~toMmy~ je napisal/-a: da je VW kar se tiče rje izjema
Ni nobena izjema, težave ima tudi marsikatera druga znamka. Poznam primer osebe, ki ima še fiata tipo s cinkano karoserijo, ki ga sicer res čuva pa po vseh teh letih ni sledi o rji od znotraj navzven. Po drugi strani jim pa Bravo "prvi avto" pri hiši rjavi na pokrovu motorja pri starosti dveh let in jih na servisu ne šmirglajo 5%, ko zahtevajo menjavo pločevine. Pripravljeni so samo na novo lakirati... kaj za vraga boš lakiral, če rjavi za robom med dvema pločevinama.
Tako "od oka" se mi zdi, da je zadnja leta več težav z rjo, kot jih je bilo, ko so začeli avte množično cinkat
Ta tvoj "od oka" pomoje kar drži. Če drugega ne, je že to dovolj, da silij v ospredje neke kvazi ekološke premaze na vodni osnovi, ki niso ne ekološki in še manj obstojni in odporni. Nekaj verjetno potegne za sabo še kvaliteta pločevine in širši izbor iz katerih je sestavljena karoserija in potem dobimo še primere, ko pride med dvema različnima pločevinama do galvanske korozije.
Eden največji dobaviteljev cink-nikelj premazov avtomobilski industriji je britanski Anochrome Group, ki dobavlja materiale številnim proizvajalcem (Opel, skupina VW, BMW, Nissan, Ford,Toyota, Honda, JLR- Jaguar in Land Rover, Opel...) in dvmomim, da ima različne standarde za posamezne znamke. Odstopanje je lahko le od znamke, ki določa debelno nanosa osnovne zaščite.
Namen odpiranja teme je bil:
1. Da opozorim na rjavenje redno čiščenega (vse prej kot starega) vozila na mestu kjer rja od znotraj navzven pri teh letih nima kaj iskat. V tem primeru bi objavil neglede na to iz katerega brloga je avto.
2. Da opozorim ostale lastnike tega modela naj bodo pozorni na ta predel. Tisti, ki jih bo to zanimalo bodo že pogledali in po potrebi poskrbeli za sanacijo. Za tiste, ki jim je vseeno dokler ne začne teči v kabino so pa vsa opozorila tako ali tako odveč.