Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
renault no 1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Pe sep 02, 2005 3:13 pm

Napisal/-a renault no 1 Pe sep 02, 2005 4:09 pm

Pri dodatkih je način dolivanja nasledni.....kot prvo naliješ olje in se malo pelješ, da ga segreješ...šele potem dodaš dodatek in pustiš laufati motor(ali pa se pelješ) 15 minut, da se vse dobro premeša....v nasprotnem primeru, pa ti oljna pumpa najprej potegne dodatek, ki ti zamaši vse po vrsti in posledice so kmalu vidne...več sreče prihodnjič!!
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Ne sep 04, 2005 4:29 pm

nebivedu je napisal/-a:Kupi si čisto sintetično olje HPX 20W50


besedi "Selenia" in "sintetika" naj se ne bi uporabljalo v istem stavku. Podobno kot Castrol, ko besedo "Synthetic" uporabljajo za olje, ki je v bistvu zelo zelo "hydrocracked" mineralno olje (ni produkt uparin na vrhu predelovalnega stolpa).

Nekoc so celo obrazlozili (Castrol), da je uporaba besede Synthetic v njihovem primeru primerna, saj je samo komercijalen opis in ne tehnicen podatek. Whatever :)

/jan
 
Uporabniški avatar
Hartkor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: So sep 03, 2005 8:05 pm
Kraj: Ajzoula

Napisal/-a Hartkor Ne sep 04, 2005 8:38 pm

To je vse zelo zanimvo z temi aditivi in ogromnimi izgubami olja. Povedal bom svoje izkušnje in če govorim neumnosti me popravte: Imel sem enega marutija ki je pil več olja kot benzina in to brez hecov in ko si ga na mestu nabijal po gasu se je za tabo kadilo ko iz rafinerijoe in smrdelo ko svinja po fritezi(olju). No ta je zaribal ker smo jaz in kolega ne imela denarja za dolit olje pa je šel :oops: . Taisti kolega je imel samuraia ki mu je tudi pil ogromno olja samo pa ni kadil na mestu ali ko si se vozil niti samo ko si na klancu dosti časa bremzal z motorjem se je začelo kadit in smrdet. Vsi smo mislili da je potrebno naredit generalko. Prodal ga je enemu mačku ki je ugotovil napako: mniso bli krivi batni obročki ali srajce temveč tesnilo na enemu ventilu! No takšnim napakam ne pomaga prav noben aditiv in posebno olje in še marsikaj. Po moje je najboljše redno servisirat in nalivat od proizvajalca priporočeno olje in tudi če je malo dražje bosta sigurno vesela ti in tvoj jekleni konjiček še dosti km. :D
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Ne sep 04, 2005 11:26 pm

Hartkor je napisal/-a:..... Prodal ga je enemu mačku ki je ugotovil napako: mniso bli krivi batni obročki ali srajce temveč tesnilo na enemu ventilu!

maček ni ugotovu napake ampak jo je vedu že ko je avto kupu ..... tem tesnilom na ventilih se reče tefloni .... majhni ceneni gumijasti o-ringi k preprečujejo olju iz glave da teče u zgorevalni prostor ob steblu ventilov
res je precej dela pr menjavi ker nekteri vzamejo dol glavo .... drugi pa znajo to zamenat hitr in brez snemanja glave ;)
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb Po sep 05, 2005 7:15 am

Evo, moja opažanja po uporabi QMI-ja:

Po cca. 500 prevoženih km, je vse OK. Vožnja je bila kombinirana: mestna, relacijska in tudi po AC, nažiganje v visoke obrate,... skratka čisto normalna vožnja, nič nisem šparal. Avto dela brezhibno. Poraba je normalna, kakega drastičnega znižanja nisem opazil, tudi pri moči ali pospeških nisem zaznal izboljšanja, je pa opaziti mirnejše in tišje delovanje motorja. Morda je to tudi posledica pooblaščenega servisiranja, ker sem QMI vlil takoj po menjavi olja in servisiranja avtomobila pri pooblaščenem serviserju. Ampak nima veze. Ni mi žal, da sem uporabil ta aditiv in tisti, ki trdijo, da škodi, po mojem nimajo lastnih izkušenj ampak flancajo nekaj iz govoric. Al pa se niso držali navodil za uporabo.

Jaz ga lahko samo priporočam.
 
Vontz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če okt 16, 2003 8:44 pm

Napisal/-a Vontz Sr okt 19, 2005 4:28 pm

Kaksna sprememba? Ali motor se deluje?

Lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
stealth
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Če feb 10, 2005 8:02 pm

Napisal/-a stealth Sr okt 19, 2005 4:51 pm

Motor še laufa, odkrita pa je tudi napaka zakaj je avto "cukal." Sicer je bilo tako nesrečno naključje, da se je istočasno z menjavo olja in dodajanjem qmi pojavila ta napaka. Problem je bila silikonska cev ki iz turbine teče na Y cev za dovod zraka. Cev sem malo skrajšal tako da za silo je, bo pa treba pod nujno zamenjat. V glavnem, QMI NI bil vzrok za cukanje.

lp
Dodge Stealth Twinturbo AWD
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb Če okt 20, 2005 7:35 am

@Stealth: No vidiš, pa toliko si imel za povedat čez QMI! Glavno, da si odkril napako in zdaj dela.

Men po vlitju QMI motor dela normalno. Po vlitju sem prevozil cca. 4000 km. Nisem opazil kakega hudega izboljšanja, mogoče je malenkost, ampak res malenkost tišji. Povečanja moči pa ni.
 
ratink
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če nov 17, 2005 12:43 am
Kraj: kranj

Napisal/-a ratink Če nov 17, 2005 1:22 am

Glede qmi zaščite kdor sliši spremembo ima presluhe je pa dobra zadeva imam izkušnje v mojih treh avtih v razponu od možne dobave do sedaj škoda ker sem zavrgel motor z 300 000 km ali vsaj poslikal lezaj ojnice ki je bil zanič pred dozo qmi 30000 km na ful gas ko pa sem podrl od spodaj je bila šalca dobesedno raspadla na končke pa je zadeva delala ležaj rdeč gladek ni nikakršnih težav s qmi priporočam če ima kdo slabo izkušno naj ni pokaže dele motorja ki jih je qmi za jbu pa mo vidl
garač
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če nov 17, 2005 3:40 am

kakšne dobave pa ležaja pa fulgasa. Mene razne izkušnje res zanimajo, ampak tale post je tako skrpucalo, da je čisto nerazumljiv. Vsaj približek slovenščini, prosim (sintaksa pa vejice za začetek).
Sicer sem pa jaz dal QMI v dva avta prijateljev in v dva moja, v enega celo dvakrat (drugič cca 70 kkm kasneje). Vedno sem opazil nekaj razlike, gotova je bila pri vžiganju mrzlega avta - pozimi se je kljub starejšemu avtu in akumulatorju mašina lažje in hitreje vrtela, preden je vžgala. Zdel se mi je malo tišji in močnejši, glede porabe ne bi sodil, ker mi je nagajal karburator in je preveč vplival (ni pa porabil več). Ni se slabšala več poraba olja, enkrat se je malo izboljšala. Sem pa pri enem, kjer je bil to že prej problem v zimskem mrazu, imel občutek, da se pozimi kabina še slabše ogreva. Vse to razen mrzlega vžiga bi lahko bilo zgolj subjektivno, vendar so šli vtisi vedno v isto smer, pa tudi prijatelj, ki je bil od začetka proti, je kasneje opažal pozitivne spremembe - halo efekt bi vplival ravno obratno. Takoj po dolivanju (gotovo več kot par sto km) so vtisi pogojevani samo z menjavo olja, filtrov in svečk, zato prvi vtisi nikakor niso merodajni. Se je pa treba držat navodil, enkrat sem ga dolil malo za menjavo olja, enkrat pa premalo ulavfaval, pa se mi je zdelo , da so spremembe manjše kot po navadi.
 
BoZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Če okt 27, 2005 1:51 pm

Napisal/-a BoZ Če nov 17, 2005 2:17 pm

Tudi sam imam dolgoletne pozitivne izkušnje s QMI. Prvič sem ga uporabil nekje l.97 v Favoritki, ki je prej cela razpadla, medtem ko je motor kljub skoraj 200K km še vedno delal kot urca (vžigal s prve brez požiranja olja). Že 6 let ga uporabljam tudi v ženinem Clio-tu (nedavno sem ravno ponovil postopek dodajanja nove doze), približno tako dolgo ga uporablja tudi že moj oče na Meganu (ima znani problematični 1.6 motor l.96, ki je vseeno brez težav zdržal 50K km nakar se je predčasno - preventivno izvedla menjava tesnil). Skratka zadovoljen !

Sem pa na novih embalažah opazil nekaj sprememb v navodilih. Doziranje je sedaj predpisano glede na kubikaturo in ne več na količino olja. Prav tako sedaj ne priporočajo več, da se ga dodaja ob menjavi olja.
 
ratink
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če nov 17, 2005 12:43 am
Kraj: kranj

Napisal/-a ratink Če nov 17, 2005 11:49 pm

Sori nism slavist ampak avtomehanik ! Karburator pa je res strokovno ( vplinjač drugače)!!
O ležaju sledeče: Zaradi pretirane obremenitve je pršlo do poškodbe oljničnega ležaja in pri okoli 3000 obratih je bilo slišati značilen ropot, zaradi pomankanja časa ( kovačeva kobila je zmeraj bosa) pa sem zato poskusil s QMI. Ropot se ni bistveno spremenil pa sem še vedno naprej obremenjeval motor do konca. Po enem letu pa sem motor razstavil. Ležaj je bil razpaden na koščke vendar vse na svojem mestu, bil pa je nek sloj, verjetno taflon QMI, zelo gladek in čep motorne gredi je bil nepoškodovan. Zamenjal sem ležaje in vozil naprej še nadaljnih 50.000 km do prodaje. QMI sem dodal tudi v svoj motor husqvarno 610 sm, vidne pa so bile večje spremembe kot na avtu ( na bolje)
garač
 
ratink
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če nov 17, 2005 12:43 am
Kraj: kranj

Napisal/-a ratink Ne nov 20, 2005 10:55 pm

PORABA OLJA NI TAKO ODVISNA OD IZBIRE PROIZVAJALCA OLJA .PORABA JE LAHKO SAMO ZARADI PVC TESNIL (TEFLONI DA NE BO KAKEGA SLAVISTA ZRAVEN )ALI BATNI OBROČKI KAKO SE DA PROBAT ČE SO PA DRUGIČ??!!!
garač
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Po nov 21, 2005 12:08 am

@ratink, od kdaj pa so tefloni iz plastike .... kolkor sem jih do zdej vidu so bli vsi iz gume odporne na olje? ;)
btw, poraba olja je precej odvisna tud od načina vožnje :!:

p.s. nič slovnice .... samo tehnika in materijali :lol:
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Pe nov 25, 2005 1:02 pm

tefloni niso iz gume, so iz teflona(P.T.F.E.).Če ne nebi zdržali takih temperatur.
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Pe nov 25, 2005 6:56 pm

torstorm je napisal/-a:tefloni niso iz gume, so iz teflona(P.T.F.E.).Če ne nebi zdržali takih temperatur.
TEFLON je res materijal PTFE .... ampak v žargonu avtomehanikov se tistemu gumijastemu tesnilu pač tako reče. Če bi bili "tefloni" iz pravega PTFE jih ne bi mogel niti vgradit, ker bi bili pretrdi in neelastični .... bi jih prej polomil.

BTW, na mestu kjer se ti "tefloni" nahajajo - v glavi motorja - temperatura normalno nikoli ne preseže 110 stopinj, kar tisti gumi ne povzroča nobene škode.
 
Vontz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: Če okt 16, 2003 8:44 pm

Napisal/-a Vontz Pe nov 25, 2005 7:51 pm

ratink je napisal/-a:Sori nism slavist ampak avtomehanik ! Karburator pa je res strokovno ( vplinjač drugače)!!
O ležaju sledeče: Zaradi pretirane obremenitve je pršlo do poškodbe oljničnega ležaja in pri okoli 3000 obratih je bilo slišati značilen ropot, zaradi pomankanja časa ( kovačeva kobila je zmeraj bosa) pa sem zato poskusil s QMI. Ropot se ni bistveno spremenil pa sem še vedno naprej obremenjeval motor do konca. Po enem letu pa sem motor razstavil. Ležaj je bil razpaden na koščke vendar vse na svojem mestu, bil pa je nek sloj, verjetno taflon QMI, zelo gladek in čep motorne gredi je bil nepoškodovan. Zamenjal sem ležaje in vozil naprej še nadaljnih 50.000 km do prodaje. QMI sem dodal tudi v svoj motor husqvarno 610 sm, vidne pa so bile večje spremembe kot na avtu ( na bolje)


Cudi me, da je ta bucka obstala tako dolgo v druzbi strokovnjakov na tem forumu.

Lep pozdrav
 
ratink
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Če nov 17, 2005 12:43 am
Kraj: kranj

Napisal/-a ratink So dec 10, 2005 7:53 pm

k vs gleda :twisted: :!:
garač
 
Uporabniški avatar
Bravo28
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Sr nov 10, 2004 6:07 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Bravo28 So feb 25, 2006 8:46 pm

Vontz je napisal/-a:
ratink je napisal/-a:Sori nism slavist ampak avtomehanik ! Karburator pa je res strokovno ( vplinjač drugače)!!
O ležaju sledeče: Zaradi pretirane obremenitve je pršlo do poškodbe oljničnega ležaja in pri okoli 3000 obratih je bilo slišati značilen ropot, zaradi pomankanja časa ( kovačeva kobila je zmeraj bosa) pa sem zato poskusil s QMI. Ropot se ni bistveno spremenil pa sem še vedno naprej obremenjeval motor do konca. Po enem letu pa sem motor razstavil. Ležaj je bil razpaden na koščke vendar vse na svojem mestu, bil pa je nek sloj, verjetno taflon QMI, zelo gladek in čep motorne gredi je bil nepoškodovan. Zamenjal sem ležaje in vozil naprej še nadaljnih 50.000 km do prodaje. QMI sem dodal tudi v svoj motor husqvarno 610 sm, vidne pa so bile večje spremembe kot na avtu ( na bolje)


Cudi me, da je ta bucka obstala tako dolgo v druzbi strokovnjakov na tem forumu.

Lep pozdrav


Ki pa se zmeraj ni resena...Qmi da ali ne?


Lp
 
BoZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Če okt 27, 2005 1:51 pm

Napisal/-a BoZ Po feb 27, 2006 8:58 am

Bravo28 je napisal/-a:Ki pa se zmeraj ni resena...Qmi da ali ne?

Lp


Pravega odgovora na to zagotovo ne boš dobil. O tem se boš pač moral sam odločiti, tko kot smo se že nekateri in vsak s svojim razlogom (za ali proti).
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov