Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To sep 21, 2010 7:51 am

http://en.wikipedia.org/wiki/WD-40

WD-40 stands for "Water Displacement - 40th Attempt


3/4 kontakt sprejev je tudi mastnih :roll:

Avion: ne pozabit tudi kupit nove prve pomoči če je bila stara zalita.
 
avion
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: Po mar 15, 2010 8:33 pm

Napisal/-a avion To sep 21, 2010 7:54 am

Pero je napisal/-a:http://en.wikipedia.org/wiki/WD-40

WD-40 stands for "Water Displacement - 40th Attempt


3/4 kontakt sprejev je tudi mastnih :roll:

Avion: ne pozabit tudi kupit nove prve pomoči če je bila stara zalita.


Prva pomoč je pa ena redkih stvari, ki je v avtu ostala povsem suha. Je plavala na vrhu, voda pa ni notr pršla, tko da je ok.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To sep 21, 2010 8:34 am

ECU je ponavadi dobro zaščiten pred vlago, če se da ga odpri obriši in osuši na zraku, tja pa jaz res nebi nič šprical.

Pa ne pozabit odklopit akumulator ko šariš po štromu.

Kako gre pri tebi armatura dol ne vem, poglej če je kje nataknjena, da jo je treba privzdignit?

Če se bom spomnil še kaj važnega ti napišem, pa veliko sreče pri reševanju avta!
 
Modelar
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Po feb 22, 2010 5:07 pm

Napisal/-a Modelar To sep 21, 2010 8:49 am

sebaveh je napisal/-a:WD je sam po sebi masten in bo po površinah kontaktov naredil izolacijski sloj.


WD-40 je drugače razmačevalec in to kar agresiven. ;)
 
avion
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: Po mar 15, 2010 8:33 pm

Napisal/-a avion To sep 21, 2010 9:09 am

Pero je napisal/-a:ECU je ponavadi dobro zaščiten pred vlago, če se da ga odpri obriši in osuši na zraku, tja pa jaz res nebi nič šprical.

Pa ne pozabit odklopit akumulator ko šariš po štromu.

Kako gre pri tebi armatura dol ne vem, poglej če je kje nataknjena, da jo je treba privzdignit?

Če se bom spomnil še kaj važnega ti napišem, pa veliko sreče pri reševanju avta!

Prva stvar, ki sem jo odklopil in vzel ven, je bil akumulator. Izgleda kar dobro zaprt, tko da upam, da bo še kaj od njega.
PRegledal sem tudi varovalke pod volanom in tudi tiste so cele. Ima pa Lupo na akumulatorju neko škatlico...mislim, da so notri vaorvalke (še nisem imel priložnosti pogledat), tko da možno, da je tista varovalka prekinila kratke stike naprej.
Kar se armaturke tiče...sem prišel tako daleč, da jo dobim celotno dol za 2 cm, potem pa se ustavi...kot sem rekel začne pol štopat, kot da bi štopali kabli...tko da verjetno sploh ne bom dal dol...ker imam občutek, da pol ne bom kos temu, da bi spravil nazaj gor.
Bi pa rad dobil dol števce. Na enem drugem avtu mi je to že uspelo, tle pa nima ideje, kje se odšraufa števce. Ali je kdo to že delal?
lp,
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD To sep 21, 2010 9:24 am

Jaz bi na tvojem mestu vzel komplet avto narazen, predvsem del okoli varovalk in relejev moraš sčistit. Tudi vse konektorje, ki so bili po vodo.
V zračnih blazinah je eksploziv, tako da ne vem kako in kaj. Voda po moje ne vpliva blagodejno. Tudi z računalniki zna biti križ. Tvoj avto ima vsaj 2 če ne še več.
Potem je tu še zvočna izolacija, ki je verjetno samo za zamenjavo. itd...
Tako na oko bi rekel da se zadeva ne splača, razen če imaš prost čas...
Slika
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 To sep 21, 2010 9:30 am

@avion: Sicer je fajn, da se podstopiš marsikaj narediti sam ampak a ne bi bilo vseeno bolje, če bi imel poleg še kakega mojstra, ki se malo bolje spozna na vse skupaj, da ne bi pokvaril/uničil še tistega kar je dobro? Čist tko dobronamerno govorim, da ne bo pomote... :)

Smo se pa ravno pri nas v službi pogovarjal glede poplavljenih avtov. Od sodelavca znancu je takole avto poplavilo pred 3 leti (Železniki). In kljub temu, da so avto menda popravljali trije mehaniki, sicer njegovi prijatelji in da so mu računal praktično le material, je vložil v avto cca. 3k eur, sam avto pa je bil vreden kakih 7k eur. Avto so sicer usposobili a nikoli ni bil več tak kot prej. In še par takih primerov sem slišal, da avto potem nikoli več ne dela tako kot bi moral delat... Zato resnično ne vem, če se splača takole popravljat in vlagat v avto? :?
Antiznačkar po prepričanju
 
avion
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: Po mar 15, 2010 8:33 pm

Napisal/-a avion To sep 21, 2010 9:47 am

Polo78 je napisal/-a:@avion: Sicer je fajn, da se podstopiš marsikaj narediti sam ampak a ne bi bilo vseeno bolje, če bi imel poleg še kakega mojstra, ki se malo bolje spozna na vse skupaj, da ne bi pokvaril/uničil še tistega kar je dobro? Čist tko dobronamerno govorim, da ne bo pomote... :)

Smo se pa ravno pri nas v službi pogovarjal glede poplavljenih avtov. Od sodelavca znancu je takole avto poplavilo pred 3 leti (Železniki). In kljub temu, da so avto menda popravljali trije mehaniki, sicer njegovi prijatelji in da so mu računal praktično le material, je vložil v avto cca. 3k eur, sam avto pa je bil vreden kakih 7k eur. Avto so sicer usposobili a nikoli ni bil več tak kot prej. In še par takih primerov sem slišal, da avto potem nikoli več ne dela tako kot bi moral delat... Zato resnično ne vem, če se splača takole popravljat in vlagat v avto? :?

Polo78,
Delno si si že sam odgovoril an vprašanje. Če bi avto peljal k mehaniku, bi verjetno njegovo udejstvovanje stalo več kot je vreden avto.
Jest sem k stvari pristopil na način: Avto je že itak zanič...se pravi kaj več pokvarit ne morem...lahko samo mogoče zrihtam.
Odkrito je pa tudi tko, da delam to tko, ker me zanima...če ne drugega, bom zdej dodobra spoznal sestavo avtomobila...
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor To sep 21, 2010 10:03 am

Jst bi dokler je moker spral z šlauhom. Lepo vdoni sesal pa posesaš notranjost. Mašin razkopli zračni filter, če ni moker pol pomoje ni nč vode šlo v mašino. lepo sper celo mašino. Počakaj da se posuši. Če maš kak kompresor mal spihej in probaj. Tko bi jst naredu na tvojem mestu, kej več se ne splača vlagat v ta avto.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero To sep 21, 2010 11:00 am

Ne mu jemat volje če jo ima.

11 let star Lupo že tako ni biser od avta, a mu ga morda uspe rešit, da bo še služil. Če drugega ne, če bo čist ga lahko proda za dele. Sigurno bo več dobil kot za plesnivo škatlo.

Bor: Avion je že napisal da je bila voda v karterju.
 
avion
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: Po mar 15, 2010 8:33 pm

Napisal/-a avion To sep 21, 2010 12:31 pm

Mah ja, voda je v motorju. Danes bom dal ven še bencinsko pumpo, da vidim, če je v tanku tudi.
Ali ima torej kdo idejo kako dobiti dol števce?
 
LinuxFuter
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 641
Pridružen: Ne jun 01, 2008 1:26 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a LinuxFuter To sep 21, 2010 12:41 pm

Si dal tisto plastiko okrog števcev stran (pritrjena je z max 4 vijaki)? Okrog števcev bi moglo bit nekaj vijakov (2 ali 4), nato pa grejo zelo enostavno vn, sm konektorje moraš na konc še odklopet.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To sep 21, 2010 1:21 pm

Modelar je napisal/-a:
sebaveh je napisal/-a:WD je sam po sebi masten in bo po površinah kontaktov naredil izolacijski sloj.


WD-40 je drugače razmačevalec in to kar agresiven. ;)


Točno tako, WD-40 je primeren za "čiščenje" in nikakor ne podmazovanje. Če dele redno izpostavljene vlagi oz. rji pošpricaš z njim, bodo čez nekaj časa še bolj rjaveli.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 To sep 21, 2010 5:51 pm

Evo od kolega alfa, ki je ostala v podzemni garaži (cela pod vodo)

V glavnem, motorno olje je lepo, servo olje tudi, akumulator ok, nobenih hujših zadev (zgleda je zračni žep v posodah zadržal vdor vode, ne znam si drugače razlagati)

Avto se bo razdrl, komplet opral s štrajfixom (tudi notranjost!), potem pa čiščenje s globinskim sesalcem, sušenje avta v garaži s kaloriferjem oz. zunaj na soncu, kar bo pač možno.
Motor bomo pa naredili mali servis, pa seveda prej sveče ven, ispihanje vode s kompresorjem, malo olja v cilindre potem se ga zavrti parkrat in bo najbrž ok.

Računalniki naj bi bili waterproof, kontakte pa kar se bo dalo bomo razdrli in našpricali s kontakt sprejem.

Probat je vredno vedno in v vsakem primeru!

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
avion
Novinec
 
Prispevkov: 149
Pridružen: Po mar 15, 2010 8:33 pm

Napisal/-a avion To sep 21, 2010 8:32 pm

Hey,
Uh Alfa je tud kr dobr zalita :(
Jest sem se danes spet ukvarjal z avtom. Včeraj se nisem dovolj poglobil v razdiranje števcev, pa tudi temno je bilo. Danes sem takoj videl dva šraufa, ki sta mi potem omogočila, da sem v nekaj minutah dobil celotne števce ven.
Poleg tega sem dal dol tudi oljni filter, v katerega ni prišla voda. Dal sem ven tudi tudi bencinsko pumpo. Z veseljem sem ugotovil, da notri ni vode.
Dol sem dal še tapete vrat...
Poleg tega sem dal dol tudi razdelilno kapo...jo je že napadel volk...sem spucal...
Še vedno mi ni uspelo dobiti ven svečk...sicer sem dobil ključ za svečke...vendar je bil prekratek in nisem mogel odšraufat svečk.
 
Modelar
Novinec
 
Prispevkov: 134
Pridružen: Po feb 22, 2010 5:07 pm

Napisal/-a Modelar To sep 21, 2010 8:43 pm

avion je napisal/-a:Še vedno mi ni uspelo dobiti ven svečk...sicer sem dobil ključ za svečke...vendar je bil prekratek in nisem mogel odšraufat svečk.


Kakšnega si pa dobil? Cevnega ali nastavek? Osebno ti priporočam, da greš v lokalno avto-trgovino in kupi nasadni ključ za svečke.
Tole:
http://www.avtotrgovina.com/kljuC-sveCke-gedora-1621-p-256.html

Če že imaš garnituro nasadnih ključev, rabiš samo nastavek. Potem pa lahko daš gor podaljšek tudi 30cm če je treba...
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To sep 21, 2010 9:30 pm

Kaj vsi tok problem okol motorja ustvarjate pa voda not pa ne vem kaj še???Če iz motorja ni prej nič ven teklo potem tud not ne more,če so vse cevčice in čepi in ostalo celi kaj mislite??Edina varjanta je oddušek to je pa to.
 
bugy1
Novinec
 
Prispevkov: 126
Pridružen: Po dec 25, 2006 8:38 pm

Napisal/-a bugy1 To sep 21, 2010 9:38 pm

čare je napisal/-a:Če iz motorja ni prej nič ven teklo potem tud not ne more,če so vse cevčice in čepi in ostalo celi kaj mislite??Edina varjanta je oddušek to je pa to.


Ti si živi amater. Eno vprašanje za tebe. Kako motor dobi zrak?? So vsi ventili zaprti ko je motor ugasnjen?? Probaj ugotoviti odgovore na ta dva vprašanja in boš prišel do zaključka, da bodi raje tiho. Mali namig. Zakaj v Afriki imajo terenci z strani proti strehi speljane cevi za zrak za motor.
 
Uporabniški avatar
matey18
Novinec
 
Prispevkov: 296
Pridružen: Sr jan 23, 2008 3:29 pm
Kraj: kranj
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga To sep 21, 2010 9:39 pm

če mal pogruntaš je skorej vedno tko, da je najmanj en ventil odprt. po možnosti dva. Le zakaj nebi prišla voda notr? loputa plina ni neprodušna, prav tako motorček prostega teka. Čez izpuh pa prav tako lahko vdre ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 10 gostov