Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a zlica22 So dec 31, 2011 4:13 pm

@nikemike, o tvojem znanju in sposobnostih bi lahko še veliko razpravljati. Ure servisov so pač take kot so. Očitno se boš s tem moral sprijazniti in plačevati še naprej, ali pa se vozi s kolesom. Sam že vem, zakaj ure ne računam 5€... Sam si dokazal, da tega dela ne more opravljati kar vsak. Glede tvoje izobrazbe... To ni neka izobrazba, ki bi jo imelo samo 100 ljudi. Visoko izobrazbo ima danes že vsak lulček. Žal. Očitno pa smo mehaniki v šolo hodili za brezveze, če pa že vsak dovolj ve in zna popraviti vse. Pa pustimo to.
Nikoli pa nebom razumel ljudi tvoje vrste. Najprej stvar zajebejo, nato sprašujejo in prosijo za pomoč. Ko vam nekdo pomaga, poda kritiko ali karkoli pa se obnašate kot, da ste požrli vso pamet tega sveta.
Koliko stvari bi še lahko našteval, pa se bom raje zadržal.... Škoda besed za ljudi kot si ti...

LP
 
Uporabniški avatar
tiguan
aka Sonček
 
Prispevkov: 1306
Pridružen: So mar 13, 2010 7:00 pm

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a tiguan So dec 31, 2011 5:33 pm

OFF:
Vprašam strojnega inženirja, če bi menjal zavorne ploščice pri accentu pa mi reče, ne znam to ni moje področje, :lol: :lol: :lol: potem pa jaz odvijem šranfe, ven dam stare in notri dam nove, pa imam narejeno ekonomsko šolo :roll: .
Član od leta 2004
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a zlica22 So dec 31, 2011 6:26 pm

tiguan je napisal/-a:OFF:
Vprašam strojnega inženirja, če bi menjal zavorne ploščice pri accentu pa mi reče, ne znam to ni moje področje, :lol: :lol: :lol: potem pa jaz odvijem šranfe, ven dam stare in notri dam nove, pa imam narejeno ekonomsko šolo :roll: .


Inženir strojništva ni avtomehanik. Če se seveda ni prej šolal za to in opravljal tega dela...
Po večini je lažje zamenjati zavorne ploščice, kot skuhati govejo juho...
 
NoFear85
Novinec
 
Prispevkov: 323
Pridružen: Ne jun 21, 2009 11:32 am

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a NoFear85 So dec 31, 2011 6:28 pm

Tiguan: strojni inzenir NI enako avtomehanik. Upam da si to napisal sarkasticno.
 
Uporabniški avatar
tiguan
aka Sonček
 
Prispevkov: 1306
Pridružen: So mar 13, 2010 7:00 pm

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a tiguan So dec 31, 2011 6:32 pm

zlica22 je napisal/-a:
tiguan je napisal/-a:OFF:
Vprašam strojnega inženirja, če bi menjal zavorne ploščice pri accentu pa mi reče, ne znam to ni moje področje, :lol: :lol: :lol: potem pa jaz odvijem šranfe, ven dam stare in notri dam nove, pa imam narejeno ekonomsko šolo :roll: .


Inženir strojništva ni avtomehanik. Če se seveda ni prej šolal za to in opravljal tega dela...
Po večini je lažje zamenjati zavorne ploščice, kot skuhati govejo juho...


...in v tem je problem našega šolstva, naredi ekonomsko šolo in potem lahko gre na fax za strojnega inženirja.
Nadgradnje ljudje božji, treba je gradit piramido ne pa gradit piramido iz sredine dalje :lol:
Član od leta 2004
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a čare So dec 31, 2011 6:41 pm

Lahko si ti 36X inženir pa napiflan do amena ko ti bo pa nekdo prinesel nek strojni kos boš pa gledal ko tele v nova vrata.Praksa je zelo važna pa da se ti sanja kaj kako deluje pa zakaj deluje itd...
Glede na situacijo v državi bi lahko bil tudi jaz predsednik z svojo poklicno izobrazbo.Saj če bi kdo kaj razmišljal oz.vedel kaj pa kako situacija ne bi bila taka tko pa je vse skup eno samo podajanje kot si sladoledarji v Poreču podajajo kepce čez cesto.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a Blinder So dec 31, 2011 6:46 pm

strojni inženir se ni šolal zato da bo nek dan šraufal avte
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a čare So dec 31, 2011 6:47 pm

So pa to recimo neke osnove
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a peroRS So dec 31, 2011 6:55 pm

Blinder je napisal/-a:strojni inženir se ni šolal zato da bo nek dan šraufal avte


Zakaj pa ne? ;)
Če je inženir to pač pomeni, da bo lahko imel višjo plačo in bo opravljal bolj specializirana dela kot navaden mehanik.

Sicer poznam kar nekaj ljudi, ki razmišljajo na tak način, da je izpod časti, če en magister (česarkoli) meša malto doma in sam zida hišo.
Jaz v temu ne vidim nič narobe.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a lancia hf So dec 31, 2011 8:19 pm

Problem v današnih časih je samo papir in govor, če imaš to vlečeš plačo neglede na znanje.
Praksa je pa večini visokoizobraženim čista španska vas zato tudi evropo hudič jemlje, ker teorija in praksa se skoraj da nikoli ne izzideta.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a Blinder So dec 31, 2011 8:25 pm

peroRS je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:strojni inženir se ni šolal zato da bo nek dan šraufal avte


Zakaj pa ne? ;)
Če je inženir to pač pomeni, da bo lahko imel višjo plačo in bo opravljal bolj specializirana dela kot navaden mehanik.

Sicer poznam kar nekaj ljudi, ki razmišljajo na tak način, da je izpod časti, če en magister (česarkoli) meša malto doma in sam zida hišo.
Jaz v temu ne vidim nič narobe.


Za avtomehanika najbrž bi šel na tsito poklicno šolo za avtomehanika!?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a peroRS So dec 31, 2011 9:08 pm

lancia hf je napisal/-a:Problem v današnih časih je samo papir in govor, če imaš to vlečeš plačo neglede na znanje.
Praksa je pa večini visokoizobraženim čista španska vas zato tudi evropo hudič jemlje, ker teorija in praksa se skoraj da nikoli ne izzideta.


To je pa problem šolskega sistema (predvsem fakultet), ki je naravnan samo na piflanje teorije, prakse je pa ravno za vzorec ali pa še to ne.
Marsikdo bi se želel navadit praktičnih stvari (vezanje elektrike, zidanje, polaganje ploščic, šraufanje avtov) pa se nima kje (ne moreš it 5-krat v 5 različnih srednjih poklicnih šol) razen da doma sam probava in vmes skuri nekaj varovalk ali pa kakšna vrata vgradi malo postrani, dokler stvar ne zalaufa :D

Blinder je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:strojni inženir se ni šolal zato da bo nek dan šraufal avte


Zakaj pa ne? ;)
Če je inženir to pač pomeni, da bo lahko imel višjo plačo in bo opravljal bolj specializirana dela kot navaden mehanik.


Za avtomehanika najbrž bi šel na tsito poklicno šolo za avtomehanika!?


Še enkrat preberi odebeljeno. ;)
Zato tudi nima vsak mehanik enake urne postavke, ker ni isto, da znaš zamenjat olje pa filter ali pa razdret pol avta in poiskat neko napako, ki jo tester ne kaže.

Ima pa tu tudi @lanciahf prav. Ker dandanes je tako, da imaš lahko 30 let izkušenj, potem pride pa en 21-letnik z diplomo in ti bo šef, kljub temu da imaš lahko 1000-krat več pojma o delu kot on ;)
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a lancia hf So dec 31, 2011 9:17 pm

peroRS je napisal/-a:Ima pa tu tudi @lanciahf prav. Ker dandanes je tako, da imaš lahko 30 let izkušenj, potem pride pa en 21-letnik z diplomo in ti bo šef, kljub temu da imaš lahko 1000-krat več pojma o delu kot on ;)


Točno to sem imel v mislih
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
.Dk.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Pe dec 31, 2010 11:28 am

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a .Dk. Ne jan 01, 2012 12:51 pm

Včasih pa pelješ avtomehaniku pa ti lahko naredi enako pizdarijo kot jo je toti včasih ,ko se delajo malo večja dela se pojavijo napake on se je pač odločo da bo sam probal bojo že zrihtal ... brezveze pa je da se zaj kregate keri ma večjo izobrazbo itd... raje razmišljajte kako napako je naredil in mu pomagate saj to je cilj teme lp
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a srcnik Ne jan 01, 2012 1:21 pm

lancia hf je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:Ima pa tu tudi @lanciahf prav. Ker dandanes je tako, da imaš lahko 30 let izkušenj, potem pride pa en 21-letnik z diplomo in ti bo šef, kljub temu da imaš lahko 1000-krat več pojma o delu kot on ;)


Točno to sem imel v mislih


Lahk si doktor iz strojništva, pa ti je lahk še zmeram en navadn ekonomist šef :) ...

Tak da tk posploševat je malo...

Pa PS: Strojnemi inženirju ni potrebno znati niti zavornih ploščic na avtu zamenjat, pa je lahk vseeno vrhunski inženir... Tak da ne to zdaj vse mešati med seboj...

Pa še ontopic: men se dopade, da se je zadeve lotil sam, ker se iz napak učimo, si bo zapomnil, kaj je narobe naredu in bo v prihodnosti uspešnejši... Res da ga bo drago stalo, samo vsaka šola nekaj stane...
 
nikemike
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: So dec 24, 2011 10:12 pm

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a nikemike Pe jan 06, 2012 12:43 am

ven0m je napisal/-a:7. ABS ne zavira intervalno, ker ima malenkost previsoko frekvenco za takšno delovanje. Zavira konstantno s popuščanjem, da ne pride do blokade koles. In ne senzor ne deluje s NEKAJ 10MHz ampak je tempiran na obrate pogonske gredi oz. natančneje sinhronizacijskega rotorja na tej gredi (hitreje kot se peljemo, bolj občutljiv je oz. veišja frekvenca preverjanja, lajično rečeno) - če te še kaj več zanima glede delovanja ABS imaš tkaj dokaj strokovno dodelan pdf http://www.autoshop101.com/forms/h36.pdf
Pa to še, 10M je 10^6 in ne 10^3, torej, če bi ABS deloval z 10MHz, bi bil 1.000.000 krat hitrejši od človeške reakcije, s predpostavko, da človek odreagira v 1 sekundi, ko začuti blokirano kolo. Ti še podam funkcijski zapis te enačbe? Hurr Durr...


ni me potrebno podučevati, čeprav sem dostopen za nova znanja, samo za taka, ki imajo nekaj smisla. Ti tukaj dobesedno jemlješ primerjavo človek, mikrokontroler in že s tem si povedal kako veliko veš. Človeški možgani so zgrajeni iz nevronov, ki preko sinaps prenašajo signale. Mikrokrmilnik kot osnovni gradnik uporablja tranzistor ima notranje in zunanje vodilo preko katerega se vrši komunikacija. Kot veš ima tranzistor le dve stanji, medtem ko se povprečen nevron lahko odzove z nekaj 1000 stanji. Torej primerjava je zgolj simbolna.
Možgani so sposobni reševanja tako kompleksnih problemov, da lahko rečemo da je sodobna nevrokirurgija prej neveda kot veda. Vendar pa človek ni ravno uspešen v hitrem reševanju enostavnih nalog, kot jih recimo vrši krmilnik ABSa.
In nikoli nisem govoril o hitrosti senzorja, ta je v večini ABSov fotodioda, ki pošilja v krmilnik analogni signal, tam pa se pretvori v digitalnega, obdela v skladu z napisanim programom in izvrši krmiljenje hidravličnega ventila preko pulse-wide modulacije.
Še vedno trdim, da je idealno zaviranje najboljše in da obstaja le v teoriji. ABS krmilnik pač mora blokirati kolo, da bi ugotovil kje je meja in še vedno trdim, da gre za intervalno zaviranje, vendar neprimerno hitrejše tistemu, kar je sposoben človek.

Kar se tiče zaviranja človeka je res, da sposoben voznik lahko bolje upravlja vozilo kot računalnik, vendar je cesta nepredvidljivo okolje in v takih situacijah je reakcija možganov vedno nagonska, pri čemer signal ne pride iz centralnega živčevja. In kot bodo policisti lahko potrdili, je nagonsko ravnanje celo hitrejše od našega dojemanja, pri čemer se je možno odziv na dražljaj naučiti le z "drilom". Niti Rossi, niti Schumacher nimata toliko v hlačah, da bi na cesti lahko trdila, da ne rabita ABSa. Se strinjam, da so morda dodatki kot je TCS in ESP včasih nepotrebni, saj je nagonska reakcija pri zdrsu koles to da odmaknemo nogo z stopalke za plin, medtem ko je pri zaviranju ravno obratno - z nogo se obesimo na zavoro. Seveda se bo sedaj našel kdo, ki bo na plan privlekel gospoda Kamma.

Napadal nisem nobenega, vsekakor nisem bi do nobenega žaljiv, tako kot marsikdo od vas do mene. Nikakor se ne hvalim in čudim se kako razumete osnove ekonomije. Seveda ne dobim 60€/h (nisem k****a), trdim pa da toliko stanem, oziroma, da toliko plača nekdo za moje delo. Če mehanikova ura stane 40€, električarjeva 45€, prav gotovo ne dobita več kot 7€ na uro. V ceno so všteti stroški plače (bruto), dobiček lastnika, plače administracije, pr, vodstvo..., najem prostorov, elektrika, voda, amortizacijski stroški opreme, izobraževanje...
Torej če jaz dobim okoli 10€ na uro in delam v povprečju 45 ur tedensko, moja mesečna plača znaša ko odštejem vse stroške cca 1500€. Kar se pa izobrazbe in inteligence tiče sta to dva različna pojma. Imamo več vrst inteligence, in več stopenj izobrazbe. Nikoli nisem trdil, da so mehanikarji manj inteligentni, v nasprotju so zelo inteligentni, ni pa žaljivo če rečem, da so manj izobraženi, ker je to res. In statistično gledano je nadpovprečno izobražen v Sloveniji vsak, ki ima univerzitetno diplomo. Kar pa še samo po sebi ne pomeni prav nič. Marsikateri mizar zasluži več kot marsikateri diplomiranec. Torej malce razmisleka v glavo, preden na široko obtožujete in kritizirate.

In še zadnja stvar glede ekonomske upravičenosti mojega posega. Kot prvo sem že na začetku povedal, prvenstveno ni šlo za to da nekaj "prišparam". Imel sem nekaj prostega časa, ki sem ga porabil za nekaj kar me veseli, pa se dosedaj nikoli nisem lotil. Original material pa me je prišel precej ceneje kot neoriginal, ker ima Peugeot na starejša vozila 35% popusta na rezervne dele, tako da navedeni zneski niso izmišljeni.

Še vedno ostajam hvaležen vsem z pomočjo, predvsem Liskotu, ki pa ga nikakor nisem napadel. Odzval sem se le na njegov malo žaljiv odgovor. Me pa skrbi način komuniciranja nekaterih na tem forumu, ker je precej žaljivo in agresivno. Čeprav ste morda "maherji" v vašem malem svetu, vam to ne daje pravice biti žaljiv.
Seveda bo takoj nekdo trdil, da sem bil žaljiv do marsikoga predvsem do Fana. Njega nisem nikoli žalil, sem pa napisal, da so njegove trditve glede ABSa idiotizem in primitivizem.

LP
 
Uporabniški avatar
ven0m
Uporabnik
 
Prispevkov: 1324
Pridružen: Po jun 11, 2007 12:21 pm
Kraj: Maribor

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a ven0m Pe jan 06, 2012 1:22 am

nikemike je napisal/-a:
ven0m je napisal/-a:7. ABS ne zavira intervalno, ker ima malenkost previsoko frekvenco za takšno delovanje. Zavira konstantno s popuščanjem, da ne pride do blokade koles. In ne senzor ne deluje s NEKAJ 10MHz ampak je tempiran na obrate pogonske gredi oz. natančneje sinhronizacijskega rotorja na tej gredi (hitreje kot se peljemo, bolj občutljiv je oz. veišja frekvenca preverjanja, lajično rečeno) - če te še kaj več zanima glede delovanja ABS imaš tkaj dokaj strokovno dodelan pdf http://www.autoshop101.com/forms/h36.pdf
Pa to še, 10M je 10^6 in ne 10^3, torej, če bi ABS deloval z 10MHz, bi bil 1.000.000 krat hitrejši od človeške reakcije, s predpostavko, da človek odreagira v 1 sekundi, ko začuti blokirano kolo. Ti še podam funkcijski zapis te enačbe? Hurr Durr...


ni me potrebno podučevati, čeprav sem dostopen za nova znanja, samo za taka, ki imajo nekaj smisla. Ti tukaj dobesedno jemlješ primerjavo človek, mikrokontroler in že s tem si povedal kako veliko veš. Človeški možgani so zgrajeni iz nevronov, ki preko sinaps prenašajo signale. Mikrokrmilnik kot osnovni gradnik uporablja tranzistor ima notranje in zunanje vodilo preko katerega se vrši komunikacija. Kot veš ima tranzistor le dve stanji, medtem ko se povprečen nevron lahko odzove z nekaj 1000 stanji. Torej primerjava je zgolj simbolna.
Možgani so sposobni reševanja tako kompleksnih problemov, da lahko rečemo da je sodobna nevrokirurgija prej neveda kot veda. Vendar pa človek ni ravno uspešen v hitrem reševanju enostavnih nalog, kot jih recimo vrši krmilnik ABSa.
In nikoli nisem govoril o hitrosti senzorja, ta je v večini ABSov fotodioda, ki pošilja v krmilnik analogni signal, tam pa se pretvori v digitalnega, obdela v skladu z napisanim programom in izvrši krmiljenje hidravličnega ventila preko pulse-wide modulacije.
Še vedno trdim, da je idealno zaviranje najboljše in da obstaja le v teoriji. ABS krmilnik pač mora blokirati kolo, da bi ugotovil kje je meja in še vedno trdim, da gre za intervalno zaviranje, vendar neprimerno hitrejše tistemu, kar je sposoben človek.


Glede na tvoj odziv sem te narobe ocenil in je zato bila v mojem odzivu direktna primerjava človeških nevroloških sposobnosti s krmilnikom. My bad in lepo razloženo!

nikemike je napisal/-a:Nikoli nisem trdil, da so mehanikarji manj inteligentni, v nasprotju so zelo inteligentni, ni pa žaljivo če rečem, da so manj izobraženi, ker je to res.


nikemike je napisal/-a:Sem tehničen tip, pa za razliko od mehankarjev, ki znate/znajo samo avte šraufat, znam jaz poleg svoje uradne izobrazbe še miljon drugih reči. Mimogrede pa povprečen mehankar ne zna odgovoriti na niti najbolj osnovno vprašanje, ki je morda izven njegovega dometa.


Mnja :roll:

Iskreno rečeno, nisi napačen, vendar si se pri prejšnjem komentarju, ki je povzročil vso kolobocijo resda malo nerodno izrazil, zato je tudi bil tako agresiven odziv iz vseh strani.
Glede avta, boš sam presodil, če se ti splača še enkrat vse razdirat. Jaz osebno bi v tvojem primeru ponovno snel glavo in skušal zravnat blok (kak strojnik bo lažje razložil kako se to naredi, jaz žal nevem) ter nabavil novo tesnilo, ker je to bilo "uničeno", ko si ga prvič stisnil (tudi, če nebi pozabil centrirnih puš, ko si 2. snel glavo je to tesnilo že bilo stisnjeno od prvega zategovanja). Vijake pa moraš po domače rečeno zategnit, ko kojn =P
Jaz sem imel na 80ki tako (link do celotne teme)

Zatezni momenti (za Audija 80):
http://www.shrani.si/f/O/sS/2MmodZOR/glava.png

Tako kot so označeni vijaki v pravokotniku imaš zaporedje zategovanja (od sredine navzven v obe smeri - tako "raztegneš" tesnilo)
1. greš vseh 10 skozi s 40Nm -> gre zelo lahko
2. greš vseh 10 skozi s 60Nm -> gre lahko
(Tako so meni predlagali uporabniki namesto 2x90°)
3. greš vseh 10 skozi za 60° -> gre težje
4. greš vseh 10 skozi za 60° -> gre veliko težje
5. greš vseh 10 skozi za 60° -> jaz sem zvil 1m dolgo OGLATO kovinsko palco, ki sem jo uporabljal za vzvod -> svinsko težko

Pa upam, da ti uspe rešit :)
Jeremy Clarkson: "So when you were saying that it won’t slide, what you meant was, ‘I can’t slide it.’“
James May: "Yes."
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a lisko Pe jan 06, 2012 7:14 pm

ven0m je napisal/-a:
nikemike je napisal/-a:
ven0m je napisal/-a:7. ABS ne zavira intervalno, ker ima malenkost previsoko frekvenco za takšno delovanje. Zavira konstantno s popuščanjem, da ne pride do blokade koles. In ne senzor ne deluje s NEKAJ 10MHz ampak je tempiran na obrate pogonske gredi oz. natančneje sinhronizacijskega rotorja na tej gredi (hitreje kot se peljemo, bolj občutljiv je oz. veišja frekvenca preverjanja, lajično rečeno) - če te še kaj več zanima glede delovanja ABS imaš tkaj dokaj strokovno dodelan pdf http://www.autoshop101.com/forms/h36.pdf
Pa to še, 10M je 10^6 in ne 10^3, torej, če bi ABS deloval z 10MHz, bi bil 1.000.000 krat hitrejši od človeške reakcije, s predpostavko, da človek odreagira v 1 sekundi, ko začuti blokirano kolo. Ti še podam funkcijski zapis te enačbe? Hurr Durr...


ni me potrebno podučevati, čeprav sem dostopen za nova znanja, samo za taka, ki imajo nekaj smisla. Ti tukaj dobesedno jemlješ primerjavo človek, mikrokontroler in že s tem si povedal kako veliko veš. Človeški možgani so zgrajeni iz nevronov, ki preko sinaps prenašajo signale. Mikrokrmilnik kot osnovni gradnik uporablja tranzistor ima notranje in zunanje vodilo preko katerega se vrši komunikacija. Kot veš ima tranzistor le dve stanji, medtem ko se povprečen nevron lahko odzove z nekaj 1000 stanji. Torej primerjava je zgolj simbolna.
Možgani so sposobni reševanja tako kompleksnih problemov, da lahko rečemo da je sodobna nevrokirurgija prej neveda kot veda. Vendar pa človek ni ravno uspešen v hitrem reševanju enostavnih nalog, kot jih recimo vrši krmilnik ABSa.
In nikoli nisem govoril o hitrosti senzorja, ta je v večini ABSov fotodioda, ki pošilja v krmilnik analogni signal, tam pa se pretvori v digitalnega, obdela v skladu z napisanim programom in izvrši krmiljenje hidravličnega ventila preko pulse-wide modulacije.
Še vedno trdim, da je idealno zaviranje najboljše in da obstaja le v teoriji. ABS krmilnik pač mora blokirati kolo, da bi ugotovil kje je meja in še vedno trdim, da gre za intervalno zaviranje, vendar neprimerno hitrejše tistemu, kar je sposoben človek.


Glede na tvoj odziv sem te narobe ocenil in je zato bila v mojem odzivu direktna primerjava človeških nevroloških sposobnosti s krmilnikom. My bad in lepo razloženo!

nikemike je napisal/-a:Nikoli nisem trdil, da so mehanikarji manj inteligentni, v nasprotju so zelo inteligentni, ni pa žaljivo če rečem, da so manj izobraženi, ker je to res.


nikemike je napisal/-a:Sem tehničen tip, pa za razliko od mehankarjev, ki znate/znajo samo avte šraufat, znam jaz poleg svoje uradne izobrazbe še miljon drugih reči. Mimogrede pa povprečen mehankar ne zna odgovoriti na niti najbolj osnovno vprašanje, ki je morda izven njegovega dometa.


Mnja :roll:

Iskreno rečeno, nisi napačen, vendar si se pri prejšnjem komentarju, ki je povzročil vso kolobocijo resda malo nerodno izrazil, zato je tudi bil tako agresiven odziv iz vseh strani.
Glede avta, boš sam presodil, če se ti splača še enkrat vse razdirat. Jaz osebno bi v tvojem primeru ponovno snel glavo in skušal zravnat blok (kak strojnik bo lažje razložil kako se to naredi, jaz žal nevem) ter nabavil novo tesnilo, ker je to bilo "uničeno", ko si ga prvič stisnil (tudi, če nebi pozabil centrirnih puš, ko si 2. snel glavo je to tesnilo že bilo stisnjeno od prvega zategovanja). Vijake pa moraš po domače rečeno zategnit, ko kojn =P
Jaz sem imel na 80ki tako (link do celotne teme)

Zatezni momenti (za Audija 80):
http://www.shrani.si/f/O/sS/2MmodZOR/glava.png

Tako kot so označeni vijaki v pravokotniku imaš zaporedje zategovanja (od sredine navzven v obe smeri - tako "raztegneš" tesnilo)
1. greš vseh 10 skozi s 40Nm -> gre zelo lahko
2. greš vseh 10 skozi s 60Nm -> gre lahko
(Tako so meni predlagali uporabniki namesto 2x90°)
3. greš vseh 10 skozi za 60° -> gre težje
4. greš vseh 10 skozi za 60° -> gre veliko težje
5. greš vseh 10 skozi za 60° -> jaz sem zvil 1m dolgo OGLATO kovinsko palco, ki sem jo uporabljal za vzvod -> svinsko težko

Pa upam, da ti uspe rešit :)


Gremo na :pivo
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a Nejko87 Ne jan 08, 2012 1:26 am

Pomojem sploh ne meša olja in vode. Vodo si spihal v olje, in olje v vodo.
Spremljaj nivoja.

Glavo dodatno zategni. Lahko je bila v luknjah tekočina, tako da glava sploh ni zategnjejna.

Največja napaka je bila z 2x zategovano glavo in pušami. ??? kva si mislu ???

Pa po spominu ima ta blok vstavljene puše za bate. Tak motor pri odstranitvi glave nikoli ne smeš zavrteti, saj lahko popustijo spodnja tesnila.

Luknja za blokiranje vztrajnika je na desni strani kolektorja v kotu. če imaš tam oljni filter z vložkom ga odstrani. pa boš videl luknjo.

V tvojem primeru bi menjal vsaj zobati jermen.

Nasplošno pri meni pride taka zadeva

cca. material okrog 300... (vsa komplet tesnila, tekočine, brušenje glave, jermena, pumpa, šponer... ) nikoli ne delam polovičarsko.

Če avto kuri olje menjam teflone in prebrusim ventile.

Kdor računa roke pod 100€ pljuva sam sebi in drugim v skledo. 150 pomojem normalno. ( fušarija )

Ps: kdor naredi vse to z materialom za 250, naj mi pove. Vozim avto k njemu.


itak je pa v 80% potrebno menjat še kaj nenačrtovanega (semering, natezalec mikro jermena, itd) tako da na pamet govorit cene je čudno, če že ne neumno...
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: menjava tesnila glave peugeot 306 (težave po menjavi)

Napisal/-a joztom Ne jan 08, 2012 1:09 pm

Pa plastične oljne vode v klavirju, obvezno. Vse skupaj pa je poceni.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov