Ne vem kaj vam je s temi tržnimi inšpektorji? Sej bi nekateri od vas umrli, če
jih ne bi bilo.
Če bi prebral vsaj zadnjo stran, bi videl, da sem napisal kakšen je postopek,
ko se vozilo sprejme v servis. Meni moj delodajalec odtrga od plače, če ne
sprejmem vozila v servis "po reglcih". Npr.: če ne izpišem čisto točnih km na
števcu, če avta ne pogledam okrog in okrog, ......
Smo imeli stranko, ko je prevzela avto iz servisa, je rekla, da smo ji na servisu
poškodovali avto. Ko smo ji pokazali nalog na katerem je bilo označeno kaj je
bilo poškodovano in je ta nalog podpisala, je še vedno vztrajala, da to ob
oddaji/prevzemu ni bilo. Ampak na koncu so kamere varnostnega sistema
pokazale svoje. Tak avto je že pripeljala. En primer "poštene" stranke.
Pred izdajo rabljenega vozila, smo na vozilu zamenjali olje in oljni filter
(tak je bil dogovor s (moško) stranko). Ko je prevzel avto, je pogledal
šipko in rekel, da olje ni bilo zamenjano. Filter pa samo obrisan. Jaz osebno
sem dal mehaniku filter in tesnilo. Olje vzamejo sami. In se je "na smrt"
skregal z nami. Potem je pa zopet Big Brother pokazal, da je bilo vse
zamenjano, kot smo se dogovorili. Še en primer poštenjakarja.
Ali naj za vsak tak primer pokličemo... ne vem koga?
PS
Če bi pa 10x pripeljal avto k istemu mehaniku, za isto napako, potem pa
mislim, da s teboj nekaj ni v redu. Ali se ti ne zdi?