Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ Pe maj 07, 2010 1:18 pm

Če normalno ravnaš z avtom, redni servisi predpisani, pa da ni kakšnih serijskih napak, turbina drži še pa še.. tudi 400k km in več.
 
scirocco12
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 568
Pridružen: So avg 29, 2009 6:59 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a scirocco12 Pe maj 07, 2010 2:08 pm

NejcZ je napisal/-a:Če normalno ravnaš z avtom, redni servisi predpisani, pa da ni kakšnih serijskih napak, turbina drži še pa še.. tudi 400k km in več.


In ekstremnega preganjanja motorja. ;) Normalna vožnja, kaj je to pa vsak pri sebi ve. :D
 
Uporabniški avatar
tabletten
Novinec
 
Prispevkov: 173
Pridružen: Če avg 20, 2009 5:39 pm

Napisal/-a tabletten Pe maj 07, 2010 8:10 pm

moj ma čez 400k km ;) pa še kleplje
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So maj 08, 2010 12:43 am

jaz sem mel na unotu vsako leto eno menjal :D
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda So maj 08, 2010 7:28 am

Bom kar tlele vprašal.
Ali mogoče kdo ve, kje na internetu bi najdl tipe turbin oz serijsko številko za določen avto
Zadnjič spremenil pskoda, dne So maj 08, 2010 9:03 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ So maj 08, 2010 8:40 am

Če delaš relacije do 20km v eno smer dizel ni primeren. Slednji se na delovno temperaturo segreje precej počasneje (posledično tudi turbina) kot bencinar, ker ima sam motor v povprečju cca 100kg več kot primerljiv bencinski motor ( 1.8TFSI in 2.0TDI npr). Tako na slovenskih cestah večina dizlov neogreta in se tako turbina prav lepo obrablja (oziroma drsni ležaji), sploh če je slabo olje notri.

A ni zanimivo, da so redki ljudje, ki imajo probleme s turbino in delajo po 30.000 in več na leto?

PS: Zakaj ima 100kg več? Glava dizelskega motorja mora biti zaradi velikih obremenitev bolj masivna in odporna na utrujanje, zato aluminijijeve zlitine odpadejo. Seveda svojo maso prispeva tudi turbina in vse kar paše zraven.
Sam ne se kregat :P
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid So maj 08, 2010 8:54 am

Sestrični je šel zdej turbo na opel Astri z 45k km. Garancije ni, pride pa tok kokr garrett turbo gt035 full kit 600ps+. Ena navadna mejhna turbinca na 1.7 // 100KM. j***a svetovna. Jest mu zapelem opelico v salon skozi šipe. Za razliko od naših Imprec in evotov vsi čez 350KM pa 100.000km pa vse dela kot novo

Kokr maš srečo
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
dnovak24
Uporabnik
 
Prispevkov: 858
Pridružen: Ne nov 12, 2006 7:32 pm

Napisal/-a dnovak24 So maj 08, 2010 9:15 am

miha mal si čudn tole povedu... A misliš da se relacarji do 20 km preden se motor ogreje po tvoje vozijo po luftu? Isto se določen čas pelje s hladnim motorjem in hladnim oljem...Potem se v trgovino, nebi smel peljati ker je samo 2 km do nje.... Joj joj.....
Slika
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak So maj 08, 2010 10:09 am

pskoda je napisal/-a:Bom kar tlele vprašal.
Ali mogoče kdo ve, kje na internetu bi najdl tipe turbin oz serijsko številko za določen avto


Turbolader katalog
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk So maj 08, 2010 10:22 am

Mazanje turbine je problem pri hladnem/gostejšem olju. Atmosferski bencinar je v primeru kratkih relacij sigurno bolj zanesljiva izbira kot dizel, ki so danes že vsi po vrsti turbinci. Pa način vožnje. Kamionarji z razlogom zaženejo mrzel motor vsaj par minut preden speljejo. Frajerji s TDI, DCi, TDCi.... pa obrnejo ključ, pa v 4k obratov, da se motor segreje, potem se pa 50km/h v peti prestavi vozijo, ker "njihov dizel to zmore in manj pokuri". Potem pa zakaj mi gre turbina, vztrajnik, sklopka vsakih 50 kkm...
LP
Martin
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
 
Zenith
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: Ne jul 15, 2007 7:38 am

Napisal/-a Zenith So maj 08, 2010 12:22 pm

Mam turbaka bencinarja, 204.000 narejenih kilometrov. Turbina zaenkrat dela OK (knock on wood). Mrzlega ne teram več kot 2500rpm/min, zato sem zjutraj med bolj počasnimi na avtocesti nekje do Rudnika. Ko zaključim vožnjo obvezno še kako minutko pustim laufat. Zaenkrat deluje ta princip.
 
Uporabniški avatar
fantom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 689
Pridružen: Pe jan 01, 2010 5:35 pm

Napisal/-a fantom So maj 08, 2010 12:47 pm

...sicer se neda primerjat z novejšimi avti ampak vseeno; golf 2 1.6 td letnik 87, prevoženih 632.766km s prvo turbino in brez generalne :clapclap :wiihuu . smo se pa odločl da gre avto kon junija k mehaniku na temeljito obnovo motora ker že nekaj časa ornk olja požre...ampak še vedno laufa :lol:
 
Uporabniški avatar
/miha\
Novinec
 
Prispevkov: 450
Pridružen: Sr okt 24, 2007 7:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a /miha\ So maj 08, 2010 2:49 pm

dnovak24 je napisal/-a:miha mal si čudn tole povedu... A misliš da se relacarji do 20 km preden se motor ogreje po tvoje vozijo po luftu? Isto se določen čas pelje s hladnim motorjem in hladnim oljem...Potem se v trgovino, nebi smel peljati ker je samo 2 km do nje.... Joj joj.....


Hotel sem povedat, da če delaš po 20km v kosu je motor skoraj vedno neogret kadar deluje. Če delaš po 100km v kosu, potem je motor večino časa ogret.

In ja...men je škoda vžigat hladen avto za 2km, če se le da tega ne delam, pa imam bencinarja.
Sam ne se kregat :P
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 So maj 08, 2010 2:57 pm

Z očetom ponavadi turbino ohranjamo tako, da prestavljamo pod 2000 obrati, pa tudi mestne vožnje nikoli ne presežemo te obrate. Hladnega pa posebi nič ne tiščimo, ko pa peljemo domov, imamo na srečo 6 km ceste brez semaforja in lahko hladimo turbino z počasno vožnjo. Na avtocesti tudi nikoli ne pospešujemo močno, vedno recimo dam prej v 5 prestavo in v tej prestavi pospešujem na 130. Se mi nikamor ne mudi za tistih nekaj sekund, ki jih lahko pridobim z nižjo prestavo. Zaenkrat nam vse ok dela, sam bomo vseeno dali obnoviti turbino, da ne bojo kasnejši stroški preveč visoki. Je pa že 300 tisoč km, avto pa Opel zafira 2.0 dti.
Poznam pa dosti primerov kjer je astram 1.7 cdti crkovale turbine že pred 200 tisoč km. Je pa zanimivo še to, ena astra ima že skoraj 600 tisoč km. Pred 200 tisoč je crknila prva, druga, ki je nova, pa še vedno dela. Možakar pa drugače lepo vozi in umirjeno, je pa taksist.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So maj 08, 2010 3:17 pm

no pa saj ni iz papirja....tak jo samo pacate...kdaj pa kdaj je treba jo pognat v "višave"
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Ausc
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Pe apr 09, 2010 1:40 pm

Napisal/-a Ausc So maj 08, 2010 3:49 pm

Ko clovek bere tole temo, se vprasa, kaj sploh lahko pocne s turbasem. Zjutraj na siht v mesto ne more, ker se motor v tistih 10km niti ne ogreje, v trgovino tudi ne hodimo z avtom, ker je preblizu. Po mestu se itak vedno vozimo kot polzi, ce imamo AC blizu doma, pospesujemo v 6-ti... Ne vem, potem najbolje, da vozimo SDI-je, razlike v zmogljivosti itak ne bomo opazili, ker sparamo turbine.

Ne razumite tega v drugo skrajnost, da zagovarjam tiscanje neogretih motorjev, dalec od tega. Pri mrzli masini vedno saltam prej, samo ko se tisti cagar za temperaturo postavi nekam na sredino, pa vozim normalno.

Pomoje se prevec obremenjujete s tem sparanjem, pac pazis prvih nekaj km, ko je motor se neogret/po tiscanju na polno avta s turbino ne ugasnes takoj in je pomoje za neko normalno zivljensko dobo to to. Tako kot je rekel predhodnik, saj niso masine iz papirja. Moje mnenje.
 
Uporabniški avatar
NejcZ
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1506
Pridružen: Po dec 24, 2007 7:35 pm
Kraj: Mozirje

Napisal/-a NejcZ So maj 08, 2010 3:51 pm

Ausc je napisal/-a:Ko clovek bere tole temo, se vprasa, kaj sploh lahko pocne s turbasem. Zjutraj na siht v mesto ne more, ker se motor v tistih 10km niti ne ogreje, v trgovino tudi ne hodimo z avtom, ker je preblizu. Po mestu se itak vedno vozimo kot polzi, ce imamo AC blizu doma, pospesujemo v 6-ti... Ne vem, potem najbolje, da vozimo SDI-je, razlike v zmogljivosti itak ne bomo opazili, ker sparamo turbine.

Ne razumite tega v drugo skrajnost, da zagovarjam tiscanje neogretih motorjev, dalec od tega. Pri mrzli masini vedno saltam prej, samo ko se tisti cagar za temperaturo postavi nekam na sredino, pa vozim normalno.

Pomoje se prevec obremenjujete s tem sparanjem, pac pazis prvih nekaj km, ko je motor se neogret/po tiscanju na polno avta s turbino ne ugasnes takoj in je pomoje za neko normalno zivljensko dobo to to. Tako kot je rekel predhodnik, saj niso masine iz papirja. Moje mnenje.


Ko je tisti cajger za vodo na sredini se olje niti ogreva še ne.. ko pride do polovice potem še enkrat toliko časa, pa se olje ogreje na delovno temperaturo. Samo toliko :) (spremljam v avtu in govorim pač iz opažanj glede na to da imam oba števca)
 
Uporabniški avatar
Ausc
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Pe apr 09, 2010 1:40 pm

Napisal/-a Ausc So maj 08, 2010 4:13 pm

Ja, se strinjam da se voda segreje prej, nisem pa vedel, da toliko prej :) No, pa saj ne dacakam, da je cager za vodo na sredini, potem pa gas do daske in saltanje na blokadi. Ce imam res namen malce hitreje voziti, potem si vzamem malce vec cajta za ogrevanje, da sem preprican, da je motor res ogret. Sem pa tudi preprican, da je za veliko vecino ljudi tisti kazalcek edina indikacija, da je bilo prej nekaj mrzlo, sedaj pa je na normalni temperaturi in da se lahko avto pelje normalno.

Hotel sem samo reci, da se mi zdi, da se nekateri malce prevec obremenjujejo. Vsak pa naj seveda vozi tako, da bo kar najbolj zadovoljen, pa ce magari ogreva avto pol ure, preden se odpelje. Saj najbrz bo imel daljso zivljensko dobo motorja, samo najverjetneje bo to na takih cifrah kilometrov, ki jih vecina na svojih avtomobilih sploh ne bo nikoli videla :)

lp
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So maj 08, 2010 4:27 pm

Nisem prebiral cele teme ampak samo zadnjo stran in še to na brzino...Spet pretiravate!!Turbina zdrži kolikor pač zdrži in ni vse odvisno od voznika in ravnanja z avtom,ker današnje turbine nikoli ne zdržijo tako dolgo kot pri 20 let starih vozilih (primer je tisti golf z 600000+ km) in ja mogoče je že res da pooblaščenec na tovornem programu predpisuje menjavo polovice delov in edina sreča tukaj je da nihče pri 600000 km ne pelje kamiona k pooblaščencu....Sam poznam človeka ki je turbino pazil pa avto dnevno vozil relacija LJ-grosuplje pa mu je vseeno šla,jaz pa se dnevno predrkavam po Ljubljani gor pa dol stalno gas-bremza,prižgi-ugasni pa je do 198 tkm normalno delovala (zamenjal sem jo brezveze,ker je bila napaka popolnoma drugje-zabit katalizator...)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda So maj 08, 2010 4:33 pm

AudiFreak je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Bom kar tlele vprašal.
Ali mogoče kdo ve, kje na internetu bi najdl tipe turbin oz serijsko številko za določen avto


Turbolader katalog


Najlepša ti hvala
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov