Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr jun 17, 2009 9:56 pm

joztom je napisal/-a:Kaj je to Ceed? Ali je to KIA, katere firma dela tudi lisičje rjave in luknjaste Pride-te z roza štoplampami. Ne hvali tja v en dan firm, dokler se kaj ne izkažejo. Renault je k sreči osvobodil slovence zastavine zalege

da nisi zamešal z marutijem(ti majo vsi zadaj roza lampe, oz. že bele)

hyundai je "osvobodil" slovence zastav...

P.S kaj je manjkalo zastavi?
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Sr jun 17, 2009 10:26 pm

tud nekatere kai pride so mele že kr roza luči. Drugače je pa nesmiselno primerjat Pride in Ceeda, ker je preveč razlike med njima.
Slika
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Če jun 18, 2009 8:05 am

joztom je napisal/-a:Kaj je to Ceed? Ali je to KIA, katere firma dela tudi lisičje rjave in luknjaste Pride-te z roza štoplampami. Ne hvali tja v en dan firm, dokler se kaj ne izkažejo. Renault je k sreči osvobodil slovence zastavine zalege, pokvarljivi so pa itak vsi avti. Še Audi šele od modela Audi 100 2.0i ne rjavi več, prej je bilo pa za znoret.


Glej, jaz povem samo svoje izkušnje z renojem in kijo. Kvarijo se vsi avti! Res je pa, da nekateri več nekateri manj. Ampak odnos do kupca in prevzem odgovornosti veliko pomeni.
Npr. Vsi dci-ji ki so imeli švohne pumpe in so pockrali, je bila serijska napake, ampak Reno je na prodanih avti ni odpravil, čakali so, da bo avto šel iz garancije. Pa pol če crkne je to problem kupca
Pri kiji so 1.6CRDi ji imeli tudi imeli podobno napaka, tako, da je bila velika možnost, da avto po 150k ostane na cesti. Kija bi ravno tako lahko počakala, da gre avto iz garancije, pa ni. Vsi, ki so kupili CRDije s to napako so jih vpoklicali in zamenjali komplet motor tudi, če ni kazal minimalnih problemov.

Poleg tega lepo vas prosim! Ne primerjati safrana z renoji od 2002 dalje ker je to drugi svet. Renoji so bili nekoč ugledni avti dans pa so simbolj posmehovanja v avtomobilizmu.
Npr.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/mo ... iable.html

Lahko kije ruznejo, takih ponižujočih priznanj pa tudi ne dobijo.
In nisem edini, razočaran kupec Megana, celo moja mama, ki je vedno trdila kako fantastičen je megan, ga ima po niti enem letu že poln .....
:?
Zdaj tudi ona kupuje ceeda SWja.
In komaj čakam, da ne vidim več nikoli renoja pred bajto.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Če jun 18, 2009 8:08 am

Aja, Kupi kdo megana? :twisted:
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Če jun 18, 2009 10:32 am

Ceed je napisal/-a:Aja, Kupi kdo megana? :twisted:

a misliš da se to lahko samo pri renaultu zgodi?

kaj poročeš na to ko ni na toyoti v garanciji menjajo (3.leta 100.000km)
-blok motorja
-dele v menjalniku
-sklopko
-računalnik
-6 prednjih šip
- park senzorjev ne znajo zrihtat, armaturo so šli neki rezat pa so jo nazaj zalepli(grdo ko hudič)..
....

aja pa avto še vedno 3x bolj ruži kot pa ko je bil nov pri 40.000km se je vse začelo..

ostali avti pri bajt pa nič narobe..
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Če jun 18, 2009 1:52 pm

Seveda se dogaja todi pri ostalih, sam se je @joztom norčeval nad Kijo, ki pa je ena redkih znak, ki je občudovanja vredna, ker v 10letih so korejci toliko napredovali kot fancozi niso in ne bojo v 100letih.

Ne vem kaj pa se dogaja s Toyoto. Ni več kar je bila.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Če jun 18, 2009 8:44 pm

recept;
stranki moramo dati vedno prvi izvod (od štirih) delovnega naloga, na katerem
piše od tega kdaj je bil avto prevzet v servis, ..... do "strankine diagnoze".
In podpisa stranke, da se z vsem tem strinja.
Pri izdaji vozila stranki se nikoli ne izda pisno potrdilo kaj je bilo zamenjano.
Se ji samo ustno obrazloži vse kar jo zanima. Ne skriva se diagnoza, samo
pisna potrdila se ne izdajajo.

Mislim tudi, da nima smisla, da ugibaš o stvareh za katere ne veš kako potekajo, oz.
ti je nekdo o tem govoril.Tudi jaz dvomim o tvojih besedah, da so ti dali vse pisno.
Ampak sedaj nima smisla debatirati o tem.

IcEm4n;
zato pa damo stranki vedno v podpis delovni nalog - vsak normalen človek prebere
kaj piše na njem in šele, če je vse tako, kot je bilo rečeno, ta nalog podpiše.

Ceed;
tvoj komentar o nevednih mehanikih je pa :lol: .
Kateri Dci-ji so imeli švoh pumpe? Ne blebetaj traparij.
Ne želi si, da ti začne Ceed nagajati. Potem boš šele :cry: .

xandrej;
se strinjam.
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Napisal/-a jony Pe jun 19, 2009 6:14 am

a ni bla fora da so imeli dci -ji (1.5) prejšnje generacije (65, 82, 101 km) neke zanič pumpe? Jst smto slišal od serviserja. Potlej pa so zamenjal firmo pump in zdej so baje dobri (70, 85, 105 km).

Nej me kdo popravi če ni to res. LP
 
ant
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: So jan 11, 2003 8:50 pm

Napisal/-a ant Pe jun 19, 2009 7:37 am

res je, tudi jaz sem to že bral na renault forumu
 
recept
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Pe apr 25, 2008 10:46 pm

Napisal/-a recept Pe jun 19, 2009 7:57 am

Nasty je napisal/-a:recept;
stranki moramo dati vedno prvi izvod (od štirih) delovnega naloga, na katerem
piše od tega kdaj je bil avto prevzet v servis, ..... do "strankine diagnoze".
In podpisa stranke, da se z vsem tem strinja.


OK. S tem se strinjam, pravno pa ta dokument za uveljavljanje kasnejše garancije na zamenjane dele pomeni +/- NIČ.

Nasty je napisal/-a:Pri izdaji vozila stranki se nikoli ne izda pisno potrdilo kaj je bilo zamenjano.
Se ji samo ustno obrazloži vse kar jo zanima. Ne skriva se diagnoza, samo
pisna potrdila se ne izdajajo.

Mislim tudi, da nima smisla, da ugibaš o stvareh za katere ne veš kako potekajo, oz.
ti je nekdo o tem govoril.Tudi jaz dvomim o tvojih besedah, da so ti dali vse pisno.
Ampak sedaj nima smisla debatirati o tem.


1. Neizdaja pisnega potrdila o zamenjanih delih je Reanultova (pa verjetno še kakega drugega proizvajalca) fora, da mu potem ni potrebno še enkrat menjavati delov, ki bi jih po naši zakonodaji moral tudi po preteku garancije vozila, če so bili deli zamenjani in jim je kot zamenjanim delom (po naši zakonodaji; 483. člen OZ) začela teči garancija znova. Kdo mi garantira, da ne bodo garancijske zamenjave po izteku garancije vozila kar naenkrat pozabljene?

2. Ne skrbi. Vedno bom zahteval fotokopijo dokumenta, kjer se vidi, kaj so zamenjali in tisti trenutek poklical tržno inšpekcijo, če ne bodo dali (in čakal na inšpekcijo na servisu, pa če zaradi tega ne bodo mogli zapreti servisa dva dni). Res pa je, da so Renaultovi servisi dostikrat tako zategnjeni, da se ne zavedajo, da morajo spoštovati slovensko zakonodajo, ne pa samo navodila neke korporacije, ki seveda poskuša delati predvsem sebi v prid.

Žal mi je. Po vseh peripetijah, ki sem jih imel z nategovanjem pri Renaultu, enostavno ne zaupam nikomur več, ki nosi karkoli, kar je podobnega znaku Renault.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe jun 19, 2009 9:25 pm

Garancija na celotno vozila traja toliko časa, kot se ob nakupu novega
avtomobila "dogovoriš" - 2 ali 4 leta. To se vse zapiše, ampak ne samo stranki,
tudi v takoimenovano osebno izkaznico vozila, kjer so zapisani tudi servisni
intervali, pogodbe o vzdrževanju, zgodovina vozila, ....... Katerih stvari pa ti,
kot stranka ne vidiš, ampak jih samo vsi pooblaščeni Renault dealerji.

Ob zamenjavi kateregakoli dela v garanciji, začne za ta vgrajeni del, teči
garancija iz "nule". Se pravi imaš na ta vgrajeni del garancijo do izteka "redne"
garancije. V primeru, da so pa nek del zamenjali npr. 1 teden pred iztekom
le-te, imaš pa na ta vgrajeni del enoletno garancijo.

Mislim, da ti serviser ni dolžan izdati pisno potrdilo kaj je bilo zamenjano.
Dolžan ti pa je razložiti kaj in zakaj je bil nek del zamenjan. Ti kar zahtevaj tržno
inšpekcijo, ampak čakal bi jo pred servisom, ne v servisu. Tudi to mi verjemi.
Ne poznaš zadev kako potekajo. Če ti začnem razlagati o zavarovalnicah in njihovih
plačilih kleparskih in ličarskih del, bi videl, da nimaš šans, da kaj dosežeš.

Ko omenjaš zategnjenost nekoga. Verjemi mi, da če bi ti imel npr. servis bi
tudi delal za sebe in ne za druge. Prva stvar, ki bi se jo izgobal bi bila država, oz. davkarija. Lastniki Renaultovih salonov v SLO so Slovenci. Tako, da ....
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom So jun 20, 2009 9:28 am

Prav nič te ne stane, če na prevzem ob podpisu zapišeš svoj zaznamek, kaj so rekli, da je menjano. Se je kasneje lažje dogovarjati in še kopijo imaš. Servisi imajo velike težave z nekompetentnimi vozniki, ki ne znajo opisat napake ali jo celo zamolčijo. Diagnostika kaže le crknjene dele, oslabele ali napačno odzivne pa ne. Če daš na sedež A4 list z opisom težav, večinoma dosledno vse popravijo. Težko je pričakovati, da bo prevzemnik šel na AC in peljal točno 100 na uro v koloni, ko npr sveče nagajajo in avto cuka, vžiga in folgas delata brezhibno. Drugi primer je, ko servis najde slab del, ga zamenja in stranka oceni, da to ni bilo treba in noče plačati, razglaša servis za oderuški. Ta začaran krog je večna štorija. DCI-ji so imeli carske pumpe, ki so po točenju slabe nafte takoj zaribale, lahko si z računom in analizo izposloval na Petrolu povračilo. Veliko težje je s Siemensovo pumpo iz PSA, ki crkne šele po ene treh tankih pozneje, nimaš vzorca nafte, stane pa enako 1000 za novo pumpo in 200 za dizo plus delo itd.
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero Ne jun 21, 2009 12:48 pm

Nasty je napisal/-a:Mislim, da ti serviser ni dolžan izdati pisno potrdilo kaj je bilo zamenjano.
Dolžan ti pa je razložiti kaj in zakaj je bil nek del zamenjan.


Tole misel ti bo tržni inšpektor podpkrepil z globo :)

Kako pa naj kasneje dokazuješ, zaradi česar je bil avto že več kot 45 dni na servisu in je bilo na primer že 10x kaj menjano pa še vedno ni vredi, če ti serviser zmeraj samo ustno obrazlaga ...
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Ne jun 21, 2009 4:46 pm

Ne vem kaj vam je s temi tržnimi inšpektorji? Sej bi nekateri od vas umrli, če
jih ne bi bilo. :D

Če bi prebral vsaj zadnjo stran, bi videl, da sem napisal kakšen je postopek,
ko se vozilo sprejme v servis. Meni moj delodajalec odtrga od plače, če ne
sprejmem vozila v servis "po reglcih". Npr.: če ne izpišem čisto točnih km na
števcu, če avta ne pogledam okrog in okrog, ......

Smo imeli stranko, ko je prevzela avto iz servisa, je rekla, da smo ji na servisu
poškodovali avto. Ko smo ji pokazali nalog na katerem je bilo označeno kaj je
bilo poškodovano in je ta nalog podpisala, je še vedno vztrajala, da to ob
oddaji/prevzemu ni bilo. Ampak na koncu so kamere varnostnega sistema
pokazale svoje. Tak avto je že pripeljala. En primer "poštene" stranke.

Pred izdajo rabljenega vozila, smo na vozilu zamenjali olje in oljni filter
(tak je bil dogovor s (moško) stranko). Ko je prevzel avto, je pogledal
šipko in rekel, da olje ni bilo zamenjano. Filter pa samo obrisan. Jaz osebno
sem dal mehaniku filter in tesnilo. Olje vzamejo sami. In se je "na smrt"
skregal z nami. Potem je pa zopet Big Brother pokazal, da je bilo vse
zamenjano, kot smo se dogovorili. Še en primer poštenjakarja.

Ali naj za vsak tak primer pokličemo... ne vem koga?

PS
Če bi pa 10x pripeljal avto k istemu mehaniku, za isto napako, potem pa
mislim, da s teboj nekaj ni v redu. Ali se ti ne zdi?
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero Ne jun 21, 2009 5:54 pm

Nasty je napisal/-a:Ne vem kaj vam je s temi tržnimi inšpektorji? Sej bi nekateri od vas umrli, če jih ne bi bilo. :D


Hja, res kje bi lahko bil razlog? ... Tržni inšpektor je mehka varianta doseči potrošnikove pravice.

Nasty je napisal/-a:
Če bi prebral vsaj zadnjo stran, bi videl, da sem napisal kakšen je postopek,
ko se vozilo sprejme v servis. Meni moj delodajalec odtrga od plače, če ne
sprejmem vozila v servis "po reglcih". Npr.: če ne izpišem čisto točnih km na
števcu, če avta ne pogledam okrog in okrog, ......


Nisem čital za nazaj ... Je pa normalno, da se mora ob sprejemu preveriti stanje avtomobila. Pa to se ne dela zaradi kupca, ampak predvsem zaradi servisa, da ni kasneje kakšnih očitkov. Da pa kdo ni dovolj skrben, en ali drugi, pa sta si oba sama kriva. Dokazno breme v teh primerih, to je da niso krivi pa je na servisu, razen če seveda kupec podpiše glede poškodb pred prevzemom. Da pa tudi stranke niso poštene pa itak. Je pa tudi takšna stranka v svoji službi v vlogi prodajalca, tako da .... Če pa se da z kamerami izpodbiti laž stranke pa super za vas.

Nasty je napisal/-a:
PS
Če bi pa 10x pripeljal avto k istemu mehaniku, za isto napako, potem pa
mislim, da s teboj nekaj ni v redu. Ali se ti ne zdi?


Za boljše razumevanje, no :roll: sicer pa če tudi grem k desetim je lahko stanje enako = še vedno napaka. Popravila v okviru garancije za ena in isto napako pa lahko trajajo suma 45 dni, potem pa ima kupec pravico zahtevati nov izdelek.
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Ne jun 21, 2009 6:43 pm

Mislim nevem kaj je enim serviserjem.Lahk samo povem svojo pozitivno izkušnjo z servisom Selič,ki servisira avtomobile znamke Honda.
Ko prideš na servis te vpraša,kaj kot voznik opaziš med vožnjo nakar se tudi sam odpelje na testno vožnjo in že spotoma ugotavlja kaj bi to lahko bilo nakar se avto dvigne in zadevo sanira ob tem pa ko je avto dvignjen se zmeraj neglede na kilometražo opravi preventivni pregled zavor,pregledajo vse sklope,ki bi lahko bile oslabljene ali zanič in pregledajo tudi tiste stvari,ki največkrat odpovejo pri drugih vozilih,ki so bila tam na servisu in tako mi je našel malce načeto "lajtngo" za zavore pa čeprav je bla še ok me je na licu mesta vprašal ali jo menja ali bomo še počakali,ker za zamenjavo še ni potrebno lahko pa se zamenja,ker je avto lih dvignjen.O vsem dobiš zmeraj pisno kaj so menjali in kaj bi bilo v bližnji prihodnosti priporočljivo zamenjat.Zmeraj me je vprašal,če bomo kaj menjali ali bomo počakali,ker zadeve še niso bile kritične.
Nevem ampak vrjetno zaradi tega moraš čakati na servis po pol meseca,ker ima zmeraj gužvo in odnos do strank je res na nivoju.Zmeraj prisluhnejo želji stranke in zmeraj so pripravljeni na dialog in svetovanje v primeru,da me je kaj zanimalo.Ko se servis opravi oz. težava odpravi sledi še ena testna vožnja in potem še pregled,če je tko kot mora bit.
Lahko jim rečem samo kapo dol.Sem pa zmeraj na servisu poleg pa sitnarim zraven z kakim vprašanjem in še zmeraj smo se lepo zmenili.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Ne jun 21, 2009 7:54 pm

Ogromno se doseže s takim odnosom kot se zagre. Tako z ene, kot z druge
strani. Če pa stranka pride na servis z namenom, da se bo kregala, se s
takim človekom nima smisla pogovarjati. Ker, karkoli mu boš predlagal, z
ničemur ne bo zadovoljen. Tako, da ....

Če stranka brez veze grozi inšpekcijo, ker ni poslušala, ko se ji je razlagalo
kaj je bilo na vozilu narejeno (kar se je tudi že naredilo, pa ne samo 10x),
verjemi, da mu tudi ti lahko "nagajaš". Ampak to je že druga zgodba.

Lahko napišem ne vem koliko primerov kako so stranke bluzile, pa se je na
koncu izkazalo, da sploh ne vejo kaj želijo. Ampak grozile so pa s tožbami,
pa inšpektorji, pa ne vem še čem. Mislim, da mi nebi verjeli kaj vse človek
doživi na servisu ob sprejemu, oz. izdaji vozila.

Tudi s takšnimi se dajemo:
bilo je januarja letos. Pride moški okoli 45let na servis, da mu šobe za vodo na
vetrobransko steklo ne delajo.Mu rečem, če ima sploh vodo v posodi. On meni:
ne se hecat. Rečem, da naj poskusi. In res. Voda je špricala iz ene prednje in
zadnje šobe. Iz ene sprednje pa ne. Ker je bilo takrat cel teden okoli -10, sem
rekel, da je lahko vzrok, da je voda na šobah zmrznila. In, če lahko pride naslednji
dan (imeli smo res gužvo), da damo avto v delavnico, da vidimo, če je res to
vzrok. Se strinja.Ta isti možakar pride nazaj isti dan in pravi, da je zgleda nekaj
resno narobe s črpalko vode za šobe, ker voda ne šprica iz nobene šobe več.
Še enkrat vprašam, ali ima dovolj vode v posodi. Možakar mi odgovori: seveda, saj
ste mi ob menjavi olja, oz. ob servisu dolili posodo do vrha. Odprem haubo,
posoda popolnoma prazna. Mehanik mu je dolil nekaj več, kot 3l vitreksa.
In seveda. Vse dela. Ko se je odpeljal, sem šel gledati kdaj smo mu delali servis.
Pazi to. V novembru lanskega leta je imel avto na servisu. Ne vem, a je možakar
mislu, da mora 3l vitreks "zdržati" cel servisni interval.

Glede garancij. Pravila igre ne določa dealer. Ampak se ve kdo.
 
recept
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Pe apr 25, 2008 10:46 pm

Napisal/-a recept Po jun 22, 2009 7:29 am

Nasty je napisal/-a:Ob zamenjavi kateregakoli dela v garanciji, začne za ta vgrajeni del, teči
garancija iz "nule". Se pravi imaš na ta vgrajeni del garancijo do izteka "redne"
garancije. V primeru, da so pa nek del zamenjali npr. 1 teden pred iztekom
le-te, imaš pa na ta vgrajeni del enoletno garancijo.


Ni res. Garancija "začne teči znova" (483. člen OZ), kar de-iure pomeni tisto garancijo, ki smo jo "dogovorili" na začetku. Sam si pokazal, kako se Renault (pa verjetno ne samo Renault) izogiba spoštovanju naše zakonodaje. Če imam namreč garancijo za vozilo 2 leti in mi v garancijskem roku zamenjajo en del, zanj začne de-iure znova teči že dogovorjena 2-letna garancija, ne pa neka nova enoletna enoletna na rezervne dele.

Če je prva garancija dogovorjena recimo na 4 leta in 80kkm, potem mora biti jasno in podrobno zabeleženo, kdaj (časovno in v km) je bil določen del zamenjan.

Nasty je napisal/-a:Mislim, da ti serviser ni dolžan izdati pisno potrdilo kaj je bilo zamenjano.
Dolžan ti pa je razložiti kaj in zakaj je bil nek del zamenjan. Ti kar zahtevaj tržno
inšpekcijo, ampak čakal bi jo pred servisom, ne v servisu. Tudi to mi verjemi.
Ne poznaš zadev kako potekajo. Če ti začnem razlagati o zavarovalnicah in njihovih
plačilih kleparskih in ličarskih del, bi videl, da nimaš šans, da kaj dosežeš.


Kako pa naj kasneje dokazujem, kdaj ste mi kak del zamenjali? V nadaljnjih pravnih postopkih velja samo pisno.

Seveda si lahko privoščite, da me vržete ven iz servisa, toda bodi prepričan, da vas manj stane fotokopija ali prepis seznama zamenjanih delov, kot pa bežanje pred inšpekcijo. :evil:

Seveda ne bo nič narobe, če nam razložiš, kje nas poskušajo prikrajšati zavarovalnice. Morda kar v novi temi v Zavarovanja... ker verjamem, da bo dolga.

Nasty je napisal/-a:Ko omenjaš zategnjenost nekoga. Verjemi mi, da če bi ti imel npr. servis bi
tudi delal za sebe in ne za druge. Prva stvar, ki bi se jo izgobal bi bila država, oz. davkarija. Lastniki Renaultovih salonov v SLO so Slovenci. Tako, da ....


Garancijske servise in rezervne dele plačuje servisom mama Renault (pri nas preko Revoza). Če to ni res, povej, da vprašam svoje serviserje, zakaj mi lažejo.

Tudi jaz kot kupec pač delam za sebe, ne pa za četico Renaultovih lastnikov in inženirjev, ki gledajo samo na svoj dobiček. Zato vztrajam pri svojih zakonitih pravicah. In skrajni čas je, da se Renault in njegovi servisi začnejo bolj bati kupcev, kot pa dacarjev. Potem bodo tudi avti kvalitetnejši in take teme odveč.
 
recept
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Pe apr 25, 2008 10:46 pm

Napisal/-a recept Po jun 22, 2009 7:45 am

joztom je napisal/-a:... Ta začaran krog je večna štorija. DCI-ji so imeli carske pumpe, ki so po točenju slabe nafte takoj zaribale, lahko si z računom in analizo izposloval na Petrolu povračilo. Veliko težje je s Siemensovo pumpo iz PSA, ki crkne šele po ene treh tankih pozneje, nimaš vzorca nafte, stane pa enako 1000 za novo pumpo in 200 za dizo plus delo itd.


Tudi tu je vprašanje, kaj je zares krivo. Naši standardi za nafto so namreč tako slabi, da bi verjetno tako Renault kot PSI naredili najbolje, če bi izjavili, da vozilom z npr. DCI motorji ne priporočajo slovenske nafte (ali pa celo prenehali z uvozom DCI v Slovenijo), pa čeprav nafta ustreza (sicer samo slovenskim) standardom.

Pa so raje tiho in sami sebi delajo škodo. Pravzaprav ne več. Sedaj pričakujejo, da kupci plačujemo aditive.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Po jun 22, 2009 8:49 pm

recept;
midva ne bova nikoli prišla "skupaj". Ker si popolni teoretik, ki že celo
večnost trobi eno in isto: inšpektorji in 483. člen OZ. Žal se kruta realnost
popolnoma razlikuje od tvojih teorij. :lol:

Jaz ti pišem kakšna je realnost, ti pa meni vedno znova in znova o eni teoriji.
Prepričan si, da bi z grožnjami in tožbami lahko dosegel več, kot z normalnim
pogovorom? Mogoče. Ampak na zelo, zelo dolgi rok. Nimaš samo ti neke
pravice in odvetnike. Pravice in odvetnike ima tudi vsak normalni (v tem
primeru) lastnik avtosalona. :tomidelej:

Verjemem, da ne voziš avto na servis tako pogosto, kot piše v servisni
knjižici. Verjamem, da ob servisu ne menjaš vsega tistega kar piše, da se
mora menjati po tovarniških navodilih. To pa so stvari, ki te lahko "nesejo"
na sodišču (če se greva tvojo igro). Tako, da nima smisla o tem sploh še
kaj pisati. ;)

Lepo se imejte, jaz pa zapuščam to temo. Pa ne zaradi teme same, ampak
zaradi raznoraznih teorij - kaj bi bilo, če bi bilo, itd.. Ker vem, da je v prakse
vse popolnoma drugače.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: clio05 in 14 gostov