Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
ceeder
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: To dec 28, 2010 4:00 pm

Re: Ceed, servis in volan - znorel bom

Napisal/-a ceeder To apr 05, 2011 12:53 pm

rupp je napisal/-a:Prvič slišijo seveda, vsako slabo stvar bo vsaka avtobajta prvič slišala ker nočejo met posla in te bodo pošiljal drugam kr se jim ne da zajebavat. Mene so na leskovškovo poslal kjer se je tudi zrihtal. Novi lastnik pa tudi po tem ni imel nobenih problemov - razen težav z sovoznikovo šipo kolikor sva se pogovarjala teden nazaj. Res pa je, mogoče so predelave kaj vplivale na elektroniko, a to ne bi smelo imet veze s sukanjem volana v prazno. Dejansko ko bo enga vrgel s ceste pa se bo ubil in bo ugotovljeno, da je bil kriv volan pa bodo vpoklici itd...prej pa tega ne bo in tudi noben ne bo htel nič slišat pa ne vedet o tem.


Na angleskem forumu sem bral, da je volanski sistem pri Ceedu elektricno krmiljen. Npr. ce zamenjas velikost felten/gum moras iti baje reprogramirati zadevo (ne vem ce je to res, a so omenili tudi to). Ceprav se cudno slisi, morda so pa vseeno tvoje elektricne predelave kaj vplivale na volanski sistem!? Kaj vse si predelal na avtu, ce ni skrivnost?

P.S: Poisci "steering" na http://www.kia-forums.com/kia-ceed-forum/ , ce te se vedno tale problematika zanima.

LP
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Re: Ceed, servis in volan - znorel bom

Napisal/-a phoebus Pe apr 15, 2011 7:46 am

Odgovarjam na star post, ampak na tole neumnost ni še nihče odgovoril:

myster je napisal/-a:vrjetno gre za serijsko napako, pa jo nočejo objavit. verjetno zato, ker je novi proceed naprodaj.sam jst sm si servo vedno predstavlju, da je ena zobata letev in servo ojačevalnik. torej če servo ojačevalnik odpove, še vedno voziš s pomočjo zobate letve (ampak bolj na trdo, kot v starih avtih brez servota).zakaj je to vse električno in hidravlično?kako sploh obrača kolese na novejših avtih?


Povezava med volanom in kolesi je še vedno mehanska, servo pa nam "pomaga" (ojača silo, zato se mu reče servo ojačevalnik). V praksi, če odpove servo, še vedno lahko obračaš kolesa, seveda brez servo pomoči (+ še malo težje pri hidravliki ker moraš "premikati" še olje)- v bistvu si prav "mislil", ampak narobe potem razmišljal glede na težavo, ki je jasen primer mehanske okvare (zvito, odlomljeno nekaj na prenosu).

Seveda enako velja tudi za servo zavore (kjer si pa ne želiš odpovedi obeh krogov pri 2 toni težkem avtu) :twisted:
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov