freetrack je napisal/-a:očitno gre za resen problem, katerega ne morejo ali pa enostavno nočejo rešiti. In kaj pravijo pri uvozniku na dejstvo da tudi novo vozilo, ki si ga dobil kot zamenjavo tudi trese?...res šokantno, da si kaj takega lahko privoščijo.
Moje vozilo so izdelali po naročilu, sem ga čakal 3 mesece, zato dvomim da bi šlo za škart robo, pač pa da gre za verjetno konstrukcijski problem 4 kolesnega pogona. Glede na majhno število prodanih vozil s štirikolesnim pogonom (vseh Freetrackov izdelajo cca 2.000 vozil letno, od tega je samo del teh izveden s štirikolesnim pogonom), verjetno tudi nimajo interesa napake odpraviti, sploh pa če gre za večji poseg v konstrukcijo in s tem povezane stroške.
Sedaj čakam odgovor mojega servisa vezano na rešitev reklamacije. Glede na to, da se ves čas izgovarjajo na slabe gume, za katere pa je seveda garancija že potekla in ni več predmet reklamacije, bo razplet še zelo zanimiv in pester.
Po drugi strani pa če tudi zamenjava vozila ni rešitev ker tudi to še vedno trese, kaj potem sploh še ostane?
Mogoče pa je to za nekaj tudi dobro...ti med vožnjo masira prste in izboljša obtok, pa če najdeš še kakšno muzko v istem ritmu je že vse pripravljeno za žur...samo ne okrog govort, da mi ne bodo zaračunali še dodatnega vibratorja.
Zaenkrat sem o tresenju pri novem avtomobilu obvestil le trgovca (avto ima namreč trenutno na števcu le 220 km in je kazal simptome vibratorja že na prvi avtocestni poti proti domu



Če pa se vrnem na neznan vzrok konstrukcijske napake - "slabe" gume nikakor niso predmet in vzrok tresenja, saj so bili na prejšnjem avtomobilu stestirani vsaj 4 kompleti različnih gum (Bridgestone Dueller, Michelin Primacy HP, zimske Continental na drugih platiščih), na novem pa so že novejše Michelin Primacy 3.


