hvala.
Lep dan!
 
gusti85
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: Sr nov 18, 2009 2:56 pm
Kraj: Kotlje - Koroška

Napisal/-a gusti85 Če mar 18, 2010 8:30 pm

Tudi mi smo okusili biser od renaultovega 1.9 dci motorja. Kupili smo nov avto in smo dejansko obupali nad njim in nasploh nad avtom (traffic). Pri dobrih 40.000km je moral od hiše. Ta stari traffic mislim da je letnik 94 in master l.97, ki sta navadna dizla pa še zej lavfata ko urca. Pa na novem ni bila problematična samo mašina, tudi ostale komponente so bile katastrofa. Zdaj smo kupli 3 leta staro rav4 2.2 d4-d in razen famoznega vpoklica stopalke za plin dela ko urca.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če mar 18, 2010 8:47 pm

Glede na veliko število obrtnikov, ki se vozi s temi avti in enakimi Vivaroti od Opeljna nakladaš. Čestitam vam za vaš dvakrat predrag Rav, pohvalili ste se, zdaj pa nehaj osirati. Vsak izbere seveda avto po svojih zmogljivostih, novega RAVa za 35k€ in več pa le redkokdo rad preplača in ti ga ne zavidamo.
 
Uporabniški avatar
Motul
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: To nov 10, 2009 6:30 pm

Napisal/-a Motul Če mar 18, 2010 11:12 pm

Poznam tudi jaz R trafica, ki je zaribal spodaj pri 135000 km, redno servisiran.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov