Nasveti in napotki ter povpraševanja...

Samo za lastnike (/tudi bivše) 1.2 TSI-jev in samo za motor!

Nikoli ni bilo težav z motorjem in sem z njim zelo zadovoljen
55
34%
Nikoli ni bilo težav z motorjem, a nisem preveč zadovoljen z njim
4
2%
Imam težave, a jih še nisem rešil
14
9%
Imel sem težave, a so na servisu le-te odpravili "potihem" (podložka ipd)
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi verigo.
15
9%
Imel sem težave, zamenjali so mi turbino (in verigo)
14
9%
Imel sem drugačne težave z motorjem
12
7%
I
34
21%
 
Skupaj glasov : 163
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a WMB To jul 31, 2012 3:18 pm

sixtoo je napisal/-a:off: Sam imam beetla, kmalu bo imel 9 let ter 145000km. Poznam pa možakarja, ki ga je kupil istočasno in ima šele 12000 km (pa niso prevrteni) :D

Imam pa trenutno doma Škodo Fabio 1.2 TSI (85hp) in moram rečt, da zadeva lepo prede. Za mestni avto ter po obvoznici ni nobenega problema dosegat hitrosti 110-130km/h. Kako bi bilo na daljše relacije pa ne vem...



Glih tako...le da je poraba 8 litrov....
Pri vožnji 100-120 pa je poraba 5 in manj...
FOLCIKA - SCIROCCO
 
KlemenP
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Sr maj 05, 2010 12:39 pm

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a KlemenP Če avg 02, 2012 11:45 am

Naslednji torek ga ponovno peljem na servis oz. pregled kakor oni temu pravijo, ker se mi je po slabih 5.000km spet pojavu ropot verige ob hladnem vžigu.

Počas že obupavam, sam itak dvomim da bi lahko zahtevu menjavo motorja, al pa nevem karkoli v zvezi s tem, ker očitno je velika verjetnost da bo ta problem z verigo obstajal dokler bo avto obstajal :)

Kakšne možnosti sploh so, če so, če kdo ve? :D Razn očitne, da avto prodam, al pa da sam zamenjam mašino (ne bi se branu 2.0 TFSI v Polo-tu :twisted:)

Hvala!
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a LinuxFuter Če avg 02, 2012 2:38 pm

Mogoče ti bodo enkrat namestili jermen namesto verige, tako kot so to včasih delali na ne vem katerem primerku avta iz Kragujevca. Itak je vsaj napovedana nova izvedba 1.2 TSI motorja z zobatim jermenom namesto ketne...
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a lancia hf Pe avg 03, 2012 7:51 pm

LinuxFuter je napisal/-a:Mogoče ti bodo enkrat namestili jermen namesto verige, tako kot so to včasih delali na ne vem katerem primerku avta iz Kragujevca. Itak je vsaj napovedana nova izvedba 1.2 TSI motorja z zobatim jermenom namesto ketne...


Na fičotih so menjali verigo z jermenom pri predelavi v Abarth-a.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
m.z.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr avg 15, 2012 1:21 pm

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a m.z. Sr avg 15, 2012 2:10 pm

Zdravo! Sem lastnica Polo highline 1.2 TSI/105KM. Nekaj časa nazaj, ko so bili problemi z avtom, je že brat pisal na to temo. Sem takrat že mislila, da bo problemov z avtom konec, ampak očitno še ne misli biti tako. Če povzamem:

Avto je bil kupljen februarja lani. V mesecu septembru sem opravila prvi redni servis- vse bp, dolili pa so 2 dcl hladilne tekočine (so rekli, da je to povsem normalno). Pri skoraj 13.000 km se je prižgala rdeča lučka za olje. Olja je bilo preveč in je bilo gosto in temno. Po enem dnevu "pogajanja" (oni so trdili, da sem si sama zlila nekaj v olje, jaz vem, da nisem), so menjali olje, filter in črpalko. Ter dolili 2 dcl hladilne tekočine- baje je bilo spet povsem normalno! Zatem se je stanje z avtom malce umirilo, sama sem poskušala pozabiti vse to. Pri skoraj 22000 prevoženih kilometrih se je pričela prižigati EPC lučka. Avto je v križiščih ostajal, motor je bil brez moči. Sem se oglasila na servisu. Serviser se je usedel v avto, prižgal motor in dejal, da lučka ne gori. Baje da se to kdaj zgodi, če pa ugasnem avto in ga znova prižgem, lučka ne bo več svetila. Kot en b**** sem odšla domov, ter med vožnjo upala, da se to zopet ne zgodi. Pa se je, zato sem znova odšla na servis- motor sem pustila v teku, avto so priklopili na računalnik in takoj vedeli, za kakšno napako gre. Posodobili so software, pritrdili cevko in je bil mir za en čas. Par tednov nazaj se je začela težava z verigo- zadnji teden se mi je zdelo, kot da vžigam traktor :) V ponedeljek sem se oglasila na rednem servisu pri 30000 in omenila tudi težave z verigo. Po končanem servisu so rekli, da so mi samo zamenjali vrsto olja (čeprav je na ponedeljkovem računu in računu prejšnjega servisa obakrat napisano olje castrol magnatec pro) in da bomo videli, če bo kaj bolje. Prvih nekaj vžigov se je veriga še vedno slišala, zadnje štirikrat pa ne. Kakšna je povezava med verigo in oljem? Po moji logiki (ki nima niti najmanjše povezave z avtomehaniko), bi morali zamenjati verigo in ne olja.

Ali je normalno, da se dolije v 30000 km 6 dcl hladilne tekočine?

Lp, M.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a WMB Sr avg 15, 2012 5:28 pm

m.z. je napisal/-a:Zdravo! Sem lastnica Polo highline 1.2 TSI/105KM. Nekaj časa nazaj, ko so bili problemi z avtom, je že brat pisal na to temo. Sem takrat že mislila, da bo problemov z avtom konec, ampak očitno še ne misli biti tako. Če povzamem:

Avto je bil kupljen februarja lani. V mesecu septembru sem opravila prvi redni servis- vse bp, dolili pa so 2 dcl hladilne tekočine (so rekli, da je to povsem normalno). Pri skoraj 13.000 km se je prižgala rdeča lučka za olje. Olja je bilo preveč in je bilo gosto in temno. Po enem dnevu "pogajanja" (oni so trdili, da sem si sama zlila nekaj v olje, jaz vem, da nisem), so menjali olje, filter in črpalko. Ter dolili 2 dcl hladilne tekočine- baje je bilo spet povsem normalno! Zatem se je stanje z avtom malce umirilo, sama sem poskušala pozabiti vse to. Pri skoraj 22000 prevoženih kilometrih se je pričela prižigati EPC lučka. Avto je v križiščih ostajal, motor je bil brez moči. Sem se oglasila na servisu. Serviser se je usedel v avto, prižgal motor in dejal, da lučka ne gori. Baje da se to kdaj zgodi, če pa ugasnem avto in ga znova prižgem, lučka ne bo več svetila. Kot en b**** sem odšla domov, ter med vožnjo upala, da se to zopet ne zgodi. Pa se je, zato sem znova odšla na servis- motor sem pustila v teku, avto so priklopili na računalnik in takoj vedeli, za kakšno napako gre. Posodobili so software, pritrdili cevko in je bil mir za en čas. Par tednov nazaj se je začela težava z verigo- zadnji teden se mi je zdelo, kot da vžigam traktor :) V ponedeljek sem se oglasila na rednem servisu pri 30000 in omenila tudi težave z verigo. Po končanem servisu so rekli, da so mi samo zamenjali vrsto olja (čeprav je na ponedeljkovem računu in računu prejšnjega servisa obakrat napisano olje castrol magnatec pro) in da bomo videli, če bo kaj bolje. Prvih nekaj vžigov se je veriga še vedno slišala, zadnje štirikrat pa ne. Kakšna je povezava med verigo in oljem? Po moji logiki (ki nima niti najmanjše povezave z avtomehaniko), bi morali zamenjati verigo in ne olja.

Ali je normalno, da se dolije v 30000 km 6 dcl hladilne tekočine?

Lp, M.



ketna se maže z motornim oljem...olje je predpisano....!!!
5-30 LL Castrol Edge je ok....

meni so menjali verigo z novejšo verzijo....širšo, močnejšo, ker se je stara raztegnila in je drgnila po nekem ohišju....seveda opilki leteli v olje....menjano vse....z oljem in filtrom vred....

Turbina mora tudi dobiti neko podložko in update računalnika....

Tile mali TSi-jčki so kar problematični...sem ga imel od novega do 23.000km in prejšni teden prodal, ker sem bil 6 x na izrednem servisu....itak popizdil, ker kupil sem novega da ne bo težav....je pa res, da ni bilo stroškov, ker je blo vse v garanciji.
FOLCIKA - SCIROCCO
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a maniaxxx Sr avg 15, 2012 5:54 pm

WMB je napisal/-a:
m.z. je napisal/-a:Zdravo! Sem lastnica Polo highline 1.2 TSI/105KM. Nekaj časa nazaj, ko so bili problemi z avtom, je že brat pisal na to temo. Sem takrat že mislila, da bo problemov z avtom konec, ampak očitno še ne misli biti tako. Če povzamem:

Avto je bil kupljen februarja lani. V mesecu septembru sem opravila prvi redni servis- vse bp, dolili pa so 2 dcl hladilne tekočine (so rekli, da je to povsem normalno). Pri skoraj 13.000 km se je prižgala rdeča lučka za olje. Olja je bilo preveč in je bilo gosto in temno. Po enem dnevu "pogajanja" (oni so trdili, da sem si sama zlila nekaj v olje, jaz vem, da nisem), so menjali olje, filter in črpalko. Ter dolili 2 dcl hladilne tekočine- baje je bilo spet povsem normalno! Zatem se je stanje z avtom malce umirilo, sama sem poskušala pozabiti vse to. Pri skoraj 22000 prevoženih kilometrih se je pričela prižigati EPC lučka. Avto je v križiščih ostajal, motor je bil brez moči. Sem se oglasila na servisu. Serviser se je usedel v avto, prižgal motor in dejal, da lučka ne gori. Baje da se to kdaj zgodi, če pa ugasnem avto in ga znova prižgem, lučka ne bo več svetila. Kot en b**** sem odšla domov, ter med vožnjo upala, da se to zopet ne zgodi. Pa se je, zato sem znova odšla na servis- motor sem pustila v teku, avto so priklopili na računalnik in takoj vedeli, za kakšno napako gre. Posodobili so software, pritrdili cevko in je bil mir za en čas. Par tednov nazaj se je začela težava z verigo- zadnji teden se mi je zdelo, kot da vžigam traktor :) V ponedeljek sem se oglasila na rednem servisu pri 30000 in omenila tudi težave z verigo. Po končanem servisu so rekli, da so mi samo zamenjali vrsto olja (čeprav je na ponedeljkovem računu in računu prejšnjega servisa obakrat napisano olje castrol magnatec pro) in da bomo videli, če bo kaj bolje. Prvih nekaj vžigov se je veriga še vedno slišala, zadnje štirikrat pa ne. Kakšna je povezava med verigo in oljem? Po moji logiki (ki nima niti najmanjše povezave z avtomehaniko), bi morali zamenjati verigo in ne olja.

Ali je normalno, da se dolije v 30000 km 6 dcl hladilne tekočine?

Lp, M.



ketna se maže z motornim oljem...olje je predpisano....!!!
5-30 LL Castrol Edge je ok....

meni so menjali verigo z novejšo verzijo....širšo, močnejšo, ker se je stara raztegnila in je drgnila po nekem ohišju....seveda opilki leteli v olje....menjano vse....z oljem in filtrom vred....

Turbina mora tudi dobiti neko podložko in update računalnika....

Tile mali TSi-jčki so kar problematični...sem ga imel od novega do 23.000km in prejšni teden prodal, ker sem bil 6 x na izrednem servisu....itak popizdil, ker kupil sem novega da ne bo težav....je pa res, da ni bilo stroškov, ker je blo vse v garanciji.



pa tako si ga hvalil :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a WMB Sr avg 15, 2012 9:28 pm

maniaxxx je napisal/-a:
WMB je napisal/-a:
m.z. je napisal/-a:Zdravo! Sem lastnica Polo highline 1.2 TSI/105KM. Nekaj časa nazaj, ko so bili problemi z avtom, je že brat pisal na to temo. Sem takrat že mislila, da bo problemov z avtom konec, ampak očitno še ne misli biti tako. Če povzamem:

Avto je bil kupljen februarja lani. V mesecu septembru sem opravila prvi redni servis- vse bp, dolili pa so 2 dcl hladilne tekočine (so rekli, da je to povsem normalno). Pri skoraj 13.000 km se je prižgala rdeča lučka za olje. Olja je bilo preveč in je bilo gosto in temno. Po enem dnevu "pogajanja" (oni so trdili, da sem si sama zlila nekaj v olje, jaz vem, da nisem), so menjali olje, filter in črpalko. Ter dolili 2 dcl hladilne tekočine- baje je bilo spet povsem normalno! Zatem se je stanje z avtom malce umirilo, sama sem poskušala pozabiti vse to. Pri skoraj 22000 prevoženih kilometrih se je pričela prižigati EPC lučka. Avto je v križiščih ostajal, motor je bil brez moči. Sem se oglasila na servisu. Serviser se je usedel v avto, prižgal motor in dejal, da lučka ne gori. Baje da se to kdaj zgodi, če pa ugasnem avto in ga znova prižgem, lučka ne bo več svetila. Kot en b**** sem odšla domov, ter med vožnjo upala, da se to zopet ne zgodi. Pa se je, zato sem znova odšla na servis- motor sem pustila v teku, avto so priklopili na računalnik in takoj vedeli, za kakšno napako gre. Posodobili so software, pritrdili cevko in je bil mir za en čas. Par tednov nazaj se je začela težava z verigo- zadnji teden se mi je zdelo, kot da vžigam traktor :) V ponedeljek sem se oglasila na rednem servisu pri 30000 in omenila tudi težave z verigo. Po končanem servisu so rekli, da so mi samo zamenjali vrsto olja (čeprav je na ponedeljkovem računu in računu prejšnjega servisa obakrat napisano olje castrol magnatec pro) in da bomo videli, če bo kaj bolje. Prvih nekaj vžigov se je veriga še vedno slišala, zadnje štirikrat pa ne. Kakšna je povezava med verigo in oljem? Po moji logiki (ki nima niti najmanjše povezave z avtomehaniko), bi morali zamenjati verigo in ne olja.

Ali je normalno, da se dolije v 30000 km 6 dcl hladilne tekočine?

Lp, M.



ketna se maže z motornim oljem...olje je predpisano....!!!
5-30 LL Castrol Edge je ok....

meni so menjali verigo z novejšo verzijo....širšo, močnejšo, ker se je stara raztegnila in je drgnila po nekem ohišju....seveda opilki leteli v olje....menjano vse....z oljem in filtrom vred....

Turbina mora tudi dobiti neko podložko in update računalnika....

Tile mali TSi-jčki so kar problematični...sem ga imel od novega do 23.000km in prejšni teden prodal, ker sem bil 6 x na izrednem servisu....itak popizdil, ker kupil sem novega da ne bo težav....je pa res, da ni bilo stroškov, ker je blo vse v garanciji.



pa tako si ga hvalil :mrgreen:


Avto kot avto zelo dober, vozne lastnosti tudi....ampak, da daš tolk denarja in si na servisih zaradi neumnosti.....pri meni ne pali....
Še vedno pravim, ni slab avto....
FOLCIKA - SCIROCCO
 
KlemenP
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Sr maj 05, 2010 12:39 pm

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a KlemenP Sr avg 15, 2012 9:42 pm

Večji problem je pacanje sesalnih ventilov, to bo kr stalni strošek na vsake par let I guess :)
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a WMB Sr avg 15, 2012 9:45 pm

KlemenP je napisal/-a:Večji problem je pacanje sesalnih ventilov, to bo kr stalni strošek na vsake par let I guess :)


Hja...do tu še nisem prišel....naj bi se pojavljala sajavost na sesalnih ventilih in to kar konkretno...gledal sem slike od starejših TSI-jev (1.4) in je blo adijo pamet....
Zadeva naj bi se malce uredila s tankanjem 100 oktanca....
FOLCIKA - SCIROCCO
 
KlemenP
Novinec
 
Prispevkov: 168
Pridružen: Sr maj 05, 2010 12:39 pm

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a KlemenP Sr avg 15, 2012 10:18 pm

WMB je napisal/-a:
KlemenP je napisal/-a:Večji problem je pacanje sesalnih ventilov, to bo kr stalni strošek na vsake par let I guess :)


Hja...do tu še nisem prišel....naj bi se pojavljala sajavost na sesalnih ventilih in to kar konkretno...gledal sem slike od starejših TSI-jev (1.4) in je blo adijo pamet....
Zadeva naj bi se malce uredila s tankanjem 100 oktanca....


Upam jst itak sam 100ko tankam tko da. Pa baje da pomaga da ga ne vrtiš v nizkih obratih.
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a LinuxFuter Sr avg 15, 2012 10:18 pm

WMB je napisal/-a:Zadeva naj bi se malce uredila s tankanjem 100 oktanca....


Ki je itak priporočen za TSI, že za predhodnike TSI-jev (FSI) je bilo priporočeno tankanje Omw-jeve 100ke, ki je bila razvita v sodelovanju VW-ja in OMV-ja.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a WMB Sr avg 15, 2012 10:21 pm

KlemenP je napisal/-a:
WMB je napisal/-a:
KlemenP je napisal/-a:Večji problem je pacanje sesalnih ventilov, to bo kr stalni strošek na vsake par let I guess :)


Hja...do tu še nisem prišel....naj bi se pojavljala sajavost na sesalnih ventilih in to kar konkretno...gledal sem slike od starejših TSI-jev (1.4) in je blo adijo pamet....
Zadeva naj bi se malce uredila s tankanjem 100 oktanca....


Upam jst itak sam 100ko tankam tko da. Pa baje da pomaga da ga ne vrtiš v nizkih obratih.


Samo ta avto res ne rabi it nad 3000 obratov....
3000 obratov ima že krepkih 140-150 km/h....in ni potrebe po več....
Če se ne motim je imel avto pri 200km/h (190 GPS) pod 4000 obratov....seveda blokada elektronska....
So nekaj omenjali da daš v 5 prestavo in da bi šel čez.....no go...tud premakne se ne več....
Po klancu dol....vleče do 200 pol pa naenkrat odreže, kot bi pobremzal....drugače bi to šlo pomoje do 220 brez težav....
FOLCIKA - SCIROCCO
 
Uporabniški avatar
yashica
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2362
Pridružen: Pe mar 23, 2012 1:45 pm

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a yashica Če avg 16, 2012 6:32 am

m.z. je napisal/-a:Zdravo! Sem lastnica Polo highline 1.2 TSI/105KM. Nekaj časa nazaj, ko so bili problemi z avtom, je že brat pisal na to temo. Sem takrat že mislila, da bo problemov z avtom konec, ampak očitno še ne misli biti tako. Če povzamem:

Avto je bil kupljen februarja lani. V mesecu septembru sem opravila prvi redni servis- vse bp, dolili pa so 2 dcl hladilne tekočine (so rekli, da je to povsem normalno). Pri skoraj 13.000 km se je prižgala rdeča lučka za olje. Olja je bilo preveč in je bilo gosto in temno. Po enem dnevu "pogajanja" (oni so trdili, da sem si sama zlila nekaj v olje, jaz vem, da nisem), so menjali olje, filter in črpalko. Ter dolili 2 dcl hladilne tekočine- baje je bilo spet povsem normalno! Zatem se je stanje z avtom malce umirilo, sama sem poskušala pozabiti vse to. Pri skoraj 22000 prevoženih kilometrih se je pričela prižigati EPC lučka. Avto je v križiščih ostajal, motor je bil brez moči. Sem se oglasila na servisu. Serviser se je usedel v avto, prižgal motor in dejal, da lučka ne gori. Baje da se to kdaj zgodi, če pa ugasnem avto in ga znova prižgem, lučka ne bo več svetila. Kot en b**** sem odšla domov, ter med vožnjo upala, da se to zopet ne zgodi. Pa se je, zato sem znova odšla na servis- motor sem pustila v teku, avto so priklopili na računalnik in takoj vedeli, za kakšno napako gre. Posodobili so software, pritrdili cevko in je bil mir za en čas. Par tednov nazaj se je začela težava z verigo- zadnji teden se mi je zdelo, kot da vžigam traktor :) V ponedeljek sem se oglasila na rednem servisu pri 30000 in omenila tudi težave z verigo. Po končanem servisu so rekli, da so mi samo zamenjali vrsto olja (čeprav je na ponedeljkovem računu in računu prejšnjega servisa obakrat napisano olje castrol magnatec pro) in da bomo videli, če bo kaj bolje. Prvih nekaj vžigov se je veriga še vedno slišala, zadnje štirikrat pa ne. Kakšna je povezava med verigo in oljem? Po moji logiki (ki nima niti najmanjše povezave z avtomehaniko), bi morali zamenjati verigo in ne olja.

Ali je normalno, da se dolije v 30000 km 6 dcl hladilne tekočine?

Lp, M.


Tvoja izkušnja s tem motorjem me sploh ne preseneča sem pa začuden nad ravnanjem servisa. Očitno so motoroznalci do amena, da gredo kreteni prakticirat s katerim oljem bo ropot ketne prenehal. Če se členki verige raztegnejo ti ne pomaga nobeno olje. Vsaka jim čast, imajo točna navodila s strani tovarne za menjavo konstrukcijsko spremenjene verige, ampak ne krivo je olje.
Da ti motor meče v zasilni režim (izguba moči, EPC lučka) je verjetno kriva napaka na obtočnem ventilu. Potrebno je podložiti podložko in tudi za to imajo servisi navodila. Če tega še niso storili jim zateži, ravno tako za verigo.
Izguba hladilne tekočine oziroma potreba po dolivanju je za vw povsem normalna. Po njihovih trditvah hladilna izhlapeva, vsaj tako trdijo za moj 1,4 tsi. Napaka na pokrovčku raztezne posode ali sami posodi, porozne cevi, napaka na vodni pumpi ali bog ne daj tesnilu glave je že v naprej izključena, ker to so ja vrhunski motorji. Mojo trditev, da hladilna izginja le v primeru napake v sistemu gladko preslišijo.
Ja tsi-ji so res nekaj posebnega, če drugega ne si z vsemi mehaniki na ti.

Lp
1992 Fiat Uno 60 SX
1988 Peugeot 205 1.1 GR - Starodobnik
1991 Citroen ZX 1,6i Aura
 
m.z.
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr avg 15, 2012 1:21 pm

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a m.z. Če avg 16, 2012 6:46 am

To s podložko so uredili. Zdaj me matrata edino še hladilna tekočina in veriga. Za verigo moram poklicati v ponedeljek, da se zmenimo kako in kaj. Žalostno je, da se to dogaja. In da res karnaprej stojiš na servisu ter opozarjaš na napake, katere oni poznajo in bi jih morali odpraviti. In res, smo že bolj domači; oni mene že pogosto tikajo, jaz njih še vikam.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a WMB Če avg 16, 2012 7:04 am

m.z. je napisal/-a:To s podložko so uredili. Zdaj me matrata edino še hladilna tekočina in veriga. Za verigo moram poklicati v ponedeljek, da se zmenimo kako in kaj. Žalostno je, da se to dogaja. In da res karnaprej stojiš na servisu ter opozarjaš na napake, katere oni poznajo in bi jih morali odpraviti. In res, smo že bolj domači; oni mene že pogosto tikajo, jaz njih še vikam.


Menjaj servis...meni so na Debevcu v Mengšu brez težav menjali vse...
FOLCIKA - SCIROCCO
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6426
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a gasolinedream Pe avg 17, 2012 4:07 pm

50kkm pa res ni nobeno merilo. A potem če ti avto zdrži 2, 3 leta je pa že oh in sploh kvaliteten?
 
Uporabniški avatar
fantom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 689
Pridružen: Pe jan 01, 2010 5:35 pm

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a fantom Pe avg 17, 2012 4:13 pm

gasolinedream je napisal/-a:50kkm pa res ni nobeno merilo. A potem če ti avto zdrži 2, 3 leta je pa že oh in sploh kvaliteten?

hahahaha :rofl ja pri vw-ju si to očitno tako razlagajo....
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Re: 1.2TSI problemi (novo - anketa)

Napisal/-a lancia hf Pe avg 17, 2012 6:48 pm

fantom je napisal/-a:
gasolinedream je napisal/-a:50kkm pa res ni nobeno merilo. A potem če ti avto zdrži 2, 3 leta je pa že oh in sploh kvaliteten?

hahahaha :rofl ja pri vw-ju si to očitno tako razlagajo....


Pri Wagiju je pač tako, saj imajo TSI-ji probleme že pri prevoženih 20.000 km. Se pravi prevoženih 150% več km je pa ja kvaliteta :mrgreen: :lol:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov