Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
corrado92
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Pe sep 17, 2010 9:06 am
Kraj: trzin

Napisal/-a corrado92 Po sep 20, 2010 9:21 am

pa sej sedeže oplahni z štrajfiksom kupi veniš (al kako de že napiše) našpricaj in z vodnim sesalcem posesaj!postavi na sonce!zakaj bi kupoval nove sedeže?
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po sep 20, 2010 9:26 am

Avion: Spusti olje in pusti čep odprt, počasi bo šla voda ven. Če jo ostane malo v motorju, ne bo hudega, če boš kurblal z vodo v cilindrih ti bo razneslo motor, raje ga parkrat zavrti brez svečk. Pazi da se kabli ne naslanjajo na masten ali bencinast del motorja, lahko kaj zgori.

Če je bila zalita tudi odprtina za gorivo, imaš vodo tudi tam, Potem bo treba spraznit rezervar. Ponovno: če ostane par kapljic ne bo hudega, veliko pa lahko škodi.

Preglej tudi luči, po moje da jih ni dobro prižigat če je v njih liter vode.

Če imaš razstavljeno notranjost operi z čistili in veliko vode, pa posuši, nebi smelo več smrdeti. Tudi električni kontakti bi po moje preživeli, ni toliko razlike ali je avto v vodi ali na vlagi. Ne bo pa škodilo da kontakte prešpticaš z WD40 ali podobnim sprejem.

Pa vzami si čas, raje dobro posuši avto, kot pa da pride do kakšne neumne napake.

Glede poplave: Vič je praktično cel barje, vsaj geološko in kar se talne vode tiče. Podzemne garaže in kleti so prej izjema kot pravilo. Tam kjer je sedaj poplavilo prej ni. Je recimo poplavljalo na izlivu (pri koleziji) stare Gradaščice, pa sedaj ni.

Gradaščica se pa razdeli na 2 dela, mali graben in staro strugo ki je bila regulirana v '70 letih. Ta del je ponavadi 1 m širok in 15 cm visok potoček. Ko dežuje naraste za 2 metra in na širino 5-6 m z zelo deročo vodo. Okoli malega grabna, pa tako ali tako poplavlja skoraj vsako leto a drastično manj kot letos.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po sep 20, 2010 9:33 am

corrado92 je napisal/-a:pa sej sedeže oplahni z štrajfiksom kupi veniš (al kako de že napiše) našpricaj in z vodnim sesalcem posesaj!postavi na sonce!zakaj bi kupoval nove sedeže?

Sedeži so bili 1 dan namočeni v blatni vodi. Če jih lahko spucaš, bi bil to čudež. Razen če jih totalno ne raztaviš, vsak kos pene po večkrat namočiš v čisto vodo, prevleke opereš v pralnem stroju, ogrodje spereš (če že ni zarjavelo do zdaj), posušiš, vse gibljive dele podmažeš... Ne vem, če ni lažje dobiti novih oz. rabljenih.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po sep 20, 2010 10:02 am

Energetik: da se... sem že pral avto ko je tip par let vozil psa in je konkretno smrdelo. Daš sedeže in tepihe ven, čistilo za tepiha ali oblazinjeno pohištvo, krtača zdrgneš zaliješ z čisto vodo, ne rabiš štralfiksa ker bi poškodoval sedeže in gre vse ven. Posušiš na soncu ali v hiši pa je kot novo. Pa tudi sedežev ni treba razdirat, samo dobro je če jih da ven, se lažje dela.

Par Eur za čistila, par ur dela, - po moje ceneje kot kupovati rabljeno, pa ponovno je treba oprat (čeprav na bolj easy način)
 
Uporabniški avatar
corrado92
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Pe sep 17, 2010 9:06 am
Kraj: trzin

Napisal/-a corrado92 Po sep 20, 2010 10:08 am

za par ur dela se splača ker sedeže prav gotovo ne bo dobil za 100 e in verjetno je ta denar pametno vložiti v kakšne druge dele,če ne bo nakoncu vse skupaj stalo več kot je cel avto vreden.tako ali tako maš že rastavljeno notranjost razdreš vse skupaj opereš kot sem ti prej napisal pravtako narediš s tepihom!izolacija po podnu je verjetno fuč!greš v filc mengeš,kjer za par evrov dobiš 1cm debel filc za avtomobile in položiš po podnu dve plasti prav tako imajo izolacijo ki ti pride pod tapete in tudi tisto napopaš gor in ni hudič da v enem popoldnevu z vložkom par 10e porihtaš notranjost!100 -200e kolikor bodo koštali zici vloži raje v alternator in kakšno drugo
stvar!morate vedeti da po takih poplavah hitro poskočijo cene nekaterih vitalnih delov avtomobila,ker bi nekateri radi zaslužili iz nesreče drugih :x
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po sep 20, 2010 10:41 am

Par ur sem rekel za pranje, ampak mislim da z razstavljanjem pri Lupotu ni veliko dela (kot pri večjem avtu). Bo vzelo vse skupaj kar nekaj časa, ampak če ima nekdo 10 let star avto ni ravno bogataš da bi ga metal stran. Splača se potrudit. Razen izrednega servisa nebi smelo biti večjih stroškov.

Po moje mu tudi oblog (filc) ne bo treba menjat. Ampak če ima še kdo podoben problem, naj ga čim prej začne reševat oziroma sušit avto, ker če bo pa stvar že začela plesneti, pa bodo stroški.
 
avion
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: Po mar 15, 2010 8:33 pm

Napisal/-a avion Po sep 20, 2010 1:24 pm

Pero je napisal/-a:Avion: Spusti olje in pusti čep odprt, počasi bo šla voda ven. Če jo ostane malo v motorju, ne bo hudega, če boš kurblal z vodo v cilindrih ti bo razneslo motor, raje ga parkrat zavrti brez svečk. Pazi da se kabli ne naslanjajo na masten ali bencinast del motorja, lahko kaj zgori.

Če je bila zalita tudi odprtina za gorivo, imaš vodo tudi tam, Potem bo treba spraznit rezervar. Ponovno: če ostane par kapljic ne bo hudega, veliko pa lahko škodi.

Preglej tudi luči, po moje da jih ni dobro prižigat če je v njih liter vode.

Če imaš razstavljeno notranjost operi z čistili in veliko vode, pa posuši, nebi smelo več smrdeti. Tudi električni kontakti bi po moje preživeli, ni toliko razlike ali je avto v vodi ali na vlagi. Ne bo pa škodilo da kontakte prešpticaš z WD40 ali podobnim sprejem.

Pa vzami si čas, raje dobro posuši avto, kot pa da pride do kakšne neumne napake.

Glede poplave: Vič je praktično cel barje, vsaj geološko in kar se talne vode tiče. Podzemne garaže in kleti so prej izjema kot pravilo. Tam kjer je sedaj poplavilo prej ni. Je recimo poplavljalo na izlivu (pri koleziji) stare Gradaščice, pa sedaj ni.

Gradaščica se pa razdeli na 2 dela, mali graben in staro strugo ki je bila regulirana v '70 letih. Ta del je ponavadi 1 m širok in 15 cm visok potoček. Ko dežuje naraste za 2 metra in na širino 5-6 m z zelo deročo vodo. Okoli malega grabna, pa tako ali tako poplavlja skoraj vsako leto a drastično manj kot letos.

Pero res hvala za tale nazorn opis. Mi bo upam pomagalo.
Včeraj sem z dvema kolegoma res konkretno raztavil avto. Skoraj nisem mogel verjet, da se da v enem popoldnevu tako zelo raztavit avto. za danes mi ostane še zgornji del armature in airbagi.
Upam, da mi bo uspelo tudi olje spustiti iz avta, ne vem kakšen ključ je pri Lupotu. Pa svečke odšraufat. To tudi nimam ustreznega ključa. Izgleda da so nekaj večje svečka.
Kaj pa mislite akumulator? A je fuč al ga lahko še oživim?
Sedeže je že včeraj punca kr ornk spucala....z vodo pod pritiskom in čistilom, sam ko so mokri itak lepi izgledajo, bomo videli kaj bo, ko se posšijo.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Po sep 20, 2010 2:39 pm

avion je napisal/-a:Upam, da mi bo uspelo tudi olje spustiti iz avta, ne vem kakšen ključ je pri Lupotu. Pa svečke odšraufat. To tudi nimam ustreznega ključa. Izgleda da so nekaj večje svečka.
Kaj pa mislite akumulator? A je fuč al ga lahko še oživim?
Sedeže je že včeraj punca kr ornk spucala....z vodo pod pritiskom in čistilom, sam ko so mokri itak lepi izgledajo, bomo videli kaj bo, ko se posšijo.

Za spustit olje imam jaz recimo 17 ključ, lohk je pa tud imbus. Svečko imajo standardne navoje in ključ, ne morejo biti večje.
Akumulator zmeri z voltmetrom (mora imeti >12V). Če ni bilo kakšnih hujših kratkih stikov, bi moral biti še ok. No, odvisno, koliko vode je prišlo v celice, ker nekateri imajo v pokrovčkih prezračevalne luknjice.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po sep 20, 2010 3:22 pm

Svečke imajo 2 standardne glave. Če boš šel v Merkur ali podobno trgovino reci prodajalcu ključ za svečke pa ti ga bo prodal, ne stane veliko. Lahko pa vprašaš tam kjer boš kupil olje kakšne svečke ima tvoj avto, pa kakšen ključ rabiš, ali pa pobrskaš po netu.

Ko bo avto brez svečk si točno označi kam gre kateri kabl od svečk, če jih boš zamešal avto ne bo delal.

Lahko vprašaš tudi kakšnega prijatelja če ti ga posodi, če je malo bolje založen z orodjem.

Za olje ne vem kaj je ker nisem imel VW. Najpogostejši je 17. Pa pripravi dovolj veliko posodo, če je voda zraven ga bo več kot je ob menjavi (par litrov).

Za akumulator se sekiraj čisto na koncu, če bo obrnil motor je OK, večina je zatesnjenih pa mislim da ni panike, ali pa tudi ni nevem kakšen strošek.

Za bencin boš pa videl, če bo pokašljeval in slabo delal je tudi tam voda. Vse eno ga probaj prižgati.

Rad pomagam vsaj na tak način, ker nekateri ste ga pošteno naje-bali ob poplavah.
 
Modelar
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Po feb 22, 2010 5:07 pm

Napisal/-a Modelar Po sep 20, 2010 4:22 pm

Pero je napisal/-a:Ko bo avto brez svečk si točno označi kam gre kateri kabl od svečk, če jih boš zamešal avto ne bo delal.


Ponavadi so kabli različnih dolžin ravno iz razloga, da ne moreš zamenjat.

Avion: Ko kupuješ ključ za svečke, kupi takega, ki je ubistvu nastavek za natični ključ(gedor po domače). Ker se dobi tudi cevne ključe za svečke ampak so velikokrat prekratki in potem si z njim ne pomagaš kaj dosti. ;)
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po sep 20, 2010 4:39 pm

Modelar, glede dolžin je včasih res tako, ni pa VEDNO.

Vidim da ima avijon voljo, pa manj znanja, raje mu prej povem kot pa da ima kasneje probleme.
 
Uporabniški avatar
corrado92
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Pe sep 17, 2010 9:06 am
Kraj: trzin

Napisal/-a corrado92 Po sep 20, 2010 4:56 pm

Pero a misliš da je lambda tudi fuč?da zna hjebat tudi zaradi tega!hja pri mojmu vw rabiš ključ 17 za izpust olja.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po sep 20, 2010 5:05 pm

Dvomim, ni pa nemogoče.

Se da zgodit da nebo prižgal zaradi kakšnega slabega kontakta, ampak potem pa tako ali tako mora na servis in na tester. Vsekakor je pa najbolj važno da ne obrača motor če je slučajno voda v cilindrih.

Pa še eno opozorilo Avijon: ko boš pa prižigal avto pa čim manj gasa, verjetno bo še voda v izpuhu in katalizatorju, počasi bo šla sama ven. Pa pazi še na bremze ker bodo od začetka lahko čudno prijele.
 
avion
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: Po mar 15, 2010 8:33 pm

Napisal/-a avion Po sep 20, 2010 7:27 pm

Pero: Res svaka čast za pomoč.
Danes sem nadaljeval z razdiranjem, danes nisem bil tako zelo uspešen.
Dol sem dobil tapete. Predvsem mi je uspelo dobiti olje ven. Skoraj nisem mogel verjeti svojim očem. Ko sem odprl karter (ključ 19) se je ven odlila skoraj povsem čist (nič kalna) voda...skoraj nisem mogel verjet...in to je full lila ven, tko da sem na hitro umes...ven zlil...potem, pa kar naenkrat začne tečt olje....
Seveda fizika...olje je plavalo na vodi...še dobr da sem umes zlil stran, ker nebi bilo dovolj...pol sem pustil nekaj časa, da je vse ven steklo...blata ni bilo videt....upam, da se ni usedlo na dno karterja.
Potem sem se lotil armature. Najprej sem dal ven vze zračnike, pa une poličke okol radia...potem sem odšraufal vse šraufe v notranjosti...pol sem se full matral, da sem odšraudal šraufe od zunaj, sem moral dat brisalce dol, pa une plastike pod brisalci...sem sicer dobil dol, vendar cela armatura ni šla dol, pomojem da so kabli zadaj povezani, tko da nisem dobil dol...ne vem če mi bo uspeli...bom probal dobit števce dol iz sprednje strani.
Ali jih je že kdo dal dol na Lupotu, da bi vedel kako?
Je pa žal verjetno tudi ECU zalilo...sicer ne full...ampak verjetno da ja...sam zgleda kr dobr zaprt...pa tud razmišljal sem, to je povsem tm ob brisalcih, je skoz voda...tko da možno da ni prišlo notr...
Je pa kr naporn tole šraufanje...tkole če nisi vajen...mam čist popraskane členke :)
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Po sep 20, 2010 8:32 pm

Ein für Allemal!

Ne mi ga srat z WD40 ali celo mastjo po kontaktih! WD je sam po sebi masten in bo po površinah kontaktov naredil izolacijski sloj. Ampak to se zgodi šele čez določen čas in potem bo začuda, zakaj spet nagaja vse skupaj. Če gre za močne kontakte pod visokim tokom, pa lahko pričakuješ še taljenje materiala. Če že kaj, potem kontakt-sprej ali pa alkohol (izopropanol, etanol) da odstrani vlago. Raztakneš konektor narazen in vidiš če je kaj kapljic ali rose med obema deloma - moškim in ženskim. Če ni nič, pa so tako ali tako suhi. Če pa vidiš kaj, pa najbolje da jih razstaviš (gumice zadaj dol, mogoče še kontakte ven potegneš s pinceto če ni dovolj prostora. Spihaj jih s kompresorjem in daj na radiator. To je vse.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a LinuxFuter Po sep 20, 2010 9:35 pm

Če armatura ne gre dol poglej če nima tko narjeno kot polo/ibica ki ma za sovoznikovim airbagom ene par vijakov ter za volanom nad volansko letvijo.
 
AS_
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne dec 04, 2005 2:53 pm
Kraj: Vas na Gorenjskem:)

Napisal/-a AS_ To sep 21, 2010 5:57 am

Avtorju teme naprej sozalje za nesrečni dogodek :)

Za konektorje je uporaben kontakt sprej. Dobiš ga praktično v vsaki trgovini z avto deli.
Ostali so ti dali že dobre nasvete kar se tiče motorja. Kar se pa tiče tepihov in sedežev in prezračevalnega sistema ti pa lahko jaz pomagam, če nimaš pravih pripomočkov(vodni sesalec,čistila itd..), saj imam doma mini čistilni servis in ti avto znotraj očistim gratis, prav tako prezračevalni sistem. Da pokažemo malo dobre volje :)
Edini problem je ta, da moraš priti na gorenjsko v okolico radovljice, ko ti bo avto vžgal. In glede na tvojo zagnanost, verjamem da bo to kmalu.
Če te zanima, mi pošlji sporočilo.

lp AS_
GTi rocks?!
 
Uporabniški avatar
RpDany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To avg 01, 2006 2:49 pm
Kraj: maribor-ruše

Napisal/-a RpDany To sep 21, 2010 7:05 am

drugace tako so tudi drugi povedali kontakt sprej nevem zakj vsi spricajo wd vsepovsod....

@AS_ : vsaka cast malo je takih ljudi ki bi to ponudli drugim v stiski.


lp
[img]http://www4.slikomat.com/08/0221/54u-78987.gif[/img][img]http://www4.slikomat.com/09/0423/25z-logo1.jpg[/img] [img]http://shrani.si/f/2B/9a/32Sf0luY/yfntfhucnr64vuit.gif[/img]
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To sep 21, 2010 7:51 am

http://en.wikipedia.org/wiki/WD-40

WD-40 stands for "Water Displacement - 40th Attempt


3/4 kontakt sprejev je tudi mastnih :roll:

Avion: ne pozabit tudi kupit nove prve pomoči če je bila stara zalita.
 
avion
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: Po mar 15, 2010 8:33 pm

Napisal/-a avion To sep 21, 2010 7:54 am

Pero je napisal/-a:http://en.wikipedia.org/wiki/WD-40

WD-40 stands for "Water Displacement - 40th Attempt


3/4 kontakt sprejev je tudi mastnih :roll:

Avion: ne pozabit tudi kupit nove prve pomoči če je bila stara zalita.


Prva pomoč je pa ena redkih stvari, ki je v avtu ostala povsem suha. Je plavala na vrhu, voda pa ni notr pršla, tko da je ok.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 10 gostov