burek66 je napisal/-a:VW Up sem imel nekaj dni kot nadomestno vozilo. Motor 1.0l 55 kW (75 KM).
Večinoma samo mestna vožnja po Ljubljani + obvoznica v razmerju cca pol pol.
Poraba je znašala okoli 7l/100km kar je za mestno vožnjo povsem primerljivo z golfom 1.2 TSI, ki ga drugače uporabljam.
Predvsem začne poraba skokovito naraščati na obvoznici, ko se z njim voziš med 100-110km/h.
Moje mnenje je, da Up ponuja premalo avta za svojo ceno.
Tvoje mnenje v tem primeru je čisto mimo oz. pač "slovensko", ker pač se pač cena gleda €/kg

To je mestni (v končni fazi lahko tudi podeželski) malček, delan tako, da je čim manjši in čim bolj prostoren, lahek, okreten in poceni za vzdrževat. Kot tak ponuja za svojo ceno veliko, ne moreš ga pa primerjat z avti, ki imajo popolnoma drugačen namen, to je tako, kot da bi Sharana kritiziral, ker ga nimaš kje parkirat v mestu.
J.McLane je napisal/-a:Beri je napisal/-a:Če želiš upokojensko vožnjo, vsi so šparovni, v kolikor si športni voznik, potem so vsi požrešni.
Ni šparovnega avta za športno vožnjo, če bi bil , bi to pri formuli imeli že vrsto let.
No daj razjasni tole, kako si lahko na cesti športni voznik? Se malo za zabavo zaganjaš od ovinka do ovinka ali od semaforja do semaforja? Se tako zaradi samega užitka voziš ves čas?
Ali morda misliš, da boš tako kaj prej na cilju? Poznam enega vzornega voznika EVO-ta, na cesti je priden kot ovčka, izven si pa da duška. In to je edino pravilno in dopustno. Torej bo zaradi <5% "športne" vožnje pomembno kakšno porabo bo imel pri priganjanju?
Če meni letne gume zdržijo 30k km, sem mogoče že jaz športni voznik?
Seveda se da bit prej na cilju in to dosti prej, če voziš (zelo) hitro, pa to celo brez nepotrebnega "zaganjanja" ter ogrožanja ostalih.
Drugače sem pa že napisal, da obstajajo avti z zmerno porabo pri zelo hitri vožnji, z motorji, ki jih sicer ne uporabljajo pri F1, se pa tu pa tam pojavijo na Le Mansu.
